Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107701) MiZo1990 válasza bzoolee (#107700) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A Horizon meg a KAON ugyanaz, de már nincs műsorvisszanéző utóbbin és egy napos EPG van csak.
A kártyát TV-be kell helyezni (CI+ modul), ha a TV tud felvenni külső HDD-ra, akkor felvenni is lehet és eggyel kevesebb áram fogyasztó és távkapcsoló.

(#107703) MadMancs válasza #72445440 (#107702) üzenetére


MadMancs
veterán

Kaonnal akkor se. Le van tiltva az ethernet csati és az USB port is. Hardveresen valóban ugyanaz, viszont szoftveresen teljesen ledegradálták.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107704) szabeska


szabeska
addikt

Sziasztok!

Hogyan tudok internet/tv számlát befizetni, ha 3 napja nem tudok belépni a honlapra? Csak tölt és tölt... Azóta már jött a 600 Ft-os felszólítós jatt is, mert ezek a szerencsétlenek egy éve nem tudnak egy honlapot összedobni (végülis nem távközlési, vagy mittomén' milyen szolgáltatók, ugye :U ).... És ezért nekem kell fizetnem nekik :DDD Nem is mondok semmit...

Köszönöm az ötleteket :R

[ Szerkesztve ]

F1

(#107705) MadMancs válasza szabeska (#107704) üzenetére


MadMancs
veterán

Az új címen próbálsz belépni? Régi már nem működik.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107706) szabeska válasza MadMancs (#107705) üzenetére


szabeska
addikt

Igen, itt próbáltam ma is, többször. Most már nem tölt, csak hibát ír: "Hoppá! Hiba történt"
Jé? Tééényleg? :W
[link] Itt pedig csak tölt, most már 20 perce :( Hihetetlen.

Ez a "májvodafon" androidos csoda jól látom, hogy csak mobilos előfizetők részére van kitalálva? Telószámmal kéne belépnem, de nekem olyanom nicnsen náluk (szerencsére).

[ Szerkesztve ]

F1

(#107708) MadMancs válasza szabeska (#107706) üzenetére


MadMancs
veterán

Amit linkeltem nálam működik. Te linkedre azt írja nem létezik.

Egyébként belépés nélkül itt tudod befizetni a számlád.

My voda app csak mobil igen.

ish4d0w, igen. Próbáltam külső hdd és pendrive is.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107709) cocka válasza MadMancs (#107708) üzenetére


cocka
veterán

HDMI portja még van nem? Felveszed azon keresztül. A hogyan meg itt off. :D

(#107711) kabelmania27 válasza kamikaz333 (#107689) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kiveheted az osztót, mert javulni fognak az értékek és az üres kimenet problémát okozhat. Miután kivetted írd meg milyenek lettek az értékek.

(#107712) szabeska válasza MadMancs (#107708) üzenetére


szabeska
addikt

:R :R :R Siker :)

[ Szerkesztve ]

F1

(#107713) eris94


eris94
tag

Sziasztok! A ConnectBoxunk kb. 1 hete minden egyes nap random újraindul. A jelszintek szerintem rendben vannak, esetleg valami más tippetek van erre? Már legalább 2 éve ez az eszköz van nálunk, és nem csinált sosem ilyet. Amúgy jól megy a net, mióta IPv4-re lett rakva, hozza a sebességet, nem szakadozik. Egy osztó van előtte, amit a UPC-s szerelő hozott még amikor beszerelték.

[log] [upstream] [downstream]

[ Szerkesztve ]

(#107714) kabelmania27 válasza eris94 (#107713) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Jónak tűnnek a modemértékek. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax ki lehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#107715) eris94 válasza kabelmania27 (#107714) üzenetére


eris94
tag

Hali! Ne haragaudj, az előző posztban pótoltam az értékeket. Az elosztó így néz ki: [kép]

(#107716) kabelmania27 válasza eris94 (#107715) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Semmi gond. Ez egy jófajta osztó, rendben van a bejövő jelerősség, jól van beállítva a hálózat.
Nézd meg az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Modem áramtalanítás után is újraindul? CB modemet modem vagy router üzemmódban használod?

(#107717) eris94 válasza kabelmania27 (#107716) üzenetére


eris94
tag

Áramtalanítást próbáltam, illetve bekapcsolt állapotban mozgattam a hálózati adaptert, hogy az áram szakad-e meg esetleg kisebb mozgásoktól, de nem volt semmi a mozgatás hatására.
Megnézem az F csatlakozókat, meg szerintem próbálok egy gyári resetet, aztán meglátjuk akkor.
Router üzemmódban használom egyébként. Lehet, segítene egy saját router beszerzése? :)

(#107718) MadMancs válasza cocka (#107709) üzenetére


MadMancs
veterán

Ja engem nem érint a dolog, nekem TV-n lóg egy HDD ilyen célra. :DD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#107719) kabelmania27 válasza eris94 (#107717) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magasabb letöltési csatornákon több a javíthatatlan hibás csomag, de ettől nem kellene újraindulnia.
Lehet segítene a saját router, mert előfordul, hogy modem üzemmódban stabilabb a CB, ezt router vásárlás előtt úgy tudod megnézni, hogy átállítod és vezetékes kapcsolattal teszteled.
Modem (és router) üzemmódban 192.168.100.1 címen tudsz belépni a modem oldalára. Esetleg próbáld meg fordítva bedugni a modem adapterét.
Érdekes, hogy nálad hiányzik a 466Mhz-es letöltési csatorna, mert 24 csatorna szokott lenni ahol több mint 15 letöltési csatorna van.

[ Szerkesztve ]

(#107720) beni18


beni18
tag

Sziasztok!

Amint melegebbre fordul az idő, rögtön elkezd haldokolni a net, igazából nem megy el teljesen, csak borzalmas nagy lesz a ping és egy szenvedés használni. Ezeket az értékeket sikerült, kinyerni:

Van egy osztónk, de lemondtuk a TV adást mert egyáltalán nem használtuk, ebben az esetben ki lehet iktatni az osztót vagy mindenképp szükséges a nethez? :R

(#107721) kabelmania27 válasza beni18 (#107720) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Kiveheted az osztót mert az üres kimenet problémát okozhat.
Milyen tipusú osztó van bekötve?

[ Szerkesztve ]

(#107722) beni18 válasza kabelmania27 (#107721) üzenetére


beni18
tag

Majd holnap előbányászom, mert a szekrények rá vannak tolva a falra és amögött van. Az értékek amúgy megfelelőek?

(#107723) kabelmania27 válasza beni18 (#107722) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Megfelelőek az értékek, ettől független kilehet venni az osztót, hogy a feltöltési értékek közelebb legyenek a 40-hez.

(#107724) cocka válasza kabelmania27 (#107721) üzenetére


cocka
veterán

Miért, mi ez, vízvezeték, hogy ha üresen hagyod az elágazás egyik ágát, akkor kispriccel az RF jel? :DDD :DDD

(#107726) maki1976 válasza szabeska (#107706) üzenetére


maki1976
tag

Nálam is ugyan ezt írja ki, sz@r az egész rendszerük!

(#107727) Taktoj


Taktoj
aktív tag

Sziasztok, mi a legegyszerűbb módja az otthoni szolgáltatások lemondásának? Nincs hűségem, már vezetékes telefon internet s tv voltak bekötve. Milyen egységeket kell visszaszolgáltatni, tudja esetleg valaki?

Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.

(#107728) zzola válasza Taktoj (#107727) üzenetére


zzola
félisten

Telefonon.

(#107729) snyper990 válasza Taktoj (#107727) üzenetére


snyper990
őstag

Távirányítót, set top boxot, HGW-t ("modemet") és utóbbiak hálózati adaptereit kell visszaküldeni. Honlapon valahol fent van, hogy melyik postákon tudod díjmentesen feladni (adnak egy dobozt, felcímezed, belerakod a cuccokat, átadod). Személyesen szerintem nem lehet leadni (bár én lehet, hogy csak Voda partner üzletben voltam, de ott azt mondták, hogy ők nem veszik át). A postai átvételi elismervényt őrizd meg, biztos, ami biztos.

kabelmania27 #107719 "Esetleg próbáld meg fordítva bedugni a modem adapterét." Az miért csinálna bármit is?

[ Szerkesztve ]

(#107730) Taktoj válasza snyper990 (#107729) üzenetére


Taktoj
aktív tag

Köszönöm, neked is zzola.

Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.

(#107731) 30z.Samu válasza szabeska (#107706) üzenetére


30z.Samu
félisten

Én tegnap délután óta próbálok belépni a "UPC" részre, de esélytelen, a telefonos rész működik, legalábbis tegnap működött.

Sic Parvis Magna

(#107732) kabelmania27 válasza snyper990 (#107729) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben az adaptert fordítva bedugva javul vagy romlik a helyzet akkor az adapterrel van gond ezért cserére szorul.

[ Szerkesztve ]

(#107733) Toth_Jani válasza 30z.Samu (#107731) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A UPC-s időkben is elég vacak volt az oldal, most a Voda átrakta új domain alá, és talán újra is írták az oldal kódját.
De még az eredeti rossz minőséget sem sikerült lemásolni.

(#107734) 30z.Samu válasza Toth_Jani (#107733) üzenetére


30z.Samu
félisten

Ja, a régi oldal sem állt a helyzet magaslatán, de az legalább működött. Legalábbis én ritkán ütköztem olyan hibába, hogy nem tudnám elintézni, amit szeretnék. Amióta megvette a Voda, ez többször előfordult.

Sic Parvis Magna

(#107735) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

De jó fejek egyébként, még odaírják hogy ne felejtsem el befizetni a számláimat technikai szünet előtt (július 24-től).

Hát...addig csak összejön. :D

Sic Parvis Magna

(#107736) Jenne válasza 30z.Samu (#107731) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Én tegnap délelőtt óta görcsölök az oldallal, sikertelenül.
Lehet, hogy megártott Nekik a hőség :DDD ...
Telefonon ma reggel óta próbálkozok, ... miután végig hallgatom az összes menüpontot, közben meg hiába is nyomom a megfelelő gombot, nem reagál, csak mondja tovább, majd a végén Köszönjük hívását, jelenleg minden ügyintézőnk foglalt, kérjük próbálkozzon később és kiléptet az automata kezelő.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#107737) 30z.Samu válasza Jenne (#107736) üzenetére


30z.Samu
félisten

"Cégünk mindig az Ön rendelkezésére áll, Asszonyom." :D

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#107739) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Jelenleg működik.

Sic Parvis Magna

(#107740) degec


degec
senior tag

Tisztelet,

2 hónapja vagyok teljesen elektronikus fizetésű Vodánál, egyszer sem jött még letölthető sima kommersz pdf számla, elmü mvm energia bármi más oké hogy elektronikus, befizetem kártyával jön vissza email hogy oké.. de Vodaánál nem szokás letölthető pdf számlát gyártani? visszaigazoló email megjön sikeres fizetés le is könyvelődik 0 ra a tartozás 2 nap alatt ez is oké, letőlhető pdf-re számlára azt írja: számlád elkészült nézzél vissza 1-2 nap múlva. ez megy egy hete.. ügyfélszolgot hívtam azt mondták kaksi van a rendszerben.. most akkor wtf.. ? Van számla vagy én nem keresem jó helyen, és tényleg gáz a felületük.. ksözi szépen ha írtok ! ÜDV ! :R U.i. hetente kérdezgetem mikor lesz már vodafone "magenta" 4 az egyben szolgáltatás egy számlán kedvezményekkel stb. továbbra se semmi infó.. valaki erről esetleg valamit ? :R

(#107742) 30z.Samu válasza degec (#107740) üzenetére


30z.Samu
félisten

Nekem van olyan, hogy előbb látom a felületen a számlát, mielőtt jönne az e-mail. :D

Sic Parvis Magna

(#107743) 30z.Samu válasza degec (#107740) üzenetére


30z.Samu
félisten

Egyébként az elkönyvelési időbe gondolom a hétvége nem tartozik bele, mert az nem munkanap.

Sic Parvis Magna

(#107744) hhgygy


hhgygy
senior tag

Kijött egy cable manus, lecserélt két elosztót, de a központ állításával szemben ő azt állította, hogy vannak központi hibák. Ma délelőtt eddig kb. 5-ször szakadt meg az internet két lakásban, nem csak nálunk.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#107745) Toth_Jani válasza #72445440 (#107738) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Én például azt használom, igaz +80 forint de miden szolgáltató intézi magának és 10+ év alatt soha sehol nem volt probléma.
De azért szeretnék belépni mert a hűségem most járt le és 1 éve is hirtelen egy meggyőző ajánlat került ki a díjcsomagváltás menü pontba, igaz ma már nincs hová váltani, igy az ajánlat szerint ha kisebb csomagot választok akkor többet fizethetek.

[ Szerkesztve ]

(#107747) NB2


NB2
aktív tag

Még tudom javasolni a díjnetet is. Nekem is ott van már 2 éve a UPC/Voda.

(#107748) ates2


ates2
senior tag

ügyfsz enyhén balfasz.
Most kötik 1000-es netet és nem hoztak vtv-t mert az nem volt kérve :D azt hittem ezek automatikusan cserélnek mindent,kiderül nem :D
Pedig szerelő mondja azt tolják mindenkinek orrba-szájba,így nálam marad horizon box...

[ Szerkesztve ]

(#107749) vargalex


vargalex
félisten

Tegnap voltam fenn a szomszédnál, mert végre lecserélte a Telekom az ADSL-ét optikára (a füldmunkát korábban elvégezték, mostantól lehetett rendelni). Én is gondolkodom, de szeptemberig tart még a hűségidőm a Vodánál. Majd meglátjuk, hogy akkor ki ajánl jobbat (bár a mobil a Telekomnál van, így összességében jelen állás szerint 1000/1000Mbps nettel kb. ott vagyok, mint most). Ami meglepett, az az, hogy a Telekom a 2 db SmartBox-ot (bár, most elolvasva a telepítési leírást, tudja az eszköz) simán wifin üzemelte be. Azt mondta a szerelő, hogy ha gondjuk lenne, akkor szóljanak, bekábelezi (a szomszéd nem szeretett volna kábelt). Az adás nagyon jó minőségűnek tűnt. Ez akkor már nem IPTV, hanem OTT a Telekomnál is?

Alex

(#107750) degec válasza #72445440 (#107741) üzenetére


degec
senior tag

Na és ezt, hogy..??? Minden aspektusból megkérdeztem már a "megentát," vodánál hiszen üzletileg a kezdetek óta T-s magentás vagyok.. kb 6 ügyintézővel beszéltem, külön értéksítői csapatból hívott valaki, és fel sem ajánlották ezt az egy ügyfélszámra hozást.. :D gyóóóóó ..tuti vanijen ? hiszek Neked nagy penge vagy Vodába, csak tényleg nem értem mit tökölnek. igen nehéz egy nagy upc-t átpaszírozni saját rencerük alá ezt értem.. :F :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.