Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105401) cocka válasza kabelmania27 (#105378) üzenetére


cocka
veterán

És elállási jogra hivatkozva visszakérheted az elrabolt régi médiaboxot is? Ugye nem? LOL

(#105404) cocka válasza MiZo1990 (#105379) üzenetére


cocka
veterán

És most mi garantálja, hogy az idei december 31-ei határidő, nem egy újabb riogatás-e?

(#105406) Intruder2k5 válasza #72445440 (#105400) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mert az NMHH-s Linksys sem tudhatja, hogy szabálytalanul van bekötve, ez nem SamKnows vagy NMHH kérdése. Rákötöd egy elszeparált LAN portra, és ennyi. Az, hogy nincs semmilyen eszköz kötve a LAN portjára, nem lehet probléma, van aki nem is használ kábeles eszközöket, csak WiFi-t. Az meg szintén nem lehet gond, hogy a WAN oldala privát IP címet kap, hisz több szolgáltatónál lehetőség sincs arra, hogy a saját eszközöd kapja a publikus címet. De mindegy is, legyen ahogy akarod, nem vitatkozom, és nem is ennek a topiknak a témája.

[ Szerkesztve ]

(#105407) cocka válasza #72445440 (#105403) üzenetére


cocka
veterán

És ha régebbi volt, akkor mi van? Pace, Cisco, Philips, Thomson stb..?

(#105408) cocka válasza #72445440 (#105405) üzenetére


cocka
veterán

Nehéz is követni ezt a sátánista gondolkodást, amit ők művelnek.

(#105410) kabelmania27 válasza cocka (#105401) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Régebben ezért írtam, hogy érdemes saját beüzemeléssel kérni az eszközöket.

(#105411) cocka válasza kabelmania27 (#105410) üzenetére


cocka
veterán

És ha nem küldöd vissza meddig cseszegetnek vele? És ha kifizettetik veled, hogy becsülik meg az értékét? Mert ugye akármennyit nem lehet érte kérni.

(#105412) kabelmania27 válasza cocka (#105411) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, ezek elgondolkodtató kérdések.
Elvileg vissza kell adni a használaton kívüli eszközöket legkésőbb az előfizetői jogviszony megszűnésekor illetve csomagváltáskor is, ASZF-ben elvileg le van írva, hogy melyik eszköznek mennyi az értéke amit ki kell fizetni. Volt olyan eset amikor nem kérték vissza a régi eszközt, pl. Fibernet-UPC átálláskor a régi modemet nem kérték vissza.

[ Szerkesztve ]

(#105413) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Estére vállalhatatlanul lassú lett a net, 8-10 Mbit mérve :(

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#105414) gduck válasza MiZo1990 (#105379) üzenetére


gduck
addikt

"Év elején az üzletkötők március végi visszanéző lekapcsolással riogattak..."

Tudom, ezért kérdeztem :)

(#105415) MrTwister válasza SeatZola (#105354) üzenetére


MrTwister
őstag

Ha neked engedik és nekem meg Katicza-nak nem, akkor az viszont szemétség. Kapnak tőlem egy szép kis panaszt, amit nem tesznek zsebre ha te sikerrel jársz! ;)

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#105416) vargalex válasza #72445440 (#105400) üzenetére


vargalex
félisten

Na, akkor én is pontosítanék egy kicsit.
Az összes NMHH-s eszköz ugyan úgy viselkedik halózatilag. Valóban detektálja a hibás bekötést (ha nem VLAN-ozol és van átjárás a portok között). A mérést elvégzi, de megjelöli ezzel a flaggel.
Maga a mérés nem az eszközön ütemezett. A központból vezérlik. Jelenleg óránkénti mérést konfiguráltak, de semmi nem akadályozza meg őket abban, hogy holnaptól ez ne így legyen. Mérhetnek gyakrabban, vagy ritkábban is. Az eszköz csak megkapja a feladatot (minden egyes eszköz, vagy csoportba szervezéssel az eszközök egy-egy csoportja kaphatna teljesen különböző ütemezést). Az más kérdés, hogy a mai net sebességek miatt maradtak valószínűleg ennél, mivel óránként 30 másodperc le, illetve 30 másodperc felfelé irányú mérés elég nagy forgalmat generál egy hónapban. Van sávszélesség, jitter/packet loss és hálózat semlegesség mérés.
Egyébként, ha publikus IP-t kap az eszköz (azaz pl. a modem módban működő CB után kötöd), akkor az első csatlakozó eszközre irányít minden bejövő forgalmat (lényegében DMZ-be teszi azt). Azaz így saját routert használva pont nincs is szükség rá, hogy konfigurálni tudd az NMHH-s eszközt, csak a tiéden kell port forwardot állítani...

A TP-Link eszközök egyébként még léteznek az NMHH-nál, de azt nem tudják csak 150 Mbps-es netig adni, azaz ma már sokaknál kiesik, de ADSL előfizetők meg simán kapják. Ugye ez egész projekt akkor indult, amikor még a 120 Mbps volt a csúcs.

Alex

(#105417) MadMancs válasza #72445440 (#105400) üzenetére


MadMancs
veterán

Én mikor megkaptam Linksys próbálgattam direkt , mindegy neki hogy van kötve, kapjon netet azt kész. Egyszer se láttam 13-as kódot ami ezt jelentené. Jelenleg se teljesen szabályos, ONT -- > Linksys --> ebből megy egy kábel másik szobában lévő AP hoz amin a TV és VTV lóg) , Horizon Box hoz, Nyomtatóhoz, és saját TP Link routeremhez. Na itt elfogyott a portja, így PC már saját routeremből indul.
Minden mérés 1 es kóddal végződik, hébe hóba van egy 12 (error), 7 (timeout). Egyébként még úgy is 1 es kódot dob ad ha megfordítom, ONT - Router - majd végén Linksys.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105419) woodworm


woodworm
veterán

A CB újraindulása csak akkor kerül be a naplóba, ha sikeresen regisztrált a cmts-sel? Éjszaka újraindult, de sokáig nem talált kapcsolatot, ezért újraindítottam, majd hagytam a fenébe és eltettem magam mára. Reggel még mindig piros volt a led, ezért újraindítottam, ekkor sikerült kapcsolatot találnia, viszont a logbejegyzésben csak 1 reboot szerepel.

(#105420) kabelmania27 válasza woodworm (#105419) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg a log beállításoknál van-e lehetőség, hogy minden eseményt listázzon, ubee-nél volt ilyen beállítás.

(#105421) woodworm válasza kabelmania27 (#105420) üzenetére


woodworm
veterán

Nem látok ilyen lehetőséget. Igaz a szó szoros értemében igaza van, mert hálózati naplóként van feltüntetve.

(#105422) cstibi73


cstibi73
tag

VTV boxra váltottam. A beállításoknál hiába állítom be, hogy az előfizetésben nem szereplő csatornákat ne jelenítse meg, az összes látszik csatornaváltáskor, műsorújságban egyaránt. (Telefon VTV applikációban működik)
Ez központi hiba vagy csak nálam van így?

(#105423) MadMancs válasza cstibi73 (#105422) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem nálad van a hiba. Nem bug, feature. Majd egyszer javítják (az összes idegesítő hibájával együtt), vagy nem. :DD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105424) cstibi73 válasza MadMancs (#105423) üzenetére


cstibi73
tag

Szuper. Csöbörből vödörbe, akarom mondani horizon helyett vtv... :O

(#105425) MadMancs válasza cstibi73 (#105424) üzenetére


MadMancs
veterán

Nálam minden nap úgy indul mint feljebb írtam valamelyik nap: on - csatornakeresés - sa005 -off -on - csatornakeresés. Szóval vagy 2 perc mire életre kel box. Innovatív egy eszköz. :D Bezzeg másik szobában meg indult adás ha kellett ha nem (jelet érzékel HDMI akkor bekapcsol, még nem CEC annak az elődje amit tv tud, ki kellett kapcsolni funkciót mert random bekapcsol kaon).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105426) golya87 válasza golya87 (#105391) üzenetére


golya87
őstag

Végül a modem - mérődoboz - router kombó lett, egyelőre minden működik szépen.

(#105427) DrBubo77


DrBubo77
addikt

A TV4-en elkezdték nyomatni, hogy május 3-tól a 27-es programhelyen látható.
Eddig nem volt ez a csatorna? Vagy itt nem rendezhető át a sorrend? Vagy ez egy ügyes reklámfogás lenne?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#105428) MiZo1990 válasza DrBubo77 (#105427) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

"2021.05.03-től az egyes csatornák szerepeltetésének vállalt
időpontjának lejárata miatt a digitális csatornakiosztás csatornasorrendje módosításra kerül az alábbiak szerint: a TV4
műsorcsatorna a 62-es csatornahelyről a 27-es csatornahelyre kerül át."
ÁSZF változás május 3-tól

(#105429) Toth_Jani válasza DrBubo77 (#105427) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Van már régóta, de mivel a csatornák sorrendje nem módosítható (ha nem MediCardot használ az ember) ezért még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a csatorna fizet azért hogy a lista elején legyen. (vagy legalább kedvezményt ad)

(#105430) DrBubo77 válasza Toth_Jani (#105429) üzenetére


DrBubo77
addikt

Akkor ilyen barter lehet a háttérben?
A csatorna kérte, hogy kerüljön előrébb a listában, de nem fizet érte, hanem ezzel a gyakran elhangzó "tájékoztatással" tulajdonképpen a Vodafone-t reklámozza.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#105431) Ledi


Ledi
aktív tag

Sziasztok!

