Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107801) cocka válasza kezo0 (#107800) üzenetére


cocka
veterán

Tudtommal hárman maradtak: Szlovákia, Lengyelország, Svájc

Valami blakey vagy milyen nevű egyén rémlik, aki még múlt hónapban írta, hogy a júniusi számlán volt üzenet a megszűnésről. Nekem erről se a júniusin, se a júliusin nincs semmi.

(#107802) kezo0 válasza cocka (#107801) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem a jún. 14-i keltezésű, júl. 1-jei fizetési határidejű számlán szerepelt.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#107803) MadMancs válasza kezo0 (#107802) üzenetére


MadMancs
veterán

Nekem a június 29 keltezésű, pár napja letölthető számlán pedig nincs. Fene tudja milyen logika alapján mennek. :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107804) kezo0 válasza MadMancs (#107803) üzenetére


kezo0
addikt

Lehet, hogy a később kiállított számlákra azért nem került rá, mert menet közben rájöttek, hogy addig mégsem kéne megszüntetni a Horizon Go-t, amíg a VTV app nem működik egyszerű user/pass bejelentkezéssel, azt pedig nem biztos, hogy meg tudják oldani júl. 31-ig. Az erről szóló hírben emlékem szerint már úgy fogalmaztak pár napja, hogy júl. 31. után, ami ugye jelenthet akár augusztus 18-at vagy december 31-et vagy bármit is…
Szóval a korábban kiállított számlákra még rákerült a júl. 31., mint szigorú határidőről szóló infó, aztán a később kiállítottakról már a fentiek miatt inkább lehagyták ezt az egész szöveget.
De megint csak tippelek.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#107805) MadMancs válasza kezo0 (#107804) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen, ez lehetséges.
Majd ha nem felejtem el, mai nap valamikor átbogarászom ÁSZF. Bár nem tudom abban egyáltalán benne volt e eddig mint kiegészítő/extra szolgáltatás.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107806) kelly7


kelly7
aktív tag

Sziasztok.
Egy Thomson tv- szeretnék csatornákat be állítani kábelen, de autómatikus hangolással nem talál semmit. Van valami tól-ig freki amit be kell írjak?
Köszi

(#107807) Essentials


Essentials
aktív tag

Sziasztok!

Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy a torrent feltöltésem egyik napról a másikra lehalt, és nem jövök rá, mi lehet a hiba. ( Egyébként elég laikus vagyok a témában. ) Megkérdeztem hozzáértőbbet is, szerinte nem a géppel lesz a gond, hanem az internet szolgáltatónál van valami. Felvettem többször is a kapcsolatot a Voda műszaki segítségnyújtással, ők újraindították távolból a modemet, átkapcsolták egy másik csatornára, de továbbra sem jó, nem tölt vissza a torrent. ( Egyik sem ). Transmissiont használok, mert Mac típusú a gép, viszont eddig szépen felhúzta ( ráadásul gyorsan ), most viszont 1 hete áll a feltöltés. Nem tudom, merre kellene továbblépni, nem sok bizalmam maradt a Voda műszaki segítségnyújtásban. Az első ügyintéző például el akarta érni távolról a modem üzemmódra átkapcsolt Connect Box routerüket ( saját routerem jobb teljesítményt nyújt, ezért használom azt ), és nem értette hogy a 192.168.0.1 webcím miért dobja ki a böngészőből...
Most letöltöttem egy másik torrent szoftvert, és próbálkozom azzal is. Ha valaki ismeri a Transmissiont, vagy jártas a témában, szívesen vennék némi iránymutatást, ötletet! A torrent szoftverben kell át/visszaállítani valamit? Vagy a Connect Box beállítási oldalán szükséges átkapcsolni? ( a saját routert már leszedtem róla, a modem üzemmód pedig vissza lett kapcsolva rajta teljes üzemmódra, tehát routerként is funkcionál ). Előre is köszi az építő jellegű válaszokat! :R

[ Szerkesztve ]

(#107808) LouiS22 válasza Essentials (#107807) üzenetére


LouiS22
veterán

És most áll a sok linux disztró torrentje? :O

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#107809) woodworm válasza #72445440 (#107647) üzenetére


woodworm
veterán

Nem kell váltani, intézik. :DDD
A változásokkal párhuzamosan a voda kivezeti a régebbi díjcsomagokat. Így a upc-s gold helyett kaptam a prémiumot, törölték a hd plusz díját és jött a helyére a dtv plusz tv-n. Mindez 300Ft-tal olcsóbban.

(#107807) Essentials
Port forward kellene a kliens által használt portnak a gép ip címére. Ha a boxban nincs port forward menüpont, akkor ipv6-ra állítottak a router üzemmóddal párhuzamosan.

[ Szerkesztve ]

(#107810) Toth_Jani válasza Essentials (#107807) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Lehet a szolgáltató hibája, de akkor biztos nem országos hiba csak a környékedet érinti.
Nem telepitettél időközben valami új biztonsági programot a gépedre, vagy esetleg nem csak Linux telepítőid vannak amire az érdeklődés 2%??

(#107811) cigam


cigam
félisten

Ennyire képes a Vodafone:

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#107812) Jenne válasza sziszi-fuszi (#107773) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Amióta van/volt UPC én azóta hűséges ügyfelük vagyok, eleinte 2 évre aztán most már csak mindig 1-1 évre az új szabályozás szerint.
Ha lejár mostani a szerződés éve, utána mennyivel lehet drágább (mint írtad is az inflációt beszámítva) a mostani 6990 Ft/hó díjam?
Azért az érdekes, hogy az új ügyfélnek ugyan ez a csomag ami nekem is van (Vodafone Home Extra 500 Premium 6990Ft/hó) 7290 Ft/Hó, de az első három hónapban elengedik az 50%-át, így akkor csak 3645 Ft/hó. Nekem, mint régi, több évtizede már náluk lévő ügyfélnek meg kínálgatják az egyre drágábbat. Június elején kerestek, hogy lenne egy ajánlatuk, ugyan ez a csomag lenne újabb 1 évre, 7990 Ft/hó. :N Egy ezrest akartak emelni. :(

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#107814) sziszi-fuszi válasza Jenne (#107812) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Ne fogadd el. Maximum 4%-al emelhetik a havi díjad, ami úgy cca. 300 HUF. :) Én nem kötnék új hűséget. Ha meg valami miatt mégis jobb lenne, akkor ráérsz akkor megkötni, ha olyan új szolgáltatást vezetnek be, amire neked szükséged van. Hűséget kötni egyszerű, rablánctól megszabadulni pedig borzasztóan nehéz, és nagyon sokba kerül.

Mi alá kell írás?

(#107815) Floyd80 válasza Jenne (#107812) üzenetére


Floyd80
addikt

Nekem ennyit emeltek most, hogy lejárt az 1 év. 308 Ft :)

TV Premium 4299,00 4445,17
NET 500 4800,00 4962,17

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#107816) Essentials válasza LouiS22 (#107808) üzenetére


Essentials
aktív tag

Nem tudom mi az a linux disztró. :N

(#107817) Essentials válasza Toth_Jani (#107810) üzenetére


Essentials
aktív tag

Nem telepítettem semmit az emlékeim szerint, és sajna a Windows-t futtató laptopon is ugyanez az állapot, ott Bittorrent alatt. De inkább a Mac-et használnám torrent letöltésre, ezért írtam a Transmission-ről.

(#107818) Essentials válasza woodworm (#107809) üzenetére


Essentials
aktív tag

Akkor megnézem a Connect Box beállításait újra, hátha találok benne valamit erről. Amúgy a progi is írja, hogy zárva van. A randomize-re nyomogatva új számokat generálgat, mindegyiknél ugyanez a kijelzés...

(#107821) Jenne válasza sziszi-fuszi (#107814) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Ha lejár a hűség, és az azt követő napon újat szeretnék kötni, mondjuk ezzel az első 3 hónapos 50%-os kedvezménnyel, azt lehet? Vagy van valamennyi türelmi idő a lejárt hűség és az újra kötés dátuma között? És csak utána köthetek új szerződést? Akár hűséggel vagy anélkül?
#107813 ish4d0w
neked is köszönöm. :R

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#107822) MiZo1990 válasza Jenne (#107821) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A féláras dolog akkor sem vonatkozik rád, ha lejárt a hűség, mert régi előfizető vagy. Ahhoz, hogy azt tudd kihasználni teljesen fel kell mondani a szolgáltatást és el kell teljen 3 hónap.

A lemondás menüben tudnak adni ügyfélmegtartó ajánlatot, de féláras ajánlat ott sem lesz. Nem vagy köteles elfogadni azt sem, amit ott ajánlanak, mehetsz tovább hűség nélkül.

(#107823) Csabesz666 válasza sziszi-fuszi (#107511) üzenetére


Csabesz666
aktív tag

Nálunk Invitel/Digi volt, a Vodafone épített ki full új optikai hálózatot (2338 Áporka)

(#107824) Essentials válasza #72445440 (#107820) üzenetére


Essentials
aktív tag

"de nyiss kézzel portot a routereden és a transmissionban pedig fix portot állíts be"

Ezt leírnád légyszi ha lesz időd és kedved egy têmához kontárnak hogy megértse, hogy kell? ( me ) Leköteleznél!
Apple routerem van, Airport Extreme utolsó széria, nincs vele gondom. Atomstabilan hozza a kábeles netem maximumát akkor is, ha 15 eszköz van felcsatlakozva. Nem új darab, de stabil. Szóval az elmúlt években ezzel sosem volt gond. Remélem ha leírod azt a beállítást, megoldódhat! :R

[ Szerkesztve ]

(#107825) Gubek-Einste válasza kelly7 (#107806) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ezt próbáltad már?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#107826) LouiS22 válasza #72445440 (#107819) üzenetére


LouiS22
veterán

Nyilván érezted az iróniát a kommentemben ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#107827) sziszi-fuszi válasza Jenne (#107821) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Szia! Nem fogod megkapni a fél árú kedvezményt. Azt csak és kizárólag új előfizetők kapják meg. S akción kívül - általában - csak 1 hónapot adnak. Annyiért meg egyébként sem érdemes hűséget vállalni.

Mi alá kell írás?

(#107828) ates2


ates2
senior tag

Egy ismeros most mondja,hogy nyugatinal van egy kecoja es ott van voda tv/netje,ajanlottak neki nagyobb csomagot stb,amit le is cserelt,viszont azota szar a tv ea a net is.
14napon tul van mar sajnos.
Volt kint 2 technikus es mind azt mondja a jelszintek rendben vannak lakason belul es upc/voda szekrenynel is,ennek ellenere hasznalhatatlan minden.
Mondta h akkor lemondana mindent,de kozoltek h 90+ ezret kene fizetni...
Ilyenkor mi a lehetoseg?
2. Emberke meg azt is kimondta,hogy lehet hazon kivul van a gond.
Viszont elozo csomaggal semmi gond nem volt.

[ Szerkesztve ]

(#107829) sziszi-fuszi válasza ates2 (#107828) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Nem. Nem kell ennyiben hagyni. Addig kell mindig bejelenteni, amíg meg nem oldódik a probléma. Nem szabad hagyni, hogy lezárják a hibajegyet. Ebben az esetben - ha a hibát a technikusok is igazolják - még kötbér is jár. Nem is kevés. Olyan azonban nincs, hogy nem tetszik és a hűségidő alatt felmondom a szerződést. Ebben az esetben joggal kötbérezik az előfizetőt. Tudom macerás állandóan hívogatni őket, de sajnos nincs más megoldás. S javaslom, hogy minden egyes bejelentés után jegyezze fel az ismerős, hogy mikor és kivel beszélt, illetve a hívásazonosítót is.

Mi alá kell írás?

(#107830) ates2 válasza sziszi-fuszi (#107829) üzenetére


ates2
senior tag

Nem az van hogy nem tetszik neki csak hasznalhatatlan :U
De koszi az infokat tovabbitom :)

(#107831) snyper990 válasza Essentials (#107824) üzenetére


snyper990
őstag

(#107832) cocka válasza ates2 (#107828) üzenetére


cocka
veterán

Tehát akkor egyértelműen az újonnan adott eszközök szarok nem?

(#107833) Jenne válasza sziszi-fuszi (#107827) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Nem szükséges az az 50%-os kedvezmény, csak példának írtam inkább.
Inkább az lenne a fontos, hogy a mostani havidíjnál ha van kedvezőbb, akkor egy olyan.Fiam májusban elköltözött külföldre, elvitte a számítógépét is, nekem már csak a laptopom maradt, annak meg csak 100 Mbit/s a hálókártya sebessége. Felesleges is most már az 500-as net nekünk itthon, meg az 1000-es is.
Olyat lehet, hogy minden marad, TV csatornák, vezetékes telefon, de a net az kevesebb legyen? Most Vodafone Home Extra 500 Premium van, lehet azt kérni, hogy helyette a Vodafone Home Extra 150 Premium 6290 Ft /hó legyen csak? Mindkettőnél azonos a TV csatorna szám, ez a fő szempont most már. Internet gyorsaság (az előbb említett ok miatt) már nem lényeges.

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#107834) Gyurka6 válasza ates2 (#107828) üzenetére


Gyurka6
őstag

Volt erről a hűség lemondásról már szó, ez volt a T gyakorlata is, hogy a szerződött időre kérte a felmondási dijat. Módositania kellett, hogy csak az addig a napig igénybe vett kedvezményeket kell visszafizetni. Az én olvasatomba 15. nap után felmondott szerződés esetén a félhavi kedvezményt kell kifizetni. (Remélem jól emlékszem...)

Gyurka

(#107835) Toth_Jani válasza Jenne (#107833) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nekem is csak Net és TV van de az fullos, és most a Web oldal szerint ha valamelyiket csökkentem, akkor 500 forinttal lesz drágább, ha csak simán hosszabbítok akkor 300-al. :U

(#107837) sziszi-fuszi válasza Jenne (#107833) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Szia!

Lehet. De arra ügyelj, hogy a feltöltési sebességed is a felére fog esni, a mostani 22 mbit/s-ről 10 mbit/s-re. A díj pedig 5790 Ft/hó lesz.

A laptopodon valószínűleg a Wi-Fi többet tud a 100 mbitnél, bár nem tudom mikori és milyen típus.

Ezen a linken pontosan tudod ellenőrizni, mit és mennyiért kaphatsz. És elvileg nem kell hozzá új szerződést kötnöd, még akkor sem, ha az ügyintéző a telefonban azt mondja. Azért mondja, mert neki jobb, hiszen jutalékot kap minden egyes hűségszerződés után.

Mi alá kell írás?

(#107838) ztsoft válasza Gyurka6 (#107834) üzenetére


ztsoft
őstag

Én is így gondolom, azaz, az igénybe vett kedvezményeket kell kifizetni. De. Ha van még a régi hűségből (azaz, hűség lejárta előtt hosszabbít), akkor a régi kedvezményt is követelhetik.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#107839) ates2 válasza cocka (#107832) üzenetére


ates2
senior tag

Nem tudom mik a szarok.
2 szerelo volt kint szerintuk minden jo.
Valosag: tv akad,net megszakad rendszeresen.

(#107840) cocka válasza ates2 (#107839) üzenetére


cocka
veterán

De az eszközöket lecserélték nem? Ha jól értettem. És azóta van ez mióta lecserélték.

(#107841) cocka válasza sziszi-fuszi (#107837) üzenetére


cocka
veterán

Trágya egy rendszer ez. Ha be vagyok lépve, akkor érzékeli, hogy mizujs és csak magasabb neteket lehet rendelni Prémium csomaggal. Kijelentkezve ugyanarra a címre 1500-zal kevesebbet mutat az összes hasonló ajánlatra. Persze mindet 1 év hűséggel akarja.

1 gigás netet prémiummal 9290-ért akar adni, amiben ugye még telefon sincs. Nonszensz.

(#107842) ates2 válasza cocka (#107840) üzenetére


ates2
senior tag

Igen.
De ha azt mondja a szaki hogy minden ok majd tv szakad mrg net akkor csak szar valami :)

(#107843) sziszi-fuszi válasza cocka (#107841) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Ne jelentkezz be. Ez az egyik megoldás.

A másik, ha be vagy jelentkezve, és hűségidőd van, naná hogy nem enged váltani kisebbre. Mert csak nagyobb csomagra lehet. Ha nincs hűséged engedi a kisebbet is. Végső soron az én javaslatom az, hogy nézze meg mindenki neki a mi a legmegfelelőbb, és telefonon rendeljen, ne a weben.

A rendszer pedig nem trágya, legfeljebb NEKED nem felel meg, meg még sokaknak, de vannak sokan olyan is akik elégedetten használják. Ami pedig az árakat illeti miért tartod nonszensznek? Van konkurencia a közeledben? Ha igen, akkor váltani kell, ha meg nincs akkor ennél kell maradni. Tudod? Az ocsmányban is drágább a zöldség, mint a kofánál a piacon. Ez is piac. Ha kell kell, ha nem akkor vásárolj máshol szolgáltatást. Nem szociális intézmény, hanem nagyon nagy nyereségre törekvő vállalkozás! Ezt tudomásul kell venni.

Mi alá kell írás?

(#107844) unravel


unravel
őstag

Cső!

Albérlőként intézkedhetek a tulajdonos nevében?
Konkrétan nagyon úgy néz ki hogy meghibásodott a Horizon HD box. Nem ad jelet a HDMI port. Kicserélik a legközelebbi ügyfélszolgálaton?
Vagy mi menete? Mit javasoltok?

¯\_(ツ)_/¯

(#107845) cocka válasza ates2 (#107842) üzenetére


cocka
veterán

De aszontad eddig semmi gond nem volt. Majd jött az eszközcsere és gond lett. Akkor én első körben az eszközökre gyanakodnék. Mondjuk én könnyen beszélek, nekem régi eszközeim vannak és még mindet a UPC-től kaptam, nincs is velük semmi gond. Ami gond akadt, azt mind kívülről generálták. Szomszédnál is ugyanazok a problémák jöttek elő, így szerencsére kizárható volt a user error. Meg ha pl. egy tévéadás cicereg meg akadozik, atomjaira hullik a kép, az nem tudom hogy lehet user error, ha előtte meg jó volt. Meg a telefonnál sincs user error, mert bedugom a modembe és műxik, ha eddig problémamentesen működött és most hirtelen nem ad vonalat, az nem user error.

(#107846) sziszi-fuszi válasza unravel (#107844) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Elvileg csak akkor, ha van meghatalmazásod. De próbálkozni mindig érdemes. Főleg ha tudod azokat az adatokat amivel azonosítanak.

Mi alá kell írás?

(#107847) MiZo1990 válasza unravel (#107844) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Eszközt nem cserélnek ügyfélszolgálaton, szerelőt kell hívni és ő tudja csak cserélni.
Lehet elég egy név és cím is a hiba bejelentéséhez.

(#107848) MadMancs válasza unravel (#107844) üzenetére


MadMancs
veterán

Vodánál 2 lehetőség van hogy bejelentsd hibát. 1, tulaj vagy (ügyfélszám + adatok) 2, bérlő vagy (előfizető neve + szolgáltatási cím). Mindkét esetben felveszik hibajegyet, küldik szerelőt, és ha szükséges szerelő cseréli eszközt. Ez 1270.
Személyesen csak előfizető intézkedhet, vagy bérlő meghatalmazással. Tapasztalat. Engem személyes ügyfélszolgálat irányított át 1270 re mert előző albérletben nem volt meghatalmazás. Ők már tudtak segíteni valóban.
Bérlőként hibajelentés, IPv6 ki/be, arris modem mód on/off rá van jogosultság. Más egyébre értelem szerűen nincs .

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107849) Jenne válasza sziszi-fuszi (#107837) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Köszönöm a linket. :R

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#107850) Jenne válasza unravel (#107844) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Nekem is egyszer volt hasonló hibám. Próbáld meg, hogy lehajtod a Horizon box elején azt a kis ajtót. [kép]
Körömmel finoman ...
Van benne egy kártya, azt én kihúztam, láthatóan poros volt belül a box. Nem nagyon, de poros. Finom ecsettel óvatosan kiporoltam, még többször bele is fújtam, a kártya csip részét óvatosan megtöröltem, visszadugtam, megjavult, azóta is jó.
Hátha neked is bejön. :K

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.