Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
joshua7
veterán
válasz Lisztok #223906 üzenetére
A családban 180e km fölött megy egy ilyen. 130-nál cseréltettem láncot, ami 70e-nél is csörgött már, de semmi gondot nem okozott. Kellemes vele a kocsi, ,ahhoz képest' jól megy és jól fogyaszt (a városban az sem tud csodát tenni persze).
Ha a konkrét példánynál cserélték már a láncot és egyébként is jó a kocsi, simán venném.
Semper Fi
-
dj79
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Lisztok #223914 üzenetére
nincs
TJET Grande Punto, Bravo, Giulietta
es az nem is DI motor, ugyhogy meg a szivosori koromlerakodasa se lehet, aminek tisztitasat 130-150k-ert szoktak csinalni azoknal
a 120 loeroson FPT C510-s valto van, azokat nem erinti a GM M32-s fiasko* se
*: arra is van amugy megoldas regtöbb drón kell ;P
-
szebe
addikt
válasz Lisztok #223914 üzenetére
1.4 16v BUD, 1.6 8v BSE, az aszfaltot nem ezekkel fogod feltépni.
6-os Golffal szemeztem sokáig, de szívóval többnyire fapad felszereltség volt, na meg ott már a rozsdára is lehet kezdeni figyelni.
Ha fel is kerül egy jobban felszerelt példány (pl [link] ) akkor elég meredek ára van, de valszeg nem lesz fent sokáig.Vettem inkább egy Meganet, és akkor az első szervizzel együtt belefértem a fenti Golf árába...
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Lisztok #223906 üzenetére
abbol az elso szeria olyan volt, hogy lancos vezerlesu, de okoskerek (=vezerlesmodosito) egyben volt a vezermu-lanckerekkel
ugyhogy ha lanc megnyulik vala es kihegyezodik a lanckerek is, akkor mindent egyben lehetett csak cserelni, amihez csak az alkatresz volt ~260k korulkesobb volt vmi modositas, hogy mar kulon is meg lehetett venni ezeket, mert az "okoskerek" volt ebbol vmi ~180k asszem, ami mondjuk nem feltetlenul igenyelte volna a cseret, es akkor csak a lanc es ket lanckerek +lancvezetok volt kuka, az nem
ezt a lancos dolgot nem is ertem miert eroltettek annyiraaz igazi modositas az volt, amikor szijas vezerles lett ujra kb 2013-tol
de azoknal meg volt egy olyan tipusbetegseg, hogy tipikusan szegenykeverekes uzem miatti magas EGT*-tol megzsugorodik a dugattyu par szazaddal es elkezdi zabalni az olajat, nem kis mertekben -> teljes felujitas 1.2+ misi
* Exhaust Gas Temp.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lisztok #223911 üzenetére
Láncos -> alapból magasabb munkadíj, plusz okoskerék csere. Az erősebbek ebből, ami kerülendő kategória, ez a 122 lovas nem olyan önmegsemmisítő konstrukció, egész takarékos is, csak szervizben néha vastagon fog a ceruza. Helyi szervizben kérj ajánlatot vezérlés cserére okoskerékkel együtt - onnantól kezdve egyéni döntés, kinek mennyi a túl sok. Diózásra jellemzően egyszer lehet szükség az autó életében, 100k környékét szoktak emlegetni árban.
Akkoriban még simán elérhető volt a 102 lóerős 1.6 MPI motor is, azt szokták inkább ajánlani helyette az egyszerűsége mivoltán, de többet is kajál, kevésbé is megy. -
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz Lisztok #222318 üzenetére
asszem a 170 lojjosnal voltak a CR csucsokkal gondok egy -tol -ig idoszakban, de valszeg ezt a hajdani visszahivasban mar azota kicserelhettek benne, ha bele is tartozott abba
en a 170-st vennem a ketto kozul, ha igazoltan tuti ki lettek cserelve anno
eleg nehez a bode is, kell a jedi
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
grizlisandor
veterán
válasz Lisztok #221721 üzenetére
Ebben a generációban benzines fronton az 1.4 TSI CAXA az ajánlott motor, de a 122 ló nem valami acélos, meg ha nem cseréltek venne vezérműláncot a gyári utolsó cikkszámosra tuti cserélni kell majd. 2012 talán 3. hónaptól gyárilag az előbb említett vezérműláncot kapta.
Amúgy a 140 lovas CFFB egy jó dízel motor, főleg autópályás használat estén és ne városban gyilkolja az ember, mert akkor csak szívatni fogod magad a DPF-el.
Ha csak benzines jöhet szóba, akkor az B8 Passat, ami MQB plattforma épül, ott már mindegyik TSI motor vehető.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- War Thunder - MMO Combat Game
- PlayStation 3
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Delta Force (2024)
- Képregény topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 3in1 Babakocsi eladó
- Felújított Herman Miller Aeron Classic B méret prémium gurulós irodai szék
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest