Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
phaet0n
tag
Sziasztok!
A vélményeteket szeretném kérni:
10-12 millió forint között szeretnék autót vásárolni (pontosabb lízingelni, kb. fele önerő).
Ami fix, hogy hibridet szeretnék és 5-6 évig megtartanám.
Inkább nagyobb méret (nem SUV!), sedan esetleg kombi forma tetszik. Havonta egyszer előfordul, hogy valami hosszút be kell tennem a csomagtartóba, így legyen ledönthető a hatsó ülés.
Amiket megnéztem:
- Ford Mondeo Hybrid Titanium:
- "mekafull" legalábbis lényegi extrák szempontjából
- zsinórban 3. Mondeom lenne, tudom, mire számíthatok (költség, presztízs - hiánya, én megbízom benne)
- olcsóbb váráslás, szerviz, "teljesítményadó"
- emberszámba vettek a szalonban (a másikban úgy éreztem, nem érnek rá(m), pedig olyan "Lean" elvet nem ismerek, ami ezt indokolná)
- Toyota Camry Prestige:
- Közepes felszereltséggel sem rossz, az ülés ebben is kényelmes, vezetéstámogatók jobban érdekelnek, mondjuk ha jól olvasom sávtartó nincs, csak sávelhagyásra figyelmeztetés
- Sedanként is nagyobb a csomagtartója, mint a kombi Mondeonak (pedig lenne a Camry Executive Vip felszereltséggel is, de annak nem lehajtható a hátsó ülése, és havonta egyszer hülyén érezném magam)
- Két generációval újabb hibrid rendszer
- Erősebb benzinmotor, ami jól jöhet, ha végre újra járhatok autópályán
- Újabb forma (Mondeo 2015 óta így néz ki...)
- Biztosra veszem, hogy nem fog megfeleződni két év múlva a használt értéke
Alternatív terv, lízing nélkül egy használt Lexus IS 300h (kicsit azért tartok a fentiek méretétől, hogy kevésbé széles körben használhatóvá teszi őket), maradna pénz annak a szervizére is, de nem nagyon látok szimpatikus hirdetést (a kedvencem az "S..-" rendszámmal "magánszemélytől eladó szeretett kisautóm napi használatból".. ).
Nektek esetleg van pluszba érv/ellenérv/tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
PHEV töltés miatt opció lehet? (Szoktak azért lenni itthon is áfás, lízingelhető használtak)
[ Szerkesztve ]
phaet0n
tag
Bár van nem messze tőlem töltő, de annál lustább vagyok, hogy elmaszkálják oda, "itthon" meg nem megoldható.
Ami az érvrendszerből kimaradt, hogy bár olcsóbb a Mondeo, de a Toyota finanszírozása kamat szemtpontjából jobb, így kevesebb a kidobott pénz.
nandow
aktív tag
Ha az IS300h mérete nem kicsi belül (nekem pl. az), én azt választanám. Külsőre nagyon szép, sportos megjelenés. Minőségibb, mint a Camry. És ahogy olvasgatok róluk, nincs igazából gond velük.
Vannak megbízható emberek, akik hoznak be neked rendelésre külföldről, ha nem tetszik a hazai kínálat.
BigBlackDog
veterán
A három közül én is a Lexust választanám, ha méretre megfelel.
Qru
MODERÁTOR
A 300h-t venném én is ha nincs belőle értékelhető darab és nincs is időd várni rá akkor meg a Camry-t. Sokkal frissebb kívül-belül/technikailag mint a Ford, kedvezőbb finanszírozás...
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Ez a szokásos vagos hozzáállás, de ezt így szeretem itthon . Teliáron 45k a gömbök darabja (szintén mint a csillapító, nem árt párban cserélni).
A bontott cucc sokat nem izgat, de a C5höz ne lenne ha vkinek (pl kompresszor) az kéne?
Touareg megbízhatóság és fenntartási költségeket meg hagyjuk. Ne, nekem ne sorold légyszi, hajós/vontatós ismerőseim már mind nyaggattak vele, volt aki vett is.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Veron
őstag
ha már Lexus, CT200h mennyire családbarát autó méretét tekintve (3 fő)? látom, hogy a csomagtér nem egy Civic X, de papír szerint 375 literes.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Ha megnézed amit írtam akkor semmi más nincs benne csak őszinte tapasztalat v annak hiánya. Az hogy neked előítéleteid vannak a német kocsikkal kapcsolatban nem az én problémám ezért kérlek ne is húzd rám a saját komplexusod
MOD
A mások mondták-hoz meg csak annyit , hogy nekem volt szerencsém saját kézből tapasztalni. Mondani meg ugye...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Haveromnak volt, tényleg pici a csomi széles és hosszú de lapos tehát magas dolgokat nem tudsz benne vinni. Cserébe van egy méretes padlórekesz is ami elnyeli sok minden apróságot. De nem is az a nagy baj, hanem hogy hátul a lábtér elég kevés (már ha nem 2 törpe ül elöl).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Te írtad hogy ha a hidractive rendszerben hiba lesz, az húzós, ellenben javasoltad a Touraeget is (aminek a légrugóját sztem húzósabb javítani, meg maga az egész platform is költségesebb).
Nem előítéletem van, tapasztalat, sok ismerőssel, kuncsafttal. Itthon pozitív előítélettel szoktak lenni vag autókkal és ugyanannyi/több hibát 99%ban hamarabb elnéznek, mert ezt már 'ismerik'.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Veron
őstag
kösz
akkor marad az Auris HSD használt vonalon, vagy az újak közül a Scala/Kamiq, Juke, Puma, Focus, Corolla
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Kérlek mutasd hol van a "húzós" szó benne.
Illetve második mondatom úgy folytatódik hogy a tiguan touareg esetében a bekerülési költség több-és itt nem csak a kocsira gondoltam. Tehát a feltételezéseddel ellentétben azt írtam hogy drágább.
Tudom manapság a pörgetett gyors kommunikáció a minden, de azért sokat segítene ha azt értenéd amit írtam és nem azt amit te ezzel kapcsolatban olvasni véltél tőlem. A VAG vonali javaslatom meg arra vonatkozott h minden van bontottban és utángyártottban sz@arásig. A C5 még mindig ritkább holló ahogy a szubjektív tapasztalatomon látom. A németek más szervizre tervezik az autóikat. Ezek nem hibák, egyszerűen így működik a német agy. Ami nekünk hiba 150k-méternél azt a német úgy hívja hogy időszakos szerviz. Csak itthon nincs rá keret. Ettől még nem jobb vagy rosszabb szerintem.
Csak halkan jegyzem meg, hogy az egész phórumon nem találsz mástól C6-ra ajánlást csak tőlem (már ha keresel) mert nekem tetszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Veron
őstag
egyébként az Auris HB ugyanez pepitában a csomagtér tekintetében?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Doki16
addikt
Az Auris HB és a CT200h ugyanaz a padlólemez. Nem lesz közte semmi különbség hely szempontjából. Sőt a kombi is szűkös a hátsó sorban, de cserében a csomagtartó jó nagy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Megnézegettük a C5-öket és a Tiguanokat is, tetszenek!
Ami gond hogy nehéz légrugóra szűrni, illetve elég kevés a benzines.
Ami felötlött bennünk, nem tudom mennyire elvetemült ötlet:
Mi lenne, ha dízelt vennénk, és hogy ne kormolódjon csereberélnénk naponta vagy hetente?
A dízelek egész egyszeren olcsóbbak, több van belőle, könnyebb jót, felszereltet találni.
Ha mindkettő automata a feleségemnek mindegy, én kb 50 kilométerre járok majd otthon dolgozni, (25km Pécel felhajtóig, 25km M0 M4 gyorsforgalmi).
Ráadásul a C5 és a Tiguan esetén is jobbak a PSA és VAG dízelek a benzineseknél.
Bár ha a levegős felfüggesztést elengedem a dízellel kinyílik a világ, tudtommal pont ezek a legjobb dízelek a piacon.
A Citroenek úgy általában tetszenek, a dízelek jók, a fix közepű kormány nagyon tuti, a C4 felfutó szélvédője áldás lehet piroslámpánál, a beltér igényesnek tűnik.
https://tinyurl.com/rasoapro
A C6 egy ku*vaszép valami.
https://tinyurl.com/rasoapro
MC Pite
veterán
A belenyúl a konyhapénzbe-t húzósnak értelmeztem.
Ok, igyekszem megfontoltabban dekódolni amit írsz, első körben picit mellé értelmeztem.
Abban egyetértünk, hogy nem az autók hibája, ha vannak drágább kopó elemei, de a magyarok agya ezt rohadtul nem akarja bevenni, állandóan gányilás, tákolás, fikázás lesz belőle, holott megvásárlás előtt a jellemzően tudni lehetett mik várhatóak (legyen futómű, hajtáslánc, világítás, vagy akár csak a gumik).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
JackFeryll
őstag
Amíg az emberek többéves hitelből vesznek álmokat céleszközök helyett (és nem azért mert az autóba rakott pénzének az alternatív költsége nagyobb lenne mint a hitel költsége) addig ez így lesz sajnos.
Akinek nem kéne 15 milliós autót venni és mégis vesz az ugyanabba a hibába esik mint akinek nem kéne 3 milliós autót vennie.
Arról nem is beszélve aki hónapról hónapra él, de autóval jár pedig nem kéne
[ Szerkesztve ]
Természetesen egyetértünk
És csak azért emeltem ki a C6-t mert én nem hiszem a 3F meg egyéb fikában. Pl egy LS600h-t is szívesen hajtanék vagy egy LandCruiser 4d4-t. De felőlem Dacia is lehet amíg tudja azt hozni amit igénylek. Az alfáimat is szerettem és a renult-mal is csak az volt a baj hogy nem értettem hozzá és rossz akksit vettem bele.
Sajnos a konyhapénz manapság elszállt. Hiába keres valaki 500k-t nettót ha állambácsi megadóztatta most az alkatrész kereskedelmet és ami eddig 100 volt most hirtelen 140 lett- igazából bevételfüggetlenül igen csak megugrott az autótartás költsége ahogy tapasztalom. Eddig az olajcsere volt 35, most 50be ne férek bele. A nyál ára is elszállt. Csak a bevételek nem követik sajnos
Eldöntöttem hogy ha nyerek a lottón egy szemmel is jól látható összeget akkor lesz egy autó gyűjteményem amibe minden nekem izgalmas autót be fogok szerezni. Pl egy C6-t is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Bubit jutányos áron viheted, az aramdádba pont beleillene.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
JackFeryll: Az egy dolog, hogy álmot vesz erőn felül, de a sima autókra is sajnálunk mindent. Így lesz 2-5x akkora probléma mindenből (légrugót mire kicserélik, kompi is megy, majd újta, mert tömítéseket nem cseréltek, turbó és a kenési hibák fel nem tárása, fékfolyadék és az abs kocka, hátsó lengőkar csapágy és a komplett híd, első olajfogyasztási jelek és a gtk, ásványi sűrű szar olajjal használni a dpf-es dízeleket, stb stb stb).
bitpork: Hja, ez is nem kis mértékben drágult. Jövő hónapban gari véget szerviz, de hozzáértő függetlenség viszem; az is drága (otthon 45 perc alatt megcsinálom beszeráras alkatrészekkel) de nem olyan röhelyesen mint a márkakóklerszerviz (77k olaj+pollen). Sejtettem hogy még 3 évig nem fogom ezért szervizbe hordani, mert az 400kg plusz; de jövôre sztem hagyom a fenébe, nem vagyok fejőstehén.
Egy közepes ötös esetén kellene egy 6-8 férőhelyes garázs, de szupersport autók játszós/ritkaságok lennének inkább. Egy V6 C5 kombi is jönne, egy Elise, a többit meg kitalálom
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Jól mutat egy posztban ez a két szövegrész:
"Az egy dolog, hogy álmot vesz erőn felül..." és a "Sejtettem hogy még 3 évig nem fogom ezért szervizbe hordani".
Persze te rendesen megcsinálod nehogy magadra vedd!!! De átlag Jóska aki ugyanígy nyomja az elviszi a sarki pékhez aki belekókányol aztán persze, hogy tele vannak az utak életveszélyes romhalmazokkal.
Az NKH meg persze szarik kiszűrni őket de az megint egy másik történet.
#nincsbennetarcsi
Bdanyy
addikt
Octavia esetleg? Ott már a 3-as óta van bőven hátsó lábtér meg csomagtartó. Pont nemrég próbáltam ki a karoqot, hatalmas csalódás volt milyen kicsi hátul (meg elől is tágasabbra számítottam). Nem tudok magam mögé beülni csak ha a térdem kilyukasztja a háttámlát, alig nagyobb hátul mint egy octavia 1/iv golf (ok, hosszú a lábam, de 2m alatt vagyok azért ). Képzelem a scala/kamiq mekkora lehet, azokba be sem ültem.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Veron
őstag
A Scala egyébként meglepően tágas, így a Kamiq is, de ott a csomagtartó kisebb.
Új Octavia kiesik, mert drága, ezért is maradtam a Scala/Kamiq, Juke, Corolla, Puma, talán Focus vonalon.
Használt Octavia egyébként tök jó lenne, ha lenne megfelelő lízingkonstrukcióban, de csak 8-10% THM-eket látok, míg újnál ez 4-6%. Egyedül Toyotából látok 6% környéki THM-et használtautóra.
Ezért az új irányába tol a piac, bár nyilván kisebb autót kapok ennyiért. Ami egyelőre nem feltétlenül baj, mert egyelőre a 2 felnőtt mellett egy gyerekülésnek, babkocsinak kell a hely.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
MC Pite
veterán
Amíg a magyar műszakiztatás (ha rendesen csinálják) egy rossz vicc, addig sajna ez van . Világítás? Gumik? Lengéscsillapítás? Rozsda? Károsanyag/korom kibocsátás? A nagyját nem is tudják mérni, amit meg igen, azt szarul (pl csillapítás).
Főleg amíg a fejekben az a másik dolog, hogy 2 évente a műszaki miatt kell megcsináltatni az autót, de olcsóért, mert a 3-5 dolog már drága!
A garikiterjesztést megvették a pugra, de a márkaszervizekben lehet bármit érvényesíttetni. Erről már te is olvastál eleget...
Ez olyan mint a TB. Befizetem, mert kötelező, majd fizetősen járok olyanhoz, aki ért is valamit az adott szakterülethez. Ha választhatok hogy a tatabányai gyökerekhez vigyem ha baja van, vagy a Peters/Vargasz műhelybe vigyem fizusan, nem kérdés. 1-2 időszakosra elviszem Rolandékhoz, legyennpecsét/gari, aztán utána amit tudok, szervizelem magam (ahogy szoktam), nehogy berozsdásodjanak a szerszámok . A 208 psa, nem kell minden szarhoz új szerszámot vennem mint a Renaultnál .
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Jah ah már márkaszerviz: pont tegnap volt első olajcserén a Skoda, olyan komoly chclist volt, hogy még a szerintük lapos gumikat is felfújták. Mondjuk ettől összetettebb feladatra nem is alkalmasak az igaz.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Ha Juke meg Puma; Capture-t nézted?
Én nem nagyon szeretem a crossovereket, de a HRV meg ez még elfér nálam is, nem sikerült eléggé elbaltázniuk. 2008 se rossz, motorjait is jobban bírom mint a Kamiq-ét, de méretben, praktikumban, komfortban sztem a Capture a legerősebb kombó.
Persze Ceed/Megane/Focus/Corolla(hibrid)/308 kombi jobban kellene, de más kérdés.
