Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DeFranco
nagyúr
ott van az, mit nem látsz brada?
Kornel
veterán
merre érdemes miskolcról szoboszlóra menni?
volt az a nagyon rossz út, akkor azt már megcsinálták?
kalmanchris
tag
Ami elvezeti a forgattyúsházban keletkező nyomáslengéseket, olajpárával vegyítve. Gondolom itt a slagcső lóg simán az autó alá, vagy egy flakonba, hogy ne a szívócsőt szennyezze.
Há nekem az U5 mezőben nagy tökürességet mutat...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Tisztában vagyok vele, de az kartergáz.
Same rules apply!
tomcsi23
veterán
Az övé benzines.
Amúgy mennyitől van ez a vonatos tartomány, 1500?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
DeFranco
nagyúr
AB oszlop? Hm?
Valahogy felötlött lelki szemeim előtt a Get Carter című film, csak nem Travolta meg DeVito kellene a poszterre hanem egy baszott nagy slag
(#53457) DeFranco: az én hibám, nekem addig nem szkrollozik a szaros egerem
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
DeFranco
nagyúr
fogadjunk, hogy nemet...
Dr.Zoo
senior tag
Igen, olyan 1500-1550-től jön a vonat feeling, és 3000 valahányszáznál van a nyúlmókus csúcs.
Néha megforgatom 4000-ig is de felesleges, akit nem hagyok ott 3000 fordulatig, azzal kár harcolni..
Persze szigorúan megírt szoftal, a gyári szoft nyúlt, mint a takony..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
hobizoli
nagyúr
whitezo88
nagyúr
aki viszont még nem tiltatta le 2-ben a saját kocsiját az nem is igazi autóvezető (enyém 6300nál tilt)
Dr.Zoo
senior tag
Azt nem mondtam, hogy nem próbáltam ki, de a zember szoftosodik, kényelmes lesz, már nem mozgat a street fighter üzemmód...
(annó persze kettes góf, 1.3I hengerenkénti injektoros a K-jetronik elődjével szerelt 80 lovas gyári 4 sebességes rövidváltós szörnyel más volt... ) (a régi szép idők... Porche system ha jól emlékszem talán a polo-ból szedték ezt a technikát?)
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
8th
addikt
Éljen a technikai vissza fejlődés!
hobizoli
nagyúr
eccer uljetek mar be vmi hothatch-be...
több drón kell ;P
Dr.Zoo
senior tag
Eddig egy 1.4 GT turbóban sikerült besz@rni, a kolléga kevésnek érezvén a 120 gyári pónit, belefaragott egy 1.7 turbó motort, ami előtte egy volvóban éldegélt...
(hát mit mondjak??? felsírtam. )
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
hobizoli
nagyúr
R5 GT Turbo?
azok csak 0.8-l vannak fujva, a 1.7 meg -gyarilag- 0.3-l
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Dr.Zoo
senior tag
Azaz.
Picit lett írva a motorvezérlő, így kb.150-160 ló. Arra a csöpp kasznira.
Egész jól megy. Ha Felsőgöd felé látsz poroszkálni egy fehér, oldalán vékony piros csíkkal közlekedő R5-öt, ne állj le vele...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
hobizoli
nagyúr
ekkilenc megeszi
több drón kell ;P
Dr.Zoo
senior tag
Nem tudom milyen a súly/LE arányod, neki szerintem jó...
Beteg a Csabi barátom, de van még arrafelé egy két érdekes ember, szintén éldegél arrafelé egy cliós is, neki kb. 200 ló jelenleg a clió ugyanezzel az 1.7 turbó volvó motorral. (szerk.: ez egyébként a Rönyó motorja, asszem a 340 vagy a 380-as volvóból való? rákerestem, 440.)
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
245/40R19 98Y gumik csereje: gondoljatok egy naaagy szamra, es szorozzatok meg kettovel.
(Lassan aktualis, eleve kopottak voltak, amikor vettem, es mar sokezer km belement az autoba..)
while (!sleep) sheep++;
hobizoli
nagyúr
65-70 per darab?
több drón kell ;P
giigz
veterán
Pontosan annyi
Olyasmi...
Tenyleg, ugye torvenyileg 1.6 mm a hatar, gyakorlatban ti mikor csereltek? Amikor kilatszanak a szalak?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
hobizoli
nagyúr
Van ott göd környéken egy kék mk1 Clio 1.8 16vT is
Thomas73-é [link]
az olyan ~360 nyiha
több drón kell ;P
Mágus2
Közösségépítő
Sokan hülyének néznek, hogy 8-10 ezrenként olajat cserélek.
Igen, ez tdi, amiből olyan retkes olaj jön ki, amilyet sokan itt nem is akarnak elképzelni.
[ Szerkesztve ]
Dr.Zoo
senior tag
Ha megvárod míg 1.6 lesz, akkor -ha nincs szerencséd- elpatkolsz.
Csúszol, és közben látod az előtted lévő szemeit, amint konstatálja, hogy nem, Te nem fogsz megállni... :
Sajnos személyes tapasztalatom mondatja ezt velem..
Szar érzés, mikor figyeled a visszapillantót, és látod hogy ez nem tud megállni...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Qru
MODERÁTOR
Patika.
#nincsbennetarcsi
hobizoli
nagyúr
teny, hogy a R5 nagyon konnyu, 800-820kg, a PGT meg 1t feletti
de a R5 ECU-ja eleg butacska, karbis a keverekkepzese, kicsi a intercooler-e, konnyen tulmelegszik, mert a vizhutoje is kicsi, ecceruen nem fer el benne semmi, annyira zsufolt az eleje
a toltonyomast a R5 turboja nem sokaig birja 1bar felett, mig a PGT turboja az 1.5bar-t is befujja, leven 1.3bar a gyari overboost
jo, nyilvan lehet tenni ra masik turbot, de a benzinellatast karbival eleg szopofaktor muvelet allitani, foleg ugy, hogy nyomas ala kerul a karbi is
azert ennel mar az UnoTie is fenyevekkel kifinomultabb volt, es sulyban az kb ugyanannyi es hasonlo idoszakbol valo
160-170LE korul a 1.4 R5 GTT-nek vege van, PGT-bol van 220LE-s setup is gyari belu motorral
sot, itthon van egy jopar ez felett is
több drón kell ;P
Multkor az A8-ason befekezett a sor, en siman megalltam (sot, kicsit meg engedtem is a feken, hogy a mogottem levo ne erkezzen a seggembe). A mogottem jovo megallt. Ezek utan hangos csuszast hallok, nezegetek, hogy mi van, visszapillantoban latom a fustot... valami koszlott Datsun felig oldalvast csuszott a mogottem levo auto fele, mar vartam a csattanast (meg a masodikat, amikor nekem loki a koztunk levo autot). Aztan megallt.
while (!sleep) sheep++;
EQMontoya
veterán
Amikor érzem, hogy szar.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
whitezo88
nagyúr
itt azt írták, vajon ki az aki ekkora intervallumot ad meg gyárilag. valszeg ugyanaz, aki azt írja rá a váltóra (automatára is) hogy lifetime oil...
hobizoli
nagyúr
igen, bezzeg elotte, jo arra a 155-s gumi is, azzal is elmegy barhova
ja, csak megall elotted a sor, ijen 215-245-s uthengerekkel, ami ugy lehet fekezni, mintha horgonyt dobnanak ki, aztan a 155-s gumin atviheti lassulas maris eleg csirácska hirtelen
több drón kell ;P
Dr.Zoo
senior tag
Ha jól rémlik, valami injektoros motor (vagy központis, vagy hengerenkénti, bár az életkorát nézve központis) került bele.
Hogy hogyan volt képes abba a pici motortérbe belevarázsolni az 1.7 motort, nos az jó kérdés.
Igazából egy csavarhúzót sem lehet bedugni, emlékeim szerint nem a gyári csigát használják..
Ha érdekel a téma, elballagok az Ombréhoz, és belefényképezek a motortérbe...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Dr.Zoo
senior tag
Akkor nem magyarázom tovább, szar érzés.
Mikor nemrég meglátta az ótószerelőm a 3mm-re kopott nyári gumim, kaptam olyat a fejemre, hogy csak néztem........
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
hobizoli
nagyúr
gyarilag is volt benne 1.7-s motor a R5 GTE/GTX-ben
a Volvo 1.7T az ez a Renault F sorozatu motor fujva
több drón kell ;P
alienpapa
senior tag
Az enyém nem tilt, hanem csak simán kinyírja magát!
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
Dr.Zoo
senior tag
az okés, de gyárilag nem volt 1.7 turbó...
Jaja, arra emlékszem, hogy volvóból került ki.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
hobizoli
nagyúr
de ha benne volt a motor szivokent, akkor belefer
amugy kivulrol egyatalan nem biztos hogy nagyobb az az 1.7-s motor
a hengerurtartalom nohet a lokethossztol is, akkor meg a blokk oldaliranyban nem lesz nagyobb, mert nem kell bele nagyobb furat, mint pl az 1.4-be van
egy kb ~1cm-l hosszabb loket meg mar kiadja 4 hengerben osszesen azt a plusz ccm-t
pl enyem fajta motorban az 1.3-bol letezik olyan is, amiben nagyobb furat van, mint nemelyik 2.0 literes motorban
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
blt.62
őstag
Sziasztok! Szerintetek a citroen picassomnál, ha teli tanknál lenullázom a km számlálót, utánna ha rátankolok akkor mindig nullázni kell? Vagy csalni fog ha nem nullázom?
MegtorloXp
Xero
nagyúr
Mi köze a km számláló nullázásnak a tankoláshoz, de leginkább a csaláshoz? Ha fogyasztást akarsz számolni, nyilván nincs értelme, ha rátankolgatsz.
!Overdose!
őstag
200.000 km-es vezérléscserés nagy szerviz előtt állok és két tételen hezitálok:
- szervofolyadék csere: elvileg nem kell cserélni, de nemrég Csikós írt egy kormányműves cikket és a mester szerint érdemes.
- vezérműtengely szimmering
Érdemes vagy ne bolygassam ami jól működik?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
neduddki
nagyúr
HI!
szervot kia franba ellebn a szimeriongnek van baja? nincs akkor meg:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mágus2
Közösségépítő
Nem egy nagy dilemma. Kicseréled mind a kettőt, abbol nem lehet baj, de....bizony csak eredeti a gyár által alkalmazott szimeringet vegyél.
a_tesz
Korrektor
Szerintem kellemetlenebb, ha 10 000 km múlva szét kell szedni a vezérlést a szimmering miatt, úgyhogy egy gyári beszállítótól származóra szerintem cserélje ki bátran. Főleg, hogy 200 000 km nem három év alatt jön össze általában, ki tudja, volt-e előtte cserélve.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
TaaT
veterán
A kokszosodás gondolom nem a 30e-es olajcsere következménye. Van köze az EGR szelepnek?
Give them hell Ukraine!
neduddki
nagyúr
HI!
azert ha nicns semmi bugja a szimeringnek az nem 10Mm mulva fogja megadni magat, de tolem megsavazhassuk:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mágus2
Közösségépítő
Nincs, az EGR csak ismét megeteti a motorral a kipufogó gázok egy részét, nem égeti rá az olajat a motoblokk belsejére.
A tdi-ben látott nagyméretű koszlerakódás a szjvósorban van, nem a karterben. - a szjvőcsőbe is az oda bejutott olaj ég meg, aminek ott nincs mit keresnie, mégis mindegyik turbós motor szívósorában van egy pici olaj.
!Overdose!
őstag
Természetesen nincs semmi baja. Gondoltam, hogy ha már úgy is le van véve a szelepfedél szelephézag állítás miatt, akkor egy úttal lehetne cserélni, de igazából még az árára sem kérdeztem rá. A szervofolyadék 5500 Ft körül van. Úgy számolom 200k alatt megállok munkadíjjal együtt. Amit a szokásos dolgokon kívül cserélni kell:
- két első lengéscsillapító (Kayaba)
- két első féktárcsa és fékbetét (EBC)
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT - 21,5 iMac 2013 Late 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel