Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53451) DeFranco válasza bitpork (#53437) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ott van az, mit nem látsz brada?

(#53452) Kornel válasza giigz (#53379) üzenetére


Kornel
veterán

merre érdemes miskolcról szoboszlóra menni?
volt az a nagyon rossz út, akkor azt már megcsinálták?

(#53453) kalmanchris válasza EQMontoya (#53415) üzenetére


kalmanchris
tag

Ami elvezeti a forgattyúsházban keletkező nyomáslengéseket, olajpárával vegyítve. Gondolom itt a slagcső lóg simán az autó alá, vagy egy flakonba, hogy ne a szívócsőt szennyezze.

(#53454) bitpork válasza DeFranco (#53451) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Há nekem az U5 mezőben nagy tökürességet mutat...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#53455) EQMontoya válasza kalmanchris (#53453) üzenetére


EQMontoya
veterán

Tisztában vagyok vele, de az kartergáz. ;)

Same rules apply!

(#53456) tomcsi23 válasza Dr.Zoo (#53449) üzenetére


tomcsi23
veterán

Az övé benzines.
Amúgy mennyitől van ez a vonatos tartomány, 1500? :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#53457) DeFranco válasza bitpork (#53454) üzenetére


DeFranco
nagyúr

AB oszlop? Hm?

(#53458) bitpork válasza EQMontoya (#53455) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Valahogy felötlött lelki szemeim előtt a Get Carter című film, csak nem Travolta meg DeVito kellene a poszterre hanem egy baszott nagy slag :D

(#53457) DeFranco: az én hibám, nekem addig nem szkrollozik a szaros egerem :DDD

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#53459) DeFranco válasza bitpork (#53458) üzenetére


DeFranco
nagyúr

fogadjunk, hogy nemet...

(#53460) Dr.Zoo válasza tomcsi23 (#53456) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Igen, olyan 1500-1550-től jön a vonat feeling, és 3000 valahányszáznál van a nyúlmókus csúcs.
Néha megforgatom 4000-ig is de felesleges, akit nem hagyok ott 3000 fordulatig, azzal kár harcolni.. ;] :U
Persze szigorúan megírt szoftal, a gyári szoft nyúlt, mint a takony.. :(

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53462) whitezo88 válasza Dr.Zoo (#53460) üzenetére


whitezo88
nagyúr

aki viszont még nem tiltatta le 2-ben a saját kocsiját az nem is igazi autóvezető ;] (enyém 6300nál tilt)

(#53463) Dr.Zoo válasza whitezo88 (#53462) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Azt nem mondtam, hogy nem próbáltam ki, de a zember szoftosodik, kényelmes lesz, már nem mozgat a street fighter üzemmód...
(annó persze kettes góf, 1.3I hengerenkénti injektoros a K-jetronik elődjével szerelt 80 lovas gyári 4 sebességes rövidváltós szörnyel más volt... :DDD) (a régi szép idők... Porche system ha jól emlékszem talán a polo-ból szedték ezt a technikát?)

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53464) 8th válasza hobizoli (#53461) üzenetére


8th
addikt

Éljen a technikai vissza fejlődés! :DD

(#53465) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53463) üzenetére


hobizoli
nagyúr

eccer uljetek mar be vmi hothatch-be... :U :P ;] :DDD

több drón kell ;P

(#53466) Dr.Zoo válasza hobizoli (#53465) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Eddig egy 1.4 GT turbóban sikerült besz@rni, a kolléga kevésnek érezvén a 120 gyári pónit, belefaragott egy 1.7 turbó motort, ami előtte egy volvóban éldegélt... ;] :P
(hát mit mondjak??? felsírtam. :U )

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53467) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53466) üzenetére


hobizoli
nagyúr

R5 GT Turbo?

azok csak 0.8-l vannak fujva, a 1.7 meg -gyarilag- 0.3-l

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#53468) Dr.Zoo válasza hobizoli (#53467) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Azaz.
Picit lett írva a motorvezérlő, így kb.150-160 ló. Arra a csöpp kasznira.
Egész jól megy. Ha Felsőgöd felé látsz poroszkálni egy fehér, oldalán vékony piros csíkkal közlekedő R5-öt, ne állj le vele...

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53469) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53468) üzenetére


hobizoli
nagyúr

;] ;]

ekkilenc megeszi :K :C

több drón kell ;P

(#53470) Dr.Zoo válasza hobizoli (#53469) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Nem tudom milyen a súly/LE arányod, neki szerintem jó...
Beteg a Csabi barátom, de van még arrafelé egy két érdekes ember, szintén éldegél arrafelé egy cliós is, neki kb. 200 ló jelenleg a clió ugyanezzel az 1.7 turbó volvó motorral. (szerk.: ez egyébként a Rönyó motorja, asszem a 340 vagy a 380-as volvóból való? rákerestem, 440.)

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53471) emvy


emvy
nagyúr

245/40R19 98Y gumik csereje: gondoljatok egy naaagy szamra, es szorozzatok meg kettovel.

(Lassan aktualis, eleve kopottak voltak, amikor vettem, es mar sokezer km belement az autoba..)

while (!sleep) sheep++;

(#53472) hobizoli válasza emvy (#53471) üzenetére


hobizoli
nagyúr

65-70 per darab? :U

több drón kell ;P

(#53473) giigz válasza hobizoli (#53472) üzenetére


giigz
veterán

Pontosan annyi :K :D

(#53474) emvy válasza hobizoli (#53472) üzenetére


emvy
nagyúr

:O Olyasmi...

Tenyleg, ugye torvenyileg 1.6 mm a hatar, gyakorlatban ti mikor csereltek? Amikor kilatszanak a szalak? :)

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#53475) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53470) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Van ott göd környéken egy kék mk1 Clio 1.8 16vT is
Thomas73-é [link]
az olyan ~360 nyiha

több drón kell ;P

(#53476) Mágus2 válasza hobizoli (#53461) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Sokan hülyének néznek, hogy 8-10 ezrenként olajat cserélek. :B

Igen, ez tdi, amiből olyan retkes olaj jön ki, amilyet sokan itt nem is akarnak elképzelni. :N

[ Szerkesztve ]

(#53477) Dr.Zoo válasza emvy (#53474) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Ha megvárod míg 1.6 lesz, akkor -ha nincs szerencséd- elpatkolsz.
Csúszol, és közben látod az előtted lévő szemeit, amint konstatálja, hogy nem, Te nem fogsz megállni... :
Sajnos személyes tapasztalatom mondatja ezt velem..
Szar érzés, mikor figyeled a visszapillantót, és látod hogy ez nem tud megállni...

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53478) Qru válasza Mágus2 (#53476) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Patika. :C

#nincsbennetarcsi

(#53479) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53470) üzenetére


hobizoli
nagyúr

teny, hogy a R5 nagyon konnyu, 800-820kg, a PGT meg 1t feletti

de a R5 ECU-ja eleg butacska, karbis a keverekkepzese, kicsi a intercooler-e, konnyen tulmelegszik, mert a vizhutoje is kicsi, ecceruen nem fer el benne semmi, annyira zsufolt az eleje
a toltonyomast a R5 turboja nem sokaig birja 1bar felett, mig a PGT turboja az 1.5bar-t is befujja, leven 1.3bar a gyari overboost

jo, nyilvan lehet tenni ra masik turbot, de a benzinellatast karbival eleg szopofaktor muvelet allitani, foleg ugy, hogy nyomas ala kerul a karbi is
azert ennel mar az UnoTie is fenyevekkel kifinomultabb volt, es sulyban az kb ugyanannyi es hasonlo idoszakbol valo

160-170LE korul a 1.4 R5 GTT-nek vege van, PGT-bol van 220LE-s setup is gyari belu motorral

sot, itthon van egy jopar ez felett is

több drón kell ;P

(#53480) emvy válasza Dr.Zoo (#53477) üzenetére


emvy
nagyúr

Multkor az A8-ason befekezett a sor, en siman megalltam (sot, kicsit meg engedtem is a feken, hogy a mogottem levo ne erkezzen a seggembe). A mogottem jovo megallt. Ezek utan hangos csuszast hallok, nezegetek, hogy mi van, visszapillantoban latom a fustot... valami koszlott Datsun felig oldalvast csuszott a mogottem levo auto fele, mar vartam a csattanast (meg a masodikat, amikor nekem loki a koztunk levo autot). Aztan megallt.

while (!sleep) sheep++;

(#53481) EQMontoya válasza emvy (#53474) üzenetére


EQMontoya
veterán

Amikor érzem, hogy szar. :D

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#53482) whitezo88 válasza hobizoli (#53461) üzenetére


whitezo88
nagyúr

itt azt írták, vajon ki az aki ekkora intervallumot ad meg gyárilag. valszeg ugyanaz, aki azt írja rá a váltóra (automatára is) hogy lifetime oil...

(#53483) hobizoli válasza emvy (#53480) üzenetére


hobizoli
nagyúr

igen, bezzeg elotte, jo arra a 155-s gumi is, azzal is elmegy barhova

ja, csak megall elotted a sor, ijen 215-245-s uthengerekkel, ami ugy lehet fekezni, mintha horgonyt dobnanak ki, aztan a 155-s gumin atviheti lassulas maris eleg csirácska hirtelen

több drón kell ;P

(#53484) Dr.Zoo válasza hobizoli (#53479) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Ha jól rémlik, valami injektoros motor (vagy központis, vagy hengerenkénti, bár az életkorát nézve központis) került bele.
Hogy hogyan volt képes abba a pici motortérbe belevarázsolni az 1.7 motort, nos az jó kérdés.
Igazából egy csavarhúzót sem lehet bedugni, emlékeim szerint nem a gyári csigát használják..
Ha érdekel a téma, elballagok az Ombréhoz, és belefényképezek a motortérbe... :U

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53485) Dr.Zoo válasza emvy (#53480) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Akkor nem magyarázom tovább, szar érzés.
Mikor nemrég meglátta az ótószerelőm a 3mm-re kopott nyári gumim, kaptam olyat a fejemre, hogy csak néztem........

