Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106701) Intruder2k5 válasza cof (#106700) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Dehogyis! Az is lényeges, hogy csak belföldről. Ha pl. roamingolsz, akkor már nem ingyenes Voda mobilról sem.

(#106702) viktorhu válasza Intruder2k5 (#106701) üzenetére


viktorhu
veterán

Simán félreérthető a fogalmazás, de tényleg nem a Vodafone oldalán kell megnézni, hogy mennyibe kerül egy hívás pl. a Telenor hálózatából.

(#106703) cof válasza Intruder2k5 (#106701) üzenetére


cof
veterán

Értem de az már külföld, és annak is van külön leírása. Na mindegy, 30-as és 20-as hálózatból is ingyenesen hívható.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#106704) 4Grider válasza MadMancs (#106692) üzenetére


4Grider
nagyúr

Digi mobilról 1270, 1220 és a 1414 ingyen hívható. Fordítva igazad van, fizetős.

(#106705) viktorhu válasza Intruder2k5 (#106701) üzenetére


viktorhu
veterán

Látod, simán rossz helyen keresitek.

(#106706) Intruder2k5 válasza viktorhu (#106705) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nyilvánvaló, írtam is fentebb, hogy ezt a társszolgáltatóknál kell megnézni, ahonnan hívni szeretnél. A téma itt már a Voda ÁSZF mondatán ment, hogy csak belföldre vonatkozik-e.

(#106707) E1even válasza cocka (#106589) üzenetére


E1even
senior tag

Egyet értek, tényleg totál káosz az egész!
Hihetetlen egy bagázs... ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."

(#106712) AtHoS válasza AtHoS (#106451) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Még egy kis kötbér: ma este megkaptam díjnettől az aktuális számlát. 7k+ kötbérrel csökkentették a fizetendő havi díjat. Már megérte a CB újraindulás hibával "zaklatni" az ügyfélszolgálatot.
kopp...kopp...kopp, de most a tápcserét követően sokkal stabilabb a működés (28-án volt utoljára spontán restart)

read-only mode on the forum

(#106713) E1even válasza #72445440 (#106709) üzenetére


E1even
senior tag

Miről is?
Arról, hogy eddig ingyenes volt a mediaboxom jó pár évig, most meg hirtelen fizessek +500 Ft, mert ők is olyanok, mint a többi szolgálató, szarnak a régi (több, mint 14 éve) ügyfelekre.
Hozzánk kéne vágniuk ingyen az első szaros mediaboxot, ha már minden szarjukat jó drágán mérik, nagyon kifogásolható minőségben. ;] :D ;)
És tényleg, totál átláthatatlan káosz az egész. :DD
Az ügyintézők meg szinte folyton össze-vissza beszélnek, már ha egyáltalán el lehet érni őket. :DDD :K

[ Szerkesztve ]

"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."

(#106715) viktorhu válasza #72445440 (#106711) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem drágább.

Anyu: Vodafone otthoni, Telekom hálózaton. Olcsóbb, mint a Telekom (listaáras terület), ráadásul megszerette a vodás boxot is, a mobiljáról vetíti ki a youtube videókat a tévére (a tévéje nem okos).
A mobilja viszont az én nevemen van, munkavállalói csomagban, abból meg a Telenornál kaptunk nagyon jó ajánlatot. Nekem most telekomos az otthoni, az előző lakásban digi volt (nekem az internet a lényeg, és ahhoz megyek, aki optikát ad).

Ha a három sim kártyával maradok a vodánál, és hozzájuk viszem T hálózaton a netemet, akkor
- semmi kedvezményt nem kaptam volna pluszban az otthoni miatt, mert ügyfélmegtartós csomagban voltam a mobillal
- publikus red csomag esetén az egyik simre kaptam volna 2000 forintot havonta, ez messze nem pótolta volna sem az ügyfélmegtartót, sem a mostani munkavállalói csomagot.

(#106716) viktorhu válasza #72445440 (#106708) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez az "eddig" azért elég régen volt már.

(#106717) cocka válasza E1even (#106713) üzenetére


cocka
veterán

És melyik médiabox az, amit ingyenes adtak eddig neked?

(#106718) E1even válasza #72445440 (#106714) üzenetére


E1even
senior tag

Semmi baj. ;)

cocka: Horizon HD Mediabox.

Valószínű, hogy beleszámolták a TV Premium csomagba, bár az kivételesen kedvező a 3300 Ft-os árával. ;] :D

[ Szerkesztve ]

"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."

(#106719) MiZo1990 válasza E1even (#106718) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Hát nekünk Vodafone TV-vel is 3300 a TV Premium (a VTV meg havi 500).
Az első Horizon box tényleg 0 Forint, ha kértél hozzá felvétel lehetőséget (külső HDD-t bérbe) akkor az 500, korábban 1000 Forint volt havonta.

(#106720) E1even válasza MiZo1990 (#106719) üzenetére


E1even
senior tag

Azért írtam, hogy "...bár az kivételesen kedvező árú...", szóval nem valószínű, hogy tartalmazta a TV Premium ára a Horizon box-ot, ezért ingyen volt.
Kértem hozzá felvétel funkciót, de a külső HDD-t visszavittem, és inkább vettem egyet hozzá, így nem volt havi díja.
Áh, szóval itt trükközik a Voda a VTV-vel, hogy felhőbe tárol, és így mindenképpen kell fizetned, ha használni akarod a felvétel és visszanéző funkciót, míg a Horizon boxnál meg lehetett oldani saját külső HDD-vel a felvétel funkciót.
Nagyon ravasz... ;] :DDD

Ettől függetlenül még mindig az a véleményem, hogy hozzánk kéne vágniuk ingyen az első szaros mediaboxot... ;] :DD

"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."

(#106721) #40047616 válasza #72445440 (#106711) üzenetére


#40047616
törölt tag

Saját példa: telekomos vagyok több mint 10 éve. Meg vagyok elégedve velük nincs semmi okom váltani. Attól hogy volt upc-s ügyfélként bekeveredtem a vodához nem fogom lecserélni a mobilszolgáltatóm. Szerintem nem csak én vagyok így. De ez már nagyon off.

(#106722) vargalex válasza #40047616 (#106721) üzenetére


vargalex
félisten

Valóban nem csak te vagy így... :)

Alex

(#106723) Piftuka válasza 4Grider (#106704) üzenetére


Piftuka
veterán

Akkor is ingyenes marad, amikor átkapcsolnak a "7"-es ponttal a "UPC ügyfelek" ügyintézéséhez? :F

Azért kérdezem, mert az korábbi több ilyen beszélgetés alapján (amikor nem tárcsáztam rögtön "7"-est) elmondta az ügyintéző, hogy nem tud segíteni, ők a Vodafone szolgáltatásaival foglalkoznak. "Kapcsolja a UPC ügyfélszolgálatot"...

(A helyi plázás Voda ügyfélszolgálaton, a helyi UPC iroda bezárását követően médiabox-szal kapcsolatos ügyintézésnél - le akarta adni - elhajtották az ügyfelet, mondván "Be vannak táblázva a mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézésekkel, ezért UPC előfizetéssel nem tudnak foglalkozni.")

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy minden szempontból amolyan "szükséges rosszként" kezelik a UPC-től "megörökölt" előfizetőket.

Szóval biztosak vagytok abban, hogy az a bizonyos "7"-es nem kapcsol át a megörökölt, UPC ügyfélszolgálati vonalra? Mert az viszont (sajnos) soha nem volt ingyenes!

Csak és kizárólag UPC vezetékes telefonról hívva volt ingyenes. (Ami segített, ha "csak" a tévé adás volt rossz. Ha a teljes szolgáltatás megszűnt, akkor nem sokra ment azzal sem az ember.)

"Aquila non captat muscas."

(#106724) embe válasza Piftuka (#106667) üzenetére


embe
nagyúr

Huhh! Köszi az infót!
Melózok, majd nekifutok, és elolvasom. De így belenézve .. valszeg elállok.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#106725) viktorhu válasza Piftuka (#106723) üzenetére


viktorhu
veterán

Az már az ő dolguk, hogy hova kapcsolnak át, te a 1270-et hívtad.

(#106726) tobias88888


tobias88888
őstag

úgy látom valamelyik központ meghallhatott, még az https://www.isitdownrightnow.com/ se megy :D

(#106727) ates2 válasza tobias88888 (#106726) üzenetére


ates2
senior tag

twitch is off és a spotify is..

(#106728) ates2 válasza ates2 (#106727) üzenetére


ates2
senior tag

https://downdetector.com/

Fastly megfeküdt azt ment vele minden.

(#106730) viktorhu válasza #72445440 (#106729) üzenetére


viktorhu
veterán

Valószínűleg szerződéses üzlet, és az eladás után van pénzük, az ügyintézést meg utálják, mert az meg a tulajnak kerül pénzbe. Rövidlátó vállalkozói gondolkodás.

(#106731) humigabi


humigabi
aktív tag

Sziasztok!

Ma ért véget - és jól - a 8. napja tartó internet beüzemelés. Tegnap kábel csere az utcáról a házig, még mindig nem jó. Ma délelőtt technikus, újra mérés, kiderült az utcai kábel és a modem közötti is hibás. Az is csere, most már minden frankó. Terheltségtől függően wifin 170-330 Mbps értékeket mérek, azt kell mondjam elégedett vagyok, hiszen ez jócskán meghaladja a garantáltat (lehet kábelen még többet mérnék).
Kíváncsi vagyok, este éjszaka milyen értékek lesznek.

humigabi

(#106733) kezo0 válasza humigabi (#106731) üzenetére


kezo0
addikt

Wifin 0 a garantált, így azt valóban jócskán meghaladja. ;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#106735) szjoci


szjoci
őstag

Sziasztok!

Családi házban lakunk, van 6db dvb-c tuneres tévénk. Az egyik tv-t mediacarddal használjuk, azon ugye jön az összes csatorna. Eddig a többin is jött huszonpár csatorna digitálisan, viszont szinte már az összes eddig így nézett adás kódolttá avanzsálódott, kivéve a királyi csatornák, TV2, RTLklub, Minimax. Érdeklődnék hogy ez normális jelenség-e, vagy pedig a rendszerükben van a hiba?

Más: Compal CH7465LG kábelmodemünk van, ami modem üzemmódba van rakva, saját router végzi a dolgát utána. Ha a szerverünkön futó torrent kliensnek portot nyitok, órák vagy jobb esetben egy nap múlva elkezd akadozni a az internet szolgáltatás. Ha törlöm a port nyitást, helyrejön (500/22mbites előfizetésünk van). Lehet hogy korlátoznák a torrentezést, vagy esetleg más lehet a probléma (pl a modem...)?

Köszönettel, Joci

[ Szerkesztve ]

(#106736) MiZo1990 válasza szjoci (#106735) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Az első felére válaszolnék: a kódolatlan digitális adás fokozatosan megszüntették a "botrány" után.
Minden vételi helyre box vagy kártya kell, egy előfizetéshez max 3 média eszközt adnak, továbbiakat elvileg egy második előfizetéssel lehet igényelni (erről ment is itt az elmúlt 1-2 nap a diskurzus - nem nagyon lehet második előfizetést kötni azonos címre).

(#106737) woodworm válasza szjoci (#106735) üzenetére


woodworm
veterán

Én a saját routered környékén keresném a hibát vagy a kliens beállításai között.

(#106739) humigabi


humigabi
aktív tag

:K :K :K :Y

humigabi

(#106740) GODx


GODx
tag

Sziasztok!

Az elmúlt időkben egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy alkalmanként pontban hajnali 2 órakor elszáll a szolgáltatás úgy ámblokk, net is + telefon úgy több órára, jelen alkalommal ez 2:00 -tól 3:44-ig tartott a router logja szerint. Karbantartási táblázatok szerint köszönőviszonyban sincs a környékünk ilyen túlvilági misztikumokkal, ezért kicsit meglepő számomra, hogy ilyen hosszú időre elmegy (a tudomásom szerint) szó nélkül a net. Lenne esetleg valamiféle heti/havi kötelező karbantartásról szó, ami elkerülte eddig a figyelmem? :D

MSI B350M BAZOOKA, Ryzen 3600 @ 4.1GHz, Manli GTX 1050, Logi G703, XTRFY NiP Large, Soundmagic E10, Tesoro Durandal Blue --- CsakANyersAim

(#106741) szjoci válasza MiZo1990 (#106736) üzenetére


szjoci
őstag

Nem hangzik túl jól a dolog... Szomorú hogy azokat büntetik, akik becsülettel előfizetnek a szolgáltatásaikra :(

(#106742) szjoci válasza woodworm (#106737) üzenetére


szjoci
őstag

Szia!

Ezt hogy tudnám kideríteni? Most annyit csinálok, hogy pingelem (és logolom is) a routerem, és a googe egyik dns szerverét (8.8.8.8). Amikor portot nyitok és elérhetetlenné válik az internet, akkor a routertől jön vissza ping, a dns szervertől pedig nem.

(#106744) tocsics16


tocsics16
csendes tag

Üdv!

Kb. vasárnap óta, ha YT-n nézek egy videót, és belepörgetek 1-2 alkalommal, a modem kioffolja magát, és addig nem jó a net, míg újra nincs indítva.

Biztosan ez okozza, direkt oda ültem mellé egy laptoppal, betettem egy 2 órás videót, belepörgettem a közepébe, és a modem ledjei világos kéken kezdtek el villogni a zöld folyamatos égés helyett.

A szerveres szolgáltatásaim, és egyéb terhelésekre nem mutatkozik semmilyen probléma (egyelőre).

Találkozott már valaki ilyesmivel?

Javítással kapcsolatban kérlek Emailben keress.

(#106745) szjoci válasza #72445440 (#106743) üzenetére


szjoci
őstag

Szia

Köszi, erre is gondoltam már, csak szinte egyik napról a másikra jött ez a probléma. Mindenesetre átmegyek a bittorent topikba, hátha tényleg ez lesz a baj ;)

(#106747) embe


embe
nagyúr

Egyébként a média kártya hibája okozhat olyat hogy pixelesedik kockásodik kép?
Pl. a jelerősség 91%, jelminőség 100% mellett.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#106749) Toth_Jani válasza embe (#106747) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam is Média kártya van, hát a múlt hétvégén tényleg gyalázatos volt esete a minőség a hang rendben volt de a kép szétesett kockásodott, megfagyott. (Dél-Alföld)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.