- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- gerner1
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdey_a
addikt
válasz
molnarpeter #208449 üzenetére
de az meg nem láncos. a szövegkörnyezetből azt gondoltam, arra írja
-
erdey_a
addikt
válasz
imyourfriend #208444 üzenetére
a sima 1.4 csak 122 lovas...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
(jan) #208446 üzenetére
Bármelyiket vehetitek ezek közül, egyik sem egy ördöglakat. Olyat vegyetek, ami tetszik, és előtte át is tudjátok nézetni egy hozzáértővel. Esetleg hívjátok fel becsületesneppert, hátha tud nektek valami épp járgányt ennyiért.
Ha ennyire nincs hozzáértés, akkor mindenképp forduljatok szakemberhez/szervizhez segítségért. Rengeteg autóvizsgáló ember/cég van, csak üss fel egy Google keresést.
Nézzetek ki valami szépnek tűnőt, és telefonáljatok. -
(jan)
őstag
Sziasztok!
Autót szeretnénk venni a párommal.
kritériumok: szivóbenzin, 2012 utáni, 2.5mFt, kéziváltó, alacsony üzemeltetési költség.
Nézegettünk minden félét, elég nehezen tudunk dönteni, mert igazándiból ezen kivül nincs elvárás (jó klíma azért legyen
) Nekünk az autó egy vödör csavar, közlekedőedény, ha a jobb oldalit nyomjuk és megy valamint a középsővel megáll és nem kell a fizum felét a szerelőhöz vinni tökéletes.
micra, i10, i20, picanto, corsa, polo, swift, jazz. bármi játszhat.
Mit tudtok nekünk ajánlani?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
imyourfriend #208444 üzenetére
az nem veszes, a Peugeot RCZ-R 1.6T-bol volt 270lo 10+ eve
-
imyourfriend
őstag
Jó darabon figyelgettem az Octaviakat, még mielőtt döntöttem. Egészen jónak tűntek az 1.2 és 1.4 tsi motorok, de szerencse lebeszéltek a láncos szekérről, személy szerint soknak érzem 1.2-ből a 105 lovat 1.4-ből meg a 140-et.. meg jó eséllyel a gatyámat eltankolnám. 1.6 cr 110 lovas 500km után 3.8/100-at mutat, amit betudok 4 liternek mivel az óra picit csalhat.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #208440 üzenetére
meg az repedesre hajlamos dugo... vagy csak siman eltorik a gyűrűgátnál...
-
hobizoli
nagyúr
meg lehetett azt csinalni jora is, mert masoknak ez megugorhato tortenet volt, csak vhogy a VAG-nak ez sem sikerult
pl M13-s motorkodos vasalo Swift/Ignis is lancos vezerlesu, es semmi baja...
a lancot a vezermu meghajtasanak nyomatekigenye terheli, nem a fotengelyi motornyomatek -
grizlisandor
veterán
válasz
hobizoli #208438 üzenetére
Igen, az kimaradt, csak még nagy reggel volt.
MQB platformú autókba már szíjas vezérlésűek a TSI motorok. -
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #208437 üzenetére
vhogy 2013-14-tol meg mar szijas lett az is
mondjuk eleve nem ertettem ezt lancos a keccsolesuket, amikor elotte huszon-harminc sok evig szijas vezerles volt mindenen....minek kellett ez?
azon kivul az 1.4 TSI-nel a olajfogyi tud lenni meg ismert nyuglodes
kollegamnak az ilyen verdajara most kapott egy 1 millios javitasi arajanlatot, a turbot 380k-et csereltek rajta mar 3-4 honapja, es nem attol fogyott az oil belole... egyelore meg emesztes alatt van a dolog
mondtam neki azt a PCV szelepet probalja meg elobb, hatha, mert az is okozhat ilyet, ha nem mukodik -
grizlisandor
veterán
válasz
hobizoli #208436 üzenetére
Láncos TSI 2012.03-tól kapta a módosított fogaskereket a módosított vezérműlánccal és ez a vezérműlánc szett elérhető bármelyik autóhoz, gyári utolsó cikkszámos vezérlés készlet. Ezzel a készlettel, meg a 0W30 motorolajjal elég stabil kis gépezetek.
