Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- A nagy BOR topic
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Irány Japán!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Eddig nálunk/nekem a Mercariussal sem volt gond, meg előtte ALD-vel sem... most ezt adta...de megoldódik mire tényleg meleg lesz...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/bigblackdog.gif)
BigBlackDog
veterán
Akkor az még tűrhető, nem maradtál jármű nélkül. De tény, hogy maxon használva azért eléggé zavaró.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/bigrob.png)
bigrob
őstag
Hogy őszinte legyek még autó sincs..
Tegnap vitték el az autóm, eddig csak nézegettem mit kéne venni és próbálok felkészülni az ilyenekre
2016 utáni, (lehetőleg) 100k km alatti rapid vagy fabia (lehetőleg kombi), 6 seb kézi váltó van a kiszemeltek közt. Motor nem tudom, hogy 1.0 tsi vagy 1.2 tsi lenne-e jobb, nem olvastam különösebb hibát ennél az évjáratnál egyikre sem.
Vagy esetleg mit ajánlanátok 3.5-4 misi környékén?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/rayoliviero.gif)
rayoliviero
veterán
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/munezxbk.gif)
MunezXBK
nagyúr
Ezen nem kéne tudnia az AA-t sem.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/rayoliviero.gif)
rayoliviero
veterán
Az előző tulaj azt mondta, hogy az működött, de ki tudja... Azt nem értem, ha a multimédiás fejegység ki lett cserélve, aktiválva az Appla Carplay stb, akkor miért nem cserélték már ki az USB aljzatot.
Tud valaki Nyíregyháza környékén valakit, akinek van ilyen raktáron és ki is cseréli? Kínából gondolom több hét mire ideér.
1. Próbáljátok ki Androiddal, működik-e.
2. Márkaszerviz biztosan tud hozatni pár nap alatt.
3. Aliról 15 nap.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/rayoliviero.gif)
rayoliviero
veterán
Rendben. Köszönöm szépen!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/lion.gif)
Csabadi
tag
Köszi
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Első féknek mit raknátok fel?:
Ate powerdisc + ceramic betét 86k
Ebc alap tárcsa + red betét 110k
Gyári szett 283 euró
Közbe közbe német pályán jó ha bírja 200 körülről a nagyobb fékezéseket. Kopottas alap zimmer tárcsa + betét már hajlamos ilyenkor elmelegedni , vibrálni, darálni.
Mekkora jár a 2.0 TDI-hez, szintén a 312 mm-es?
Az enyémen ez a méret van, elől normál Zimmermann tárcsa + betét, csere óta ~53 ezer km, kb. 50%-os lehet. Alapvetően nincs rá panaszom: autópályán is fog, megáll vele az autó, nem vibrál, nem hangos. Egyedül fagypont környékén csikorog egy picit az első lassításokkor.
A lenti hármasból elsőként a gyári választanám amennyiben az nem az "economy" kivitel. Másodikként az EBC-t.
A mazdámon van EBC zöld (legalapabb a sportos vonalból) , de azon nagyon ergya a gyári betét, a zöld ebc picit jobb nála, viszont csikorog hidegen, akkor is ha menet közben hűlt ki. (Ez egy mx5-nek elnézhető, akár vicces tulajdonság, egy komolyabb autón annyira nem szeretném.)
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
288 csak sajnos , 1ZE. Nem az economy, ahw shopból, ismerős hozná el 2 hét múlva. Így egész jó ár, + áfa és szállítás nélkül. Állítólag az alap ebc tárcsa nem is olyan húde, de a komolyabbakra már sajnálom a pénzt.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Haver 200 lovas Passatja Ate PD + ceramic betet van teljesen jo.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Igen, azt a kombót is nagyon dícsérik, talán annyi szól ellene kicsit hangosabb. Aztán lehet ez már belül jobban kopott, attól is viselkedik így, év elején mondták idén biztos cserélni kell már.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/munezxbk.gif)
MunezXBK
nagyúr
Zimmermann sportom van, nálam nem ritka a 270+-ról fékezés és nincs vele probléma.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Mennyire valós hogy szeret repedni?
És elkészült..... egy 30 ezer forintos előtét ellenállás beszerelése 1 óra alatt, ami valójában másfél hónapba tellett...
de legalább most működik...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Költséghatékony módon rá lehet szerkeszteni a 312-est?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Azt hiszem csak nyeregtartó csere kell, aztán lehet a nyeregben a dugó is nagyobb. Utána nézek majd.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/munezxbk.gif)
MunezXBK
nagyúr
Semennyire. Ha akarod, lefotózom neked. Van benne 37.000km, szoktam gyötörni nem kicsit és semmi.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Elhiszem, nem azért kérdeztem, csak olvasgattam neten. Igazából mindenre van aki szidja, van aki dicséri. Egy ismerős szerelő pl brembo xtra-ra esküszik, tárcsa + betétben is, de hogy cserébe kopik rendesen. Alatta meg kuka a brembo.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/axe.gif)
Benny89
csendes tag
Sziasztok!
2008-as évjáratú 1.9 PD TDI, BXE motorkód, gázolaj a motorolajban.
Úgy kezdődött, hogy a tandempumpa és hengerfej között szivárgott a gázolaj, ezt egy tömítéscsere megoldotta, sok km után is szép száraz maradt az illesztés környéke.
Ezután vettem észre, hogy emelkedik az olajszint a motorban és kicsit gázolaj szaga is van. Kutakodásaim alapján ez vagy tandempumpa, vagy injektor tömítés probléma. A tandempumpát egyszerűbbnek találtam tél közepén a lakótelepi parkolóban cserélni (és eleve annak a környékén volt a nyavalya), ezért beszereztem egy bontottat, beépítettem, cseréltem olajat, tandem működik, nem szivárog, boldogság.
A boldogság mostanáig tartott, mert egyértelmű, hogy továbbra is "termeli" az olajat a drágaság...
Elkezdtem a PD elem tömítés gondjait kutatni. Nehéz hidegindítás: nincs ilyen, egyből indul. Füstölés: nyista. Gázolaj/kipufószag az utastérben: időnként minimálisan érződik valami, de nem vészes, ezt tudta egy régebbi, nem olajtermelő PD motoros autóm is. Egyenetlen alapjárat: nyista. Az injection quantity deviation kb. ez: 0.1; -0.1; 0.3; -0.3 mg/löket, ezt is megfelelőnek gondolom.
A helyemben mit tennétek? Görcsöljek tovább a tandempumpán vagy állnak neki kicserélni a PD elemek tömítéseit? Szeretném véglegesen megoldani ezt a problémát, mert a motornak nem jó a felhígult olaj, plusz elég idegesítő ez a móka, mert kell neki bőven idő és km, hogy kiderüljön, hogy sikerült-e a műtét vagy sem.
Köszönöm!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/brumi_2.gif)
Brumi˘
addikt
Szia! Igaz 1.4 PD de ott a tömítés volt a bűnös. Ott se volt semmi más tünet, csak hogy termeli az olajat.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
enddav
aktív tag
'18 Skoda Karoq 2.0 tdi 150 le tartós 200-nál 130°C körül és kicsivel felette van az olaj hőmérséklete, fordulat 3500. Látszólag nem erőlködik, de inkább ne használjam így? ¯\_(ツ)_/¯
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Az elég magas... Én nem erőltetném.
#nincsbennetarcsi
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Belefér. Ezeknél a dízeleknél egész magas az olajhő ha küldöd neki. Nekem is nyári melegben 200 felett 125+ .
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/poison.gif)
Corsa02
őstag
Normál 200km/h-nál ennél a motornál. A lényeg, hogy ha elveszed a gázt és motorféken kigurulsz mondjuk 130km/h-ra akkor viszonylag gyorsan menjen vissza 110-115 fok körülre. Német autópályán 200km/h körül nyáron 140 körül is lehet.
The Truth Is Out There --->
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m17.gif)
imyourfriend
őstag
Nagy a kasztni is azért, lehet egy olajhűtő + hűtőfolyadék csere sem vinné lejjebb jelentősen az olajhőfokot.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Superb-nél 120 nagyon max 125 fok volt (2.0 tdi 190 ló). Mondjuk az földszintes.
#nincsbennetarcsi
Csak kérdem: milyen elfogadható ok van a 200km/h-s sebességre?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Nálam pont ilyen golfon, pillanatok alatt visszahűl ha elveszi az ember.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/munezxbk.gif)
MunezXBK
nagyúr
Csak simán jó.
Ha megyek haza és nem annyira sietek, tenpomat 200. Ha sietek, 250+.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/mushroom.gif)
Paxker315
addikt
itt egyedül én vagyok neurotikus a 90-110 fok közti olajjal (jó, valójában 105 felé nagyon ritkán engedem) meg a 115-120 -as autópálya-tempóval? Nem tudom másképp, utóbbit főleg nem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/snail.gif)
gubabela
senior tag
Bennem meg az a kérdés merült fel, hogy ki az az elvetemült, aki 200+ km/h-nál az olajhőfokot nézegeti?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/laughing.gif)
Gyula84
veterán
mindjárt b....ok
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Érdekes amúgy, még a fék témához vissza térve, mindenki az ATE Ceramic betéttől van elájulva, holott maga az Ate is inkább egy komfortosabb, csendesebb, kevésbé kopó, porzó betétnek írja. És a powerdischez nem is ajánlja.
The braking performance of this combination remains as good as with an ATE original or an OE brake pad. The way the two components work together, however, can result in an increase in braking noise. ATE Ceramic brake pads have been developed for drivers who want comfort. Basically, we recommend only combining ATE Ceramic brake pads with “normal”, i.e. smooth brake discs.
In contrast to conventional brake pads, ATE Ceramic brake pads contain mild abrasives and no steel components. ATE Ceramic brake pads are designed for drivers who demand comfort. Under these driving conditions, the brake pad offers longer brake pad and disc life, less noise and significantly reduced brake dust on the vehicle rims.
As a matter of principle, we do not recommend using the PowerDisc or perforated brake discs in combination with ATE Ceramic brake pads.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Jah nem is dicsekedtem, lejtőn lefelé meg vt Bubival az y00. Éppen egy CLA kergetett meg (szerencsére x80-nál elvette. ).
#nincsbennetarcsi
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/munezxbk.gif)
MunezXBK
nagyúr
CLA se túl acélos, 230-at tudtam kihozni belőle.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/erdey_a.gif)
erdey_a
őstag
duplájára nő tőle a pömpölő, így már eléri a 2 centit
Vérboci
A legjobb indulattal. Hótziher, hogy >10-zel öregebb vagyok... nekem egy fúrt-mart tárcsa egy dízel kombin olyan ízé... picit megmosolyogtató.
Inkább a 312-es átépítés.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Mert egy szivo japanon nem az?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Honda S2000? Ott aszondom oké!
Bubi? Hááàt... nem is tudom. Bízom benne, hogy nem azt kapott. Max azt gondolják, hogy STI.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/poison.gif)
Corsa02
őstag
+1
The Truth Is Out There --->
Fogadjunk h nem mosolyognál ha egy sq7-n van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/asbee.gif)
Asbee
veterán
Ugyanaz a fékbetét mint 288-ra, így nem látom akkora értelmét. Gyári lesz amúgy.
Kérdés, mennyibe kerül a nyeregtartó. Mert a nagyobb tárcsa vélhetően kevésbé melegszik el.
Ha S, az más. Mert az megy mintállat.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/duke.gif)
CharlieDrop
veterán
Én folyton nézem, de 106 fölé még nem küldtem sohase. És 90 körül van, ha 130-al megyek (ha rugdosom, akkor 95-98), nem kevés az? (6 henger, CAS)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m23.gif)
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Adott: Skoda Octavia Combi 4
1.) Mit jelent a vonóhorog előkészítés?
2.) A nem Vonóhorog előkészítessel rendelt és rendelkező gépjárművek esetében is lehetséges-e gyári szintű vonóhorog telepítése?
3.1.) Vonóhorog előkészítéssel Igen, Rendelkező gépjárművek esetében, milyen egyéb esetleges kiegészítők (fizikális), és kiegészítő szolgáltatások telepítése lehetséges?
3.2.) Ezek közül mi az, ami nem lehetőség, hanem kötelező?
4.1.) Vonóhorog előkészítéssel NEM rendelkező gépjárművek esetében, milyen egyéb esetleges kiegészítők (fizikális), és kiegészítő szolgáltatások telepítése lehetséges?
4.2.) Ezek közül mi az, ami nem lehetőség, hanem kötelező?
Köszönettel várom szíves visszajelzésetek,
zsoltip
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Thinkpad e14 gen2 Intel 1135G7 16GB RAM 512 SSD M2.2280 Full HD, TOUCH, Thunderbolt
- BONTATLAN! Samsung HW-Q990D 2024-es hangprojektor! (Soundbar)
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS i7-10510U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó konfig - videókártya nélkül
- i5 9500/ 32GB DDR4/ Quadro K2200 4GB/ 512GB SSD/ ingyen foxpost