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53486) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53484) üzenetére


hobizoli
nagyúr

gyarilag is volt benne 1.7-s motor a R5 GTE/GTX-ben

a Volvo 1.7T az ez a Renault F sorozatu motor fujva

több drón kell ;P

(#53487) alienpapa válasza whitezo88 (#53462) üzenetére


alienpapa
senior tag

Az enyém nem tilt, hanem csak simán kinyírja magát! :)

''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.

(#53488) Dr.Zoo válasza hobizoli (#53486) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

az okés, de gyárilag nem volt 1.7 turbó... :U
Jaja, arra emlékszem, hogy volvóból került ki.

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#53489) hobizoli válasza Dr.Zoo (#53488) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de ha benne volt a motor szivokent, akkor belefer

amugy kivulrol egyatalan nem biztos hogy nagyobb az az 1.7-s motor
a hengerurtartalom nohet a lokethossztol is, akkor meg a blokk oldaliranyban nem lesz nagyobb, mert nem kell bele nagyobb furat, mint pl az 1.4-be van
egy kb ~1cm-l hosszabb loket meg mar kiadja 4 hengerben osszesen azt a plusz ccm-t

pl enyem fajta motorban az 1.3-bol letezik olyan is, amiben nagyobb furat van, mint nemelyik 2.0 literes motorban

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#53490) blt.62


blt.62
őstag

Sziasztok! Szerintetek a citroen picassomnál, ha teli tanknál lenullázom a km számlálót, utánna ha rátankolok akkor mindig nullázni kell? Vagy csalni fog ha nem nullázom?

MegtorloXp

(#53491) Xero válasza blt.62 (#53490) üzenetére


Xero
nagyúr

Mi köze a km számláló nullázásnak a tankoláshoz, de leginkább a csaláshoz? Ha fogyasztást akarsz számolni, nyilván nincs értelme, ha rátankolgatsz.

(#53492) !Overdose!


!Overdose!
őstag

200.000 km-es vezérléscserés nagy szerviz előtt állok és két tételen hezitálok:

- szervofolyadék csere: elvileg nem kell cserélni, de nemrég Csikós írt egy kormányműves cikket és a mester szerint érdemes.
- vezérműtengely szimmering

Érdemes vagy ne bolygassam ami jól működik? :F

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#53493) neduddki válasza !Overdose! (#53492) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

szervot kia franba ellebn a szimeriongnek van baja? nincs akkor meg:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#53494) Mágus2 válasza !Overdose! (#53492) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem egy nagy dilemma. Kicseréled mind a kettőt, abbol nem lehet baj, de....bizony csak eredeti a gyár által alkalmazott szimeringet vegyél.

(#53495) a_tesz válasza neduddki (#53493) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Szerintem kellemetlenebb, ha 10 000 km múlva szét kell szedni a vezérlést a szimmering miatt, úgyhogy egy gyári beszállítótól származóra szerintem cserélje ki bátran. Főleg, hogy 200 000 km nem három év alatt jön össze általában, ki tudja, volt-e előtte cserélve.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#53496) TaaT válasza hobizoli (#53461) üzenetére


TaaT
veterán

A kokszosodás gondolom nem a 30e-es olajcsere következménye. Van köze az EGR szelepnek?

Give them hell Ukraine!

(#53497) neduddki válasza a_tesz (#53495) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

azert ha nicns semmi bugja a szimeringnek az nem 10Mm mulva fogja megadni magat, de tolem megsavazhassuk:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#53498) Mágus2 válasza TaaT (#53496) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nincs, az EGR csak ismét megeteti a motorral a kipufogó gázok egy részét, nem égeti rá az olajat a motoblokk belsejére.

A tdi-ben látott nagyméretű koszlerakódás a szjvósorban van, nem a karterben. - a szjvőcsőbe is az oda bejutott olaj ég meg, aminek ott nincs mit keresnie, mégis mindegyik turbós motor szívósorában van egy pici olaj.

(#53499) !Overdose! válasza neduddki (#53493) üzenetére


!Overdose!
őstag

Természetesen nincs semmi baja. Gondoltam, hogy ha már úgy is le van véve a szelepfedél szelephézag állítás miatt, akkor egy úttal lehetne cserélni, de igazából még az árára sem kérdeztem rá. A szervofolyadék 5500 Ft körül van. Úgy számolom 200k alatt megállok munkadíjjal együtt. Amit a szokásos dolgokon kívül cserélni kell:

- két első lengéscsillapító (Kayaba)
- két első féktárcsa és fékbetét (EBC)

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#53500) TaaT válasza Mágus2 (#53498) üzenetére


TaaT
veterán

Tehát ez teljesen normális kép egy benzines turbós szívó oldalon? :F [link]

Give them hell Ukraine!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.