Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Eladas elott csinalt valaki nagyszervizt? Erdekes
Tothgera30
Ármester
Apám és öcsém pont ez a kategória. Eladás előtt nagyszervíz, vagy minimum időszakos szervíz, mosás, ha kell polír, takarítás, ilyesmi. Utána meg megyek a falnak mikor a vevőjelölt alkudozik, de oka nem igazán van rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
dj79
senior tag
ki tudja, lehet, hogy szükséges volt
slett27
addikt
Renden mintha első genes TSI-m lenne. Megelőzésről nincs szó, valószínű akkor nincs is. Csak várni a végét. Esetleg 100-as üzemanyag ? Tisztító adalék a benzinhez ?
Ijesztgetés : ON.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
(#208905) Vismajor01 válasza Tothgera30 (#208902) üzenetére
Vismajor01
addikt
Én is csak ugy adok el valamit ha tudom h megvan csinálva.
Meg is szivtam a motorommal mert egy kalap sz*r es mar belefaradtam h megcsinaltassam de igy meg nem akarom eladni, ott porosodik letakarva
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Gergőke88
addikt
Az elmúlt időszakban sokat nem ment vele….
Hatso lámpák nem gyári ugye?
ZolkoW
őstag
ha minden igaz, az enyémben is eladás előtt párszáz km-rel volt vezérléscsere, meg olajcsere. Cégesként gondolom km számított, és fizették. Aztán lehet hogy előbb jött új autó, mint tervezték. VAGY naív vagyok .
Amúgy engem is zavarna, ha úgy kéne eladnom valamit, hogy szabadkozással kezdem, mi nem működik. Nem mondom, hogy mindent, mindenáron megjavítanék, van, ami jobban zavar, és van ami kevésbé..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
grizlisandor
addikt
Létezik még népítélet?
Az a baj, hogy ez így szrt se ér, mert nem lehet szűrni motorra, pl a 207 a hdi motorral lehet nagyot ment, a benzinesek meg nem...(hasraütésre írtam valamit)
(#208895) slett27:
Komolyan nem mentél el vele próbakörre?
Így a katalógusadatból tudtam meg, hogy a nyúlmókusok félholtak a kocsiban?
Hogy akarsz te vele napi x kilométert közlekedni?
(#208897) slett27:
Ezt a nepper vérszerződésben garantálja?
(#208909) macilaci78 válasza Vismajor01 (#208905) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Le kell írni korrektül a hibákat és az árat. Akinek kell, ennek tudatában elviszi.
Lehet olyan hiba, hiányosság, kopó alkatrész, aminek a megcsinálása, megcsináltatása az eladási árban megtérül. Például ha nincs gond az autóval, akkor azért csak megvárnám az eladással a közelgő műszaki vizsgát, feljebb lehet pozícionálni a kocsit.
ZolkoW: ez megint a kocsitól, értékétől, állapotától függ. Én például a 22-23 éves Passaton semmit sem csináltatnék meg egy esetleges eladás miatt, lemosva is csak a fotó kedvéért lenne. Ezzel együtt alapvetően rendben van, gondos gazdája volt az elmúlt 18 évben.
Főnök S-Mercijében a varrás mentén elfeslett ülés meg lett csináltatva, a kormány újra festve, a komplett belső kiglancolva Viktoréknál. Hát, mintha nem is ugyanaz az autó lenne. De annál a típusnál milliós különbségek az alsó harmad teteje és a felső harmad alja között.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Pont mint a hyundai-nál, van aki sosem tanul
Biztos van ilyen, de ezek az autók nem hiszem hogy murvás telepen kötnének ki.
Diószorásra lehet vinni, az ennek a problémának a kezelése. 150e Ft körüli összeg.
user12
őstag
Megbontás nélkül nem lehet tudni, hogy pontosan milyen állapotban van.
Ha nincs a motorral, menetteljesítménnyel gáz, akkor szerintem egyelőre nincs ok aggódni.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
az én motorom is 2019 óta van letámasztva, a műszaki is lejárt... sajnálom, de le van takarva a garázsban és már sok dolog "rápakolódott" szóval sokszor észre sem veszem, így kisebb a lelkiismeret furdalás... eladni sajnálom, megcsináltatni nincs időm
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
slett27
addikt
Mentem vele próbakört. Kb 3 km. Nem kopog, nem zörög, nem recseg, karter gáz nincs. Hűtőfolyadék tiszta. Indul, váltó szuper. Gyorsul, 6e-ig pörgetve többször is. Mit tudok még tenni. Ha szerelő átnéz egy ilyen korú autót, akkor manapság nem is lehetne igazából autót venni. A 80%-uk le van élve a legtöbb.
Elmentünk Marcaliba megnézni egy 1.3JTD Fiat Puntot. Teljesen máshogy nézett ki mint a képen. A lökhárító kézzel festve, A oszlopon belül csavarhúzó fejének nyomai (gondolom valami történt, mert az anyós ülés oldalon a légzsáknál volt egy vékony nyílás, vagyis az kipukkadt valamikor. Az eladó mondta hogy a nap kiszívta. A műszerfal olyan volt mintha csiszoló papírral 50-essel megcsiszolták volna. A lökhárító vagy 5 cm-re elállt a kasztnitól. Kézzel volt fújva. Ezért utaztunk 500km-ert. 1 egész nap elment a semmire + 12e üzemanyag. Aztán Pomázon volt egy 2005-ös VW 1.4 PD TDI. Az olyan volt mintha a Frédi és Béniben nem volt alja konkrétan az autónak a küszöb, sárvédő ívek kuka olyan szinten el volt rohadva. 960e-ért. És még 3 hasonló autó Honda Civic 2 db megnézése. 1.1M rozsdatemetők. Hegesztési pontokon meg ahol akarod. A motortéren belül is. 2004-esek 1M-ért. Vicc kategória ami megy most.
207-es 5 ajtós Peugeot hölgy tulajdonos 2009-es 1.2M : elmegyek, már láttam hogy le van harcolva a kocsi, persze képen csacsi-ragyi. Mondom nézzük meg a motorteret belülről. A motortér kar eltörve. Mondom ebbe ki nézett bele és mikor mert nem lehet kinyitni a motorháztetőt. Akkor szó nélkül már 1.1M volt az ár.
Szerintem 5 évet öregedtem az elmúlt három hétben.
Ez a Peugeot 207 akármennyire is a csigaevők kocsija ez messze felülmúlta amiket láttunk. És még csak nem is kereskedés volt a legtöbb magánszemély.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
slett27
addikt
Ennyi félre van téve szerencsére, nem maxoltam ki a keretet.
Pont mint a hyundai-nál, van aki sosem tanul : ott is az előző gondos gazdának köszönhetjük, aki egy - már bocsánat egy 21 éves...tak..ny. Szóval most kezdi az életet.
Mint utólag kiderült a láncot kellett volna csak egy foggal arrébb tenni (valószínű) illetve a fogaskerekeket is kicserélni, nem csak a láncot.
Kérdés az az hogy így károsodhat-e a motor vagy sem 9000km után.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Nem arrol beszelek. A probakorrol. Ha nem mesz vele egy rendes tavot, nem jarsz utana rendesen, akkor ujra csalodas erhet a teljesitmeny tekinteteben.
Kivanom hogy ne fuss lukra harmadszor is es legyen jo a kocsi.
[ Szerkesztve ]
slett27
addikt
Köszi, már rám fér. 4-5M körül már optimálisabb lenne a helyzet.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
molnarpeter
nagyúr
Légzsák körül bizony a nap miatt reped ki, nekem is meg van indulva egy helyen
user12
őstag
És gondolom ez mind a "garázsban tartott, megkímélt állapotú, hölgy tulajdonostól" jeligével volt hirdetve.
[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
albiosz
őstag
Ez pl. egy KIA esetében garanciális műtét, ha előjön a 7 év alatt?
slett27
addikt
Ezt nem mondod.
user12 : megkímélt állapotú, hölgy (használta) férfi tulajdonostól. Garázs szerintem nem volt.
1M-s kategória 2022 közepe : Jön, megy, gurul, teszi a dolgát autó. Ugyan az mint az 500e-es csak nem 2001-es hanem 2006-2007-2008-as.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Ha ezáltal kilyukad a motor vagy elkezd ingadozni az alapjárat akkor igen, egyébként biztosan nem. Márkaszerviz nem is végez diószórást, nem hivatalos javítási művelet Ott ha valami szar akkor csere -> akár motor egyben. Az meg hogy benéznek és kokszos, de amúgy még megy az autó az náluk azt jelenti hogy semmi baja.
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
Ott mi volt a story? Közben látom (#208916) slett27, azért kemény, aki reckírozik a vezérléssel, így jár.
(#208915) slett27:
Azért 3 km alatt a szívó mivolátból adódó nyúlmókusok hiányát észre kellett venni, azon a katalógus adat nem oszt nem szoroz!
6k-ig forgatva 3 km után? Remélem meleg motorral adták oda, hogy ne halld, ahogy a vezérlés szétveri a feszítőket.
(#208918) slett27:
Csak azt hiszed, phórumon olvasni pár storyt abból az ársávból is.
Tothgera30
Ármester
Akkor még jó hogy januárban vettem patent 2008-as 115 ezer km-es autót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
molnarpeter
nagyúr
Cáfolat, lenne gyűrődés stb is ha fel lett volna nyílva
légzsáknál volt egy vékony nyílás, vagyis az kipukkadt valamikor
sherlock82
senior tag
Szia,
pü ment.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
Qru
MODERÁTOR
Nem er semmit mert ahol kokszolodik az a resz nem talalkozik a benzinnel. Pont ez a baj, kulonben nem kokszolodna.
#nincsbennetarcsi
albiosz
őstag
Világos, köszönöm. Akkor ezzel kalkulálni kell, ha modern járgányt szeretne valaki. Vagy van kivétel? Vennék majd valami még garanciális autót, bár ~2 év még van a mostaniban, addig nem sürgős. KIA/Hunyadit nézegetem főleg a garancia miatt, esetleg K Astra, Focus, netán valami TSI (ott azért már vastagabban fog a ceruza az áraknál és szerviznél is).
Ami kozvetlen befecsis az mind ilyen, markatol függetlenül.
slett27
addikt
Ehhez elég "csak" a hengerfejet leszedni ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Qru
MODERÁTOR
Meg azt sem kell csak a szivosort kell megpucolni.
[link]
#nincsbennetarcsi
hobizoli
nagyúr
powerjuzer vagy, akkor veszel egy masikat, azt kivakartatod es quickchange
több drón kell ;P
dj79
senior tag
nem olyan nagy truváj, én már csináltattam anno tsi golfon.
szívósort meg a sallangokat lekapják, kb 5-6 órás meló mindennel együtt.
hobizoli
nagyúr
a facelift 188-s mk2 PuntoB-nel ezt a motornyomatek hianyt ugy oldottak meg, hogy az 1.4-s motornal (128Nm) opcionalisan volt 6-s valtora is lehetoseg, ami rovidebb kiosztasu, igy a motornyomatekbol kicsit tobb jut a kerekre
az 5-s valtos attetel sora (overall):
1st Gear: 3,91:1 (13,45)
2nd Gear: 2,16:1 (7,43)
3rd Gear: 1,48:1 (5,09)
4th Gear: 1,12:1 (3,85)
5th Gear: 0,90:1 (3,09)
Reverse Gear: 3,82:1 (13,14)
Final Drive: 3,44:1
a 6-se:
1st Gear: 3,55:1 (14,44)
2nd Gear: 2,16:1 (8,79)
3rd Gear: 1,48:1 (6,02)
4th Gear: 1,12:1 (4,55)
5th Gear: 0,92:1 (3,74)
6th Gear: 0,77:1 (3,13)
Reverse Gear: 3,82:1 (15,54)
Final Drive: 4,07:1
a kerekre eso nyomatekelony a ket valto kozott a 6-s javara:
1st +7,36%
2nd +18,31%
3rd +18,31%
4th +18,31%
5th +21,03%
nyilvan az adott fokozaton belul nezve viszont ennyivel is kevesebbet megy km/h-ban...de ezert is van benne egy +6. fokozat
a 18% nyomatek diffi a kereken az olyan hatast ad, mintha a Stilo 1.6-s motorja (145Nm) lenne benne
(1596/1368=16,66%, 145Nm/128Nm=13,28%)
tehat utcan hasznalva sokkal racsesabb menni ebbol a 6-sal, mert az adott fokozatban biztos lelkesebben forog le azzal
egyebkent a 6-s valtos 9.5sec 100-ra, 5-s meg 9.9
több drón kell ;P
slett27
addikt
Qru, hobizoli, dj79 : ami benne marad dió az meg elég ?
Az igen, durva....mármint az ötlet.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Többféle vonalon elindulva keresgéltem már, illetve itt is kértem tanácsot. Most látszik letisztázódni minden, illetve a lehető legszélesebb körben megnéztem a piacot, amiből az lentebb olvasható csapódott le. Nyugodtan javítsatok ki vagy fűzzetek hozzá, van még néhány hónapom megvenni. Keret max. 6m, prémiumkategóriát nem veszek figyelembe.
Igények:
-egyterű
-automata
-dízel
Típusok amik bennmaradtak a kosárban:
1. Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI
2. Citroen C4 vagy Grand C4 1.5/1.6/2.0 HDi EAT6/EAT8 - tudom, hogy az adBlue szériahiba, ezért csak második
Típusok, amik kiestek és hogy miért:
Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI - vezérléssel járó költség, automata belőle fehér holló
Ford Grand C-Max - powershift kuka
VW Touran - Ára másfélszerese minden másnak, nem tetszik.
Toyota Verso - Legalább 10 évvel néz ki öregebbnek minden másnál
Renault Scenic/Espace - nagyon-nagyon tetszett, de az EDC-t nem dicsérik közel sem
hobizoli
nagyúr
amugy a keeskedok legalabb kitakaritjak az autot ha mar berakjak a telephelyukre
anno tizeneve amikor 6gen Civic-t kerestunk kollegamnak, ott is a kereskedesben csili-vili volt minden auto, kiporszivozva portalanitva mindenhol is, es nem volt dragabb, mint tobb maganszemelyes auto
megnezunk egyet Mogyorodon, a Kepesauto Extra-ban (nem volt meg hahu...) a kepen meg alufelnis volt a porteka, meg a leiras szerit is, amire odaertunk mar rozsdas 3-4gen Civic lemezfelniken volt 155-s putri gumikkal, de az ar ugynaz maradt persze
meg szo szerint mintha evek ota nem lett volna takaritva, olyan sardarabok az utasterben hatul is, hogy elkepeszto
ha el akarom adni legalabb, elotte kitakaritom 1x, ha addig nem is surun
50k-val tobbert vett vegul tenyleg patent allapotut, de addig megneztunk kb 35-40-t
legviccesebb talan az a "megkimelt" egyseg volt, amiert Érd-re mentunk ki Bp-rol
elobb odaertunk egy 30 perccel, mint a megbeszelt talalkozo ideje a MOL kutnal, erre aszondja a haver, ott feljebb van egy langosos, addig egyunk egyet
elmegyunk oda, nem is volt sor se, eppen elkezdjuk enni a sajtos-tejfolos egyseget, jon a megkimelt Civic
nemtom hova sietett amugy, mert meg 10-15 perc akkoris volt a talalkozoig
szoval alltunk ott a fo ut mellett 2m-re es pont elottunk dadogott le 2-ben a revlimiteren az auto 95-100km/h korul ~7000rpm-nel
persze dobott egy kéket is
na, megettuk a kajat, odagurultunk a MOL kuthoz, mondjuk a sracnak faszan megy a gep
aaa, en ezt sosem hajtom
aha, hat tudod ott alltunk elobb feljebb a langososnal, amikor 2. leszabalyzason elszurtad 3.-ba....
sakk-matt
mondjuk alig birtuk ki rohoges nelkul
amugy se az gepteto se a csomiajto nem votl egyenes, egyik oldalan mindketto ralogott a bodera, masik felen meg befert az ujjad a zarasnal, mintha trapezban allt volna az egesz
es ezt arban tobbre tartotta ez az elado is, mint amit vegul megvett
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
egy nagy teljesitmenyu porszivoval elszivjak egybol, mint ahogy a karpittisztotok is mukodnek
egy vekonyabb csovon megy be nyomason a diohej daralek, es korben elszivja azt is meg a lerakodast is egy ipari porszivo
fem tiszta lesz
meg nyilvan ugy csinaljak, hogy az adott hengert ugy allitjak be a vezerlest forgatva, hogy a szelepek ott zarva legyenek
több drón kell ;P
Qru
MODERÁTOR
Nem a szelepek zart allapotban vannak, egy ipari porszivoval befujjak a dio ledolgozza a dzsuvat aztan kiszivjak a dioval egyutt.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
S-Max 07/2018 és 09/2020 között elvileg létezett 1997 ccm PSA dízel mellé társított 8-as hagyományos automatával esetleg.
Opel 2.0 CDTI típushibák [link] (felirat van), olajpumpa tömítést érdemes vagy rendszeresen cserélgetni, vagy alumínium kiváltót rakatni bele.
Kiszivjak a nagyjat, ami minimalis benne marad az eleg es nem tud kart tenni a motorban mert "puha". Eppen csak annyira kemeny a dio hogy a kokszot leszedje.
slett27
addikt
Kíváncsi lennék a környéken melyik autószerelő csinál ilyet. A Seat Leon-ból is csináltak egy Truck Monstert. Spirál rugó nem volt jó bele. Mondom jó ez így ? Felfelé állt az eleje kb 10 cm-el magasabban mint a hátulja. Azt mondták új a rugó majd visszaáll. 3 hét múlva ugyan úgy állt. Visszamentem, mondom ez így nem jó. Azt mondták 3 félét is hozattak a Bárditól mind ilyen bele való. Erre én : próbáljátok meg egy Golf 5-ösével hátha. És az jó lett.
Hát errefelé ez a tapasztalat....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
hobizoli
nagyúr
motorvarians fuggo is lehet milyen az elso rugo erossege
egy fapadabb kivitel 1.2-s motorja biztos nem olyan nehez, mint a dizel vagy a 2.8 V6
multkor neztem a 147 miatt, hogy a csuccsrugoknal is lehet diffi
pl a fekete Eibach szerianal szamit, hogy GTA/JTD ill 1.6/2.0TS a technika
a pirosbol meg csak egyfajta van
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
egyebkent van amikor az a baj, hogy a bardi/unix stb-ban az adatbazisukban van rosszul felveve az alkatresz mihez valo
azutan meg viszik tovabb csak ezt a hibat, es sokara/sosem javitjak ki
azert van az, hogy vmibol hiaba mesz oda es veszed meg te, nem jo az autoba, az elado sem tudja, mert nem is foglalkozik vele, a szerelo meg tudja, hogy a melyik gyartos valo bele valojaban
pl nekem is volt olyan, amikor meg a Punto-hoz vettem volna a hatso fektarcsahoz a betetet, erre mondja nekem pultban a muki, hogy az GT-hez meg 1.6-hoz is ugyanazt hozza hatra a rendszer
en erre neki vissza, hogy az felettebb jopofa, mert az 1.6 az hatul dobfekes, a GT meg tarcsas...
na most az egysegsugaru pistike ezt nem biztos tudja igy, akkor o siman megveszi a hatul dobfekes autohoz is a tarcsafekes betetet
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
slett27
addikt
Ez azért is lehet mert sima bolti eladó van felvéve, nincs képzés megfelelően. Kupleráj van. Kap nettó 200k-t azt jóvanazúgy.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Sziasztok!
A multkori Golf 5-ök után kicsit elkanyarodtam, szembe jött velem ez a 2 autó:
Swift Sport #1
Swift Sport #2
Mi a vélemény ezekről a kocsikról? Tudom, ez is megeszi városban a 8-9 litert.
Nekem nagy szerelem ez a típus, kinézetre nagyon tetszik, műszaki szempontból milyenek?
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
Kis gokart. Venném
Fenttartása mennyivel vészesebb, mint egy 1.3-as társának? Persze gondolom többet eszik.
A piros autók fényezése nem öregszik csúnyán?
[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
user12
őstag
Nekünk autóvásárlás előtt, mint titkos tutitipp mondta az egyik szerelő a Suzukit.
Olcsó fenntartani, megbízható technika.
Mondjuk személy szerint nekem nem tetszik, de ez csak az én véleményem
A piros autók fényezése nem öregszik csúnyán?
Egy-két régebbi Suzuról meg lehet mondani, hogy garázsban áll vagy nem, de ezek még egyelőre nem vészesek szerintem. Persze ha nonstop éri a nap és a különböző időjárások, egy idő után meglátszik rajta. De ez kb minden színnel így van.
[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen