Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105201) cocka válasza MadMancs (#105200) üzenetére


cocka
veterán

Na az durva, azt kilőni szoftveresen. :U

(#105202) kabelmania27 válasza mekker (#105196) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

gduck megírta a választ, jelöld be amit fel szeretnél venni, elvileg fel fogja venni.
GuGu: Van olyan karbantartó program amivel lehet optimalizálni a lan sebességet pl wiseregistrynek a rendszerhangolás menüpontban van ilyen lehetősége.

(#105203) MadMancs válasza cocka (#105201) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem biztos hogy megtörtént. Mint mondtam nincs már ciscom. Csak voda amilyen töketlen simán kinéztem belőlük. :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105204) vigyory71 válasza pkaresz (#105163) üzenetére


vigyory71
tag

Minden ugyanaz, mint ami korábban (február 18. előtt) is volt. Semmi nem változott részemről, eltekintve azt, hogy hűséghosszabbítottam. Ha korábban oda talált tőlük a számlám, gondolom ezt most is meg kellene tudják ugrani :-)
Érdekes, mert küzdenek vele, mint disznó a jégen, állítólag minden ügyintéző, akivel beszéltem beállította, ellenőrizte, megnézte, és úgy tűnt nekik hogy Díjnetre van állítva. Ennek ellenére az általam látható webes felület is papírosat mutogat. És úgy tűnik az az erősebb kutya, mert képtelenek Díjnetre küldeni a számlámat :-)

(#105205) Toth_Jani válasza vigyory71 (#105204) üzenetére


Toth_Jani
őstag

De miért zaklatod őket egyszerűen állítsd be a Díjneten, vagy ha ott bevan akkor töröld ki majd regisztráld újra és a Díjnet elintézi, a Vodánál és anno a UPC-nél is csak a szenvedés volt vele.
Én is csak azért kérem oda mert ott igaz jó 10 nap múlva de legalább meg lehet nézni a számlákat, akár visszamenőleg is.

(#105206) MDanny


MDanny
senior tag

Tavaly olvastam itt, hogy a VTV boxon nem működik a DVB-C, tisztán IP alapú a TV. Akkoriban egy helyszínen is láttam, új bekötés volt és úgy emlékszem nem volt koax kábel a boxhoz. Jelenleg minden tájékoztatóban szerepel a koax. Nem követtem az eseményeket, időközben kötelezővé vált hozzá? Új bekötés esetén (Vodafone saját hálózat is jelen van) ahol nincsen kiépítve a TV-khez koax (Telekom IPTV van még) már nem oldható meg kizárólag UTP-vel a VTV box bekötése (a cél az elő TV adás nézése és a felvett műsorok visszajátszása)?

Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + DIGI VoWiFi), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi + Vodafone VoLTE); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV

(#105207) cof válasza MDanny (#105206) üzenetére


cof
veterán

UPC területen kell a koax, Telekom területen OTT van, ott nem kell a koax. Hogy melyik területre tartozol azt meg nem mondom, de írd be az upc.hu-n a címedet és ha ott is kapsz ajánlatot akkor kell a koax.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#105208) MDanny válasza cof (#105207) üzenetére


MDanny
senior tag

Köszönöm, az adott helyszínen Telekom és Vodafone ED3 is van, így cím szerint a Vodafone oldalán van ajánlat. Kár, a koax behúzása nem opció, így akkor a Telekom nem cserélhető le. Sajnos így építették ki a házban a hálózatot, a UPC egy évvel később épített hálózatot, a HGW-hez (első és egyetlen csatlakozási pont) képest a ház legtávolabbi pontjába kellene kiépíteni a koaxot, de falon kívül nem mehet semmi.

Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + DIGI VoWiFi), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi + Vodafone VoLTE); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV

(#105209) kmetykoakos válasza MDanny (#105208) üzenetére


kmetykoakos
csendes tag

Biztos kell hozzá koax? Nekem a héten kötötték be, Telekom területen lakom, mégis olyan boxot kaptam, aminek a hátulján van koax bemenet, de nincs bekötve, tisztán IP alapon jön az adás. Ráadásul egy ASUS RP-AC55 repeaterhez (media bridge mód, 5GHz) UTP kábellel csatlakoztatva meg tudtam oldani, hogy fúrni/kábelezni se kelljen a lakást, tökéletesen működik wifin keresztül is.

Más: hová tűnt a HDMI-CEC vezérlés? Az első két napban működött ez a funkció, a box távirányítója a TV-t is ki/be kapcsolta, aztán még a menüpont is eltűnt és nem elérhető a vezérelt kapcsolás.

(#105210) MadMancs válasza kmetykoakos (#105209) üzenetére


MadMancs
veterán

Biztos.
Telekom területen OTT, azaz neten kapja a streamet.
Voda saját területén pedig DVB-C azaz koax.
Maga a box tudja mindkettőt ugye, csak Telekom hálón nincs voda DVB-C azért kell ott OTT.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105211) MiZo1990 válasza kmetykoakos (#105209) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Telekom területen nincs DVB-C, így koax sem kell.

Hibás volt a HDMI CEC, sokaknál hajnalban bekapcsolta a TV-t a box hitelesítés közben, ezért kikapcsolták.

(#105212) kmetykoakos válasza MadMancs (#105210) üzenetére


kmetykoakos
csendes tag

Ezek szerint ugyanaz a box jár telekomos és vodás előfizetőknek is. Csak kíváncsiságból: ha kihúzza az ember a koaxot, esetleg utána még csinál egy gyári visszaállítást is, akkor honnan tudja a box, hogy hiányzik neki a DVB-C? Más szoftvert telepítenek rá Vodafone területen?

(#105213) MadMancs válasza kmetykoakos (#105212) üzenetére


MadMancs
veterán

Aktiválni így is úgy is neten keresztül lehet, azaz net mindenképpen muszáj. Utána gondolom előfizetői profil alapján már tudja mit is kell használnia.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#105214) kmetykoakos válasza MiZo1990 (#105211) üzenetére


kmetykoakos
csendes tag

Ha már nem univerzális a távirányító, remélem előbb utóbb visszakerül a CEC támogatás. Már most hiányzik, sokkal kényelmesebb megoldás volt.
Meg a menürendszerrel is kezdhetnének valamit, nagyon szaggat és darabos a mozgás. Pl. A teljesen irreleváns, nulla hozzáadott értékű műsorképek nélkül (le-fel gombra előjövő menü, epg) valószínűleg gyorsabban működne.

(#105215) Adam115 válasza kmetykoakos (#105214) üzenetére


Adam115
csendes tag

Tanítható a távirányító, de ezt valamiért nem mondogatják. Lehet, hogy pont a CEC miatt, hogy ne akadjon össze. Először resetelni kell a távirányítót, de aztán megy.

http://help.vodafone.co.nz/app/answers/detail/a_id/28896/~/pair-or-reset-your-vodafonetv-remote

(#105216) Kayla2


Kayla2
tag

Sziasztok!
Már magam se tudom mit tegyek, tanácstalan vagyok. Fél évvel ezelőttig a UPC 500-as net tökéletesen futott (azóta Vodafone) aztán mivel 2 házban van ugyanazon a néven ugyanez az internet és a másik házat a főbérló elakarta adni, és mivel ott volt hűségidő itt lemondta az internetet és azt akarta át hozni.
Nos innentől kezdődött a kálváriánk ami immár fél éve tart. Végül sztornó lett az egész eladás ezért visszakapcsoltatta ugyanazt az internetet, azóta meg se közelíti a hibátlan élvezhető minőséget.
2 szintes házról van szó a felső szintre egy switchet betettem és arról mennek az asztali PC-k (régen ezzel semmi gond nem volt).
Nos vannak jobb napok amikor viszonylag jó a net de rengetegszer problémás az oldalak betöltése és nem akar működni a dolog (be se töltenek az oldalak, ha a speedtest meg elindul akkor meg a szerződésben foglaltakat tudja de hiába).
Természetesen kihívtunk a Vodától szakit, aki ki is jött leellenőrizte a jeleket (jó volt) majd elment és a hiba fenn maradt. Próbálkoztunk modem resettel, újraindítássál, küldtek rá frissítéseket illetve ők is bentről megpróbálták bütykölgetni (mindhiába).
Persze ha újra indítom időlegesen jó egy darabig, de alapvetően ez maximum fél óra óráig tart. Utána ismét használhatatlan. A wifire ez úgy szint igaz (ez se jó).
Most ismét kihívtuk a szerelőt (már ezt is nehezen tették meg) és megint lecsekkolta a kábeleket oké aztán ki kapcs modem majd 10 secc múlva be, megint jó --> elment. Fél óra múlva megint kuka.
Megint felhívtam erélyesebben őket (nem bunkón) , hogy azért most már igazán jó lenne erre megoldást találni hozzanak új modemet (kínomban már nem tudok másra gyanakodni) vagy csináljanak valamit. Állítólag a legutóbbi szaki kért egy utcai doboz ellenőrzést hátha ott a gond (30 nap alatt megnézik).
Ott tartunk, hogy más szolgáltatót fogunk kérni mert azért az se szimpatikus, hogy anno míg UPC volt a szakik kedvesebbek voltak leült a gépemhez és állítgatta a hálózatot is perfectre. Most meg hálózatépítőt küldenek ki akik rá sem néznek a programbeli részekre.
Mit javasoltok? Esetleg hívjak maszek szakit? Sajnos ma már nem értek a hálózatokhoz régen tanultam de mivel nem foglalkoztam vele és elkényelmesedtem rengeteget felejtettem.
Mellékelten csatolok képet (azért ez még megy). Bocsi a hosszú levélért csak jó lenne valami megoldás, köszi a válaszokat előre is. :R :))

[ Szerkesztve ]

Régen: Kayla

(#105217) mobilizmo válasza Kayla2 (#105216) üzenetére


mobilizmo
addikt

Tisztázni kellene, hoyg ami fent van az switch vagy ap. Én fizikai, érintkezési problémára tippelnék. Keress valakit az ismerettségi körödben, aki egy kicsit ért hozzá. Szerintem teljesen normális hozzáállás a szolgáltató részéről, hogy nem kívánnak egy nem általuk épített hálózaton hibát keresni.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#105218) kabelmania27 válasza Kayla2 (#105216) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Meg kellene nézni a modem oldalán haladó beállítások után hálózat állapota majd letöltés és feltöltés füleken az értékeket. Amennyiben nem találod a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Saját eszközök nélkül vezetékesen kellene megnézni, hogy az oldalak betöltődése rendben van-e.

[ Szerkesztve ]

(#105219) Statikus válasza mobilizmo (#105217) üzenetére


Statikus
senior tag

Ha nem kíván foglalkozni vele a szolgáltató, akkor meg kell nézni, meddig az ő tulajdona a hálózat és abban a csatlakozási pontban megmérni mindent, letesztelni, odarakni a modemet, a STB-ot, a kártyás tévét és ha minden fasza, akkor mondhatja azt, hogy nem az ő hálózatában van a hiba.
Ilyen esetekre léteznek kábeltévé szerelők, akiket megbízhat az ember pénzért, kideríti a hibát, jó esetben ki is javítja, stb. (Mégjobb esetben a szolgáltató hozzáértő szakembere munkaidő után megvizsgálja és megoldja, ha van rá módja).

(#105220) Statikus


Statikus
senior tag

Igényes, nem falból kilógó kábeles megoldást kreáltam, ahogy ígértem, meg is osztom.
1db Legrand Valena Life kábelkivezető sorkapocs nélkül
Legrand Valena Life kábelkivezető sorkapocs nélkül fehér 753134 - Legr (legrandaruhaz.hu)
1db F toldóelem
F toldó - Sat.Hu Antenna Szakáruház

Használaton kívül lehet rátekerni egy végzárót, használat közben pedig F csatlakozóval ellátott kábelt.


[ Szerkesztve ]

(#105221) DGery válasza kabelmania27 (#105086) üzenetére


DGery
aktív tag

Szia!

Köszi a tanácsomat, de nem váltak be...
Energiatakarékos WMM ki volt kapcsolva, a csatornát átlőttem egy full szabad sávra, de a lényeg nem változott...

Érdekes, hogy pl a telefonomon ilyen dolgokat produkál, míg a közvetlen mellette lévő laptopon 110/10 simán jön... (Otthol ugyan ez a készülék 450/22 simán hozza)

Szóval gy érzem marad a saját eszköz :/

by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro

(#105222) LouiS22 válasza Kayla2 (#105216) üzenetére


LouiS22
veterán

Csak nekem nem érthetetlen, hogy akkor mi hol van? Nem derül ki, hogy hol van a UPC modem, és mit keres a képletben egy switch (amihez biztosan nincs köze a UPC-nek/Vodafone-nak)?

Én ebből a katyvaszból azt szűröm le, hogy az otthoni hálózatodban van hiba, amihez a szolgáltatónak semmi, de semmi köze nincs.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#105226) Statikus válasza #72445440 (#105225) üzenetére


Statikus
senior tag

Mint írtam, a felújítás folyamatban van, itt 2 hónapon belül nem várható jelszint :)
Összehasonlítási alapom sem lesz, tehát el tudom majd mondani, hogy jól/rosszul működik, vagy sehogy :)

(#105227) DGery


DGery
aktív tag

Sziasztok!

A probléma azzal van, hogy a TV-ken néha bekockásodnak a HD adások. Mindkét eszköz medacard-al van használva (Samsung UE40KU6000 és QE50Q60T).
Elképzelhető, hogy az osztókkal van a gebasz?


Illetve hátha hasznosak lehetnek a jelszintek is a CBN-en...

Köszi a válaszokat!

by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro

(#105228) Dr. Student


Dr. Student
senior tag

Sziasztok,

Egy kis segítséget kérnék szépen,

Felújítás volt az egyik barátomnál és a nappali másik oldalára került a TV & Modem/Router (connectbox)

Van egy átalakító (3DSS2, 2-way splitter) előttük, ami egy másik szobába lévő ugyan ilyen átalakítóval van összekötve. Ha jól írom, akkor 1M-es F-F aljazú mindkettő dugaj.

Ezzel, ha minden igaz annyi, hogy a jelenlegi 1M kábelt lecserélem egy 10M-esre és akkor eltudom vezeti szépen a szegély fellett.
Ezt venném: https://www.alza.hu/mascom-7676-100w-koaxialis-kabel-f-csatlakozo-10m-d5509140.htm

Ha összeköttöttem a két átalakítót F-F aljazú 10M-es csatlakozóval, utána még egy F-F aljazúval összekötöm a connectbox-ot és az átalakítót (elvileg ez a kábel most is adott ez nem változik.)

Itt viszont bajba vagyok mert szükségem lenne egy F aljazúra amit rátudog tekerni az átalakítóra és a másik végén pedig antenna dugajra. Az utóbbinak nem tudom mi a hivatalos neve, de sehol nem találok ilyen kábelt. Elvileg apa(F)-apa(Antenna) kellene, ha jól gondolom.

Tudnátok segíteni, hogy mit kell pontosan keresnem és honnan tudok rendelni? :R

Köszi és Üdv,

[ Szerkesztve ]

Dr. Student

(#105229) mobilizmo válasza Statikus (#105219) üzenetére


mobilizmo
addikt

A HGW (modem) a szolgáltatóé, de ott mértek is mint leírta a topiktárs.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#105230) Statikus válasza Dr. Student (#105228) üzenetére


Statikus
senior tag

(#105231) Kayla2 válasza LouiS22 (#105222) üzenetére


Kayla2
tag

Sziasztok ismét!
Akkor röviden leírom, bocsi a katyvaszért. Bejön utcáról a Kábelünk lentre a modembe majd abból fel hozzánk falon keresztül a switchbe (egy utp kábel) onnan meg 2 asztali PC-be + 1 TV be még tovább.
Én értem, hogy nekik semmi közük hozzá de a wifi se működik és lent is rossz az internet amihez a swtichnek semmi köze nincs . Illetve a lemondás ismételt kérésig nem volt gond a hálozattal egyáltalán.
Azóta használhatatlan az egész, régen semmi gond nem volt a hálózattal és mi semmin nem változtattunk mint ami régen volt. Én értem hogy a hálozat nem okés, de akkor miért rossz minden területen az internet (Wifi, földszinten, 1 emeletn stb.)
Kértük az IPV6 kikapcsolását szerelő is ezt javasolta 1-őre --> megtörtént erre elment a vezetékes telefon és sajnos bizonyos idő után visszakapcsolták automatikusan.
Nem merem hangsúlyozni, hogy eddig jó volt az internet ugyanezzel a felállással, mi semmin nem változtattunk + direkt azért használok switchet, hogy ne zavarjon bele a hálozatba (másik router tudom, hogy képes furcsaságokra). :(

Ui.: szívesen beleásnám magam ha csak sejteném hol lehet a hiba. Illetve mint írtam is én szívesen kihívok egy maszek hálozati szakit ha szerintetek ez a járható út. Csak fogalmam sincs hogy mit kéne tennem.

Mindössze egy switch van használatban (régen is így volt és semmi gond nem volt vele, ők konfigurálták ezt is be.)

Ha a wifi nem lenne rossz és a lenti részen az internet akkor nyilván nem várnék tőlük semmit. De alapvetően mindenhol rossz az internet nem csak nálunk a switchtől.

Nézem a dolgokat amit kolléga mondott.

[ Szerkesztve ]

Régen: Kayla

(#105232) Livius válasza Statikus (#105220) üzenetére


Livius
őstag

Tudsz arról is képet küldeni, hogy az F toldót hogy szerelted bele? Tehát olyanra gondolok ahol lefotózod még a felcsavarozatlan állapotot. Nekem tetszik az eredmény, főleg ha csak csavarozáson kívül más nem volt benne, pl nem kellett hegeszteni valami cuccot rá. :C

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#105233) Kayla2


Kayla2
tag

Közben megkértem egy magán szakít, hogy jöjjön ki (ismerős) aztán akkor vele átnézem a hálózatot hátha tényleg csak valami rosszul van konfigurálva. Elnézést a zöldfülűségért próbálom a hálózati hiányosságaimat pótolni. :) Csak tényleg kellemetlen hogy egy lemondás/bekötés után ez történik amíg előtte ugyanezzel a felállással semmi probléma nem volt.
Switchbe a modemből megy egy kábel semmi más elosztást nem csináltunk.

[ Szerkesztve ]

Régen: Kayla

(#105234) Livius válasza Kayla2 (#105233) üzenetére


Livius
őstag

A Connectbox belépős weboldalán megnézhető letöltési és feltöltési jelszintekről azért berakhatnál ide egy képet. Van olyan érték amihez még Voda szakembernek sem kell lenni, hogy lássuk azt hogy fos.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#105235) Kayla2 válasza kabelmania27 (#105218) üzenetére


Kayla2
tag

Szia!
Nézem az adatokat és készítem a képeket, továbbítom a lentebb említett kollégának.

Régen: Kayla

(#105236) MrTwister


MrTwister
őstag

Ha 500-as netről Gigabitesre váltanék azt lehet ilyen szereld magad módon? Postán elküldik nekem az új Gigabites modemet, én meg beviszem itt Nyíregyházán az ügyfélszolgálatra a régit és leadom? A koax meg a szűrők kb. 4 éve lettek kiépítve UPC által amikor ideköltöztünk gondolom azok jók ehhez a gigabithez is ugye? Tehát rácsavarom a koaxra a modemet, kap áramot és automatikusan beregeli magát a hálózatra kb. egy fél óra alatt jól mondom? Ennyi? :U

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#105238) kabelmania27 válasza Kayla2 (#105233) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyenek a letöltési és feltöltési füleken lévő értékek?

(#105239) Statikus válasza Livius (#105232) üzenetére


Statikus
senior tag

Már eldobozoltam, képet nem tudok most küldeni.

Ez egy gyári kábelkivezető szerelvény. A gyári kábelszorítót kell kilazítani, pont belepasszol a toldó hatlapú része, visszaszorítod és kész. Elfordulni sem tud.

Ez az a kategória, ami számomra még nem barkácsolás. Ha már fúrni, ragasztani, hegeszteni, bűvészkedni kell, az nem fér bele ebbe.

Szóval kb. 1 perces munkával kialakítható igényesen, de úgy látom ez még senkinek nem jutott itt eszébe, nem volt rá igénye. :)

(#105240) balage06


balage06
tag

Sziasztok!
Vodafone TV app egyéb platformokra továbbra sincs tervben? A box, vagy az alig működő Android app marad az összes alternatíva? Horizon GO után azért ez így meglehetősen erős visszalépés, azt gondoltam legalább csak átmenetileg lesz így.

(#105241) ^Boss


^Boss
őstag

11ker teljesen halott. A vtv szokas azerint 2-3 hetente hasznalva egesz delutan megint egyre volt jo, hogy felidegesitsen es egy rohadt f1es futamban 3-4 hard reset kellett. A vegere elment a net is, igazan remek ez a szolgaltatas. Vtv boxot hetfon reggel 8kor fogom lemondani, elkepeszto hogy lehetetlen csak tvzni vele, mindig valami meghal ami akadalyozza. Jobb lesz nekem a kartya.

https://vivid.money/r/istvanBCN - vivid 5 euro bónusz + óriási visszatéritések!

(#105242) MrTwister válasza MrTwister (#105236) üzenetére


MrTwister
őstag

Akkor senki nem tud erre válaszolni? [link]
:O

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#105243) shownomarcy


shownomarcy
csendes tag

Sziasztok!

A Vodafone-t e-mailben kértem, hogy a routert állítsák ipv6-ról vissza ipv4-re. Jött e-mail, hogy elvileg megtették. A routert újra is indítottam, hogy minden update legyen tutira. Nem láttam változást, újra írtam, megint megerősítették.

Ezeket látom a connect box felületén:
- Admin/információ menüpontban: IPv6 DS-Lite állapot: Bekapcsolva
-Illetve port továbbításnál: ipv6-ot látok szintén

ftp, http (amikre port forward van beállítva) a nasomról továbbra is csak hálón belül elérhető.

Amennyiben nem én bénázok, hanem ők nem állították vissza, hol kérjem? Illetve tudna visszaigazolni valaki, hogy pontosan mit kell látnom, ha visszaváltották?

Köszi!

(#105244) Kayla2 válasza Livius (#105234) üzenetére


Kayla2
tag

Na küldöm a képeket amit mondtál, már maga ez is jó idő volt mire egyáltalán betöltött. Az egyiket nem tudtam középméretűben betenni ott a link a két kép között. Ha még kell valami szólj és köszi.
Nem merem hangsúlyozni, hogy a WIFI is rossz és a modemből se jó a net utp-n keresztül, nem csak a switch-utáni internet rész hibás. És fél évvel ezelőttig semmi gond nem volt. :)

[link]

[ Szerkesztve ]

Régen: Kayla

(#105245) Livius válasza Kayla2 (#105244) üzenetére


Livius
őstag

Szerintem a feltöltési csatornáknál már nem a legjobb az a 49 dBmV. Ha túl sok osztó van a Connectbox előtt akkor ez lehet a végeredménye, a Connectbox és bejövő kábel között hány osztó van most bekötve?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#105246) villifog válasza Statikus (#105220) üzenetére


villifog
tag

De nem ezeket az F csatikat akarjátok beépíteni. Gondolon ezeket csak mutatónak szántad. Ha sorolt aljazatokba építed be az antenna aljazatot akkor feltétlenül a falba levő kábelre kompresszióst kellene tenni, hogy már ne kelljen azt később bontani, szétszedni. De ajánlatos lenne mindenhova azt tenni.

(#105248) Statikus válasza villifog (#105246) üzenetére


Statikus
senior tag

Már vártam a kérdést :)
Press lessz

(#105249) cocka válasza MrTwister (#105242) üzenetére


cocka
veterán

A válaszodat biztos elfújták más forgószelek. :D

De ha ez megnyugtat nem tudom a választ, másrészt nekem a telenor topicban ugyanúgy nem válaszoltak, mert valakinek az antenna fotójával voltak elfoglalva, meg azzal, hogy az vajon melyik szolgáltatóé lehet.

[ Szerkesztve ]

(#105250) MrTwister válasza cocka (#105249) üzenetére


MrTwister
őstag

:D Köszi azért, hátha valaki akinek van tapasztalata meglátná: [link]

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.