Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
prannk
őstag
erre valaki?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
Speeedfire
nagyúr
Pedig nem rossz az a kocsi, főleg az erősebb verzió.
Függetlenül ettől pénzt én se adnék érte, mert van jobb bolt a piacon.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
A hőmérséklet-jeladó fixen a helyén van? Ha esetleg lóg csak a vezetékén és hozzáérhet a meleg hűtőhöz, akkor biztos mutathat fals értéket. (amatőr tipp)
#89874944
törölt tag
egy ismerősöm akar ilyet ma nézzük meg. Hát... állítólag a 2004 előttiek gyári hibásak, deformálódik a gyűrű és szétkúrja a hengert Ajánlott javítás a motorcsere rövid leírás
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Miért nem vesz inkább autót?
Speeedfire
nagyúr
Egyik ismerősömnek van ilyenje, de nem egy rossz darab. Jó motor, váltó és futómű van alatta. Különösebb baj nem volt eddig vele, évjáratot nem tudok. De ugyan ez a kasztni. Illetve ha jól tudom, akkor ugyan ez a motor/váltó van a corolla ts alatt is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
homeless09
őstag
Sziasztok!
188.000km-es 2013-as Passat B7 bőrkormánya kezd picit megkopni -nem málani - (főleg felül és bal oldalt (ahol a legtöbbet tekerve - tartva van), tudtok ajánlani valami praktikát, amivel el lehet tűntetni a kopás nyomokat? Törlő kendő, felújító készlet stb.
Újra bőröztetni nem akarom egyelőre, csak ha nagyobb/mélyebb kopása lesz, nem csak felületi.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
Konkrét helyet nem tudok ajánlani, de fel tudják újítani bőrfestéssel is, tehát nem újrabőrözéssel.
prannk
őstag
És ezt a jeladót hol talallom?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
Általában a hűtőrácsban / a hűtőrács mögött, az alsó részen.
Így keresd a fotók közt: "VW Golf (a megfelelő típust írd) outside temperature sensor".
Gergello
addikt
Nálam mára ugyanennyi km.nél a váltózsák is kiszakadt, pedig volt kenegetve.
Mondjuk a fiatnál már 50-60.000 km.nél ugyanilyen sz@r volt, ahhoz képest jó.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Srácok!
Ha egy 2008-as 2.0T A6 (ennyit tudok) turbóhibás és olajszivárgás van, az nagy gáz lehet?
Turbócsere az még nem nagy para, de úgy sejtem, olajszivárgás több mindentől lehet, de akár csak az új (felújított) turbó is megoldhatná ezt a kérdést, nem?
Nálunk a cégnél lett egy patent állapotú A6 eladó, jó áron, ezért kérdezem
Thx előre is
I humbly and respectfully decline™
CharlieDrop
veterán
Háááááát, attól függ honnan folyik az olaj
lehet a turbóhiba és az olajfolyás közt ok-okozati összefüggés van, így lehet nagy baj is, távgyógyban szerintem max. ennyit lehet mondani
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Mágus2
Közösségépítő
Felejtsd el.
Speeedfire
nagyúr
Jó az a jetta, miért cserélnéd le? Értem én, hogy nagyobb az A6, meg talán jobban is húz a 2.0T.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Magnum_
nagyúr
deal.
DE <1.5mio HUF-nál is felejtő?
Speed: eszem ágában sem lenne a Jettát arra az A6-ra cserélni.
kömbi.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Mágus2
Közösségépítő
Kell bele egy másik motor. Azt számold bele, ha neked úgyis megéri, legyen. Tudom mi a baja, azt a motort gazdaságilag nem éri meg megmenteni.
Magnum_
nagyúr
értem, okés, köszönöm
1 kérdést azért megért, na
ritkán van "jobb" autó, állapotra meg okés, azért kérdeztem.
I humbly and respectfully decline™
Speeedfire
nagyúr
Én se cserélném.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Mágus2
Közösségépítő
Ezekben csak akkor kell turbót cserélni, ha megáll bennük az olajpumpa. De az allsan áll meg, addigra szétkopik az egész motor. Az a lekvár 6 szög tengely van azzal a kiegyenlítős egységgel, mint a 2.0PD TDI-ben. Szóval ha turbó cserés és ereszti az olajat, akkor annak annyi. Teljes motorgenerál + turbó+ olajpumpa +hengerfej a vezérműtengelyekkel. Vezérlánc, vezérszíj és mehet is. De anyagilag érdemesebb egy másik jó állapotú papíros motorra cserélni, mint a fent említett dolgokat rendberakni.
Magnum_
nagyúr
Ertem, koszonom
Akkor majd valamelyik szerelo megveszi meg jobb aron, mivel nem kel el, aztan majd megokositja.
Speed: ez max biznic lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Speeedfire
nagyúr
De anyagilag érdemesebb egy másik jó állapotú papíros motorra cserélni, mint a fent említett dolgokat rendberakni.
Ez soha nem értettem. Inkább venni egy kitudja mennyit fut még motort, mintsem teljes motor generál és le van tudja a gond róla kb 100k km-ig. Még ha az árából kijön 1.5 bontott motor.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Fboy
aktív tag
Köszi a választ!
Az spekuláció, hogy érdekel, hogy mi a különbség?
Azt hittem egy fórumon ilyet meg lehet azért kérdezni.
Mágus2
Közösségépítő
Bármit meg lehet kérdezni, én is csak a véleményemet írtam. Ha start-stoppos az autó, nem mindegy milyen a sima DMF? A sima nem bele való, innentől a kérdés is fölösleges szvsz.
[ Szerkesztve ]
homeless09
őstag
A váltószoknya és a váltógomb makulátlan állapotú, illetve hál'Isten az összes műanyag is ami csak az autóban van. Egyedül ez a fránya kormány.
focvis: Nézegettem a neten én is ezt a kormányfestét témát, csak ha havonta vihetem fújni akkor az sem megoldás
Bár, ha szép állapotban maradna egy bőrözás után ismét ennyi km-t megtéve, akkor lehet inkább az lesz...kérdés, hogy gyárira meg tudják e csinálni....
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
(#139376) diablo1984 válasza homeless09 (#139357) üzenetére
diablo1984
veterán
Először fényesedni szokott, hacsak külső hatás nem éri(pl:gyűrű), majd csak azután kopik. Az én skodámban 196 ezer van és még fényes, nincs semmi kopása. Ha be akarod festeni, az nem jó ötlet, mert ha megizzad a kezed, akkor tud fogni, célszerű lenne újra húzatni.....
simonjoe
senior tag
Ő meg tudja csinálni, igazi profi!
http://www.varrga.hu/index.html
Joe
Gergello
addikt
Nagyon sok függ a használattól, nem tudom 1. tulaj vagy-e, ha nem, akkor gondolom olyan használta, aki mindig rajtatartotta a kezét, amikor visszatér a kormány középállásba. Én nem tartom rajta, csak időben ráfogok, mert nem szeretem a kezemmel "csiszolni", amikor magától forog.
homeless09
őstag
Köszönöm mindenkinek, egy trogir oda-vissza utat még kibír, aztán újra huzatom
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
Mágus2
Közösségépítő
540km kereken 30 liter nyál. Nyáron nem vészes a fogyasztás.
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Màr koràbban kérdeztem, csak nem kaptam rà vàlaszt (138872)
"148 ezer van a kocsiba és 106 nál volt cserélve a szíj. (matrica a motoron) mennyi km ezeknek a tervezett idejük, tehát mennyi km-nél kell majd cserélnem?"
diablo1984
veterán
Mikor vetted a kocsit?
Jamby18
senior tag
2 hònapja
Jah és mikor eredet vizsga volt, mondta a sràc hogy reàlis, mikor mondta a gépből, hogy eddig kik voltak a tulajok.
Gyertyàt milyet vegyek bele, azt még nem cseréltem, sima NGK a Bàrdibòl?
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Na akkor pont eljött a vezèrlèscsere ideje! Az a biztos amit lecserèlnek, nem levonókra írkálnak(levonó olcsóbb sokkal).
A bele való NGK az tökèletes vètel, jó gyertyákat gyárt!
Tegnap eljutottam vele a szerelőhöz, bizony a fejegység volt a hibás... az szopkodta le az aksit.
#89874944
törölt tag
csaj... észérvekkel nem lehet meggyőzni ... De megmutattam neki hogy szarrá van rohadva az a szépség, így egyelőre letett róla
Amúgy katasztrófa volt. Olyan kartergáz jött hogy lerepült a kupak Ennek megfelelően padlógázra csak vánszorgott mint a csiga. Kasztni amúgy szép volt, gyári mindenhol. Csak alóla meg ki volt rohadva az alváz. Motortérben se volt olyan elem, csavar vagy bármi ami ne lett volna szétrohadva. Fékek is természetesen, levelenként lehúzhattam volna a tárcsát Rúgot csak a szentpéter tartotta össze.
[ Szerkesztve ]
Joao
tag
Sziasztok!
VW Polo Classic 1.6 75LE (2001, ALM motorkód) melegen és magasabb fordulaton szörnyen rángat. Hidegen nincs gond, de ahogy bemelegszik, magasabb fordulaton nagyon rángatni kezd, ötödikben melegen az ülés is mozog már alattam. Indításnál semmi probléma, szépen indul.
Gyertyák, fojtószelep és kábelek a gyújtásnál decemberben voltak cserélve, most pedig gyújtótrafó és üzemanyagszivattyú (jeladóval mindennel) csere volt, de probléma továbbra is fennáll.
Valakinek van ötlete mi lehet a jelenség oka? Köszi!
diablo1984
veterán
Vezèrlès a helyèn?
Joao
tag
Igen, és decemberben vezérléscsere is volt (vízpumpával).
diablo1984
veterán
Az előtt is csinálta?
Joao
tag
Nem, ezt egy hete kezdte csak el.
diablo1984
veterán
Alapjáraton is rángat? Nem lehet, hogy a kuplung okozhatja, vagy a motor hagy ki?
Joao
tag
Alapjárattal nincs gond, szép egyenletes. Nekem úgy tűnik a motor hagy ki.
diablo1984
veterán
Lehet akár kábel és/vagy gyertya is. vedd ki a gyertyákat és hasonlítsd össze a színüket/állagukat. Ha az egyik más mint a többi, akkor abban a hengerben van a hiba....
Thunderbolt
tag
Sziasztok!
Korábban kaptam itt egy tippet, hogy ez az alkatrész felelős a szellőző ventilátor fordulatszámáért: [link] Ki akartam cseréltetni a szerelőmmel, de azt mondta, hogy nagyon nagy munka, szét kell bontani az egész műszerfalat, hogy hozzá lehessen férni. Tényleg csak így lehet kicserélni ezt a szart?
Itt olvasható a korábbi hozzászólásom:[link]
Üdv,
Thunderbolt
freaghill
őstag
Ha kezd büdös lenni a klíma akkor a párologtatót kéne kikapni és kitakarítani ilyen habos wasistdassal?
Mágus2
Közösségépítő
Már nem remeg alapjáraton, ha bekapcsolod?
#89874944
törölt tag
ja. Meg egy ózonos tisztítás utána.
freaghill
őstag
Még mindig ingadozik az alapjárat.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM68-P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD