Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ne kell flottakezelő. de ha nincs erre policy-tok, akkor kétlem, hogy lenne egy ember, aki intézi a szervizt, mosást, takarítást, gumicserét, biztosítási dolgokat, assistance-t stb. jellemzően a cégek ezt szeretik kiszervezni olyannak, akinek erre van erőforrása. persze vannak olyan cégek is, akik saját flottát lízingelnek és maguk üzemeltetik.
összekonfigurálsz egy kocsit, erre a flottakezelő kér ajánlatot jellemzően az importőrtől, a megadott lízing időtartam meg futásteljesítmény adatokkal számol maradványértéket, meg egy adag egyéb dolgot (cégató adó pl.), és így kapsz egy havi lízingdíjat, take it or leave it. érdemes több flottakezelőtől ajánlatot kérni. pl. az én esetemben a 12 milliós listaárú kocsik olyan nettó 150-170 ezer forint környéki havi lízingdíjjal mennek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"