1.4 T-Jetnél meg az M32 váltó, féltengelyek, autómata klímának is van valami problémája.
Utánajártam mind2 típusnak, de végül egy egyszerűbb FL Clio 3 autóban gondolkozom 1.2 Turbó 100 ló vagy 1.6 szívó 130 ló motorral.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
cappa72 #208435 üzenetére
azt leirtam elobb:
szijas, es nem DI
vezermuszijcserehez vizmpumpaval megall ~50k-bol az alkatresz teliaron
egy epkezlab szerelonek meg 1-2 ora alatt megvan a csereje
a szivosor befecskendeze miatt sosem kormolodik le a szelep, min pl a Pug/BMW 1.6T Prince meg a hirhedt 1.2-1.4 TSI motoroknal, nem kell par evente elvinni diohejas tisztitasra hordani ezert, mert minden ciklusban lemossa feluletet az injektor es az EGR altal visszavezetett kipuffgaz nem tud lerakodni hova
korai TSI-knel nem csak a lanc volt hajlamos megnyulni, hanem a vezermu lanckereken a fogakat is lekoptatta ami meg egyben volt az u.n. "okoskerekkel"
(u.n fazisszog modositassal szelepvezerelest mododositottak elfokolodik a vezermutengely a fotengelyhez kepest bizonyos uzemallapotok eseten ECU vezerelten)
na csak az a cucc 180k-ba kerult hozza
kesobbi verzional mar volt kulon-kulon lanckerek meg az vez.mod cucc is
es nem feltetlenul ment az 100k+ km-t a lancos mivolta miatt, siman volt kompletten cseres minden IS mar 40-50k km-nel mar, vmi mar elobb is
es azert ez az okoskerek meg a lanc, vizpumpa stb munkadjjal alulrol karcolja a 300k-t, akkor khm...
vmelyik BMW motornal ugyanez ugy van megoldva, hogy a fotengely vegen a lanckerek az nem cserelheto, hanem a fotengelybol van kialakitva
azaz ha a megnyult lanc megcsamcsogja a lanckerek fogait is, akkor konkretan ott fotengely csere van, es az ugy elegge hello arban... -
wwhy
veterán
Srácok, ha külföldön adom el az autót, a rendszámokkal hogy kell eljárni
Hazahozom, leadom? Vagy visszaküldi az új tulaj?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
la_cc #208422 üzenetére
hat a TJET-l pont qrva nehez aknaba lepni
ez alapvetoen meg a 80-s evekben megdizajnolt FIRE motor egy 16v hengerfejjel es egy csigaval
letezik belole gyarilag 200 loeros is, es messze nem az a vege a technikanak
szijas vezerlese van es nem DI motor, azaz meg siman a szivosorba fecskendez be -
slett27
addikt
Beleültem és libabőrös lettem, főleg hogy a dízel hátsó dob van rászerelve. Karter gáz 0. Hűtővíz kristály tiszta a tartályban. Nyilván készülni kell a féltengely cserére illetve az M32-s váltó problémára. De talán a digit klíma betegséget megúszom mert ebben már manuális van.
molnarpeter :
-
slett27
addikt
[link] Én viszont kiválaszottam. Immáron harmadszor ülnék bele. Szorítsatok hogy szombatig ne vigyék el.
-
Lacko32
tag
Urak, hölgyek, megtörtént a vásárlás.
Egy 2008-as , második tulajos, teljesen magyar 1.2-es 16 szelepes 80 lovas Micra lett a családunk új tagja. Kívül kutyaszar, beltere szép, illetve motorikusan is nagyon rendben van. Alján egy csepp rozsda sincs, talán ez volt a klíma mellett a legfontosabb kritériumom.
Jelenleg vizsgázik, de előtte minden kicserélés alatt áll. Trapézgömbfej, féltengely csukló, olajok és társaik. Amúgy nagy élmény vezetni ezt a kis konzervesdobozt, repül az a 80 ló még klímával is. Mondom ezt egy Zafira Tourerből
Szóval ismét köszi nektek a tippeket és tanácsokat, végül a Micra futott be. Lesz vele dolog, rendbe rakást igényel, de ez most mellékes. Az asszony boldog, ez mindennél többet ér
-
tothpeter20
csendes tag
Sziasztok!
Hasznalt autot vennek elso autonak, amiket neztem: Kia Ceed. Hyundai i30
Mivel csak heti 1-3 alkalommal hasznalnam, de akkor autopalyan mennek 150-200km-t igy az 1.6 CRDi-t neztem ki.
2012 elotti valtozatok 1.5-2 misi korul
2012 utani 2.5 misi korul mar talalhato
Agyalok azon is hogy elso autonak inkabb egy "olcsobb" 1.2-1.5 misi koruli 11-14 evessel kezdjek, majd 2 ev mulva valtsak egy ujabbra.
Mit gondoltok, megeri venni egy ujabb es dragabbat? Felek hogy a regebbi modellek kozul konnyebb belefutni olyanba aminek minden baja lesz/van. Termeszetesen atvizsgaltatnam vasarlas elott.
Illetve milyen auto lehet jo konkurencia? Nem fontos hogy tagas legyen. -
la_cc
addikt
Sziasztok!
Belinkelem ide is egy másik topikból a hsz-emet, hátha tud valaki adni itt pár jó ötletet.
Köszi előre is!
-
Lacko32
tag
válasz
imyourfriend #208410 üzenetére
Aranyosan néz ki
Szhelyen megjártam pár helyet, ha egyszer van kedved sétálni, menj el a Metro melletti kereskedésekhez. Ha aznap nem hánytál, akkor azután fogsz.
-
imyourfriend
őstag
-
PofaJenö
senior tag
[link] pff
-
Ranger^41
aktív tag
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #208400 üzenetére
Mindenképp benzines fog kelleni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED monitor topic
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- Ülőgarnitúra 3-2
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest