Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105231) Kayla2 válasza LouiS22 (#105222) üzenetére


Kayla2
tag

Sziasztok ismét!
Akkor röviden leírom, bocsi a katyvaszért. Bejön utcáról a Kábelünk lentre a modembe majd abból fel hozzánk falon keresztül a switchbe (egy utp kábel) onnan meg 2 asztali PC-be + 1 TV be még tovább.
Én értem, hogy nekik semmi közük hozzá de a wifi se működik és lent is rossz az internet amihez a swtichnek semmi köze nincs . Illetve a lemondás ismételt kérésig nem volt gond a hálozattal egyáltalán.
Azóta használhatatlan az egész, régen semmi gond nem volt a hálózattal és mi semmin nem változtattunk mint ami régen volt. Én értem hogy a hálozat nem okés, de akkor miért rossz minden területen az internet (Wifi, földszinten, 1 emeletn stb.)
Kértük az IPV6 kikapcsolását szerelő is ezt javasolta 1-őre --> megtörtént erre elment a vezetékes telefon és sajnos bizonyos idő után visszakapcsolták automatikusan.
Nem merem hangsúlyozni, hogy eddig jó volt az internet ugyanezzel a felállással, mi semmin nem változtattunk + direkt azért használok switchet, hogy ne zavarjon bele a hálozatba (másik router tudom, hogy képes furcsaságokra). :(

Ui.: szívesen beleásnám magam ha csak sejteném hol lehet a hiba. Illetve mint írtam is én szívesen kihívok egy maszek hálozati szakit ha szerintetek ez a járható út. Csak fogalmam sincs hogy mit kéne tennem.

Mindössze egy switch van használatban (régen is így volt és semmi gond nem volt vele, ők konfigurálták ezt is be.)

Ha a wifi nem lenne rossz és a lenti részen az internet akkor nyilván nem várnék tőlük semmit. De alapvetően mindenhol rossz az internet nem csak nálunk a switchtől.

Nézem a dolgokat amit kolléga mondott.

[ Szerkesztve ]

Régen: Kayla

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.