Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106651) erahurka


erahurka
félisten

Sziasztok!

MyVodafone regisztrációkor elsőként telefonszámot kér. Ide mit kell megadni? Mindegy? Az én számom meg van adva már náluk még a UPC-s időkből kapcsolattartás céljából, de nem szeretnék ezzel regisztrálni, mert ha egyszer elköltözök, nem akarom hogy szüleim előfizetéséhez legyen hozzárendelve az én számom, saját regisztrációval meg akkor probléma lesz.... Szóval mit kellene itt most megadni hogy mindenki örüljön? :R

(#106652) MiZo1990 válasza erahurka (#106651) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Ha a MyVodafone app-ra gondolsz, akkor oda nem lehet otthoni fiókot regisztrálni.
Otthoni fiókot így tudsz regisztrálni.

(#106653) MadMancs válasza erahurka (#106651) üzenetére


MadMancs
veterán

My Vodafone Otthoni részre regelj. Oda mailcím kell. Telefonszám a mobilos részhez kell. Hiába voda ez is az is. Külön fiók.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#106654) erahurka válasza MiZo1990 (#106652) üzenetére


erahurka
félisten

Na akkor megpróbálom majd azt, köszi!

(#106655) #40047616


#40047616
törölt tag

2 hete felhívtak a vodától hogy egy évvel hosszabbítják az előfizetést (mondtuk oké) és cserélik a jelenlegi 2 upc-s horizon boxot az új vodásra. Azt mondták futár hozza majd. Több ismerősöm ugyanígy volt, mind megkapta egy héten belül az új boxot, nekünk meg semmi. A 1270-en ügyintézőt lehetetlen elérni a túlterheltségre hivatkozva kb a huszadik próbálkozásra sem. Fogják még valaha küldeni az új boxokat vagy akkor mi van ilyenkor?

(#106656) #72688384 válasza #40047616 (#106655) üzenetére


#72688384
törölt tag

átlag 30 perc a várakozás, túl hamar adtad fel szerintem.

(#106657) Intruder2k5 válasza #40047616 (#106655) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Próbáltad az új megrendelés menüben is? Lehet ott előbb jutsz ügyintézőhöz mint a reklamációs menükben.

(#106658) Slyer válasza #72688384 (#106648) üzenetére


Slyer
senior tag

Na ezaz, nálunk sincs semmi más, csak a Telekom, aki kakit ad drágán, meg a Voda, aki tulajdonképpen jót olcsón. Nem tudom ez a blöff mennyire jönne be :D Ha azt mondják hogy ok akkor mondjuk fel akkor mi van :D

(#106660) #72688384 válasza #72445440 (#106659) üzenetére


#72688384
törölt tag

ez elméletben jól hangzik csak gyakorlatban lesz*rják hogy mit érvelsz.

(#106661) embe válasza kabelmania27 (#106640) üzenetére


embe
nagyúr

2 tévé és modem felé van osztva.
Most ez van.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#106662) kezo0 válasza MadMancs (#106650) üzenetére


kezo0
addikt

Írtam, hogy „okosban” most is meg van oldva. Anyám előfizetésében van egy plusz kártya, ami valójában nálam van „kölcsönben”… De jobb lenne, ha nem kéne így ügyeskedni.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#106664) #40047616 válasza #72688384 (#106656) üzenetére


#40047616
törölt tag

Nincs is várakozási idő mert bemondják hogy minden ügyfeles leterhelt, próbáljam később. Szóval semmi olyan hogy a kapcsolásig esetleg zenét hallgatok vagy ilyesmi. :W

(#106665) petakpa1


petakpa1
őstag

Most váltottam analógról digitális kábeltv előfizetésre. Az lenne a kérdésem, hogy Horizon Go-ra be tudok még regisztrálni? Tényleg megszűnik szeptembertől?
Utánna csak Vodafone TV lesz helyette, de az meg PC-n nem lesz nézhető, csak telón, ráadásul csak annak akinek Vodafone TV box-a van, de akinek Mediacardja annak nem?
Ez a helyzet? Ha igen nagyon szomorú :(.

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#106666) kabelmania27 válasza embe (#106661) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi a képet, ez egy jófajta osztó. Amennyiben megírod a modemértékeket ki tudjuk számolni milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#106667) Piftuka válasza embe (#106661) üzenetére


Piftuka
veterán

- Amennyiben hosszú távú megoldást keresel, és van lehetőséged másik szolgáltatónál optikai hálózatos szolgáltatásra váltani (ráadásul kb. azonos áron), akkor én a helyedben váltanék.

Ajánlom szíves figyelmedbe a saját "kálváriámat", ami ugyanezzel a problémával ~2,5 éve tart (és az elmúlt 2 hétben megint rosszabbodott):

Itteni hozzászólásaim (A #80617 -tól érdemes olvasni őket.)

A lényeg, hogy ennyi idő, több tucat kiszállás, mindenféle elosztó csere, csillapító alkalmazása, és coax kábel cserét követően is, a probléma fennáll, és a szervizesek elmondták, hogy nem tudják javítani, mivel az utcai, elavult, régi, alu-réz kábel okozza. (Optikai pedig valószínűleg ebben az évezredben már nem lesz kiépítve.)

Én meggondolnám a helyedben, hogy vállalod-e a bizonytalant (hogy Ti is így jártok), vagy inkább szolgáltatót váltasz.

- A fogyasztói szerződésedet illetően...

14 napos határidőről van szó, amely a szerződéskötés dátumától indult.

Mivel szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződésről van szó, a "Felmondás" joga illet meg téged. (Lásd: "45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól" )

Hasznos olvasnivaló a témában: Szerződések megszűnése: felmondás, felbontás vagy elállás?

Abszolút nem mindegy, melyik jog gyakorolható.

Személyes véleményem szerint esetedben alkalmazható a "Ptk. vonatkozó főszabálya" (a "Hibás teljesítésre" vonatkozóan), hiszen a szolgáltatás minősége (pixelekre széteső, nézhetetlen tévé adás) nem felel meg a szerződésben a szolgáltató által vállalt feltételeknek.

(Lásd: Első bekezdés )

A lényeg, hogy mindent dokumentálj le. A telefonos bejelentések pontos időpontját, időtartamát, ha lehet az ügyintéző nevét is. A szervizes kiszállások időpontját, és fontos adatait.

(Ne legyen így, de egy esetleges jogvita esetén ezekre szükséged lehet. Tapasztalatból mondom, a saját, fenti esetem kapcsán.)

Mindig udvariasan, higgadtan, de a jogaid (és kötelezettségeid) teljes tudatában érvelj, de ne hagyd magadat akkor, amikor igazad van. (A szerződéssel kapcsolatos vita esetén is vannak jogi lehetőségeid.)

[ Szerkesztve ]

"Aquila non captat muscas."

(#106668) #40047616 válasza Intruder2k5 (#106657) üzenetére


#40047616
törölt tag

Még nem de vicc ez az "ügyfélszolgálat" jelen pillanatban. Nem igaz hogy nem lehet beszélni valakivel :W Nem olyan régen kérdeztem itt tőletek az új vodás médiaboxról hogy megy e net nélkül. (azelőtt mondták hogy futárral küldik az új boxot a jelenlegi upc horizon helyett) Be is húztuk a netet abba a szobába ahol eddig nem volt hogy mikor meglesz a box már ne kelljen ezzel tökölni. Ez lassan 2 hete és még csak nem is lehet rákérdezni hogy akkor mi van a boxokkal. Küldik vagy nem? A hetet kivárom aztán megyek a digihez vagy bármelyik más szolgáltatóhoz. :W Azért ez így 2021-ben vicc. Bocsi a regényért és a kiakadásért de lassan tényleg fogy a türelmem.

(#106669) kabelmania27 válasza #40047616 (#106668) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben egy ügyintézővel sem tudsz beszélni írj nekik emailt.

(#106670) #40047616 válasza kabelmania27 (#106669) üzenetére


#40047616
törölt tag

Arra reagálnak? Van rá esély? Ha igen akkor írok nekik.

(#106671) kezo0 válasza #72445440 (#106663) üzenetére


kezo0
addikt

"Nem lehet, röviden." - Hát ezzel kezdtem én is.

De mivel nálam nincs négyfelé osztás, ez műszakilag is vállalható lenne. Mondjuk ilyen esetben kijöhetne egy technikus, és ellenőrizhetné a feltételeket. Ha azt mondja, ide jöhet még egy kártya, mert nem okoz gondot, akkor jöhetne. Igazán lehetne ebben is egyedi elbírálás, nem csak az árakban... Nekik talált pénz lenne az a plusz összeg, amit a negyedik eszközért fizetnék, amellé a 12.680 Ft mellé, amit most fizetek havonta. (Tegye fel a kezét, aki ennél többet hagy náluk!)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#106672) Intruder2k5 válasza #40047616 (#106670) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Email? Jahh, 30 napon belül kell reagálniuk rá. Ettől persze lehet, hogy holnap válaszolnak... Még jó, hogy jogszabály van arra, hogy 5 percen belül élő szóban kell bejelentkeznie a telefonos ügyfélszolgálatnak.

[ Szerkesztve ]

(#106673) #40047616 válasza Intruder2k5 (#106672) üzenetére


#40047616
törölt tag

Igen a jogszabály lehet hogy ez, a valóság meg egy másik dolog. Volt hogy egy nap alatt 4-5ször próbáltam eredménytelenül. Megértem hogy vannak időpontok mikor túlterheltek az ügyintézők de az már vicc hogy egyáltalán nem lehet velük beszélni. :W Próbáljátok meg. 1270 és a 7-es menűpont. Már fejből megy. :o

(#106674) viktorhu válasza kezo0 (#106671) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem úgy volt, hogy szerzői jogi okok vannak a háttérben, és a jogtulajdonosok nem engedik, hogy egy előfizetésen több mint három példányban menjen a műsor? Mondjuk meg lehetne oldani, valószínűtlen, hogy négy készüléken ugyanazt nézzék, így lehetne inkább ezt korlátozni technikailag.

(#106675) viktorhu válasza #40047616 (#106673) üzenetére


viktorhu
veterán

Én azt szoktam ilyenkor, hogy kihangosítom a zenét, és teszem a dolgom, amíg várok.

(#106676) Intruder2k5 válasza #40047616 (#106673) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Elhiszem, nem azért írtam a jogszabályt, mert ne hinném el amit írsz.

(#106680) viktorhu válasza #72445440 (#106679) üzenetére


viktorhu
veterán

Nemcsak reddel lehetsz kiemelt ügyfél, hanem ügyfélmegtartó flottával is. Nekem 3 sim kártyám volt így náluk, másodpercek alatt kapcsoltak mindig ügyfelest.

(#106682) Intruder2k5 válasza #72445440 (#106678) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem lepődök meg, tudok róla. De szerintem ez sem szabályos, mert "ügyintéző" kell, hogy felvegye 5 percen belül, nem a telefonközpontos. Az ügyintéző nálam az, akivel el tudom intézni az ügyet amiért telefonáltam.

(#106683) gduck válasza hypno skate (#106641) üzenetére


gduck
addikt

Nálunk pl. teljesen szabályosan van megoldva :D
Három generáció él a családi házban és összesen 4db TV készülék van. Voda és Digi előfizetés. Máshogy nem megy! :(
Nem igazán értem amúgy, mert simán lehet pl. erősítővel "akármennyi" végpont egy családi házban...

[ Szerkesztve ]

(#106684) Intruder2k5 válasza gduck (#106683) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Pedig egyértelmű, simán csak üzleti érdek áll e-mögött. Nem szeretnék, ha több család használna egy előfizetést, és egyszerűen csak háromban határozták meg az egy családban reálisan használható készülékek számát. Persze nyilván vannak esetek amikor ebbe nem fér bele a család, de gondolom ki van ez számolva rendesen, hogy ha négyre emelték volna, akkor sokkal több olyan lenne, ahol egy címen élő, de több család használna egy előfizetést. Mellesleg ez nem UPC/Vodafone sajátosság, talán a DIGI-t kivéve minden más szolgáltatónál van limit, vagy három, vagy négy készülék.

(#106685) erahurka


erahurka
félisten

MyVoda regisztráció, ügyfélszám és vezetéknév... Nem enged be :F Aztán kis keresgélés után rájöttem, hogy el van írva az ügyfél neve náluk... :(( De végül csak sikerült regisztrálni és megy a Horizon cucc is. :))

(#106686) #40047616 válasza #72445440 (#106679) üzenetére


#40047616
törölt tag

Nincs ingyen nekem. Más mobilszolgáltatónál vagyok. Egykori upc ügyfélként keveredtem a vodához.

(#106687) cof válasza #40047616 (#106686) üzenetére


cof
veterán

Ingyenesen hívható a 1270 minden mobilhálózatból.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#106688) Csabi1984


Csabi1984
addikt

Sziasztok! Az lenne a kérdésem amit a Vodafone korábban UPC használt szűrő amit elosztóra tesznek fel az bármikor beszerezhető szakboltban vagy azt csak a szolgáltató szerezheti be?

(#106689) Intruder2k5 válasza cof (#106687) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez véletlenül nem úgy van, hogy "a szolgáltató hálózatán belül belföldről díjmentesen hívható"?

(#106690) pjen válasza Intruder2k5 (#106689) üzenetére


pjen
félisten

Csak a DIGI nél van úgy.

(#106691) cof válasza Intruder2k5 (#106689) üzenetére


cof
veterán

Én úgy értelmezem, hogy vodafone hálózatból és belföldről ingyenes. De írták már mások is.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#106692) MadMancs válasza Intruder2k5 (#106689) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem.
1270, 1414, és 1220 a három nagy mobilhálózatból díjmentes. Digi hálózatból nem. Illetve a 1272 (digi) se ingyenes a 3 nagyból.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#106693) Intruder2k5 válasza MadMancs (#106692) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Hmm... Lehet, bár ez nem tudom hol van leírva, gondolom akkor a Telekom, Telenor ÁSZF-ben, mert a Vodáéban csak az van, amit fentebb idéztem.

(#106694) MadMancs válasza Intruder2k5 (#106693) üzenetére


MadMancs
veterán

Telekom és Telenor írja saját részüket hogy belföldről díjmentes, voda nem, de az meg saját (és itt sokunk) tapasztalat(a). Ki is próbáltam anno, 0ft os Telekom, és Telenor Simről hívható 1270.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#106695) viktorhu válasza Intruder2k5 (#106693) üzenetére


viktorhu
veterán

Igen, a másik fele a másik ÁSZF-ben van
Megnyitsz egy tetszőleges (pl. Flip) árlistát, és ott lesz a 1270 mellett, hogy ingyenes. Ott kell nézni, ahonnan a hívást inditod.

(#106696) cof válasza MadMancs (#106694) üzenetére


cof
veterán

Írja voda is.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#106697) #40047616 válasza MadMancs (#106694) üzenetére


#40047616
törölt tag

Voda oldalán ez van az elérhetőségeknél: "Vodafone hálózatából, belföldről díjmentesen" Akkor ezt úgy kell értelmezni hogy Vodafone hálózatából és belföldről díjmentes.

[ Szerkesztve ]

(#106698) Intruder2k5 válasza cof (#106696) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Vodafone hálózatából, belföldről... Tehát a Vodafone hálózatából külföldről nem díjmentes, de ebből még nem következik az sem, hogy mondjuk Telekom hálózatból is díjmentes. Itt csak azt írja, hogy Vodafone hálózatból belföldről díjmentes.

[ Szerkesztve ]

(#106699) viktorhu válasza #40047616 (#106697) üzenetére


viktorhu
veterán

Az itt nem lényeges, annak a szolgáltatónak a díjszabását kell nézni, ahonnan a hívást indítod, mert ők számláznak neked.

Nem újdonság ez a kölcsönös ingyenesség, elég régóta így van már.

(#106700) cof válasza Intruder2k5 (#106698) üzenetére


cof
veterán

Akkor csak az lenne ott, hogy vodafone hálózatából díjmentesen. De az tény, hogy nincs kiírva konkrétan, hogy gondolják.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.