Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105351) kabelmania27 válasza mckay (#105335) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Vagy a villanyoszlopon van a koax kábel így légkábeles bekötés lesz vagy földkábeles bekötés lesz.
Általában koax kábelen szolgáltatnak de van olyan terület pl 29-es körzet egyes településein ahol optikán.

(#105352) Katicza


Katicza
tag

Kábelmodem csere alkalmával minden alkalommal technikus kell? Nem vagyok technikai analfabéta, anno a tv-hez a mediacard-ot is ügyfélszolgálatról hoztam, magam üzemeltem be, plusz 2017-ben a régi fekete modemet szintén ügyfélszolgálaton adtam le és kaptam a connect box-ot kézbe, amit szintén magam üzemeltem be és használom mai napig is. Szeretnék gigabites netre váltani, de a netes felületen folyton a technikust ajánlgatja, időpontokat dob fel. Amikor felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, szintén megerősítette, hogy azt én nem tudom kicserélni. Nem értem miért? Kábelezni nem kell. Gondoltam beballagok az ügyfélszolgálatra, viszem a hófehérkét (connect box) majd leadom, papírmunka megvan, hazaballagok a másikkal (Arris Touchstone TG3442DE) és a koax f csatlakozót rátekerem, pc-vel összekötöm, hálózatba be, főkapcsoló be, hagyom békében vagy félórát, majd bekapcsolom, regisztrálom, belépek és beállítom a wifi-s dolgokat és készen is vagyok. Járvány is van, a vodafone is a saját beüzemelést szorgalmazza, nem értem miért erőltetik a technikust. Mi az ami miatt technikus kell a csoda modemjükhöz?

(#105353) MrTwister válasza Katicza (#105352) üzenetére


MrTwister
őstag

Én pont ma futottam bele ebbe sajnos nincs saját beüzemelés, mindenképpen két technikus kell hozzá, akik öcséméknél is 2 óra hosszan keresztül állítgatták a jelszinteket állítólag nagyon érzékeny a gigabites net a jelszintekre(ezt mondták technikusok az öcsinek).
Hozzám kijöttek szobám be van pakolva fullra, felújjítás így nem tudtak bejönni, mondom adják ide majd én beüzemelem, de nem, nem lehet, főnököt felhívták, megtiltotta, így mint akik jól végezték dolgukat elmentek, arra hivatkozva, hogy rendeljem meg postával saját beüzemelésre, persze utólag derült ki, hogy ez nem lehetséges az ügyfélszolgálatos szerint, mert kábelezni kell hozzá. Ezt mondta. Na ez mit jelent az rejtély... :U Nálam kb. 4 éves a bekötés 500-as ConnectBoxszal, jelszintek kabelmania27 szerint is okék. De a Voda nem engedi, hogy magad telepítsd. :O Persze előtte minimum három! 1270-es ügyintéző mondta, hogy van saját beüzemelés, közöltem is az utolsó hölggyel, hogy írassák be őket fejtágításra, hogy ne beszéljenek legalább hülyeséget! ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#105354) SeatZola


SeatZola
őstag

Nekem is úgy volt, hogy technikus hozza ki a gigabites modemet és üzemeli be. Nekik nem volt jó az időpont, amit meg ők akartak adni az nekem nem volt jó. Mondtam, küldjék ki és én kicserélem. A hölgy megkérdezte a főnökét és az meg simán rábólintott. Most várom a cuccot.

Rappi

(#105355) Katicza válasza MrTwister (#105353) üzenetére


Katicza
tag

Köszi a megerősítést, sajnos ez van. Nem is értem a mai világban amikor távolról mindent beállíthatnak amikor bekapcsolom, felépíti magát. Ha gond van lehet telefonos segítséget kérni, ahol távolról szoktak segíteni. Ha az sem, akkor lenne elég ha kijön egy technikus. Addig minek? Nekik is egyszerűbb lenne. Alapból be van állítva, szinte minden automatikus, amit meg a földi halandónak kell azt úgyis a modembe belépve majd megteszi. Ha tíz esetben 6 simán felmegy, 2 elakad kell telefonos segítség majd minden ok és csak mondjuk 2 esetben kell a végén kimenjen technikus mert olyan gebasz van akkor ők is jól járnak. Érdekes minden mást odaadnak, hogy csináld meg. Lehet csak a gigabites modemmel van ez.

(#105356) Katicza válasza Katicza (#105355) üzenetére


Katicza
tag

Most én is ezt írtam az ügyfélszolgálatnak. Amennyiben csak technikussal lehet megoldani, abban az esetben jelenleg nem tartok igényt a szolgáltatásbővítésre. Ha megkaptad, írd majd meg, hogy mennyire volt más mind az eddigi, vagy bonyolultabb mint más. Esetleg ha elakadtál akkor, hogy hol van a saját beüzemelés buktatója :) Köszi előre is.

(#105357) acc200


acc200
tag

Sziasztok!

Van itt valaki, aki új hálózat kiépítéssel/bekötéssel foglalkozik egy adott területre, ahol nincs még UPC/Voda szolgáltatás, csak Telekom (helyileg Pécs).
Lenne pár kérdésem a folyamat és annak követelményeivel kapcsolatban (kellő előfizetőszám, technikai dolgok, stb). ;)

Kérem jelentkezzen itt vagy pm-ben.

Köszi előre is! :R

Üdv!

(#105358) kali válasza kali (#105194) üzenetére


kali
legenda

Reagáltak néhány napon belül, szolgáltatás lemondva, eszközök postán feladva.
Az 5 év alatt mondhatni nem is volt problémánk a szolgáltatással, mostanság is csak a feltöltési sebesség lett szűk keresztmetszet a home office keretében kibővült feladatok miatt (pedig csak ketten lakunk itt a feleségemmel), de a másik szolgáltató optikája, az 1000/1000 net azért egy külön világ az eddigiekhez képest.

(#105359) norbertoth


norbertoth
senior tag

Sziasztok!

Volt nekünk ilyen RTL most kódunk még anno a UPC küldte ki ha jól emlékszem, de most valamiért nem működik, sajnos így nem tudja édesanyám használni. Van erre lehetőség hogy új kódot igényeljek a vodafovne-tól mivel előfizetők vagyunk, vagy hogyan működik most ez napjainkban? :R

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#105360) kali válasza Crow (#104502) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Telefonon nem lehetett elérni az ügyfélszolgálatot, online elindítva a folyamat, telefonon visszahívják a ügyfelet, úgy lemondva szóban a szolgáltatás, még azon a napon küldtek levelet a megadott e-mail címre, amelyben két dokumentum volt, az egyik arról szól, hogy az előfizetői jogviszony mikor szűnt meg - a bejelentés napján, az utolsó számlát is adott nappal bezárólag állítják ki -, továbbá az, hogy 3 munkanapon belül vissza kell juttatni a szolgáltatói eszközöket.
A másik dokumentum egy leírás a szolgáltatói eszközök postai úton történő visszajuttatásáról - ezt választottuk, mert bár üzletben is leadható, de így volt egyszerűbb -, részletesen leírva, hogy mely eszközöket és azok milyen tartozékait kell visszaadni, továbbá egy lista a megfelelő postákról és még hajtogatási rajz is a dobozról. A csomag feladása díjmentes. (A postán nagyon rendes volt a srác, összehajtogatta a dobozt, bele is tette az eszközöket, megcímezte, még az ügyfélszámot is ráírta, aztán átadta a feladási bizonylatot.)

(#105361) cocka válasza Katicza (#105355) üzenetére


cocka
veterán

minden mást odaadnak, hogy csináld meg

A VTV boxot is?

(#105362) sumi4623


sumi4623
tag

Engem ma hivtak fel h lecserelik a boxomat vodafone tv-re. Nagyin kivancsi leszek mert amikor hivtam oket h esetleg valatanek akkor mondtak higy +1000huf lenne havonta, most rakerdeztem es azt mondtak teljesen ingyenes 🤷🏼‍♂️ sokat olvasom a forumot de en lekopogom nekem meg semmi bajom nem volt veluk es mindig el is tudtam erni oket

(#105363) MiZo1990 válasza sumi4623 (#105362) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Az elmúlt napokban többeket kerestek meg hasonló szöveggel (pl. Cisco boxon nem lesz élő adás sem és a visszanéző megszűnik).
Lényeg: a csere ingyenes, de az akciós feltételek között továbbra is havi 500 Forint az első Voda TV, a továbbiak pedig 1000-1000 Forintba kerülnek.
A műsorvisszanézés korábbi boxokon meg év végéig marad és természetesen a nem lecserélt Cisco HD box is képes lesz élő adások megjelenítésére.

(#105364) cocka válasza sumi4623 (#105362) üzenetére


cocka
veterán

lecserelik a boxomat

Melyik típust?

(#105367) sumi4623 válasza MiZo1990 (#105363) üzenetére


sumi4623
tag

De azt mondtak hogy semmit nem fog valtozni a havidajam. 🤷🏼‍♂️ Ugyanazt a 7290et fogom fizetni.

Cocka: kaon mediaboxom van azt cserelik

(#105368) Katicza válasza cocka (#105361) üzenetére


Katicza
tag

Igen, a legjobb tudomásom szerint azt is. Az oldalukon ott vannak az útmutatók:

https://www.vodafone.hu/technikai-tamogatas/sajat-beuzemeles#vodafonetv

(#105369) mckay válasza kabelmania27 (#105351) üzenetére


mckay
aktív tag

Köszi, szóval nem tudni amíg ki nem jönnek.
Akkor előre meg sem tudom találni a gateway helyét, és meg sem tudom csinálni a LAN-t.
:U

(#105370) Eli_01


Eli_01
csendes tag

Sziasztok!
Tegnap engem is hívtak, hogy lecserélnék a boxomat (kaon mediabox) mivel kivezetik. Már majdnem be is mentem (5 napon belül kipostázzák az újat én meg visszaküldöm nekik a régit), mikor mondta kedvesen az ügyintéző, hogy akkor a havidíjam ezenúl 6500 Ft lesz az 5900 helyett. Mondam neki, hogy álljunk már meg egy szóra ezt hogy is gondolták, a csere végett én most önként és dalolva belemegyek egy áremelésbe mikor év végéig hűségidőm van? De ha nem cserélik ki akkor nem lesznek elérhetőek a csatornák, mondat ő.
A szolgáltató hűségidőn belül emelhet árat vagy ellehetetleníthet egy szolgáltatást amiért én fizetek? Nem mintha arról a havi plusz 600 Ft-ról lenne szó, de fordított helyzetben ha én mondanám fel a szerződést hűségidőn belül kifizettetnének velem pár tízezer forintot.

(#105371) AtHoS válasza AtHoS (#105339) üzenetére


AtHoS
nagyúr

No azért kíváncsiak voltak a véleményemre

"Kedves Ügyfelünk!
Visszajelzése fontos számunkra, hogy szolgáltatásainkat tovább tudjuk javítani és Önnek azt a színvonalat nyújthassuk, amelyet megérdemel! Kérjük, segítse munkánkat és értékelje, mennyire elégedett a Vodafone-nal!"

Szépen ki is töltöttem a kérdőívet, le is írtam, hogy miért úgy, ahogy....bár nem igen lesz ennek hatása....sajnos

Viszont 04.20 este 21h-kor volt az utolsó modem reset....lehet mégis csak csináltak valamit?

Jelenleg ez a konfig fájl van a CB-n alkalmazva: CH7465LG_fiberpower300_v4-sip.cfg

Jelszintek is rendben vannak
Le 3...6 dBmV + SNR 36-37 dB
Fel 43...44 dBmV

read-only mode on the forum

(#105372) MiZo1990 válasza Eli_01 (#105370) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Szia!
A Vodafone TV havi 500 Forint, de itt nem csak box csere lett volna, hanem új hűséget is rád aggatott volna szerintem.
Ha nem használod a visszanézőt, akkor még sokáig tudod használni a KAON boxot, mert azt a mai napig telepítik. A visszanéző év végétől csak a Vodafone TV-n lesz elérhető.
Arról volt szó, hogy a jelenleg SD és HD verzióban adott csatornák SD verzióit kivezetik, de egy HD képes boxon ez után is elérhetőek az élő adások és a KAON HD képes.

(#105373) kabelmania27 válasza Eli_01 (#105370) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Hűségidőn belül nem emelhet, viszont az új csomaggal újraindul a hűség ezért változna a havidíj.
Amikor hívják az embert nem mindig adnak kedvező csomagot, ha te hívod őket, hogy lemondanád a szolgáltatást szoktak adni kedvező csomagot.

(#105374) gduck válasza MiZo1990 (#105372) üzenetére


gduck
addikt

"A visszanéző év végétől csak a Vodafone TV-n lesz elérhető."

Ez a dátum hivatalos? Honnan van az infó?

(#105375) Eli_01 válasza MiZo1990 (#105372) üzenetére


Eli_01
csendes tag

Köszi a választ. Eddig se nagyon volt bekapcsolva a tv, de így kapott még egy szöget a koporsóba :) a TV csomag. Egy ideje gondolkodunk, hogy lemondjuk és csak a net maradjon, de nem mentem utánna míg köt a hűségidő.

kabelmania27 - gondolom én csak a hűségidő lejártának közeledtével mondhatnám nekik, hogy akkor váltanék, de még több mint 6 hónapom maradt.

(#105376) kabelmania27 válasza Eli_01 (#105375) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben a tévében van dvb-c mpeg4 tuner és CI+ modulfogadó válthatsz médiacardra. Ha lemondod a tv előfizetést egyszerűsítheted a koax kábelezést mert meglehet szüntetni az osztást így javulni fognak a modemértékek.

