Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
erahurka
félisten
Sziasztok!
MyVodafone regisztrációkor elsőként telefonszámot kér. Ide mit kell megadni? Mindegy? Az én számom meg van adva már náluk még a UPC-s időkből kapcsolattartás céljából, de nem szeretnék ezzel regisztrálni, mert ha egyszer elköltözök, nem akarom hogy szüleim előfizetéséhez legyen hozzárendelve az én számom, saját regisztrációval meg akkor probléma lesz.... Szóval mit kellene itt most megadni hogy mindenki örüljön?
MiZo1990
aktív tag
Ha a MyVodafone app-ra gondolsz, akkor oda nem lehet otthoni fiókot regisztrálni.
Otthoni fiókot így tudsz regisztrálni.
MadMancs
veterán
My Vodafone Otthoni részre regelj. Oda mailcím kell. Telefonszám a mobilos részhez kell. Hiába voda ez is az is. Külön fiók.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
erahurka
félisten
Na akkor megpróbálom majd azt, köszi!
#40047616
törölt tag
2 hete felhívtak a vodától hogy egy évvel hosszabbítják az előfizetést (mondtuk oké) és cserélik a jelenlegi 2 upc-s horizon boxot az új vodásra. Azt mondták futár hozza majd. Több ismerősöm ugyanígy volt, mind megkapta egy héten belül az új boxot, nekünk meg semmi. A 1270-en ügyintézőt lehetetlen elérni a túlterheltségre hivatkozva kb a huszadik próbálkozásra sem. Fogják még valaha küldeni az új boxokat vagy akkor mi van ilyenkor?
#72688384
törölt tag
átlag 30 perc a várakozás, túl hamar adtad fel szerintem.
Intruder2k5
MODERÁTOR
Próbáltad az új megrendelés menüben is? Lehet ott előbb jutsz ügyintézőhöz mint a reklamációs menükben.
Slyer
senior tag
Na ezaz, nálunk sincs semmi más, csak a Telekom, aki kakit ad drágán, meg a Voda, aki tulajdonképpen jót olcsón. Nem tudom ez a blöff mennyire jönne be Ha azt mondják hogy ok akkor mondjuk fel akkor mi van
#72688384
törölt tag
ez elméletben jól hangzik csak gyakorlatban lesz*rják hogy mit érvelsz.
embe
nagyúr
kezo0
addikt
Írtam, hogy „okosban” most is meg van oldva. Anyám előfizetésében van egy plusz kártya, ami valójában nálam van „kölcsönben”… De jobb lenne, ha nem kéne így ügyeskedni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
#40047616
törölt tag
Nincs is várakozási idő mert bemondják hogy minden ügyfeles leterhelt, próbáljam később. Szóval semmi olyan hogy a kapcsolásig esetleg zenét hallgatok vagy ilyesmi.
petakpa1
őstag
Most váltottam analógról digitális kábeltv előfizetésre. Az lenne a kérdésem, hogy Horizon Go-ra be tudok még regisztrálni? Tényleg megszűnik szeptembertől?
Utánna csak Vodafone TV lesz helyette, de az meg PC-n nem lesz nézhető, csak telón, ráadásul csak annak akinek Vodafone TV box-a van, de akinek Mediacardja annak nem?
Ez a helyzet? Ha igen nagyon szomorú .
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
kabelmania27
Topikgazda
Köszi a képet, ez egy jófajta osztó. Amennyiben megírod a modemértékeket ki tudjuk számolni milyen a bejövő jelerősség.
[ Szerkesztve ]
Piftuka
veterán
- Amennyiben hosszú távú megoldást keresel, és van lehetőséged másik szolgáltatónál optikai hálózatos szolgáltatásra váltani (ráadásul kb. azonos áron), akkor én a helyedben váltanék.
Ajánlom szíves figyelmedbe a saját "kálváriámat", ami ugyanezzel a problémával ~2,5 éve tart (és az elmúlt 2 hétben megint rosszabbodott):
Itteni hozzászólásaim (A #80617 -tól érdemes olvasni őket.)
A lényeg, hogy ennyi idő, több tucat kiszállás, mindenféle elosztó csere, csillapító alkalmazása, és coax kábel cserét követően is, a probléma fennáll, és a szervizesek elmondták, hogy nem tudják javítani, mivel az utcai, elavult, régi, alu-réz kábel okozza. (Optikai pedig valószínűleg ebben az évezredben már nem lesz kiépítve.)
Én meggondolnám a helyedben, hogy vállalod-e a bizonytalant (hogy Ti is így jártok), vagy inkább szolgáltatót váltasz.
- A fogyasztói szerződésedet illetően...
14 napos határidőről van szó, amely a szerződéskötés dátumától indult.
Mivel szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződésről van szó, a "Felmondás" joga illet meg téged. (Lásd: "45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól" )
Hasznos olvasnivaló a témában: Szerződések megszűnése: felmondás, felbontás vagy elállás?
Abszolút nem mindegy, melyik jog gyakorolható.
Személyes véleményem szerint esetedben alkalmazható a "Ptk. vonatkozó főszabálya" (a "Hibás teljesítésre" vonatkozóan), hiszen a szolgáltatás minősége (pixelekre széteső, nézhetetlen tévé adás) nem felel meg a szerződésben a szolgáltató által vállalt feltételeknek.
(Lásd: Első bekezdés )
A lényeg, hogy mindent dokumentálj le. A telefonos bejelentések pontos időpontját, időtartamát, ha lehet az ügyintéző nevét is. A szervizes kiszállások időpontját, és fontos adatait.
(Ne legyen így, de egy esetleges jogvita esetén ezekre szükséged lehet. Tapasztalatból mondom, a saját, fenti esetem kapcsán.)
Mindig udvariasan, higgadtan, de a jogaid (és kötelezettségeid) teljes tudatában érvelj, de ne hagyd magadat akkor, amikor igazad van. (A szerződéssel kapcsolatos vita esetén is vannak jogi lehetőségeid.)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
#40047616
törölt tag
Még nem de vicc ez az "ügyfélszolgálat" jelen pillanatban. Nem igaz hogy nem lehet beszélni valakivel Nem olyan régen kérdeztem itt tőletek az új vodás médiaboxról hogy megy e net nélkül. (azelőtt mondták hogy futárral küldik az új boxot a jelenlegi upc horizon helyett) Be is húztuk a netet abba a szobába ahol eddig nem volt hogy mikor meglesz a box már ne kelljen ezzel tökölni. Ez lassan 2 hete és még csak nem is lehet rákérdezni hogy akkor mi van a boxokkal. Küldik vagy nem? A hetet kivárom aztán megyek a digihez vagy bármelyik más szolgáltatóhoz. Azért ez így 2021-ben vicc. Bocsi a regényért és a kiakadásért de lassan tényleg fogy a türelmem.
kabelmania27
Topikgazda
Amennyiben egy ügyintézővel sem tudsz beszélni írj nekik emailt.
#40047616
törölt tag
Arra reagálnak? Van rá esély? Ha igen akkor írok nekik.
kezo0
addikt
"Nem lehet, röviden." - Hát ezzel kezdtem én is.
De mivel nálam nincs négyfelé osztás, ez műszakilag is vállalható lenne. Mondjuk ilyen esetben kijöhetne egy technikus, és ellenőrizhetné a feltételeket. Ha azt mondja, ide jöhet még egy kártya, mert nem okoz gondot, akkor jöhetne. Igazán lehetne ebben is egyedi elbírálás, nem csak az árakban... Nekik talált pénz lenne az a plusz összeg, amit a negyedik eszközért fizetnék, amellé a 12.680 Ft mellé, amit most fizetek havonta. (Tegye fel a kezét, aki ennél többet hagy náluk!)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Intruder2k5
MODERÁTOR
Email? Jahh, 30 napon belül kell reagálniuk rá. Ettől persze lehet, hogy holnap válaszolnak... Még jó, hogy jogszabály van arra, hogy 5 percen belül élő szóban kell bejelentkeznie a telefonos ügyfélszolgálatnak.
[ Szerkesztve ]
#40047616
törölt tag
Igen a jogszabály lehet hogy ez, a valóság meg egy másik dolog. Volt hogy egy nap alatt 4-5ször próbáltam eredménytelenül. Megértem hogy vannak időpontok mikor túlterheltek az ügyintézők de az már vicc hogy egyáltalán nem lehet velük beszélni. Próbáljátok meg. 1270 és a 7-es menűpont. Már fejből megy.
viktorhu
veterán
Nem úgy volt, hogy szerzői jogi okok vannak a háttérben, és a jogtulajdonosok nem engedik, hogy egy előfizetésen több mint három példányban menjen a műsor? Mondjuk meg lehetne oldani, valószínűtlen, hogy négy készüléken ugyanazt nézzék, így lehetne inkább ezt korlátozni technikailag.
viktorhu
veterán
Én azt szoktam ilyenkor, hogy kihangosítom a zenét, és teszem a dolgom, amíg várok.
