Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67101) Lomha 8V válasza Gaboman (#67100) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Valami túramotor lesz a nyerő. A Yamaha TDM semmiképp, az kicsit előredőlős, de a Suzuki V-Strom jó lehet. Persze ez függ a magasságodtól is, jómagam 180 cm vagyok. Én erről a kettőről tudok nyilatkozni, találgatásokba nem bocsátkoznék számomra ismeretlen típusokról.

(#67102) HSM válasza Lipton (#67069) üzenetére


HSM
félisten

Nem tudom, hogy csinálom, de az első teljesen tökéletesnek tűnik nekem, és a hátsónak is csak középen van egy kis "laposabb" sáv, de nekem az se tűnik vészesnek.
Fotók:

[ Szerkesztve ]

(#67103) Gaboman válasza Lomha 8V (#67101) üzenetére


Gaboman
nagyúr

99% hogy a Bandit 1200N lesz a befutó ha találok belőle szép darabot!
Köszönöm a válaszodat, véleményedet!

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#67104) Something_ válasza HSM (#67102) üzenetére


Something_
őstag

Az első az nullás, nem? A hátsó meg kockás és mindjárt nullás.

(#67105) Polemius válasza HoaryFox (#67099) üzenetére


Polemius
aktív tag

Szerintem - ha teheted - csináld egyből az A-t.
Attól még ülhetsz kisebbre, és minek szívatnád magad azzal, hogy majd pár év múlva megint időpontért hívogatni az iskolát, szabadnapot kivenni, hetekig várni a jogsit, stb.
Ráadásul az elmúlt pár évben többször változott a motoros jogsi szerzésének menete. A fene tudja mivel nehezítik addig a dolgod.

Na meg, mire kezedben lesz az új jogsi, lehet, hogy már nagyobbra vágynál. :)

(#67106) Shad0w válasza HoaryFox (#67099) üzenetére


Shad0w
senior tag

Ha megvan a korod akkor mindenképp korlátlan A-t érdemes megcsinálni. Lehethogy anyagilag ugyanott vagy két lépcsőben is, de akkor kétszer kell KRESZ vizsgát tenned (ha ki akarsz hagyni két évet a kettő között), kétszer kell rutin és forgalmi vizsgát tenned. Pont kétszer annyit kell izgulni a vizsgákra meg délután/délelőtt eljárni oktatásokra, mintha egyből megcsinálnád a korlátlant.
Aztán ha van korlátlan jogsi olyan motort veszel amilyet akarsz, ugyanúgy meg tudod tartani a lépcsőzetes tanulást mondjuk ha veszel valami 300-as motort (persze azzal akkor fogsz szívni ha mégis 1 év után le akarod cserélni, mert akkor az átiratási költségek fognak fájni...)

(#67107) HSM válasza Something_ (#67104) üzenetére


HSM
félisten

2mm felett van még mindenhol az első is, szóval még egy kis időre jó lesz. ;)

Nem tudom, hol látod hátul a kockákat, nekem ez a kockás kopás: [link], az enyém szép íves körben végig, nincsenek élek, és csak picivel laposabb középen az ív. Semmivel nem érződik nehezebbnek vele a döntés, mint korábban, teljesen kifogástalanul viselkedik.

[ Szerkesztve ]

(#67108) HoaryFox válasza Shad0w (#67106) üzenetére


HoaryFox
őstag

és (#67105) Polemius köszönöm a válaszokat!

Egyenlőre még nincs meg a kor, ebben az évben lettem 23, de amúgy is amire összegyűjtök egy kis pénzt (ősszel kocsicserét tervezek), addigra meglesz a kor is, jövő tavaszra fog valószínű csúszni a dolog.
És lehet, hogy akkor tényleg egyből "A" lesz és akkor veszek valami szolid túrasport - túranaked gépet :K

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#67109) Ferdzsoo válasza Teasüti (#67084) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Azért lehet ezt ésszel is....
11 éve van jogsim 7 éve motor.
Vezetek is folyamatosan mindkettőt.
Még soha nem fizettem büntetést. Semmiért!
Nem vagyok a gyorshajtás mintapéldája, de hazudok ha azt mondom hogy nem megyek trafilövés határ felett olykor olykor. Főleg a vfr-el...
Egyszerűen ésszel kell csinálni, sokáig azt hittem csak szerencsém van, de rájöttem hogy egyszerűen felelősségteljesen szabad csak gyorshajtani. :D
Sokszor pedig nem véletlen van kint egy korlátozó tábla, ilyenkor mindig lassítok. Ill. a szemben útszélen álló akármilyen autó láttán lassítok ha gyanús. A telepítetteket meg tudom hol vannak. Trafihunterrel megnézem sokszor mielőtt megyek, tudom az útvonalat és leellenőrzöm. Ennyi.

A záróvonal, balrakanyarodósáv, forgalom elöl elzárt terület pedig nálam is szent, ezeket mindig betartom. Sokszor le is maradok miatta, de rengeteg csúnya balesetet láttam már ezek be nem tartása miatt...

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#67110) dugynok válasza HSM (#67102) üzenetére


dugynok
senior tag

Öreg és kemény a gumid, azért nem kopik.

(#67111) Gaboman válasza dugynok (#67110) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Nem is tapad! :(

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#67112) HSM válasza dugynok (#67110) üzenetére


HSM
félisten

Ez elvileg újkorában is kemény volt már és nem kopós, a beszámolók szerint amiket olvastam róla, aki el bírta viselni 15 000km körül elment vele. :K Ebben még "csak" 11 000 van. De legkésőbb következő szezonra tervezem cserélni. :R

(#67113) Ferdzsoo válasza dugynok (#67110) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Pontosan.
A cbfemen is 2 évig egy fos volt pedig az csak 5 éves volt de egyáltalán nem kopott. Pedig volt benne 25k km. És elment volna mégegyszer ennyit. :DDD

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#67114) HSM válasza Ferdzsoo (#67113) üzenetére


HSM
félisten

Azt nem értem, hogy azt miért nem lehet megérteni (nem neked, természetesen), hogy én is érzem, hogy nem valami tapadós, de alkalmazkodom hozzá. Ennyi. :) Ha lesz della cserére előbb, akkor előbb cserélem. :B

(#67115) dugynok válasza HSM (#67114) üzenetére


dugynok
senior tag

" Nem tudom, hogy csinálom, de az első teljesen
tökéletesnek tűnik nekem, és a hátsónak is csak
középen van egy kis "laposabb" sáv, de nekem az se
tűnik vészesnek."

Egy guminál nem csak a mintázat mélysége számít. Sőt slick-nél nincs is... De te hozod fel mindíg a vita témáját, ráadásul butaságokat beszél és ragaszkodsz a butaságaidhoz. No offense, de kezdesz kicsit Ludsimon stílus lenni...

(#67116) Teasüti válasza dugynok (#67115) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Most hogy mondod ő hol van? A bringás topikban? Már nem emlékszem. :D

(#67117) runner 125


runner 125
nagyúr

Hi,

Megcsináltam az olaj, olajszűrő és légszűrő cserét.
Ahhoz képest, h 18.000km-nél írja az első légszűrő cserét, durván nézett ki pont 15.900km-nél.. (01, 02), mindegy, kapott új gyárit.

Olajat tekintve maradtam a 300V 10W40-nél. Idei évre pont kitart, 5000 múlva ismét csere.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#67118) Teasüti válasza Ferdzsoo (#67109) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ezzel a lehet ésszel is dologgal egyetértenék, csak azért vannak fenntartásaim, mert általában mindenki az utakon éli ki magát és mindenki azt hiszi magáról, hogy jó abban, amit csinál.
Sofőröknél szoktam mosolyogni ha beülök vki mellé, hogy mindenki jónak tartja magát. :) Aztán mikor kérdezem, hogy versenyző-e vagy vezetéstechnikai tréning, vagy csak megnézi néha a vasárnapi F1-et és rögtön Schumacher-nek képzeli magát? Akkor meg megsértődnek. :D

[ Szerkesztve ]

(#67119) RAiN91


RAiN91
őstag

Ezek a kínai okostelefon tartók mennyire bírják a rázkódást, nem törnek el gyorsan?

(#67120) Polemius válasza HoaryFox (#67108) üzenetére


Polemius
aktív tag

Ahogyan itt többen is, először hasonlóan gondolkoztam, hogy majd valami kisebb masinát veszek kezdésnek.
Aztán 600-as Bandit lett belőle. Kezdő motornak, 40 felett, úgy, hogy előtte robogós rutinom sem volt (ellenben 20+ éves autós gyakorlatom igen). Ésszel kell menni, leszarom, hogy a szerpentinen 2x előz meg ugyanaz a fickó mire leérek (lekörözött :D ).
Szóval irány az A kategória, aztán majd látod, mit szeretnél venni mire odaérsz.

(#67121) Geresics válasza Teasüti (#67094) üzenetére


Geresics
addikt

A véleménye az lesz, hogy a motort nem a kormánynál fogva kell tartani, hanem lábbal. :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#67122) BoB válasza Polemius (#67120) üzenetére


BoB
veterán

Nem sértésnek szánom, de az hogy te 600-as Bandit-al kezdtél semmit sem bizonyít.

Kezdhet valaki TL1000-el is vagy bármi mással is, lassú tempó azzal sem fog gondot okozni.

Bármilyen motorral lehet menni kezdésnek ha lassan megy az ember és nem húzza a gázt. Viszont minél kisebbel kezd valaki, annál gyorsabban tanul motorozni. Már ha akar. Valaki megmarad a nagymama rutin szinten.

Azt aláírom hogy ha valaki ilyen, az tényleg feleslegesen kezd kisebbel mert semmit sem fog profitálni belőle.

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#67123) Lomha 8V válasza Gaboman (#67103) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Azzal biztosan nem nyúlsz mellé, ha megfelel az üléspozíció. Jó hírű, kiforrott konstrukció. Én is majdnem vettem egyet, de sajnos elvitték az orrom elől.

(#67124) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Ma elmentünk egy karikára Dobogókő fele. Basszus, lefele elhagytam a rendszámtáblámat. :W

Szerencsére Symbi jött mögöttem és időbe jelezte, kamerázott is, így vagy másfér óra keresgélés után meglett.

Innentől átmenő csavar, önzáró anyával.... apropó...rendszámot megfúrhatom ugye? :U

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#67125) kcsa válasza V.Stryker (#67124) üzenetére


kcsa
veterán

Úgy tudom nem szabad "rongálni" a rendszámot.

(#67126) Ferdzsoo válasza runner 125 (#67117) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Az én légszűrőcserém is hasonlóan nézett ki, és én is előbb cseréltem majd 4k km-el.
Ez megint egy olyan dolog amit sokan szeretnek elfelejteni, pedig legalább olyan fontos mint az olajcsere...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#67127) Polemius válasza BoB (#67122) üzenetére


Polemius
aktív tag

Np, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy vele is előfordulhat, hogy eleinte kisebb gépben gondolkozik, aztán mégis inkább nagyobbra ülne. És kár lenne ezt a lehetőséget elzárnia maga előtt. Fordítva (A jogsival kicsit) meg minden további nélkül választhat.

Ahhoz, hogy kisebbel kezdve gyorsabban tanul-e valaki, nem tudom megítélni, lévén nekem kimaradt a 600 alatti kategória. Nem is kapkodok, vagánykodok, apránként fejlődök (remélem), tréningen, vagy épp szerpentinen. Ugyanakkor nem vagyok meggyőződve róla, hogy 2-3-4 év, 125-250 ccm körüli motorok után 600-1000 ccm-re ülve az átlag sokkal előrébb lenne, mint az egyből 600 körülire ülők 2-3-4 év után.
Nyilván erről mindenkinek legfeljebb szubjektív véleménye van, senki nem vezet statisztikát, nincsenek felmérések, és abból is flame lenne, hogy mitől jobb motoros valaki. Attól, hogy nagyobb sebességgel tud ugyanott kanyarodni, vagy hogy messze elkerüli a balesetveszélyes helyzeteket is, vagy attól, hogy ezer éves, kőkeményre kopott gumikkal, ABS nélkül is bármikor megáll 10 méteren csak hátsó fékkel, mert hegyikerékpáros múlttal megoldja rutinból. ( :DDD ).

(#67128) Burt1793 válasza Polemius (#67127) üzenetére


Burt1793
veterán

Ha a korhatár nem korlátozza az embert, biztosan nincs értelme A2-t csinálni A helyett, árban alig van különbség a kettő között, viszont a többször fél napos személyes ügyintézés elég kellemetlen egyszer is.
Az hogyan jött ki amúgy, hogy A2, majd A jogsi árban ugyanott van, mint rögtön az A? Nekem A2 van egy éve, egy év múlva csinálhatom az A-t, mivel ahhoz nem kell már a 24 évet betölteni, érdekelne, hogy hol lehet ezt a kategóriaváltást ilyen olcsón megcsinálni.

(#67129) demars válasza Ferdzsoo (#67126) üzenetére


demars
addikt

Basszus ez is elég rondán néz ki!
Mindjárt megnézem enyémben milyen!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#67130) Polemius válasza Burt1793 (#67128) üzenetére


Polemius
aktív tag

Nem tudom, nem számolgattam forintra melyik megoldás mennyire jön ki, mert korhatár nem akadályozott, így egyből A-ra mentem. Már csak azért is, mert a "nettó" költségek mellé ott van még a ráfordított idő, idegeskedés, papírokkal rohangálás, várakozás. Nem akartam kétszer nekifutni ugyanannak.

(#67131) polimorf válasza V.Stryker (#67124) üzenetére


polimorf
tag

Úgy tudom nem lehet fúkálni meg rongálni. Nálunk a lakatosok amit szélvédő ragasztáshoz használnak na azzal szokták a hátúlját beragasztani az tutira tart.
Tegnap összejött 550km, ma meg 250km (gyűlik azért.)

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#67132) Archer válasza Something_ (#67011) üzenetére


Archer
őstag

Tény, hogy elég horror a gyári idom ára, de mégis csak úgy teljes a motor. Nyilván senki nem vesz cirka 1 millás motorra millióért idomszettet de mondjuk eladásnál azért sokat befolyásolhat az áron, hogy gyári vagy utángyártott.

Ez az új motorra felrakom a kínai idomot nekem kicsit idegen, tényleg kb. olyan, hogy krva drágán megveszem a bőr ülőgarnitúrát aztán letakarom kockás pléddel, hogy ne kopjon. A magyar használt piac eladásnál nagy valószínűséggel úgysem fogja ezt megfizetni, 1-200k-t esetleg dobhat az áron de cserébe nézegethettem évekig a "gagyi" kínait a motoron. Aki befektetni akarja pénzét, az ne motort vegyen, hanem egy ingatlant jó helyen vagy aranyrudat.

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#67133) runner 125 válasza polimorf (#67131) üzenetére


runner 125
nagyúr

A szélvédőragasztó _mindent_ fog. Tényleg jó ötlet lehet megkenni a rendszám hátulját, majd úgy betolni a tartóba. Igaz nekem gyári sárfogóval, gyári keretben tökéletesen a helyén van. Általában akkor szoktak a rendszámelhagyós problémák kezdődni, amikor nekifognak mókolni, rövidíteni a gyári nyúlványt, a gyári rendszámtartót.., persze ez nem törvényszerű, de az eredeti tartókeretek jellemzően jól bírják.

Feree

Mennyi km volt ebben a szűrőben? Elég dzsuvás volt a tiéd is, de nyilván ez a dolga.
Azt néztem még egyébként, h nem is a menetszélből szív, sőt, konkrétan a váznyak pont a szűrőház előtt van és egy lefelé konyulú csövön keresztül, menetszéltől mentes helyről szív. Ezért sem értem h került bele fűszál darabka, hajszál, illetve bogarak..

Valószínű átállok én is az 5-6k km-es csereperidúsra a légszűrőnél is.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#67134) Xaels válasza V.Stryker (#67124) üzenetére


Xaels
félisten

Lehet fúrni csak vannak rá szabályok. Anno szerintem én raktam ide fel képet is.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#67135) Something_ válasza Archer (#67132) üzenetére


Something_
őstag

En nem erzem ezt az idomot gagyinak, habar lehet en vagyok vak. Dobtam fel par 6000x4000es kepet rola: [link]
Szerintem egy 1 millas motornal kb 10bol 1 ember fizeti meg azt, hogy gyari idom van rajta.

Nyilvan, hogyha az uj gyari 300e lenne, mig a kinai 150e, akkor elgondolkodnek a gyarin, de sajna elborult ara van.

[ Szerkesztve ]

(#67136) Ferdzsoo válasza runner 125 (#67133) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

20k. De nekem csak 24k-nál lett volna csere.
Nekem mondjuk két böszöm beömlő szemből kapja a levegőt, szóval nekem ezért volt tiszta bogár, holott azért van benne 1-2 elvezetés, de megvezeti a bogarakat is ... :D
Ezeket kifúni nem lehet. A nagyját lefújod róla, az apraja meg a lényeg pontugyanúgy bennemarad. Arról nem is beszélve hogy szétcseszed vele a szerkezetét, ami utána nagyobb szemetet is átengedhet, ami megy a blokkba.
Ezen én nem spórolnék...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#67137) V.Stryker válasza polimorf (#67131) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Ragasztással az a baj,hogy maga rendszámtábla keret a csavar felfogatásánál tört ki. A keret meg egy keskeny fém laphoz van csavarozva...ott hiába ragasztok.

Közben megnéztem és lehet csavarozni ha az olvashatóságot nem befolyásolja.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#67138) wody21 válasza RAiN91 (#67119) üzenetére


wody21
tag

Nekem "készülékspecifikus", nem univerzális tartó van felszerelve a kormányra, ilyen - hibátlan a kütyü, tart mint az atom', egy pillanatra sem aggódnék, hogy kiesne belőle a mobil (ami egy öregecske Sony Xperia Z).

(#67139) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Amikor kihúzatod végsebességig (160km/h) és elmegy melletted a x5-ös az :((( :((( :((( :(( :o :O de 120-ig nem volt esélye ;]

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#67140) Ferdzsoo válasza FIREBLADE78 (#67139) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nah ezért vettem a vfr-t. ;]
nah jó nem is. :DDD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#67141) BoB


BoB
veterán

"Hogyan ne vigyük sportmotorral a pap elé a menyasszonyt": [link] :DDD

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#67142) tboldi


tboldi
nagyúr

Pénteken hívott az oktató, hogy 11-ére beírna rutinvizsgára úgy, hogy még nem vezettem egy métert sem. :D

"Korlátozás nélküli „A” kategóriás vizsga esetén, annak a vizsgázónak, aki − a 21. életévét betöltötte, de nem rendelkezik két éves „A1” kategóriás, vagy „Akorl.” kategóriás vezetői engedéllyel BMR 3. számú melléklet II. 1. b.) pontja alapján a járműkezelési vizsga megkezdése előtt az „ALKALMASSÁGI” feladatot sikeresen teljesítenie kell." ([link])

Még csak 20 múltam, de több, mint 2 éve van A2-m. Jól értelmezem, hogy nekem nem kell 8-ast tolnom?

[ Szerkesztve ]

(#67143) tboldi válasza tboldi (#67142) üzenetére


tboldi
nagyúr

Szerkesztési időn túl...

Eszerint sem kell: [link]

[ Szerkesztve ]

(#67144) TBone válasza tboldi (#67143) üzenetére


TBone
tag

nem kell. :) nem mintha sokat számítana, a húgom is körbetolja 10 perc gyakorlás után.

(#67145) tboldi válasza TBone (#67144) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem is azért kérdeztem, csak szeretnék mindennel tisztában lenni. :B Köszi! :R

(#67146) runner 125 válasza FIREBLADE78 (#67139) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ne csüggedj, 160-nál a mai autók 90%-a többet tud. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#67147) AndrewTdi válasza FIREBLADE78 (#67139) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Ne szomorkodj...mindig van gyorsabb

(#67148) Gaboman válasza AndrewTdi (#67147) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Motorra is kell a turbó, nem fogsz unatkozni! :D

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#67149) #79335424 válasza Gaboman (#67148) üzenetére


#79335424
törölt tag

Gyenge barkácsolás. Nem értem, hogy ha valaki gyorsan akar menni, az miért robogót vesz. Nem turbó kell ide, hanem turbina:
MTT Y2K

[ Szerkesztve ]

(#67150) Horvi


Horvi
őstag

Sziasztok,

A hétvégi túrázás nem úgy alakult ahogy szerettem volna és sikeresen pereceltem a géppel. A kár:
- Bal oldali dekni lehorrzsolva
- Tank behorpadt és lejött a festés
- Oldalidom le lett horzsolva
- kuplungkar, lábtartó lehorzsolva

Gondoltam keresek gyári alkatrészt hozzá. Amit ajánlottak az a Kawa OEM parts, hogy itt nézzem meg a gyári számokat meg lehet rendelni is. Viszont a 2007-s Z750 nincs a listában csak a Z1000. A kérdés az lenne, hogy a két motor alkatrészei mennyire csereszabatosak? Vagy van olyan magyar oldal ahol érdemes lenne szétnézni?

Illetve a másik kérdés, hogy tudtok ajánlani valakit aki megcsinálja a tankot és jól is dolgozik? Ki kellene húzni illetve festeni/fényezni. Meg a műanyag idomokat is kellene festeni.

Minden segítséget/ötletet szívesen fogadok!

Előre is köszi!

Üdv,
Horvi

Hello darkness, my old friend...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.