Van már valakinek tapasztalata a nyaraló ajánlattal kapcsolatban?

Eddig MindigTV feltöltős előfizunk volt, a nyaralóba, de az előfizethető legrövidebb idő min.6 hónap. Mi ebből max. 2 hónapot használunk ki a többi kidobott pénz. Főleg úgy, hogy az AH, tavaly még árat is emelt. Néztem már a havidíjasra váltást, de az összességében még drágább.

A Voda áfsz mellékletében találtam erre az ajánlatra. Ha minden igaz 9 hónapig ingyenes a szünetelés+a visszakapcsolás is.

Adott 1 CI+ tv és egy CRT tv. Az elsőbe kártyát kérnék, a másodikhoz pedig egy Kaon box kell. Lehet kéne technikusi kiszállás is, mert régi antennára van rákötve a kábel.

Ha jól számolok Tv Comfort csomaggal (3x3100 + 3x500 Ft) 10.800 Ft jönne ki összesen 2 tv-re, szemben a fizetős MindigTv-s megoldással amiért kb. 13.300 Ft-ot kéne fizetni 1 tv-re.

Az üfsz szerint a megadott címen szolgáltatnak.
Nem tudom, hogy mióta létezik ez az ajánlat. Több éve a upc idejében még nem volt.

A technikusi kiszállásért kell fizetni ebben az esetben?

Előre is köszi a válaszokat!

(#105432) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Sziasztok!
Költözés után vagyok, az új helyen van egy fehér álló UPC connect box. Az előző helyen találtam a router beállítási között IP es port fowarding menüpontot a Biztonsági beállításokban, ezen a modemen viszont nincs.
Lehet, hogy régi rajta a firmware? miképpen frissíthető ez?

(#105433) MiZo1990 válasza AndrewTdi (#105432) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Felhasználó által nem frissíthető egy szolgáltatói eszköz, ha csatlakoztatva van a kábelhálózatra (és élő előfizetés tartozik hozzá) akkor magától frissíti a firmware-t.
Jó eséllyel IPv6 módban van, ezt az ügyfélszolgálat tudja átállítani IPv4-re, utána lehet bridge módba állítani és lesz port forwarding.

(#105434) AndrewTdi válasza MiZo1990 (#105433) üzenetére


AndrewTdi
addikt

igen, aktív előfizetés, modem működik. Akkor kérjem meg őket, hogy állítsák IPv4-re?

(#105435) MiZo1990 válasza AndrewTdi (#105434) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Így van.

(#105436) AndrewTdi válasza MiZo1990 (#105435) üzenetére


AndrewTdi
addikt

köszönöm :R

(#105437) Marcsello31 válasza AndrewTdi (#105436) üzenetére


Marcsello31
őstag

Szia! De többször kell jelezni feléjük, Nekem 4edjére csinálták meg kb 3 héten belül.
Játékok, programok futtatása végett kellet ez. De megéri rá várni! :). Nem értem, ezt az ipv6 témát..

(#105438) szabonagyur válasza Marcsello31 (#105437) üzenetére


szabonagyur
félisten

Fur, en szerdan kaptam uj eszkozt, hivtam oket es egy oran belul kesz volt

1 honapja amikor bekotottek is 1 oran belhl v4en voltam.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#105439) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Acer Aspire A317-51G, Qualcomm Atheros QCA9377 wifije nem tud csatlakozni a CB 5GHz wifijére. Eleinte az volt a gond, hogy pár másodperc után ledobta, 36-os csatornán volt, átettem automatikusra, most a 44(42) van, már csatlakozni sem tud. Telefonnal nincs probléma. Havonta egyszer vagyok itt, múltkor nem volt probléma. Wifin semmi extra, amúgy sem lehet sokat állítani. Mi lehet a probléma? Most éppen csatlakozott, de még a Speedtest letöltés sem tudott lefutni. 5GHz wifi is eltűnt a listából, visszajött, de most meg csatlakozni nem lehet. 2,4GHz szerencsére még megy.

[ Szerkesztve ]

(#105440) Faby válasza Toth_Jani (#105429) üzenetére


Faby
senior tag

Azért ez mekkora szívatás, hogy nem lehet csatornasorrendet, kedvenceket állítani, és pl kihagyní a totál érdektelen csatornákat (ilyen izaura tv hatos csatorna rettenetekre gondolok, vagy pl én nem nézek sport adókat, nincsenek is behangolva a TV-n)
CI kártya + chansort kombóval tökéletesen be tudtam lőni.

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#105441) AndrewTdi válasza Marcsello31 (#105437) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Meg tegnap este elsőre megcsinaltak

(#105442) Marcsello31


Marcsello31
őstag

Sziasztok! Lényeg, hogy megcsinálták gyorsba akkor, szerencsétek volt :). Már az új modemeket osztogatják akkor? örülök hogy összejött. Nekem pl ipv6al nem ment a viber, nem ment az online játék, és nem mentek a portot igénylő oda vissza kapcsolatu dolgok sem. Nem lenne gond, ha jól lenne megoldva. izaura tv a kedvencem, azon alszok :D
Premier csatorna :D.. Ritkán nem volt netünk, de akkor egészap. A torrent is szépen megy, Minőségi filmek, hd, szépen lejönnek.

(#105443) Marcsello31 válasza AndrewTdi (#105441) üzenetére


Marcsello31
őstag

350mega jön lefele stabilan itt vidéken... :D. De hétvégente kicsit döcög.

(#105444) wrathchild


wrathchild
tag

Üdv!
Miután a volt UPC-s rögzítős Cisco box kilehelte a lelkét, megkaptam a Vodafone TV box-ot...
Mindenféle visszafejlődésen (nem rögzíthetek bizonyos kedvenc műsorokat, a visszanézhetőben nem tekerhetek...) átugorva alapvető probléma van vele, hátha tudtok tanácsot adni, esetleg konkrétan mással is előfordult:
minden eszközöm HDMI kábellel csatlakozik egy Denon AVR-hez és onnan 1 db HDMI kábel megy a TV ARC-s HDMI csatlakozójába.
Így minden eszköz a hangfalakon szólalt meg, beleértve a TV -n indított app-okat (Netflix, Youtube, HboGo, Apple TV...) A Vodás szerelő kolléga a TV egy másik HDMI portjához csatlakoztatta beüzemeléskor az eszközt, úgy működött jól, TV hangszórókon át jött a hang.
Mikor elment én nekiláttam összekötni az AVR-rel, beállítottam mindent... majd bekapcsoláskor pár másodperc normál működés után feldobott egy hibaüzenetet: "Az Audiorendszer kommunikációs hibája miatt átvált TV hangszóróra" és úgy is tett.
Kikapcsoltam mindent, majd bekapcsolás után ugyanez.
Cseréltem HDMI kábelt (Audioquest Forest 1.4), ugyanez. Ekkor teljesen nulláról minden eszközzel együtt újrakonfiguráltam az erősítőt, minden más működik, csak a TV box nem.
Másnap 20-30 mp-enként ugrált a hangkimenet az Audiorendszer és TV hangszóró lehetőségek között, de végül a TV hangszórón maradt.
Emellett viszont a TV app-ok esetén (Youtube) teljesen elment a hang, tehát a TV hangszórón sem adott hangot a Youtube.
Jelenleg csak úgy működik, ha erősítőt kikapcsolom (ekkor a képet az átengedni a HDMI porton a TV-nek) és TV hangszórón jön a hang.
A többi eszköz pedig csak akkor működik jól az AVR Audiorendszert használva, ha a Voda box ki van kapcsolva. Bekapcsolt állapotában akkor is bezavar, ha más forrás van kiválasztva.
Beállítások között nem találtam semmi használhatót és nem is tudom, mi lehet a hiba, hisz elég egyesélyes a beüzemelés: HDMI viszi a képet és hangot. Sajnos még optikai kábel lehetőség sincs rajta.
Ha van, aki hasonlót tapasztalt, megköszönném a megoldást! :)
Esetleg a Box hibás....
bár a TV másik HDMI portjához csatlakoztatva működött, csak a TV hangszórón...

[ Szerkesztve ]

(#105445) Brogyi válasza wrathchild (#105444) üzenetére


Brogyi
senior tag

CI+ kártyát kellett volna kérni, és egy olyan TV kell ami tud felvenni. Ennyi, és kész.

(#105447) pjen válasza Brogyi (#105445) üzenetére


pjen
félisten

CI kártyát 3 tavalyi kiadású Tv ben is kipróbáltam, kínosan lassú.

(#105448) MadMancs válasza pjen (#105447) üzenetére


MadMancs
veterán

VTV nél nem lassabb (ugyanazon TV-n van nálam MediaCard és VTV). Egész pontosan ha áramtalanitas után kapcsolom be TV, akkor azonosítás eltart egy darabig egyébként korrekt. Bár ez valószínűleg TV függő (enyém 2018 as Android).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105449) Brogyi válasza pjen (#105447) üzenetére


Brogyi
senior tag

Mi is az a "kínosan lassú"? Pörgetés, talán?

(#105450) pjen válasza MadMancs (#105448) üzenetére


pjen
félisten

Én a Ciscó box hoz mértem.Szerencsére VTV még nincs.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.