Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
intelMMX
senior tag
Mai nap erőt vettem magamon meló után és nekiálltam a hátsó ajtóborítások kárpitjának.
(Nem azt mondom, hogy húzós dolog...de azért nettó tömény szívás )
A képen a bal oldalin a ragasztómaradványok még úgy istenes dolgok. Pepecs munka az is, de az nem szivat.
Nem úgy, mint azt a pokol legmélyebb bugyraiból származó, (anno rendszerváltás körül még szivacs állagú) anyag, ami mostanra elmállott és mindenhez odaragadó gigapasztává változott, amit kb lehetetlen a kezünkről (és persze onnan, ahonnan el akarjuk távolítani)...eltávolítani...és ebből van nekem 4.
Eredeti terveim szerint az eredeti lett volna letisztítva és került volna vissza...kiderült, hogy a helyzet nem olyan rossz mint gondoltam elsőre, hanem sokkal rosszabb. Anyagmintának esetleg még jó, másra nem.