Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1401) Shkiz0 válasza Daywalker (#1400) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Nekem ez meghaladja az ingerküszöbömet :D

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1402) Daywalker válasza Shkiz0 (#1401) üzenetére


Daywalker
addikt

Hát nézd, a tescós féle már attól elszakadt, hogy kivettem a dobozól, ráadásul egy kalap szamócát sem ért, szóval ... de még nézegetek. Megjön az emelő, akkor ezt is gyorsan elintézem.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#1403) zsoltee10 válasza Daywalker (#1398) üzenetére


zsoltee10
addikt

Honda Lehr Balatonföldvár. 6k-ért vettem náluk egy ponyvát, ami nagyon profi. Alul össze csatolható, és az XL-es alá fér a Varadero is. márkát nem tudom, de a belseje ruha szerű, a külső rész meg vízálló/lélegző.

(#1404) Shkiz0 válasza zsoltee10 (#1403) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Ez már elég jól hangzik. :R

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1405) hcstuning válasza Topiccsendőr (#1386) üzenetére


hcstuning
tag

Köszi!

A tartósságot már olvastam, a kedvező árat meg látom a hirdetéseken:)

Nem egy erőgép mondjuk, biztosan hamarabb kinövi az ember (mint egy SV 650-et, másik álom ;] ), de kezdésnek nem fáj a szíve, ha eldől/csúszik, stb...
Meg jut pénz jobb szerkóra.

Visszább olvastam ilyen 50-60 körül írt valaki valamit...Mennyitől érdemes? Meg csizmát is vennem kell még..

Mindent télen :DDD

-=Joey=-

(#1406) hcstuning válasza TayRol (#1394) üzenetére


hcstuning
tag

Terveim között szerepel mindkét dolog, de túra szerintem gyakoribb lesz.

Meglátjuk majd az akciókat..

-=Joey=-

(#1407) Shkiz0 válasza hcstuning (#1405) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Én írtam a sisakra nemrég, hogy a normálisabbak ilyen 40-60k között kezdődnek.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1408) hcstuning válasza Shkiz0 (#1407) üzenetére


hcstuning
tag

Igen, olvastam. :)
Konkrétan a ruhára gondoltam annyiért.

Sisakot vettem rutin kezdetekor, elég olcsót, de legalább az van.

Így is spórolni kell rendesen, nem hiszem, hogy bele fog férni egy csere is. De tervben van! Tudom, hogy sokat számít.

[ Szerkesztve ]

-=Joey=-

(#1409) zsoltee10 válasza hcstuning (#1380) üzenetére


zsoltee10
addikt

Er-6-ot 2007-től vegyél. Amúgy igénytelen, kiváló moci, én 50000km-rel, 4 évesen 950k-ért adtam el.

(#1410) Shkiz0 válasza hcstuning (#1408) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Pedig pont a sisakon nem szabad spórolni.
Bár nekem is egy régi majd 8 éves CMS sisak van, de idén nekem se volt már rá keret, de ha télen lesz valahol raktársöprés, akkor benevezek egy HJC-re, de legkésőbb tavasszal.
De legalább nem száguldoztam vele nagyon, mert 160 felett már nagyon lötyögött a fejembe, mert szétvan kopva a belseje már. 292-nél meg már az állammal tartottam :D
Ekkor fogadtam meg, hogy amíg nincs normális sisak, addig 150-170 a max.

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1411) TayRol válasza zsoltee10 (#1403) üzenetére


TayRol
veterán

van valami linked errol a ponyvarol? en jelenleg lepedovel takarom le. igaz beltérben áll a szélfogoban.:)

(#1412) zsoltee10 válasza TayRol (#1411) üzenetére


zsoltee10
addikt

ááá, nincs. amikor szervizen voltam, akkor vettem. félre kellett tetetnem, mert épp nem volt készleten ekkora. nagy rá az igény, mert olcsó és jó. Megérdeklődjem, hogy van-e még?

(#1413) TayRol válasza zsoltee10 (#1412) üzenetére


TayRol
veterán

nem kell koszi, csak azert nem fogok lemenni Földvárra.:)

(#1414) zsoltee10 válasza TayRol (#1413) üzenetére


zsoltee10
addikt

motorozol egyet. :)

(#1415) Boxer001


Boxer001
veterán

Állítólag most megint melegfront jön. :K (Nem olyan értelemben, az már van bőven. ;])
Szóval mehettek motorozni. :)

(#1416) Daywalker válasza zsoltee10 (#1403) üzenetére


Daywalker
addikt

:C :R

Shkiz0: "292-nél meg már az állammal tartottam" Bújj be a plexi mögé:DDD Aki tud annyival menni...nálam 280 a max:DDD Szigorúan német autópályán:D

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#1417) TayRol válasza zsoltee10 (#1414) üzenetére


TayRol
veterán

tegnap voltam arra.:)

(#1418) Shkiz0 válasza zsoltee10 (#1412) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Nekem megkérdezhetnéd. és ha postáznak akkor lehet kell 1db-

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1419) Tüzi válasza Ferdzsoo (#1319) üzenetére

Akkor nézzük meg a kispolákot idehaza.
Sima szívó 1.5 crx-eket húzgálnak csippel 200 ló fölé.
Nem olyan sok pénzért vehetsz 1000 lovas szkájlájnt. Calibra motorral pedig megoldható egy astra is 6-700 lóra... szerintem. Amúgy ez a gép megeszi a gallardot is :)

mod: bömbi meg azért 800 ló, mert környezetvédelem, meg nem tenne jót az imidzsnek, ha pár ezer km-enként szét kellene dönteni a blokkot :))

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1420) Shkiz0 válasza Daywalker (#1416) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Nekem óra szerint 292 a vége. Természetesen, biztos hogy csal, de nem tudom pontosan mennyit.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1421) TayRol válasza Shkiz0 (#1420) üzenetére


TayRol
veterán

nekem ora szerint 224 a vege, az olyan 206-207.

(#1422) Tüzi válasza TayRol (#1421) üzenetére

óra szerint 260 meg egy pici az gps-el 240 nálam. Agonál padon 4ben 224nél tilt a gép, akkor megy 206-ot asszem.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1423) TayRol válasza Tüzi (#1422) üzenetére


TayRol
veterán

na, mint nalam. csak en akkor 6.-ban vagyok.:)

(#1424) Tüzi válasza TayRol (#1423) üzenetére

valami ilyesmi, lehet emlékeim már fakulnak :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1425) Tüzi

nesztek káfférészer

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1426) Daywalker válasza Tüzi (#1422) üzenetére


Daywalker
addikt

Akár az enyém is lehetne: [link] De nem az, de ugyanennyit ment úgy, hogy nem tudtam bebújni a plexi mögé, mert volt rajtam egy bazi nagy táska, amibe még jól bele is kapott a szél ;]. Ja, meg 90 kg felett vagyok :DDD
Nem tudom mennyit csal, de a típustörténelemben azt olvastam, hogy hivatalosan ez volt az első 900-asa a kawának, ami hivatalosan is 170 mérföldnél gyorsabb volt (272 km/h+ egy kevés), tehát nem hinném, hogy olyan sokat csalna. Ezt már csak azért is gondolom, mert múltkor azt mondta egy ismerős, amikor mentünk, hogy ő 250-nel ment, amit mondtam neki, hogy kizárt, mert nekem 235 körül volt...GPS szerint utólag ellenőrizve pedig tényleg 230 felett volt picivel. Illetve egy túra alkalmával is az én óraállásom volt a legközelebb a gps által mért adatokéhoz...

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#1427) Integra válasza Tüzi (#1425) üzenetére


Integra
titán

bírom nagyon ezt a guy-t, de nem jósolok neki valamiért hosszú életet. ne legyen igazam.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1428) hcstuning válasza Shkiz0 (#1410) üzenetére


hcstuning
tag

Annyival nem is fog menni a gépem :B

20-30-ért nem éri meg lecserélni szerintem, annál meg több meg nem hiszem, hogy fog maradni ruha után. De hát ez tényleg csak február körül dől el.

-=Joey=-

(#1429) hcstuning válasza zsoltee10 (#1409) üzenetére


hcstuning
tag

Sajna az majdnem biztosan sok anyagiakban :( Pedig mint írtam, álom lenne.

-=Joey=-

(#1430) Shkiz0 válasza hcstuning (#1428) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

De naked-en meg nem nagyon van szélvédelem, és 130 körül is egy silányabb sisakban elég nagy a szélzaj, ami több okból sem jó.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1431) Gergello válasza Tüzi (#1419) üzenetére


Gergello
addikt

Kettőt kérnék abból a csipszből.

(#1432) Topiccsendőr válasza Tüzi (#1419) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Egyébként a miheztartás végett, ugye a gsi ből indultunk ki.
Az a karbis R6 100 lóerő hátsó keréken, kb 181 kg. Pilóta legyen 70 kg. És akkor most a lóerőknek kerekítünk. Ki lehet számolni, a súly/lóerőt. Astra legyen 1095+ pilóta. Bőven 500 alatt van a lovak száma. Inkább 450
Ha 750 lovas lenne egy elsőkerekes autó, ami kisköbös és turbós, gondoljunk át azért, egész egyszerűen állandóan elforogna. Instabil szar, ráadásul akkora lyuk van a hatalmas turbó miatt, hogy értelmesen vezetni sem lehetne. 200 km/h felett füstölne a gumi folyamatosan, kanyarodni no chance. Alacsony fordulaton egy nulla lenne, nulla hengertöltöttség lenne. És igen széthullós a dolog. Még hobbinak is egy hülyeség. meg lehet csinálni? azért azt a hengertöltöttséget semmi nem bírja ami gyári. Se főtengelycsapágy, se a tőcsavarok, levágná a hengerfejet, se dugattyú, a kuplung, semmi nem bírja, meg kiváncsi vagyok a benzinre is, amivel megy.
Óvatosan a számokkal. És néha gondoljunk bele abba, hogy egy ilyen erő az aluöntvényt is el tudja rángatni! A blokk csapágyhelyei szépen elmennek.
Nem hiába cserélnek 1000 km enként blokköntvényt a versenymotorokban.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#1433) Tüzi válasza Topiccsendőr (#1432) üzenetére

Arról nem szól az infó, hogy milyen motor van benne. Nem hinném, hogy 1.4es astra szívó, ehhez való kupplungal.
Szerintem egy c20let (calibra) motorral, meg pénzzel meg lehet csinálni a 650 lovat. 750 ló meg? Tököm tudja...
Amúgy ha megnézed a videót, füstöl is az első kereke 3.ban :)

#1431 Gergello
1.5 -> 1.6 bocs :)
ebay-en találsz.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1434) Topiccsendőr válasza Tüzi (#1433) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

1.4 ről szó sem volt

szerintem meg nem lehet.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#1435) Tüzi válasza Topiccsendőr (#1434) üzenetére

Amúgy ha a gallardós videót figyelmesen megnézed, ott látni érdekességeket...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1436) Topiccsendőr válasza Tüzi (#1435) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

hagyjuk

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#1437) Shkiz0 válasza Tüzi (#1433) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Itt is nyekken bőven a corsa. [link]

On

GSX-R-nél mekkora csavar kell az emelőszemhez?
M6 vagy M8?
Nincs most kedvem kimenni lemérni.

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#1438) hcstuning


hcstuning
tag

[ER6]

Így sárgában tisztára Hornet. Csak a két leömlő segít dönteni, hogy Kawa :)

Persze gyönyörű, elfogadnám :K

-=Joey=-

(#1439) boogie84


boogie84
veterán

[link]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#1440) boogie84


boogie84
veterán

Háttérképek akit esetleg érdekel. :K

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#1441) Daywalker válasza Shkiz0 (#1437) üzenetére


Daywalker
addikt

M8...(én sem mentem ki, kinéztem ebay-ről, hogy mit árulnak hozzá:DDD)

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#1442) TayRol válasza boogie84 (#1440) üzenetére


TayRol
veterán

nagyon szemezek azzal a z1000sx-szel...

(#1443) Integra válasza Tüzi (#1433) üzenetére


Integra
titán

meg lehet, és természetesen pénz kérdése. de az, hogy tartós, megbizható egészet alkotna az egység, ezt erősen kétlem. ezek nem ekkora teljesitményhez tervezett blokkok. ideig óráig jó a gyereknek, aztán úgyis az lesz amit persu is irt.
épithetnék én is turbot a b18c6-ra, 500-600 lóval, birná is ha az egészért 3 millát kiadnék legalább, de minek? és ez is szét hullana idővel.. akkor már inkább kiveszem a teljes motort és veszek a helyére egy b20 dart blokkot, na az stabilan, megbizhetóan tudja a 800 lovat is, mert a dart kifejezetten erre épiti a speckó blokkjait különleges öntvényből. viszont mire ebből kész a teljes motor, új váltó és futómű, eltapsoltam 5 millát.. gsi fiú nem hiszem, hogy 3000 dollárt akar csak egy puszta blokkért kiadni..
drága és úri muri a minőségi és tartós tuning.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1444) Integra


Integra
titán

az új duki póver plant....
elképesztő mit művelnek megint az olaszok, a szerviz intervallumot meg egyszerűen felfogni sem tudom, nem értem

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1445) TayRol válasza Integra (#1444) üzenetére


TayRol
veterán

nekem meg a fele ekkora szervizintervallum is sok lenne.

(#1446) Topiccsendőr válasza Integra (#1444) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez engem is mellbe vágott.
szögezzük le, a V2 egy zsákutca. A sornégyhez vagy a többhengeres blokkokhoz képest mindenképp. Lassan az OT rendszámot kéne rakni arra az L2 es blokkra. A blokk is túl hosszú a 90 fokos hengerszögtől, egy 60 fokoshoz mindenképp, és ugye 200 köbcenti plusszal tartja a sornéggyel a lépést.
Azt hittem most meglépik a V4et. Néhány interjúban sejtetni engedték, sőt kijelentették, hogy lassan elérik az L2 határait (már régesrég elérték szerintem) csak a csökönyös hagyománytisztelet, meg "brandhez szervesen hozzátartozik az L2" hozzáállás miatt erre várni kell. Ez a lépés viszont elkerülhetetlen.
a metallográfiai ismereteink egyre jobban fejlődnek, olyan ötvözeteket tudnak előállítani, olyan keménységűeket, amik évekkel ezelőtt még sehol nem voltak, ennek ellenére a 24ezres szervizintervallum szerintem olaszos csalással hajtható végre, pl bizonyos gyújtás és befecstérképpel jön ki, a csúcsteljesítmény pedig egy gyárilag meglévő map beállításával csalható elő, miután az egész kipufogó rendszert kicseréltük egy termignonira, és not for highway use lesz belőle, meg buktuk a szervizintervallumot és garanciát. :D
spekuláció, de csodák manapság nincsenek.
:D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#1447) Daywalker válasza Integra (#1444) üzenetére


Daywalker
addikt

Na de ha hozzá kell nyúlni...akkor bizony ott bontódik minden. Értem én, hogy desmo meg duki feeling, de tök felesleges user **opatás ekkora fordulatszám mellé, még ha könnyebb is hajtani, mint a szeleprugós megoldást.
Persze kéne, második motornak, ha csilliomos ;] lennék.
mod: Hozzáteszem, inkább az Aprilia féle V4, ha már mindenképpen V...azzal talán kevesebb a szívás.
Btw, megvettem a superbike magazint, amolyan budin olvasni jó lesz alapon, és abban is az Apriliát hozták ki győztesnek, mint a legjobb motor...lenyomta a BMW-t, meg a Dukit is. Mondjuk elég furán nézik a dolgokat néha...főleg h egy japó sincs a 3-ban, mert "azért nem hozták el a ZX-10R-t, mert lenyomta az ezres tesztben a BMW"...aha...de nem jelenti ez azt, hogy a Dukit vagy Apriliát ne tudta volna lenyomni...na mindegy, köcsög kawás vagyok, tudom:DDD

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#1448) Topiccsendőr válasza Daywalker (#1447) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

nem könnyebb hajtani, csak nem fog beleverni a dugattyú a szelepbe ha véletlenül a rugó lusta lenne visszarántani időben a szelepet 10 000 felett.
jóval nagyobb szelepemelést és sokkal hegyesebb vezérlést enged meg.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#1449) Daywalker válasza Topiccsendőr (#1448) üzenetére


Daywalker
addikt

Hát pedig ezt is mondják érvként egyesek. De ha nem így van, minden esetre az is egy szempont, amit mondasz...ennek ellenére szívás szervizelni:DDD Bár gyanítom, hogy aki ilyet tud venni, annak ez nem okoz gondot (mármint kifizetni a szervizt)-

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#1450) Topiccsendőr válasza Daywalker (#1449) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

jahogy a rugó hiánya miatt könyebb lenne. értem. lehet.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.