Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-11-20 07:55:08

LOGOUT.hu

Samsung LCD és LED TV-k

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97751) lowzor válasza blakey (#97750) üzenetére


lowzor
veterán

Nem foglalkoznék, csak félek, hogy bemegy oda a por.

(#97752) blakey válasza lowzor (#97751) üzenetére


blakey
titán

Gondolom máshol is van szellőző nyílás, az én tv-imen is vannak, na jó, a fém hátlapos tv-n nincs. Szigetelőszalagot semmiképpen nem javaslok, nem arra való. Akkor inkább vidd vissza.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97753) Top cat válasza lowzor (#97751) üzenetére


Top cat
őstag

Biztos lehetsz benne, hogy porosodni fog. Elektromos berendezések vonzzák a port magukhoz.
Ragaszd le az a legegyszerűbb

Lehet, hogy deformálódott egy kicsit a műanyag, az illesztések közé bekerült valami vagy a csavarok nincsenek rendesen meghúzva.

A csavarok meghúzásával jobb ha nem kísérletezel. Megsérülhet a kijelző.

(#97754) lowzor válasza blakey (#97752) üzenetére


lowzor
veterán

Ugyanoda megy be a por a hézagon, mint ahova a szellőzőn át menne?

[ Szerkesztve ]

(#97755) shouryuken válasza Flashget (#97744) üzenetére


shouryuken
senior tag

Szerintem elbeszélünk egymás mellett :)

Ha olyan papírt kapok, amit linkeltél, és hibátlan a tv, te megvennéd 40k-val olcsóbban, mint bárhol máshol?
Az teljesen kizárt, hogy ez a shop a hivatalos forgalmazótól szerzi be az adott típust?
A samsung oldalán ha megpróbálom beregisztrálni a készüléket, azonnal kapom az üzenetet, ha nem jogosult a serial a garira?

[ Szerkesztve ]

(#97756) blakey válasza lowzor (#97754) üzenetére


blakey
titán

Szigetelöszalagot nem javaslom, megolvad, nyúlós lesz. Vidd vissza.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97757) lowzor válasza blakey (#97756) üzenetére


lowzor
veterán

Valami más fedőanyag nincs, ami jó lenne?
Nem viszem vissza, inkább szarjon be, minthogy én még egyszer TV-t küldjek vissza.
Még a Samu válaszát várom, de nekik is megmondtam, hogy nem küldöm vissza.

(#97758) blakey válasza lowzor (#97757) üzenetére


blakey
titán

Egy dolgot kiprobálhatsz, kicsavarod a csavarokat és megnézed, hogy nem tud-e a helyére menni, mert akkor nem kell semmit sem játszadozni csak szépen visszacsavarni a csavarokat, esetleg kihívod a Samsung szervízt és helyszínen megcsinálják. Én sem vinném vissza, az a kevés por ami esetleg bejut nem okoz gondot, sűrített levegővel meg pillanatok alatt kifújható.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97759) dethroner válasza sandró60 (#97741) üzenetére


dethroner
veterán

Egész addig, míg a rajta lévő ragasztó réteg el nem fárad és le nem esik. Ahogy nálam sem marad már fent.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#97760) dethroner válasza SunMount3r (#97743) üzenetére


dethroner
veterán

Lehet én voltam az egyike azoknak, akik javasolták hogy szervizeltesd. Én webshopból vettem a tévét, a szemüveg ugye megadta magát. Regisztráltam a vásárláskor a tévét, gondoltam legyen meg az az 1 év izsonyúüberkirály garancia, amiről szól ez a nagy webshop vs viszonteladó szócsata itt visszatérően. Szóval 1 éven belül két szemüveg tropa, pedig vigyáztam rá. Samsung elhajt a picsába, mondván vigyem az ő szarját oda, ahol vettem. Pedig ugye első évben voltam, így foglalkoznia kellett volna vele. Pár hétig ment a szájkarate, majd gondoltam teszek egy próbát a webshoppal, ahol vettem. És láss csodát, a 2 email váltás után visszaküldtem a szemüvegeket és kaptam helyettük két vadi újat. Részemről ennyi a nagy tanulság a samsung gyártói garancia történetben.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#97761) SunMount3r válasza dethroner (#97760) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Most eszembe jutott, hogy Blog bejegyzésként is megírom az egészet. A boltos ember nevét nem kérdeztem meg, de vissza fogok menni és megkérdezem. Ott fog szerepleni minden részletesen leírva a Blog-ban, mi hogyan történt, névvel, mindennel együtt. :(( :((( :K Lehet rá utána büszkének lenniük, tessék.