Intruder2k5
MODERÁTOR
Elhiszem, nem azért írtam a jogszabályt, mert ne hinném el amit írsz.
viktorhu
veterán
Nemcsak reddel lehetsz kiemelt ügyfél, hanem ügyfélmegtartó flottával is. Nekem 3 sim kártyám volt így náluk, másodpercek alatt kapcsoltak mindig ügyfelest.
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nem lepődök meg, tudok róla. De szerintem ez sem szabályos, mert "ügyintéző" kell, hogy felvegye 5 percen belül, nem a telefonközpontos. Az ügyintéző nálam az, akivel el tudom intézni az ügyet amiért telefonáltam.
gduck
addikt
Nálunk pl. teljesen szabályosan van megoldva
Három generáció él a családi házban és összesen 4db TV készülék van. Voda és Digi előfizetés. Máshogy nem megy!
Nem igazán értem amúgy, mert simán lehet pl. erősítővel "akármennyi" végpont egy családi házban...
[ Szerkesztve ]
Intruder2k5
MODERÁTOR
Pedig egyértelmű, simán csak üzleti érdek áll e-mögött. Nem szeretnék, ha több család használna egy előfizetést, és egyszerűen csak háromban határozták meg az egy családban reálisan használható készülékek számát. Persze nyilván vannak esetek amikor ebbe nem fér bele a család, de gondolom ki van ez számolva rendesen, hogy ha négyre emelték volna, akkor sokkal több olyan lenne, ahol egy címen élő, de több család használna egy előfizetést. Mellesleg ez nem UPC/Vodafone sajátosság, talán a DIGI-t kivéve minden más szolgáltatónál van limit, vagy három, vagy négy készülék.
erahurka
félisten
MyVoda regisztráció, ügyfélszám és vezetéknév... Nem enged be Aztán kis keresgélés után rájöttem, hogy el van írva az ügyfél neve náluk... De végül csak sikerült regisztrálni és megy a Horizon cucc is.
#40047616
törölt tag
Nincs ingyen nekem. Más mobilszolgáltatónál vagyok. Egykori upc ügyfélként keveredtem a vodához.
cof
veterán
Ingyenesen hívható a 1270 minden mobilhálózatból.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Csabi1984
addikt
Sziasztok! Az lenne a kérdésem amit a Vodafone korábban UPC használt szűrő amit elosztóra tesznek fel az bármikor beszerezhető szakboltban vagy azt csak a szolgáltató szerezheti be?
Intruder2k5
MODERÁTOR
Ez véletlenül nem úgy van, hogy "a szolgáltató hálózatán belül belföldről díjmentesen hívható"?
pjen
félisten
Csak a DIGI nél van úgy.
cof
veterán
Én úgy értelmezem, hogy vodafone hálózatból és belföldről ingyenes. De írták már mások is.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
MadMancs
veterán
Nem.
1270, 1414, és 1220 a három nagy mobilhálózatból díjmentes. Digi hálózatból nem. Illetve a 1272 (digi) se ingyenes a 3 nagyból.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Intruder2k5
MODERÁTOR
Hmm... Lehet, bár ez nem tudom hol van leírva, gondolom akkor a Telekom, Telenor ÁSZF-ben, mert a Vodáéban csak az van, amit fentebb idéztem.
MadMancs
veterán
Telekom és Telenor írja saját részüket hogy belföldről díjmentes, voda nem, de az meg saját (és itt sokunk) tapasztalat(a). Ki is próbáltam anno, 0ft os Telekom, és Telenor Simről hívható 1270.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
viktorhu
veterán
Igen, a másik fele a másik ÁSZF-ben van
Megnyitsz egy tetszőleges (pl. Flip) árlistát, és ott lesz a 1270 mellett, hogy ingyenes. Ott kell nézni, ahonnan a hívást inditod.
cof
veterán
#40047616
törölt tag
Voda oldalán ez van az elérhetőségeknél: "Vodafone hálózatából, belföldről díjmentesen" Akkor ezt úgy kell értelmezni hogy Vodafone hálózatából és belföldről díjmentes.
[ Szerkesztve ]
Intruder2k5
MODERÁTOR
Vodafone hálózatából, belföldről... Tehát a Vodafone hálózatából külföldről nem díjmentes, de ebből még nem következik az sem, hogy mondjuk Telekom hálózatból is díjmentes. Itt csak azt írja, hogy Vodafone hálózatból belföldről díjmentes.
[ Szerkesztve ]
viktorhu
veterán
Az itt nem lényeges, annak a szolgáltatónak a díjszabását kell nézni, ahonnan a hívást indítod, mert ők számláznak neked.
Nem újdonság ez a kölcsönös ingyenesség, elég régóta így van már.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!