Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Olajhőfok.
(Bár nekem Golfban van ennek a motornak egy erősebb kivitele, de szvsz ugyanaz.)
- 90 foktól lövöm neki, vagy ha éppen óvatoskodom, akkor 100-tól. - A 100 fokot országúton kb. 10 km alatt éri el, városban elég ehhez durván 6 km.
- Országúton, autópályán időjárástól, sebességtől és terheléstől függően 102-108 C (nyáron 105-108) az üzemi olajhőfok.
- Városban, kánikulában és egyben hegymenetben időnként felmegy 118 C-ig. Ha ezek mellé még lövöd is neki, úgy 120-122.
Felesleges leállítás előtt különösebben a visszahűtéssel próbálkozni ha nem ment 120 fölé. Ha van garázsod, azt tudod tenni, hogy megérkezés után felnyitod a géptetőt és úgy gyorsabban kihűl a motortér (ugyanezt szívómotoros autóval is megteszem).
A turbó pihentetése más kérdés, azt illik hagyni lecsengeni ha előtte erős terhelést kapott, ehhez elég ha az érkezés előtti 1 km-en kíméled.
[ Szerkesztve ]