(Sorry, de a részemről elég jogos felháborodásnak tartom ehhez, és ne nézzék már totál hülyének az ember...)

Most itt leszek 3D szemüveg nélkül 1 hónapig, jah ki lehet bírni. De NEM ezért választottunk és fizettünk azért a 3D-s TV-ért 150K-t, hogy utána ez pimasz, bicskanyitogató hozzáállással nyomuló forintoskodó multi szivacs miatt maradjunk ki bármiből is, amit a szabadidőnkben terveztünk...

(Most jutott eszembe, hogy rajta van a papíron a neve, amit adott, szuper, vissza se kell mennem... Jóccakát nekik... Legyen nekik is ilyen szerencséjük bármi ilyen kütyü gariztatásával amijük csak meghibásodik... Ja és legyen legalább olyan jó és szép napjuk mint az enyém volt ma, köszönöm...)

Amúgy: a debreceni Extreme Digital-ról van szó...

[ Szerkesztve ]

(#97762) dethroner válasza SunMount3r (#97761) üzenetére


dethroner
veterán

Van amikor a boltok ügyfeles emberének hülye napja van és szarik a világra meg a vevőre is. Én egy hervis üzletbe vittem vissza szandált mert levált a talp. Megnézte a blokkot, le akart rázni, ráírta az elutasító indoklásnak hogy: "lejárt a 6 hó". Csak így, nagyvonalúan :Y 8 hónapos volt, lábellire 2 év szavatosság van, békéltető testület, nekem adtak igazat, utána a határozatot belengetve szó nélkül javították. Sőt, utána még több alkalommal :K
Amikor én a samsungnál akartam elérni hogy adjanak új szemüveget, azt akarták először hogy vigyem be a közeli samu szervizbe és ott majd megnézik hogy én csesztem-e el vagy sem. Felvettem a kapcsolatot a szervizzel, de mondták az 55 colos tévém prémium kategória, ők csak 40 colig illetékesek, vigyem azt 50km-re. Ember, mondom nem a tévé rossz hanem a hozzá adott szemüveg. Az őket nem érdekli, nem az ő gondjuk. Ismételt levélváltás központi samu címmel, és rájöttek az okosok hogy webshopos a tévé, tehát ők innen kezdve le is szarják az egészet, holott az első évben a gyártó felel a készülékért az eu törvény szerint.
Akkor döntöttem el hogy soha nem kell nekem gyártói gari.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#97763) shouryuken válasza SunMount3r (#97761) üzenetére


shouryuken
senior tag

Idevágó kérdés: a gyari szemüveget az olvasottak alapjan nem is hasznalnam, van valami ajanlott masszivabb tipus?
Csak, hogy pozitiv legyen is a gyartoi garival kapcsolatban, nekem masnapra jottek, es kicsereltek a panelt, igaz, ez vagy 5 eve volt. Az egesz volt negyed ora, telefonhivassal egyutt.

[ Szerkesztve ]

(#97764) SunMount3r válasza shouryuken (#97763) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

SSG-3100, ez a egy állítólag sokkal jobb típus. Nekem még nem volt (de úgy néz ki lesz). Itthoni boltokban már nem kapni.

(Ha rossz típus írtam volna, korrigálja, akinek van ilyen, de szerintem korrekt a típusnév..)

Szerk.: a helyszíni !"TV"! szervizről én is jókat olvastam már itt (ezért is volt fontos a +1 gyártói gari), az egyebekről (Oh, mit tesz nekünk egy kis 3D szemüveg, igaz, hogy nélküle a TV ezen funkciója használhatatlan és 4K körül van egy új belőle, amit még itthon lehet kapni, de "kit érdekel"...), ahogy feljebb is le volt írva nem sok jót várok, remélem, hogy kellemesen csalódom majd. Ha nem, akkor felköthetik azt a bizonyosat...

[ Szerkesztve ]

(#97765) PioDVD válasza SunMount3r (#97761) üzenetére


PioDVD
senior tag

Azért ne akard keresztre feszíteni az ed-os embert. Bementél egy törött szemüveggel, mit csináljon? Adjon egy másikat, a töröttet küldje el a Samu-nak, aztán ha a Samu szerint nem garanciális a dolog, szomorúan nézze a fizetési cetlijét, hogy levonták tőle a szemüveg árát?

Itt a Samu a hibás, ha közismerten fost árul és nincs is egyszerűsített eljárás a cserére.

(#97766) lowzor válasza blakey (#97758) üzenetére


lowzor
veterán

Szerintem a Samut hívom ki. :(((

(#97767) Flashget válasza shouryuken (#97755) üzenetére


Flashget
félisten

nem beszélünk el...biztos lehetsz benne a viszonteladók árai +-1K megegyeznek, mert a beszerzési forrás azonos így az árak is amire teszik rá a saját hasznukat ami megint nem lehet sok, mert akkor a másiktól veszik az emberek...amelyik bolt 40K-val olcsóbb 100%, hogy nem viszonteladó így kizárt, hogy ilyen garis papírt ad.

Realme GT Master Edition

(#97768) shouryuken válasza SunMount3r (#97764) üzenetére


shouryuken
senior tag

Kicsit elkeserítő, ahol kapni, ott 10k darabja, külföldön 70 (!!!!) euro!
Már hajlok arra, hogy nézek egy VA paneles LG-t inkább, az még a mozis szemüveggel is működik :((( ...

(#97769) shouryuken válasza Flashget (#97767) üzenetére


shouryuken
senior tag

Ha holnap lesz időm, elmegyek hozzájuk, és kiderül.

(#97770) Flashget válasza SunMount3r (#97764) üzenetére


Flashget
félisten

Nem állítólag, hanem gyakorlatilag is mivel nekem mindkét fajta van. 3100 és 5100
ultra gagyi az 5100-as az olcsósítás jegyében a 3100-hoz képest.

Realme GT Master Edition

(#97771) Flashget válasza shouryuken (#97768) üzenetére


Flashget
félisten

10 napja írtam nem tudom meg van még neki...
2011/2012-ben árulták a legdrágább fajta volt 18K volt 2db. Ez ment le 13K-ra mikor kiadták az E szériát...

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#97772) blakey válasza shouryuken (#97768) üzenetére


blakey
titán

Én már eladtam a 3D tv-met. :)
Gyerekeknél van egy LG, ahhoz bőven van szemüveg. 6 év alatt 4 3D filmet néztem, elég volt.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97773) PeterPH válasza dethroner (#97762) üzenetére


PeterPH
senior tag

"az első évben a gyártó felel a készülékért az eu törvény szerint."
Erre vonatkozóan tudnál idézni valami törvényt, vagy bármi hiteleset? Számomra elég valószínűtlennek tűnik.

(#97774) dethroner válasza PeterPH (#97773) üzenetére


dethroner
veterán

Amikor volt ez az ügyem akkor találtam rá valami írást, de most már nem fogom a netet ezért órákig bújni, bocs.
Amúgy meg itt is sokszor le volt írva hogy a gyártói garancia azért jó, mert igaz hogy bárhol veszed a tévét, első évben mindig a samu végzi a javítást, viszont utána ha be van regisztrálva a termék, akkor jár hozzá plusz 1 vagy 2 év. Tehát minek regisztrálni a tévét a neten, ha eleve viszonteladótól veszed, rajta a bélyegző, dátum, garilevél amin fel lehetne tüntetni hogy mennyi gari van rá pontosan? Valószínű azért, mert valóban 1 évet kötelezően a samu vállal rá bárhol veszed, az azon felüli időt meg azért kapod ha drágán veszed.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#97775) lowzor válasza dethroner (#97774) üzenetére


lowzor
veterán

Azért kell regisztrálni, mert a +1 évet csak akkor adják meg. Plusz sokkal egyszerűbb úgy javítást kérni.
Bolti garival rendelkező TV-ket szerintem egyszerűen nem vállalják be, bár kitudja. Nekem is elvállalta az LG az Emag garis TV-met. Azt mondták, hogy pár hónapja még nem vállalták volna el, de újabban már más szelek fújnak. Nem tudom, hogy a Samunál mi a helyzet ezen a téren.

(#97776) dethroner válasza lowzor (#97775) üzenetére


dethroner
veterán

LG sokkal normálisabbnak tűnik ez ügyben. Amikor vettem a monitorom, nem volt semmi infó róla a magyar LG oldalon, csak a német nyelvűn. Váltottam velük emailt, kérdeztem a gari ügyet és mondták hogy igaz hogy ez egy német területre gyártott monitor, de ha már a webshopok behozzák hozzánk is, vegyem meg nyugodtan, az LG megadja rájuk a 3év garit. :Y Szóval lehet ezt normálisan is, nem samu módra.
De visszatérve a regisztrálós dologhoz, szerintem akkor is minimum visszás dolog az, hogy ami alapból jár, azt külön cselekvéshez kötik. Ismétlem, az a néhány üzletlánc aki hivatalos garival adja, egyből rá is nyomhatná a 2 vagy 3 év garanciát. Biztosan előfordul hogy figyelmetlen, esetleg idős ember vesz náluk tévét, elrakja a gari papírt a szekrénybe és ha mondjuk 13 hónap múlva gond van vele, meglátja a 12 hó garanciát a papíron, lemondóan legyint hogy már ez se garanciás, szóval saját költségén javíttatja.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#97777) lowzor válasza dethroner (#97776) üzenetére


lowzor
veterán

Annyi jár, amennyit a gyártó vállal. 1 év kötelező, azt elvállalják, a +1 évet regisztrációhoz kötik. Nyilván ennek olyan oka van, hogy sokan nem regisztrálják be, aztán emiatt megspórolnak egy rakás pénzt.
De amúgy ha a 13. hónapban regisztrálod be, akkor is megadják, mert a vásárlás dátumához számolják hozzá a 2 évet.
Hogy bolti garinál kötelező-e elvállalnia a gyártónak 1 évig, azt nem tudom. Gondolom nem, ha lepattintják az embereket a bolti garival.
De van topik, ahol megtudják mondani neked: [link]

[ Szerkesztve ]

(#97778) Burki


Burki
aktív tag

Sziasztok!

Június 11-én vásároltam egy Samsung UE48J6200AWXXH tévét az ExtremeDigitalnál. Semmi gond nincs a készülékkel, nincs minőségi kifogás, sem egyéb probléma, viszont eddig nem regisztráltam be a Samsung extra garanciára, mondván ha a napokban mégiscsak kijön valami hibája, akkor úgyis viszem vissza cserélni.

Ma költöznék, és gondoltam mielőtt elcsomagolom beregisztrálom a Samsung honalpon.
Az a meglepetés ért, hogy a televízió hátlapjáról leolvasott S/N számmal próbálkozva a regisztrációnál ebbe a hibaüzenetbe futok:

A sorozatszám ellenőrzése során azt állapítottuk meg, hogy regisztrálni kívánt termékét
nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért a készülékre érvényes
garanciát nem tudjuk meghosszabbítani. Kérjük, ellenőrizze a sorozatszámot!

A garanciajegyet gy töltötték ki,hogy a dobozról leolvasott szériaszám szerepel rajta, ami ugye nem teljes. Egy E betű hiányzik a végéről, amit a tévé hátoldalán láttam csak. A garanciajegyen szereplő szériaszámmal próbálkozva nem tudom regisztrálni, mert ugye kevés karakter. Ha a végére írom az E betűt, akkor viszont a fentebbi hibaüzenetet kapom.

Én rontottam el valamit, rossz számot nézek, vagy tényleg ennyire hulladék világban élünk itt a közép-európai banánköztársaságban, hogy a Samsung honlapján feltüntetett hivatalos Samsung értékesítőhelyen vásárolt termék sem megfelelő forrásból származik?

Nagyon hálás lennék mihamarabbi válaszért, mert ma csak 2-ig van nyitva az edigital, és valamit csak kellene intéznem. Bár gondolom 2 héttel a vásárlás után már b*szhatom ha tényleg szar szériaszámmal adták el a terméket...

Előre is köszönöm a segítséget!

Szerk.: Avagy a harmadik lehetséges opció: az eladó volt totál idióta, és annak ellenére,hogy állítása szerint ez a termék beletartozik a kiterjesztett garanciával rendelkezők körébe, mégsem rendelkezik kiterjesztett garanciával...

[ Szerkesztve ]

Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

(#97779) gyeniko válasza Burki (#97778) üzenetére


gyeniko
őstag

Szerintem biztosan be tudod regisztrálni. A hivatalos viszonteladók nem forgalmaznak más forrásból beszerzett készüléket. A regisztrációnál a webes rendszer rendkívül kényes a széria számra. Úgy emlékszem, hogy van a weboldalon egy tájékoztató (talán a help menüben?), amely leírja, hogy hogyan kell értelmezni/beírni a széria számot.
Hívd fel a Samsung supportot, ők a széria szám alapján fognak tudni segíteni.

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#97780) sandró60 válasza Burki (#97778) üzenetére


sandró60
addikt

Nézd meg még egyszer,hogy a tévé hátoldaláról biztos azt írtad le ami kell a regisztrációhoz?
A tanulság -Használjuk ki azt a 3-rom napot amikor még vissza vihetjük vagy a te esetedben ilyen reklamáció van.

(#97781) PuMbA válasza Burki (#97778) üzenetére


PuMbA
titán

Én azt hiszem, hogy egy nullát írtam a sorszám végére és úgy elfogadta a honlap :)

(#97782) Burki


Burki
aktív tag

Köszönöm a válaszokat. Felhívtam a Samsungot, egy nagyon kedves nőt kaptam a telefon végére, ellenőrizte a szériaszámot, ami jó volt. Sikerült is beregisztrálni utána. A vicces a dologban annyi,hogy előtte is ugyanezt a számot próbáltam beírni, ugyanúgy (ez azért biztos,mert az automatikus kiegészítéssel írtam be újra amíg beszéltünk a telefonon). Mindenesetre rendben van, megkaptam a +1 év garit.

Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

(#97783) dethroner


dethroner
veterán

Ha valaki szeretné használni a hbb tv alkalmazást, itt a megoldás. [link]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#97784) hoda86


hoda86
csendes tag

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy J6200-s TV-re próbálkozott már valaki TV GO, MyTV appok telepítésével és ha igen milyen sikerességgel?

köszi!

(#97785) bubumaci74


bubumaci74
tag

Sziasztok!

Találkoztatok-e olyan problémával, hogy a samsung tévémen a net csak 8 megával jön kábelen és wifin is, pedig a számítógépen 30-at mérek?
Mi lehet a gond?

(#97786) Pól2


Pól2
csendes tag

Üdv az Uraknak !

Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy a 2015-ős Samsung UE40J6200AWXXH készüléknek mi a 2016-os K sorozatú megfelelője ?
illetve a 2016-os K sorozatban Full HD Tv közül melyik az ajánlott típus az íveltek kivételével ?
A 6-os sorozatban melyik a Full Hd maximum ha van ilyen.
Várom válaszotokat Tv csere miatt.

[ Szerkesztve ]

(#97787) Sirandrish


Sirandrish
legenda

Üdv!
Nem rég lettem smart TV tulaj, aztán lenne egy kérdésem. vezeték nélkül szeretném a tv-n nézni a PC-men lévő filmet. Hogy, mit, merre és meddig csináljak hogy megtehessem? :)

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#97788) Sirandrish válasza Sirandrish (#97787) üzenetére


Sirandrish
legenda

Közben rájöttem :C

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#97789) #45185024 válasza Pól2 (#97786) üzenetére


#45185024
törölt tag

Nincs megfelelője mert az ideiben nincs full Hd 120 Hz tv, egyszerűen vedd a J6200-t
Vagy ha UHDhez ragszkodsz a ks7000 et az ideiből.

(#97790) Flashget válasza dethroner (#97776) üzenetére


Flashget
félisten

Írtam korábban, hogy 2013 márciusban szigorította a samsung a garira vonatkozó ezen részét. Addig engedte beregisztrálni a plusz éveket a nem viszonteladónál vett tv-re is, csak az számított, hogy Magyarországon vették a tévét.
Az a bizonyos kötelező 1 év amire hivatkozol nem EU-s törvény..hazai előírás Mo-n forgalomba hozott termékre vonatkozó kötelező 1 év garancia. Tehát nem az akárhol vett tévére vonatkozik, hanem a Mo-n forgalomba hozottra.

Panasonic elfogadja pl. az MM-ben vett tévéjük mellé adott EU garis papírt az 5 év garancia miatti regisztráláshoz még 5 napig.

Realme GT Master Edition

(#97791) PuMbA válasza Pól2 (#97786) üzenetére


PuMbA
titán

K6300, csak ez egy egy FullHD TV van a 2016-os K 6000-res sorozatban és ívelt :)

[ Szerkesztve ]

(#97792) Flashget válasza Pól2 (#97786) üzenetére


Flashget
félisten

.

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#97793) Sirandrish válasza PuMbA (#97791) üzenetére


Sirandrish
legenda

Jut eszembe. Köszönöm az ajánlást. :R
Tegnap asszonnyal Fifáztunk, ma Jurassic Worldot néztünk és mindkét alkalommal csak ámultunk és bámultunk :)
Remek képminősége van a kicsikének :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#97794) Flashget válasza PuMbA (#97791) üzenetére


Flashget
félisten

ezt is sikerült elbaszniuk? hát gratula...szóval akkor ebből már nem lesz jövő karácsonyra edigitalnál "sláger" UE50K6200....

Realme GT Master Edition

(#97795) Flashget válasza Sirandrish (#97793) üzenetére


Flashget
félisten

melyik modell?

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#97796) Sirandrish válasza Flashget (#97795) üzenetére


Sirandrish
legenda

UE48H6400 :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#97797) zo-lee


zo-lee
aktív tag

Sziasztok!

Egyszer már írtam, nem érkezett rá reakció, gondoltam még egyszer megpróbálom ...

Szóval, adott egy UE40F6100-as készülék, és a Digi szolgáltató, mindenféle plusz kütyü nélkül. Az antenna kábel egyből a tv-be megy.

A probléma, hogy a tv GUIDE funkciója nem az éppen futó, aktuális műsort jeleníti meg. Ugyebár egymás alatt jelennek meg a csatornák, és egymás mellett az azokon adott programok. Namármost, nálam pl. most az egyik adón a Szellemírtók c. film megy, de a menüben az azt követő film címe van kivastagítva. Ait ég észrevettem, hogy filmek megadott ..-tól-ig időtartama sem passzol.

Mi lehet a baj ?

Előre is köszi a válaszokat!

(#97798) Flashget válasza zo-lee (#97797) üzenetére


Flashget
félisten

ha az idő sem stimmel akkor először állítsd be a vekkert a tv-ben.
Óra mód - automata
Időzóna - kézi
Nyári idősz. - Be
GMT +1

Realme GT Master Edition

(#97799) zo-lee válasza Flashget (#97798) üzenetére


zo-lee
aktív tag

Az óra és a dátum be volt állítva, de mindent megcsináltam, ahogy mondtál, így működik.

Nagyon köszönöm! :R :R :R

(#97800) kissdani


kissdani
senior tag

Mért tünt el a skype a smart menüből nem tudja valaki? És le se lehet tölteni? Nagyon jó hogy van skype kamera, skype meg már sehol? Valami kiválltó program van esetleg?

[ Szerkesztve ]

85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.