Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] Irány Japán!
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A mondanivalóm lényege az volt, hogy benzinessel nem négyesben gyorsítunk 80-ról, hanem visszakettő, padlógáz, ennyi. Tehát olyan dolgot kértek számon a benzinestől, ami nem illik a karakterisztikájába..
a min. nálam nemzetközileg a legkisebb időt jelentheti, bár még mindig nem tudok franciául.
És mivel a két motor jellege eltér, gondolom, a létező legkedvezőbb módon nézték a legkisebb időt. Benzines esetében pedig ez hármasból indul, a dízelnél meg mittudomén, négyesből. A min.-ből én nem arra következtetek, hogy a dízel is hármasból indult.
Amúgy életemben nem vennék 2 literes mondeót, szóval nézzétek már meg ugyanezt egy rendes pörgös benzines motorral is.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name