Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #25449 üzenetére
Csak neked nem lenne mókás, hogy 140km/h a minimum sebesség pályán Mi lenne a 3literes fogyiddal? Ma nagyon késében voltam, M3 bevezetőn pest felé ~180-al jöttem. Ott már nem volt az a kimondott sínautó, de nagy meglepetésemre, messziről villogtatva mindenki lehúzódott, kulturáltan, mégis lepődtem.
To all: saját személyes tapasztalat
-Szervós autót szervő nélkül NEHEZEBB tekerni, mint egy alapból szervótlant, de egyátalán nem lehetetlen, sőt.
-Szervófékes autót szervó nélkül nagyobb pedálerő szükséges, mint ha alapból szervótlan lenne.
Ettől eltekintve
-Eddig még minden autót sikerült szervó nélkül is irányítani
-És minden autót sikerült szervófék nélkül(direkt elpumpáltam ami maradt) blokkolóra fékezni mind a 4kereket. Tehát a fékhatás adott, semmivel sem rosszabb, csak RÁ KELL LÉPNI a pedálra.Egy kivételt tudok, E38 750iA, ~2100gm, 255/45 R18. Szervó nélkül, gyakorlatilag állóhelyzetben lehetetlen a kormányt elfordítani, menet közben is csak nagyon kis szögben lehetséges. Azon kívül fékszervó nélkül, két lábbal(mivel széles a fékpedál) taposva SEM váltható ki intenzív lassulás, maximum csak halványan csökken a sebesség.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest