Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] iPad Minim balladája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Topiccsendőr
addikt
Törött nincs olcsón?
Papírok nélkül is. V2 kupára ideális.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
.mf
veterán
Ha megvannak az Euroringes képek, ott az azt megelőző bő két hónapban már kétszer estem vele, ha ez így jobban tetszik
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Daywalker
addikt
Mi van az indítózással? Jó már? Szivatóval nem lett jobb?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
TayRol
veterán
Sajna csak épek vannak.
Boxer: azert sv1000-rel nem kezdenék. Az tud meglepit okozni.
[ Szerkesztve ]
.mf
veterán
Hidd el, a 650 sem kevés
A sor4-esek magasabb lószáma csak magas fordulat mellett jelentkezik, ellenben a v2-esek már alulról tolnak, így a gyakorlatban akár ezt erősebbnek is érezheted.
Ellenben én már javíthatatlan sor4-es párti vagyok. Ez az alul nem tol dolog nekem nem bug, hanem fícsör: ha nem akarom, hogy menjen, akkor nem pörgetem, és tudok vele akár lépésben is nyugisan menni; míg egy v2 akkor már köhög-dadog-rángat, sokkal nehezebb kezelni.
Ez az egész érvek-ellenérvek és személyes preferenciák halmaza.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Daywalker
addikt
Eh, épp panaszkodik sógorom, hogy vendégségből jött el bőven 10 után, beindította melegíteni a v2-es cruisert (1.6 lityi) és a szomszéd megdobta két tojással, cserébe a hangos kipuffért. Elég faszparasztok vannak, azt hittem a tojásdobálók már kihaltak. Mondjuk én sem kultiválnám, ha egy légkalapács menne az ablakom alatt, pláne ha gyerek is van. Minden esetre szólni egyszerűbb lett volna.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Boxer001
veterán
Szeretem a meglepit. Na jó, tudom azért be kell törni a lovakat, nem játék ez.
.mf
Hmm, ez egy új látószög...akkor igazából próbálnom kéne majd, hogy nekem mi jön be, ki tudja, lehet nekem se tetszene igazán a V2.
.mf
veterán
Miután egy hónapja a szívatóm kiakadt a végállásban és 4200-4400 lett az alapjáratom, azóta valahogy nem nagyon volt kedvem munkába induláskor kísérletezgetni vele Mostanában kicsit melegebb az idő, ma reggel pl. csak 2x kellett újraindítózni, utána szépen bemelegedett.
Boxi: ja igen, már a 650-nek is elég erős motorféke van, ha nem kezeled finoman a gázt és kuplungot, az is simán beblokkolja a hátsó kereket. Az ezres pedig gondolom még inkább...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
TayRol
veterán
Nemreg mentem steven topictars sv1000s-es motorjaval es ahol en szepen kruzolok a sor4-gyel ott ez le akart fulladni. Attol fuggetlenul jo gep es megvan a maga varazsa. Szeretem a nyomatekot de a selymes jarast meginkabb.
[ Szerkesztve ]
Boxer001
veterán
Na b+ már azt hittem elindultam valami irányban, erre kapok egy pofont, hogy lehet mégse olyan jó.
Daywalker
addikt
Szerintem tuti az a baja, hogy nem használod...99%. Én még nyáron is használom egy picit, mert könnyebben indul (igaz, a garázsban max. 25 fok van, amikor beindítom), de utána tolom is vissza hamar. Ha kint áll a 30-35 fokban, akkor nem tolok rá én sem.
Boxer001: nem lehet összehasonlítani 1:1-ben egy V2 meg sor 4 fordulatszámát. Azért van a váltó, hogy használd! Ennyi. Kb. olyan hülyeség ez, mint a 6-ban 50-nel csorogni városban. V2 más karakter, próbáld ki. SV1000 erős, elég a 650.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
TayRol
veterán
Kis sv tenyleg jo, kezdesnek is. Meg a 600-as sor4-ek.
Topiccsendőr
addikt
El ne vidd szervizbe
Nem menekülsz a csendőrség elől.
alvaro
senior tag
Egyszerű a megoldás: ne szórakozzon vele egy helyben, induljon el, majd bemelegszik az. Mozgó célpont nehezebb eltalálni tojással.
Boxer001
veterán
Eddig az SV a nyerő tényleg...(Fazer is jó lenne, csak az alkatrészárakat is nézni kell azért) viszont a sport és a naked "pofája" is tetszik, szóval dönteni nem tudnék, ha most kéne. Majd munkatársamnak mondom, hogy hívja el a haverját, neki ilyen gép van, aztán nézzük meg azt is.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
nem csak abban tér el, hogy milyen az eleje, hanem pl. az ulespozicioban is. a fejidomos kormanya mas fajta, sportosabban ulsz rajta, a csupaszon egyenes kormany van, kényelmesebb, egyenesen ulsz de ez nagyobb sebessegnel mar hatrany. (már akinek.)
Daywalker
addikt
Én is elmondtam már ezt neki. A motornak is jobbat tesz vele, mint az, hogy 10 percig járatja...hangos is, meg büdös is
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Boxer001
veterán
Ez nehezebb ügy, mint amire számítottam. Ki kell majd próbálgatni az alternatívákat, nincs mese, máshogy ezt eldönteni nem lehet.
TayRol
veterán
pontosan. lehet ráulsz es nem tetszik valamiert. egy masikat meg mintha rád szabtak volna.
eleg sok fajta motor van itt a topicban, szerintem vannak jo arcok akik egy ülésprobát mindenkepp megengednek majd.
Daywalker
addikt
Muszáj kipróbálni. Sokan sor 4 után nem ülnének át mondjuk egy SV-re, csak a vibrációk miatt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
TayRol
veterán
áá, nincsenek ilyen emberek.
mikor is lesz fenykepes az 1. hsz?
[ Szerkesztve ]
Daywalker
addikt
Amint eljutok oda, hogy lesz egy szabad 30 percem Jelenleg egyedül tolom a szekeret.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
TayRol
veterán
ok, kitartas, csak kerdeztem.
Daywalker
addikt
Csak válaszoltam No offense
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Boxer001
veterán
Na akkor mondom munkatársnak, hogy hívja azt az SV-s haverját, és mutassa meg. Igaz az is sport, így más üléspozíció nem lesz.
Daywalker
Van akinek meg gondolom az a vibrálás jön be.
Baromira bejön a naked is, bírom ezt a szörny kinézetet.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
en az egyenes ulespozicio es a kerek lámpa miatt vettem naked motort. legalabb van feeling hogy haladsz.
.mf
veterán
Nincs időm rá sajnos... múlt szombat-vasárnap is dolgoztam, hétköznap is reggeltől estig, így pedig nehezen. Főleg, hogy egyben ez is a közlekedési eszközöm. Az, hogy naponta 2 perccel tovább tart az indulás, még belefér, viszont fél napra eltűnni, hogy elvigyem Esztergomba a gépet, az már nem. Ha egyáltalán fogadnak, és nincs megint több hetes várósor.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Integra
titán
láttam ma egy szép mz-t, jó nagy doboz volt rajta hátul
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Boxer001
veterán
Meg mondom őszintén nagyon hajlok a naked felé...
Ezt a videót megnézve az a hang...magam alá élvezek. Full szerelem van gyerekek.
Készen vagyok tőle, folyamatosan újra nézem, hallgatom hangosan.
[ Szerkesztve ]
doc
nagyúr
izles dolga, nekem nem tetszik az a hang bar lehet hogy csak a felvetel sz@r (nekem is V-motorom van, csak abban 4 henger van, nem 2 )
Boxer001
veterán
Nálam ez a hang valami eszméletlen. ÁÁÁÁÁ....
azért én a helyedben egy vfr-t még belevennék a "megfontolandó" listába
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
doc
nagyúr
nem akartam en elojonni vele
Boxer001
veterán
Néztem, de annyira nem jön be...meg azért drágább kategória.
Nem tudok leállni, beszabehu, totális fertőzést kaptam: [link]
TayRol
veterán
nekem is szerelem volt elso latasra, aztan raultem. 190 vagyok hosszu labakkal es nagyon pici volt alattam. de csak a meretben volt gondom, az ereje nem volt keves, franko gép. egy jo martin dobbal meg allat.
Boxer001
veterán
Ez aggaszt engem is, hogy lehet kicsi...
TayRol
veterán
azert legyen az elso, hogy raulsz. az ules ugyanolyan a nakeden es az idomoson is szoval barmelyiket kiprobalhatod.
tudok egy olyan eladot ami vezetheto A korl. jogsival is, mert a papirjaiba az van irva. teljesitmenyben nem, de az is megoldhato.
[lAyCsI]
addikt
aztán csak érzéssel!
főleg az elején
-= No way back from Here =-
.mf
veterán
Jé, egy Lajcsi! Rég láttunk
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Boxer001
veterán
Na tényleg beszélek az illetékessel, hogy hétvégén megnézhessem az SV-t.
Egyelőre még távoli ez a dolog, de remélem jövőre sikerül.
[lAyCsI]
Hol van még az...most még csak a nyálam folyik.
Nippon
őstag
A Suzuki alkatrészek sokszor drágábbak mint a Honda...
Daywalker
addikt
Nem vagyok képben, de összességében véve a Suzuki alkatrészek olcsóbbak, mint bármi más (motorikus alkatrészben). Nyilván minden nem lehet olcsóbb...ami meg ugyanaz a két típusnál, vagy ugyanattól a beszállítótól jönnek, azok nem olcsóbbak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Djuree
félisten
olcsóbb az azért
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
zsoltee10
addikt
akkor ezt a hallgasd meg, ilyen volt az enyém is, csak sárga.
Boxer001
veterán
Szééép...
Nippon
őstag
Sajnos tévedsz, nekem is Suzuki-m van és nagyon örülnék ha így lenne...
Vásároltam már pár alkatrészt ismerősöknek, 600-1000RR, Hornet és Varadero alkatrészeket és vásároltam pár GSX-R-hez is. Az biztos, hogy a GSX-R cuccok drágábbak, nem tudom, hogy egy SV vagy Gladius esetén, hogy van de azt bizton állíthatom, hogy nem szégyenlősek.
Egyébként csak tekints rá itt a robbantott ábrákra és nézd meg az árakat. Nyugodtan hasonlítsd össze a motor, váz és futóműalkatrészek árát.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
eleg kiraly ez az oldal!
Daywalker
addikt
Nézd, én csak azt tudom mondani, amit a szervizesek mondtak nekem. De ezen nem veszünk össze.
Az amerikai árakat inkább nem nézem, mert amíg ott 50-55 ezer egy lámpa, itthon meg legalább 80, vagy egy féktárcsa ott 60, itthon meg 80-120, addig nincs miről beszélni. 0 közük van az itteni árakhoz, sajnos.
TayRol: tele van ilyennel a net, gyakorlatilag az amerikai boltok nagy részén ugyanez a robbantott ábrás dolog van, ahol összeszedegethetsz mindent. Itthon egy ilyen sincs, és ez a gáz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Nippon
őstag
Én sem azért írtam, csak egy téveszmét szerettem volna eloszlatni. Él még az emberek fejében a "Suzuki olcsó" sztereotípia.
Az amerikai árakat pedig nem az itteniekhez hasonlítom. Egymással hasonlítsd őket, kint is drágább egy GSX-R villaszár, főtengely vagy váz, mint a CBR. De nézd nyugodtan össze a Yamahával vagy Kawával...
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok