Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107101) Sanya


Sanya
nagyúr

Kedves fórumozók!

Visszaolvastam vagy 200 hozzászólást, de nem találtam egyértelmű választ a kérdésemre:
Gigabites internetre tudnék váltani 200 forint különbséggel.
A gigabites internethez új modemet adnak.
Az új modemet lehet-e bridge-be rakni?
Kaphatok-e külső IP címet ( nem natoltat) az új modemmel?

Köszönöm! Sanya

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#107102) .tnm


.tnm
addikt

Sziasztok,

megkaptam ma a szokásos havi értesítőmet az elkészült számlámról, de az összeg magasabb, mint eddig (csak vezetékes netem van). Összeraktam, hogy kb most járhatott le az egy éves hűségem. Nincs ilyenkor a szolgáltatóknak 60 nappal korábbi tájékoztatási kötelezettsége, hogy árat fog emelni? Mert ilyet viszont nem kaptam.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#107103) MiZo1990 válasza .tnm (#107102) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Az előző 1-2 számlán volt tájékoztatás.

[ Szerkesztve ]

(#107104) MiZo1990 válasza Sanya (#107101) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Ügyfélszolgálaton tudják állítani, IPv4 esetén elérhető a modem/bridge mód.

(#107106) .tnm válasza MiZo1990 (#107103) üzenetére


.tnm
addikt

Köszi, természetesen a számlát nem szoktam megnyitni, mivel az e-mailben benne van az összeg. Most megnézve az utolsó "régi árú" számlán nem szerepelt semmi, a két előtte lévőben viszont csak az szerepel, hogy lejár a hűségem, ezért joguk van fogyasztói árindex szerint emelni, tájékoztatólag leírnak egy rohadt magas összeget, hogy mennyi lenne náluk egy hasonló csomag, ha most kötném meg egy év hűséggel (persze az irreálisan magas összegnek a célja gondolom, hogy ijedtemben kössek egy új hűséget, amit persze csak nagyobb csomagra lehet, mint a mostani, ami drágább havonta, mint amire végülis most emeltek) de a lényeg nem szerepel, hogy mennyi is lesz az új összeg...

Erősen tisztességtelen magatartásnak tűnik. :(
(Az emelés, mivel az "infláció" korlátozza, persze nem vészes.)

Végeredményben azzal, hogy nem jól hívják fel a figyelmet a hűség lejártára, nem is tudtak megijeszteni az irreális összeggel. De ettől még nem korrekt, hogy nem tudják rendesen a számlaértesítő e-mailben leírni, hogy fontos tájékoztató van a számlában változásról, nem csak maga a számla és az sem, hogy abban a tájékoztatóban nem szerepel az új összeg pontosan.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#107107) woodworm válasza .tnm (#107106) üzenetére


woodworm
veterán

Nem cél az ijesztgetés, egyszerűen törvényi kötelezettség. Az éves emelésnek pedig ott kell lennie az előző számlán a végösszeg alatt.

(#107108) blakey válasza .tnm (#107106) üzenetére


blakey
titán

Nekem nemrég jött az e havi számla, a végén szerepel, hogy jövő hónaptól mekkora lesz az emelés, TV 2800 Ft helyett 2895 Ft, Net 3500 Ft helyett 3618 Ft. Semmilyen tisztességtelen magatartást nem látok. Ha nagyon nem tetszik az emelés akkor felhívom őket.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#107109) gahor72


gahor72
aktív tag

Sziasztok!
Egy kérdés merült fel. :
A feleségemnek van a céges laposában mobilnet sim kártya. De a HO-ban mindig az otthoni netet használja routeren keresztül. Milyen usb stick-be lehetne ezt a simet betenni, hogy a routerbe dugva mentőövként dolgozzon kábeles net kimaradás esetén. A router tudja ezt a featuret.
A sim voda. 😄
Köszönöm

(#107110) woodworm válasza gahor72 (#107109) üzenetére


woodworm
veterán

A router kézikönyve vagy a gyártó weboldala fogja megmondani, hogy melyik stick támogatott.

(#107111) gahor72 válasza woodworm (#107110) üzenetére


gahor72
aktív tag

Akkor a támogatottak jók. Ezekkel nincs olyan, h szolgáltató függő?Ha esetleg használtat vennék.
A router asus ax92u

(#107112) .tnm válasza woodworm (#107107) üzenetére


.tnm
addikt

+@blakey

hát nekem nincs ott az új összeg.

(ez a márciusi, az áprilisi pont ugyanígy néz ki, a májusiban már a "Kedves Ügyfelünk" tájékoztató sincs, júniusiban már az új összeg szerepel (de semmilyen tájékoztató sem)

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#107114) blakey válasza .tnm (#107112) üzenetére


blakey
titán

Az ezutáni számlán írja le, hogy mire változik.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#107115) .tnm válasza blakey (#107114) üzenetére


.tnm
addikt

mint írtam, nem teszi :)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#107116) blakey válasza .tnm (#107115) üzenetére


blakey
titán

Nekem igen, mint írtam. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#107117) .tnm válasza blakey (#107116) üzenetére


.tnm
addikt

ezért van nekem problémám ezzel és nem Neked :) :R

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#107118) woodworm válasza .tnm (#107117) üzenetére


woodworm
veterán

Ha ez tényleg így van, akkor hívd fel őket, borítsd ki a bilit a fogyasztóvédelemre hivatkozva és alkudd le a havidíjadat.

(#107119) blakey válasza .tnm (#107117) üzenetére


blakey
titán

Ilyenkor őket kell felhívni, ott többre juthatsz mint egy fórumon a panaszkodással.Emelés előtt mindenképp jönnie kell egy számlának ahol szerepel a következő havidíj.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#107120) gubika


gubika
csendes tag

Sziasztok, tanácsotokat szeretném kérni: van egy Home premium 500 mbites csomagom, aminek sebessége sajnos jócskán elmarad az ígértektől. Reggeltől kora délutánig 150-300 mbit, ami még tök OK lenne, de onnantól kezdve folyamatosan csökken, estére pedig beesik 100 alá, nem ritka 20-50 mbit sem. Nyilván együtt lehet vele élni, de azért mégis csak idegesítő, hogy az 500-ból még a garantált 100 fele se jön össze.

Többször bejelentettem screenshotokkal, 2x szerelő is volt kint, technikai gondot nem talált, mivel délelőtt jött a garantált sebesség is meg volt, de azt mondta a belső statok alapján látja, hogy estére túlterhelődik a hálózat, ezért a nagy esés. Egyébként mossák kezeiket, hogy minden rendben.

Szerintetek ezek alapján fel lehet mondani a szerződést úgy, hogy ne követeljenek kötbért, vagy seggeljem ki a hűségidőt?

Köszi

[ Szerkesztve ]

(#107121) gahor72 válasza #72445440 (#107113) üzenetére


gahor72
aktív tag

Köszönöm,majd figyelek rá.
Már csak olyant kell találni amibe jó a vodás sim,és elfogadja a router.
:R

(#107122) .tnm válasza blakey (#107119) üzenetére


.tnm
addikt

Azért írtam ide, hogy megerősítsetek, hogy igazam van-e.

Köszönöm.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#107123) BalaNce87


BalaNce87
addikt

Sziasztok, egy ideje már problémázik a cisco box, ezt írja ki, ha megnyitom a guide-ot, ilyenkor szinte használhatatlan a guide menü, nem lehet visszatekerni napokat csak előre, keresni se tudok műsorokra, egy reset-tel megoldódik a probléma, de rövid időn belül előjön újra. A mai nap végül kijött egy technikus megcsinálta az előírt protokollt, amit ilyenkor kell, aztán telefonálások és további probálkozások után cserélni kellett, mákomra kaptam egy bontatlan ciscot, annyi az eltérés hogy ennek matt a színe, gondolom ez egy újabb verziója, meg a felvételek elvesztek, de ez legyen a legkisebb, aztán be lett üzemelve és ez is kiírta ugyanazt, aztán ezt is resetel-te, azóta jó, végül arra jutott hogy ez benti probléma, betett neki a vodafone-ra átváltás, a régi boxot elvitte kivizsgálni, így most reménykedek, hogy nem jön elő a probléma, ezen felül, teljesen jól működött a régi box.

[ Szerkesztve ]

(#107124) nihill


nihill
őstag

Sziasztok!
Pár hete kellett váltanom UPC-ről vodafonra, és azóta néha szakadozik a net. Előtte nem emlékszem hogy lett volna ilyen. Néha megáll minden kb 10 másodpercre, majd folytatódik mintha mise történt volna. Nem csak 1 gépen csinálja.
Az összefoglalóban az van nézzek rá a jelszintekre. A 192.168.100.1-nél beloginolok, majd fehér képernyő. Percek után is. Más böngészőből is. Sokadik F5 után (persze kiírja hogy már be vagyok jelentkezve) bejött végre az overview nézet, de onnan nincs sehova tovább, bármit is választok újra üres fehér képernyő bármennyit is várok vele. Innen hogyan tovább?

(#107125) Gubek-Einste válasza nihill (#107124) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Pár hete kellett váltanom UPC-ről vodafonra
Ez pontosan mit is jelent?

Milyen szolgáltatói eszköz van nálad?
Milyen saját router-t használsz?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#107126) cocka válasza BalaNce87 (#107123) üzenetére


cocka
veterán

Hát igen a médiaboxok, pontosabban settopboxok esetén elég nehéz kimagyarázni, hogy user error miatt nem megy. Ha egyik napról a másikra reset után is ez történik, az egyértelműen hálózati hiba és az ő saruk.

Lekopogom most Pace HD-n jó a műsorújság és visszafelé is lehet lépkedni a napokban meg az órákban, viszont időről-időre eltűnik a visszalépkedés lehetősége.

A másik vicces dolog, ami most van, ha a visszanézőből bármit lejátszok és elkezdem előre csavarni, hogy átugorjam a reklámokat, kiírja a már korábban is említett bullshitet, hogy Sajnos... megszakadt a kapcsolat az adásrögzítő szerverrel. Ezt csak UPC gombbal lehet kiléptetni, mert a stop gomb sem műxik ilyenkor. És tekeri mint az őrült. Egyértelműen kamu vagy szar az adásrögzítő szerver, mert második próbálkozásra érdekes módon már csavarható is, hibaüzenet nélkül.

a régi boxot elvitte kivizsgálni

És mi garantálja, hogy visszakapod?

(#107127) MiZo1990 válasza nihill (#107124) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

"Pár hete kellett váltanom UPC-ről vodafonra"
Spoiler: 2019 augusztusában mindenki váltott Vodafone-ra, mert akkor vették meg a UPC-t. 2020 május elsején csak a UPC márkanevet vezették ki.
Az más kérdés, hogy az infrastruktúra egy jelentősebb része még mindig ugyanaz.

(#107128) nihill válasza Gubek-Einste (#107125) üzenetére


nihill
őstag

Felhívtak az ügyfélszolgálattól, hogy akarok-e ugyanannyiért dupla gyors netet és okosabb médiaboxot a Vodafone-tól, vagy maradok a UPCs szerződésnél de akkor megszüntetik nálam a műsor visszajátszást és a netet is vissza veszik valami alapra. Tehát végülis szabadon dönthettem.
A médiabox amúgy tényleg jobb és a speedtest is mutatja a dupla net sebességet. Csak leállogat néha :( Főleg a fiam jelzi sokat aki a neten csetel mikrofonnal.
Eszközt ilyet hoztak:

Rákapcsolódva az overview 5 wifi és 9 Lan eszközt listáz (wifiből biztos hogy több van csak gondolom épp nem aktívak)
A vodafone routerbe van dugva direktben 3 asztali gép és egy gigabites TP-Link switch. Ebbe egy 4. asztali gép, egy POE switch a biztonsági kamerás rendszernek, és egy Mikrotik router a TV médiaboxának és a média lejátszónak, meg a wifi kiterjesztéséért.
Igazából addig nem akarok ügyfélszolgálatozni, amíg magamnak nem vagyok tisztában a helyzettel, ebben kéne segítség, merre/mivel induljak az ok keresésében?

#107127 MiZo1990
Annyit én is tudok hogy megvették, de jobban nem követtem az eseményeket. Igazából nem is nagyon érdekel milyen név van éppen a kábel másik végén, csak működjön rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#107129) MiZo1990 válasza nihill (#107128) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

"vagy maradok a UPCs szerződésnél de akkor megszüntetik nálam a műsor visszajátszást és a netet is vissza veszik valami alapra" WTF?!
Ha lejár a hűség, akkor semmi sem változik (az ár évi egyszer inflációhoz mérten nőhet), de főleg nem veszik vissza netet. A visszanéző valóban meg fog szűnni régebbi boxokon.

Ez egy Arris típusú router, ezt csak az ügyfélszolgálat tudja modem/bridge módba tenni.
Ha jól értem, akkor most oszt IP címet az Arris és a rákötött saját router is, tehát a saját router után minden dupla NAT-on van, ami nem jó.
Az lenne jó, ha az ügyfélszolgálaton átkapcsoltatnád az Arris-t modem módba és erre kötnéd a saját routert. A saját routerre pedig a switchet és minden egyebet (azokat az eszközöket is, amik most kábellel vannak az Arris-ra kötve, a box maradhat).

(#107130) xDiESEL92


xDiESEL92
tag

Sziasztok,

Albérletbe való költözés miatt szükség lesz Vodafone-s TV+internet szolgáltatás bekötésére.
Olyan jellegű kérdésem lenne, hogy érdemes-e a Vodafone TV box-ért fizetni +500 Ft-ot, ad egy annyi pluszt felület, gyorsaság, stabilitás szinten vagy jó a horizon is vagy a CI kártya? valamint, hogy 300 vagy a 500 Mbps nethez milyen eszközt adnak friss előfizetés esetén?
Az internet mennyire szokott stabil lenni? Megszoktátok kapni ezt a sebességet? (vagy mint a telekom (mutogat a garantált sebességes sorra)

A másik kérdés, hogy jellemzően mennyi idő alatt jönnek ki bekötni megrendeléstől számítva? (Ha jól láttam, már ki van építve a koax elosztó a tv álvány mögött)

Válaszotokat előre is köszönöm.
Marci

(#107131) MadMancs válasza xDiESEL92 (#107130) üzenetére


MadMancs
veterán

Ha nem szükséges felvétel/Visszanéző akkor egyértelműen jobb választás a MediaCard. Ha szükséges akkor pedig az nem opció tehát a választ neked kell eldönteni.

500 hoz fekete "CB klón"-t adnak, ugyanaz mint a Connect Box csak fekete és gyári szoftver van rajt.

Bekötési sebesség nagyon változó. Településenként eltér. De akár pár nap alatt is meglehet.
Stabilitás/net sebesség szintén terület függő. Van ahol probléma mentes. Van ahol katasztrófa.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107132) makoss


makoss
addikt

Üdv!

Pár napja kapott a faterom régi "buta" telefonjára SMS-t, hogy látogasson el valamelyik vodafon üzletbe, hogy kicserélhessék a SIM kártyát, mivel rendszerük szerint régi SIM kártyával rendelkezik ami a modernebb 4 G hálózatra nem tud kapcsolódni.
Na most mivel "buta" telóról van szó, muszáj ezt?
Ha nem lesz kicserélve a működésben okoz neki valamilyen problémát? :R
Csak telefonálásra használja, hívás kezdeményezés, fogadás, SMS. Ennyi semmi más.

[ Szerkesztve ]

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#107133) ztsoft


ztsoft
őstag

Nálatok megy az NMHH ( [link] ) oldala (esetleg más hálózatból)?

Nálam már tegnap este óta nem jön be a szelessav.net. Most ránézve az nmhh.hu oldalra (hátha írnak valamilyen hibáról), az sem jön be (lehet, hogy már este sem működött).

Elméletileg a név feloldás megy, idő túllépésre panaszkodik a böngésző.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#107134) nihill válasza MiZo1990 (#107129) üzenetére


nihill
őstag

Bennem valahogy az maradt meg hogy mindent vissza vesznek. Mindegy.

A saját router után csak a médiabox van és egy WD LIVE média lejátszó.
Illetve még a telefonjaink kapcsolódhatnak rá wifivel, ha arrafelé vagyunk.
Minden más switchen kereszül van a vodás modemre kötve, vagy direktben.
És az a gép is szakadozik néha, ami direktben van rajta.

(#107135) LouiS22 válasza makoss (#107132) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem, hiszen vélhetően maga a telefon sem lenne képes 4g hálózathoz csatlakozni (a leírásában megnézheted). Ha édesapád marad a régi "buta" telefonjánál, akkor az ő életében egy új sim sok újdonságot nem tudna hozni.

Egyébként fura, hogy ezért menjen be. A Telekomnál van egy webes form, megadod az adataid és díjmentesen küldik.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#107136) makoss válasza makoss (#107132) üzenetére


makoss
addikt

erre valaki? :R

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#107137) Toth_Jani válasza makoss (#107136) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nem szükséges megtartja használja és kész, de ha kicserélteti akkor később esetleg jó lesz okostelefonba is.

(#107138) cof válasza ztsoft (#107133) üzenetére


cof
veterán

Nem megy Diginél sem.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#107139) BalaNce87 válasza cocka (#107126) üzenetére


BalaNce87
addikt

Semmi nem garantálja hogy visszakapom... jóformán elvitt egy tökéletes állapotban lévő box-ot, ami 100% hogy benti probléma. Időközbe előjött a probléma megint, anyám felhívta őket, őszintén szólva nagyon gáz az ügyfélszolgálat, olyan mintha robotokkal beszélnénk elmondod nekik, hogy megcsináltál mindent amit kell ilyen esetben, erre ők darálják a betanított szöveget, érthetetlenek... meg lett mondva hogy küldjék ki azt az embert aki tegnap volt kint, vagy beszéljünk vele telefonon, de olyat nem lehet, neked otthon kell lenned és követni az utasításokat, volt kint valaki tegnap aki megígérte hogy visszajelez, de elérni már nem tudod, és akkor bizonyítgasd hogy egyáltalán történt bármi is.

(#107140) cof válasza BalaNce87 (#107139) üzenetére


cof
veterán

Szerintem ezek a szolgáltatások a régi BOX-okon is meg fognak szűnni, amint a HorizonGO-t lelövik mert nagyjából ugyanaz a háttértartalom. A Kaon BOX-on már nincs is visszanéző, a régi BOX-okon sem fogják ezt tovább szponzorálni, mert nyilván ezeken is még az UPC adja a hátteret.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#107141) BalaNce87 válasza cof (#107140) üzenetére


BalaNce87
addikt

Az jó, tegnap a technikus ember miért nem ezt mondta? úgy tűnt, hogy neki új volt ez a probléma, tényleg jó állapotba van a box a gépe szerint is, beszéltem vele arról is hogy a csatorna tulajdonosától függ, hogy engedi a visszanézést, és ezért is mondtam ragaszkodnék a cisco box-hoz, ott még nincs lekorlátozva, amúgy olyan érzésem van, hogy rád akarják erőltetni a vodafone saját box-át, ami kevesebbet tud, csak e melett hülyének is néznek.

[ Szerkesztve ]

(#107142) unicumnext


unicumnext
aktív tag

Sziasztok!

KB 3 hete nézhetetlen a TV adások szüleimnél, mert folyamatosan akad, volt kint technikus, aki megállípította hogy kintről jön rossz jel, és majd jönnek megcsinálják. Beszéltem már az ügyfélszolgálattal jár a kötbér, de nem tudják megmondani mikor javítják.

Kérdésem meddig mehet ez így? Gondolom a teljes csomagot nem tudom felmondani, csak a tv részét ha szerződést nem teljesítik.

(#107149) BalaNce87 válasza #72445440 (#107148) üzenetére


BalaNce87
addikt

És mit csináljak, ha ezt is cserélni akarják? tegnap próbáltam a tudomására hozni, hogy ragaszkodnék a cisco-hoz, összefoglalva kaptam egy kb 8 éves cisco helyett egy bontatlan cisco-t (a doboza már vodás volt) ami szintén problémázik, nem látom értelmét kihívni még egy technikust, aki hozna magával egy újabb boxot, mivel 100% hogy azzal is előjönne a probléma.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.