Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- No Voice in the Galaxy
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- 2024 őszi fórum peca
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #97051 üzenetére
Fu, ez mekkora demagóg duma.
Komolyan nem is értelek, mintha itt mindenki enduro világbajnoknak, vagy éppen GP pilótának készülne.
Nem értem miért ilyen szélsőségesen, egy szemszögből közelítitek meg ezt a "kimotorozást", pedig megannyi módja, stílusa van és felhasználóknak annyi de annyi egyéni prefernciája... h ezt így kategórikusan jó nagy bullshit kijelenteni!Először is, nem pályázok. Qrvára leszarom. Nyilván valakinél ez a fütyimérce, engem egy részből nem hoz lázba, más részből az utcai motorommal soha nem mennék fel igazán nagyot veretni, mert 1 elcsúzás 1 milla. Fél gázzal elgurulgatni pályán meg nincs értelme. Vallom én is azt az elvet, h amit csinálsz, azt csináld maxon.
Viszont szeretek nagy távokat menni, szeretem azt ha érzem a motorban rejlő tartalékot, szeretem azt ha két személlyel, csomagokkal nem kell 2-3 fokozatot visszapöckölni előzésnél. Pályázástól függetlenül keresem a kanyargós utakat és azt is csípem, ha nyomatékból jön ki a kanyarokból. ..és igen, azt is ha 150-ről kb. még úgy lő ki, mint 0-ról. ..én spec. 500km után már kijelenthetem h megérkeztem. Azok a tulajdonságok, amelyek az én felhasználói szokásomnak megfelelnek, egy 178 lovas 1.2-es motorban teljesülnek ki és mondom ezt úgy, h bizony volt előtte szép sorban felfelé minden kategóriám és akkor is őszintén nyilatkoztam pl. a 800-as hiányosságairól.
Másod sorban engem pl. kifejezetten zavar ha egy motor utazótempónál forog, mint egy kávédaráló. 150-nél a 800-as 7400 körül forgott elég nagy hanggal, míg ez 5000 alatt. Az-az, a nagyobb teljeítmény az utazási komfortot is javítja, amellett h elviekben a tartósságot is pozitív irányban befolyásolja.
Sőt, egy erősebb utcai gépnél a motoerővel jellemzően párhuzamban minden sokkal jobb. Futómű, fék, vázgeometria.A te felhasználói igényedhez, stílusodhoz elég 48 LE, máséhoz nem, pontosan ezért jelent mindenkinek mást a "kimotorozhatóság".
Nem vagyok képben most a pontos elhalálozási motoros statiszitkákkal, de emlékeim szerint jóval több az autósok által okozott halálos balesetek aránya, mint az önhibából fakadó végzetes kimenetelű.
Utóbbinál pedig a természetes szelekció elvével sajnos minden évben számolni kell, előbbi eseteknél meg gyakorlatilag nincs értelme a motor erőt figyelembe venni.ui. De azért egyszer próbálj ki egy - h a kategóriádnál maradjunk - 1290 Super Adventure-t, aztán rájössz, h a több mint 3x-os erejű géppel is lehet úgy motorozni, mint a 48 lovassal, viszont más körülmények között még jobban megállja a helyét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Itt az új LOGOUT!
- Mobilinternet
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen