Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67901) bigdady válasza V.Stryker (#67888) üzenetére


bigdady
nagyúr

Te melyiket használod? a sima wsafe-t, hallasz benne?

Tboldi: kösz

[ Szerkesztve ]

(#67902) V.Stryker válasza bigdady (#67901) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Sima worksafe. 100km/h-ig még a zenét is hallom.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#67903) bigdady válasza V.Stryker (#67902) üzenetére


bigdady
nagyúr

Miféle zenét? :Y

(#67904) Bogyó bá' válasza bigdady (#67903) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A belső hangok, tudod! :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67905) -Mosquito- válasza bigdady (#67903) üzenetére


-Mosquito-
őstag

[link] ;]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#67906) V.Stryker válasza bigdady (#67903) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Mostanában pörgősebb metál, de úgy mindent hallgatok. :DDD

A sityakban van egy TCOM-SC, az szolgáltatja a telóról a zenét, vagy önmagában fm rádiót.

Mosquito34: Kabbe :)

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#67907) Geresics válasza -Mosquito- (#67905) üzenetére


Geresics
addikt

Miért?! :F Miért nem figyelmeztetsz minket, hogy mire kattintunk??? :Y :W

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#67908) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#67905) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67909) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Én el nem tudnám képzelni, hogy ne halljam a környezetemet. Így is fürkészem menet közben.

Más: Gimballal tolja?

[ Szerkesztve ]

(#67910) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Fasza.... :((( :((( :((( :(((

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67911) V.Stryker válasza Bogyó bá' (#67910) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

És :((( már megint nem a motoros volt a hülye!

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#67912) D1Rect válasza Kolondrum (#67909) üzenetére


D1Rect
félisten

Igen.

(#67913) Lomha 8V válasza Bogyó bá' (#67910) üzenetére


Lomha 8V
addikt

A két külföldi motoros sérült meg súlyosan, a harmadik srác magyar volt (nem együtt voltak), neki a válla ugrott ki.

(#67914) runner 125 válasza Lipton (#67872) üzenetére


runner 125
nagyúr

Kösz nektek, végül letett a naked-ről, fejidomos kell neki.

bogyo

Íjj, pedig ez egy baromi jó szakasz, tavaly többször végigmentünk rajta, nagyon sok ilyenkor arra a motoros és legalább 3 sáv széles végig az új aszfalt.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#67915) #79335424 válasza D1Rect (#67912) üzenetére


#79335424
törölt tag

Még az az aláírás! Melyik volt az a jövőbelátó, akinek ez volt a véleménye?

(#67916) D1Rect válasza #79335424 (#67915) üzenetére


D1Rect
félisten

(#67917) Grillo válasza runner 125 (#67914) üzenetére


Grillo
senior tag

Épp azért veszélyes. És szemben, Nagykapornak felől itt már lejt erősen, a külső meg is szűnik. Kint van a 60as tábla, mondjuk 80nal be is vehető gond nélkül, de most lehet esett előtte, vagy még annál is gyorsabban ment a focus.

(#67918) StoneBridge


StoneBridge
senior tag

Annó teszteltem az MT09-et, most sorra került a Tracer is. Igazi vaddisznó, az ereje lenyűgöző. Mégis, a szélvédelem és a gép súlya miatt vegyes érzelmekkel jöttem el. Továbbra is a naked 09 a kedvenc.

Szombaton jó szar idő volt, ezért kevesen voltak a Hungaroringen nyílt napon. 3 menetet (kb. 20 kört) tudtam menni, meglepően szépen helytállt a gépem. A Michelinek meg se nyikkantak a kissé vízfoltos pályán, mondjuk a határon motorozást sem ezzel fogom megélni. :) Kellene egy pályagép. Nagyon vigyorogtam minden menetben, hatalmas élmény rendes pályán tolni neki. :K

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#67919) -Mike- válasza StoneBridge (#67918) üzenetére


-Mike-
addikt

Épp ezt kerestem most hogy meg lett e tartva a szombati heppening. Én is voltam 3menetre regisztrálva de elég pocsék idő volt így nem kockáztattam, nem mentem. Remélem lesz még ilyen, mert idén elég szegényes a nyíltnapi motorozás a ringen, konkrétan még május 30 és ennyi, egyelőre.

[ Szerkesztve ]

(#67920) sqpp


sqpp
őstag

Van itt aki whatsappot használ és tud segíteni, tippeket adni kezdő motorosnak még?:)

Bár tanítanak, azért örülök a tanácsoknak :)

(#67921) #79335424 válasza sqpp (#67920) üzenetére


#79335424
törölt tag

Használok Whatsappot, de ehhez minek? Mire való a motoros topik, ha nem erre?

(#67922) sqpp válasza #79335424 (#67921) üzenetére


sqpp
őstag

De végül is úgy is jó. Csak teljesen nulláról kezdem, mert még kocsit sem vezettem, szóval elég furi még. :)

(#67923) #79335424 válasza sqpp (#67922) üzenetére


#79335424
törölt tag

Biciklizés megy? :)

(#67924) sqpp válasza #79335424 (#67923) üzenetére


sqpp
őstag

Alap :D Azt űztem vagy 15 éven át ;]

(#67925) #79335424 válasza sqpp (#67924) üzenetére


#79335424
törölt tag

A lényeg itt is ugyanaz. Úgy legyél egy a géppel, hogy mindíg a gumis feletek legyen alul, mert ha a bőrös feletek kerül alulra, akkor azonnal oda a szimbiózis, és ezt mindketten megsínylitek. Ennyi. :)

(#67926) FIREBLADE78 válasza sqpp (#67865) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Linkelj már nekem egy új drz-t,kiváncsi vagyok rá.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#67927) sqpp válasza FIREBLADE78 (#67926) üzenetére


sqpp
őstag

eBayen talalsz csak, meg kint par szalonba. De ha hazaertem keresek

(#67928) dellfanboy válasza FIREBLADE78 (#67926) üzenetére


dellfanboy
senior tag

[USA-ban meg most is aruljak...]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#67929) D1Rect válasza StoneBridge (#67918) üzenetére


D1Rect
félisten

Valamelyik tesztben olvastam, hogy az MT-09-nek szutyok a gázreakciója, mert elektronikus a markolat.
Neked ezzel nem volt bajod?

(#67930) tboldi válasza D1Rect (#67929) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ugyan rájdbájvájörös motort még nem vezettem, de feltűnt, hogy a 2001-es tanuló Hornetnek mennyivel közvetlenebb a gázreakciója az én 2013-as (és szintén bowdenes) CB500X-emhez képest. Gyanítom, hogy egy mai bowdenes és elektronikus között nemigen van különbség. Szerintem csak annak lehet furcsa, aki régebbi motorokhoz van szokva.
De hangsúlyozom, ez csak találgatás a részemről. :)

(#67931) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Egy másik fórumról loptam:

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67932) Polemius válasza sqpp (#67920) üzenetére


Polemius
aktív tag

Rutinpályán ha nem megy a pálya végén a visszafordulás, meg a nyolcas, akkor valószínűleg túl lassú vagy.
A lassú folyosónál pedig csúsztasd a kuplungot és pörgesd fel a fordulatot (így a giroszkopikus erő segít egyensúlyozni).
Forgalmi vizsgán ha lassítani kell, ne csak motorfékkel, hogy lássa a biztos is, hogy fékezel.
Stop táblánál megállásra, zebránál nem előzésre, gyalogosok elengedésére különösen figyelni.
Jobbkezes (egyenrangú) kereszteződésnél határozottan lassíts, látványosan nézz szét mindkét (!) irányban.
Ne kapkodj, ha hibát vétesz, akkor is csinálj úgy, mintha mi sem történt volna, ne reagáld le, hátha nem vette észre. :)
Érdemes szabadidődben többször végigjárni az ismert vizsgaútvonalakat. Ha autót sem vezetsz, akkor kérj meg valakit és utasként, vagy akár gyalog.

A jogsi megszerzése után meg egészen más téma, érdemes elmenni vezetéstechnikai képzésre.

(#67933) #79335424 válasza Bogyó bá' (#67931) üzenetére


#79335424
törölt tag

Próálta berúgni. Rúgta, rúgta, de elfáradt, és leült egy kicsit pihenni. Van ilyen. :)

(#67934) Bogyó bá' válasza #79335424 (#67933) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Jól áll neki a napszemcsi! :D

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67935) Kolondrum válasza D1Rect (#67929) üzenetére


Kolondrum
félisten

Akkor én örüljek, hogy ránt gázra az ernő? Örülnék ha lenne átmenet a nulla még a kis gáz között.

(#67936) Bogyó bá' válasza Kolondrum (#67935) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

GS-sel biztos nem volt ilyen gondod, ha jól voltak beállítva a karburátorok. :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67937) HSM válasza Kolondrum (#67935) üzenetére


HSM
félisten

Pont ez a rossz gázreakció. :DD
Ami jó, az az, amikor szépen tudod szabályozni a nulla kisgáz között is, de ha nyakig húzod neki, akkor azonnal lő ki.
Szerencsére az SV-n ez működik, igaz, a 0-kisgáz átmenethez azon sebészi kéz kell, az is éréssel. :D És halál olyankor a legkisebb úthibára is... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#67938) D1Rect válasza Kolondrum (#67935) üzenetére


D1Rect
félisten

Az MT-09-nek is ez a "baja" állítólag.

(#67939) basel00


basel00
tag

Srácok

Bőrruhát mivel szoktátok tisztítani??

(#67940) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Sziasztok,

a BRIDGESTONE Battlax bt 023 milyen guminak minősül a többi gumihoz képest ? Ezzel van szerelve az MT07-em. 7600Km és alig kopik (majd lemérem mennyi most a bordamélység), gondolom ez a tapadás rovására teszi. Német fórumokon fakeréknek hívják stílusosan. Viszont összehasonlító tesztet nem találtam.

Nekem a biztonságos tapadás fontosabb mint a futás teljesítmény. Ahogy elnézem ez még idén és jövőre is fenn lesz, de utána majd váltok.

(#67941) ath válasza basel00 (#67939) üzenetére


ath
senior tag

(#67942) V.Stryker válasza Kolondrum (#67935) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Pont ezt utáltam az oktató motoron, ami szintén ER-6n -volt. Egyszerűen nem volt egy finom átmenet, vagy semmi, vagy ránt... kellett szokni, hgoy 20-al tudj szlalomozni. A megoldás végül a 30-40-es szlalomozás lett. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#67943) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

Felraktam az ismerős által készített, egyedi kis plexit a TDM-re és eszméletlen jó. A TDM-re sokan panaszkodnak, hogy borzalmas rajta a szélzaj és a turbulencia úgy rángatja a sisakot, hogy ihaj. Na most ez mind igaz, így gondoltam, hogy inkább kapjam telibe a szelet, akár egy naked-en. Az ötlet bevált, nagyon jó lett:

TDM kis plexi

(#67931) bogyo112: Danuvia? Ott nem volt ritka, hogy kényszerpihenőt kellett beiktatni. :D

(#67939) basel00: Ugyanazzal, amit ath kolléga javasolt.

(#67940) Khaosz55: Most ezt nem értem. Mentél vele 7600 km.-t, meg voltál vele elégedve ezek szerint és úgy látod, hogy van még benne bőven. Akkor miért nem jó?

(#67944) HSM válasza V.Stryker (#67942) üzenetére


HSM
félisten

Ilyen motort amúgy tuti nem raknék be oktató motornak... :N Az SV-vel is az első 5-10km maga volt a rémálom, mire úgy nagyjából megtanultam vele nem túl gyorsan és egyenletesen menni.... Ugye, a kisgáz-nincs gáz átmenet... Kb. kétszer álltam félre az út szélére nagy levegőket venni, és végiggondolni, mi is történt.... :B Ehhez képest a két motor, amivel korábban mentem (GS500, CB400SF) maga volt a megtestesült békesség gázreakció terén. :DDD

(#67940) Khaosz55: Én azért alaposabban megfontolnám, mégis mi a csodát jelent az a "biztonságos tapadás".... A tapadás és a megtehető km-ek mindig egymás rovására mennek. Látod, a fakerekeddel sem törted ki a nyakad, tehát nyilván lehet vele biztonságosan közlekedni. Én is így vagyok a bakelit keménységű gyári Dunlopommal. ;)

[ Szerkesztve ]

(#67945) Bogyó bá' válasza HSM (#67944) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Gladiuson tanultam (SV blokkos, ugye): a rutinpálya az rémálom volt eleinte, a forgalomban viszont azonnal imádtam. :K

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#67946) HSM válasza Bogyó bá' (#67945) üzenetére


HSM
félisten

Igen, és nálad is előjött, hogy valahogy mindig gyorsabban akart menni, mint ahogy te vagy az oktató szerettétek volna. :C
Nálam egy lassú szakasz volt a legelején, ahol az útviszonyoktól nem tudtam 20-30-nál gyorsabban menni.... Utána jött az első megállás, hogy akkor mit is kéne máshogy. :D Aztán kicsit jó volt, aztán elkeveredtem egy parkolóban, lassú menet, akkor jött a második fejvakarós megállás, na, utána már sikerült hideg fejjel átgondolva ráérezni.
A trükk amúgy annyi volt, hogy a kisgáz-nincs gáz átmenetnél kis idő mire reagál a blokk, én meg azt az azonnali reakciót vártam, mint amit nagyobb tempónál produkál a motor, aztán abból csak alapos rángások lettek....

[ Szerkesztve ]

(#67947) BoB válasza Khaosz55 (#67940) üzenetére


BoB
veterán

Mutass egy fotót a hátsó gumidról, kissé oldalról.

HSM: legközelebb ne epilepsziás motort vegyél :D

Most gondolkozok egy akciókamerán. Szerintetek 55-ért megéri egy Tomtom Bandit? Hosszúkás, nem tudom hogy a sisak állrészére fel lehetne-e rakni. Vagy jó a sisak teteje is?

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#67948) HSM válasza BoB (#67947) üzenetére


HSM
félisten

Jó ez, csak meg kellett szokni... :))

(#67949) vlevi válasza Bogyó bá' (#67945) üzenetére


vlevi
nagyúr

Akkor én jól jártam az FZ6-al :)
Nekem DL van, ugyanaz a blokk, mint az SV, és tényleg harapósabban indul.

(#67950) Khaosz55 válasza BoB (#67947) üzenetére


Khaosz55
addikt

Nos hozzá teszem, hogy első nagy motorom és még másik gyártót nem próbáltam. A külföldi MT fórumon arról beszélnek hogy Pilot road 3-nak kevesebb a futás teljesítménye viszont jobb a tapadása.

Nekem 7600Km után a hátsón van középen 4mm borda mélység oldalt meg 4,5mm az első gumin meg 3mm.
Nyomatékosan gyorsítok ki szóval kapja az igét a hátsó. Német oldalon olvastam hogy a battlax BT023 első és hátsó egy időben fogyott le.

Kicsit sáros a gumi bocsi....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.