[ Szerkesztve ]

(#105377) NB2 válasza Eli_01 (#105370) üzenetére


NB2
aktív tag

Én is így jártam, de kérdezz rá, hogy mit tudsz lemondani, mert nekem is rám akartak sózni olyat amit nem kértem...

(#105378) kabelmania27 válasza NB2 (#105377) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elállási jogra hivatkozva 14 napon belül visszakérheted a régi csomagot.

(#105379) MiZo1990 válasza gduck (#105374) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Ügyfélszolgálat által közölt dolog, ami nyilván nem totál hivatalos.
Viszont a Vodafone csak bizonyos ideig használhatja a Liberty Global/UPC cuccait, köztük a korábbi boxokon elérhető visszanéző háttérrendszerét. Ezzel együtt köszön el a magyar piactól a Horizon GO is majd.

Év elején az üzletkötők március végi visszanéző lekapcsolással riogattak...

(#105380) golya87


golya87
őstag

Sziasztok!

Ma megérkezett az NMHH-s mérődobozom, ennek bekötésével kapcsolatban lenne kérdésem.
Leírás alapján, vagy router-ként, vagy dupla NAT-tal köztes eszközként kellene használnom.
Korábban írta ish4d0w, hogy a kábelmodemre csak egy eszközt érdemes kötni, így külön nem tudom bekötni. Viszont ha csak simán bekötöm az én routerem mögé, akkor fog működni? Itt kellhet neki valamilyen portnyitás?

(#105381) kabelmania27 válasza golya87 (#105380) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Elvileg saját router után is működik, mérődobozzal kapcsolatban ITT kaphatsz segítséget.

(#105382) golya87 válasza kabelmania27 (#105381) üzenetére


golya87
őstag

Ohh, köszönöm! :R
Nem gondoltam, hogy erre is van külön topik!

(#105383) boneyard


boneyard
tag

Engem is hívtak ma. Horizon boxom van. Rákérdeztem az időpontra, azt mondták, h az interaktív funkciók megszűnnek "várhatóan év végétől". Hűségidőm nem hosszabbodna, de 500 Ft-tal megnőne a havidíj.

[ Szerkesztve ]

(#105385) kabelmania27 válasza AtHoS (#105371) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek.
golya87: Nincsmit.
ish4d0w: 43-44-es érték rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#105389) AtHoS válasza #72445440 (#105386) üzenetére


AtHoS
nagyúr

mérődoboz? Ez miafene? A nálam utóbbi időben sűrűbben előforduló CB restartot is tudná érzékelni/rögzíteni? Lenne-e értelme emiatt ilyet szerezni/igényelni?

read-only mode on the forum

(#105390) Intruder2k5 válasza AtHoS (#105389) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Az NMHH-tól lehet igényelni, egy spéci szoftverrel átalakított TP-LINK vagy Linksys router, ami x időnként, talán óránként csinál sebesség és válaszidő méréseket. Az eredményeket riportolja, de magad is megnézheted. A CB újraindulást nem logolja.

[ Szerkesztve ]

(#105391) golya87 válasza #72445440 (#105386) üzenetére


golya87
őstag

Első körben megpróbálom a modem-doboz-router felállást, aztán ha a dupla NAT gondot okoz, megy a router és a switch közé.

(#105392) woodworm válasza golya87 (#105391) üzenetére


woodworm
veterán

Külön porton nem jó?

(#105397) Intruder2k5 válasza #72445440 (#105396) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Már hogyne mérne, nekem is volt, igaz nem NMHH-s hanem SamKnows féle, simán megy külön portról. Az persze más kérdés, hogy úgy átvered a rendszert, és fals eredmények születnek.

[ Szerkesztve ]

(#105398) cocka válasza AtHoS (#105371) üzenetére


cocka
veterán

Önnek azt a színvonalat nyújthassuk, amelyet megérdemel!

Na végre egyszer az életben őszinték voltak. Ezek szerint az ügyfelek sorozatosan büntetéseket érdemelnek. Nice.

(#105399) cocka válasza MiZo1990 (#105372) üzenetére


cocka
veterán

És simán egy hűség kellős közepén rád aggathatnak új hűséget, ha úgy gondolják? Akkor minek a hűség? Vagy a hűséget csak az ügyfélnek kell betartania, a szolgáltatónak nem?

viszont az új csomaggal újraindul a hűség

És mitől hűség az, ami bármikor felülírható egy új csomaggal? Eddig mindenki alig várta, hogy lejárjon a hűség, hogy utána új szerződést köthessen, erre most meg random időpontokban kvázi felmondható?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.