Qru: 2 éve bejelentettem a Pikacsut a szinténntbányai citrom márkakóklerekhez, 7k klímatisztítás meg 21 pontos átvizsgálás. Visszahívtak, oké, a pontokat nem tudják, majd a szerviz megmondja. Odaérek időpontra, kérdik hát én? Mondom itt a visszaigazolt időpontom (központból). Jaaa, erről nem tudnak, 1 szerelő van benne az is mindjárt megy. Mondom jó, akkor ha már itt vagyok, módja meg mi van a 21 pontban (szuper hasznos dolgok szoktak lenni, de rend a lelke mindennek). Nem tudja. Mondom te vagy a szervizfelvevő? Igen. Mondom mit adsz ki a szerelőknek ilyenkor? Egyébként az asztalán ott volt a prospektus erről a szervizakcióról... Majd hívnak új időpontért. Sejted, azóta is. Renaultnál tudnak normálisan hozzáálni az emberhez tbányán, ha már az autóikhoz ők se nagyon értenek, de készségesek. De a ford+pug, fú, az nagyon az alja ami itt van. A győri kirendeltségvezető basztatta őket, ( 3 hét után egy két csillagos google értékelést hagytam, mert árat se tudtak adni) és azután nagynehezen adtak telefonon árat. Meg mikor személyesen voltam korábban bent: 'Majd az előző tulaj szól nekünk ha van visszahívás az autóra'. Az állam kerestem a szalonban . [Pug a középkorban él, nincs közös rendszer, nem látják a szervizeket, tulajváltást.]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
BigBlackDog
veterán
A kerekekbe fújt levegőért mennyit számláztak? Vagy nitrogént használtak?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Drága ám a luft a márkakerben. Rászámoltak 15 percnyi a rezsióradíjat.
#nincsbennetarcsi
Veron
őstag
Nekem sem a szívem csücske a SUV, de nincs is gondom vele, amolyan don't care.
Captur kiesett valamiért nálam, de lehet revideálom magam. Gondolom értéktartásban nem egy bajnok.
2008, Ceed, rosszul törik. Focus ott van a listában, Corolla és HR-V is drága sajnos.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Bdanyy
addikt
korando/tivoli?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Veron
őstag
Tivoli teszteket néztem, de nem győzött meg. Na most már nem veszek fel új típust a listára, mert sosem döntök így.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Gabis
őstag
Időről-időre elkap a hév, hogy lecseréljem a jó öreg verdát, de most vagy én emlékszem rosszul, vagy tényleg ennyire elszálltak a használt autók árai? Csak pislogok...
Paxker315
addikt
Olyan 25%-al mentek el. De a forint sem ér annyit, mint tíz éve...
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
marcusa
addikt
Sziasztok Srácok!
Feleségemnek szeretnék autót vásárolni, munkába járáshoz, napi kb 40km oda is és vissza is. Benzinest szeretnénk, és a kinézet fontos neki, többek között megtetszett neki az Ufo civic. Melyik motor az ajánlottabb, az 1.4 vagy az 1.8? Jól néztem autóalkatrész webáruházban hogy egyikben sincs kettőstömegű? Van valami félnivaló ha esetleg egy ilyenen elgondolkodunk? Köszi!
:-)
tboldi
nagyúr
1.8 leginkább, de ha mégis 1.4, akkor a későbbi, 99 pacis verzió legyen.
DMF nincs egyikben sem.
BigBlackDog
veterán
Megvétel előtt azért próbálja is majd ki, hogy mennyire bejövős. Nálunk nem annyira aratott sikert a vezetése. Többek között a bizonytalan kuplung fogáspontra és nehéz kilátásra volt panasz.
Motorból 1.8-at javasolnám. Kettőstömegűről nem tudok a benzinesek esetén. Nem tudom, hogy milyen időset nézegettek, de azért egy két apróság, méregfog lehet már. Ahogy olvastam kijelzőknél a szalagkábel forrasztás szokott elengedni, kopogó kormányműről is lehet hallani, klímakompresszor is szokott halálozni, de amúgy motor-váltó terén szerintem jó konstrukció.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
A Civicekbe is szerelhettek csúsztatást elősegítő cuccost, mint a Jazz-be? Attól lehet bizonytalan a fogáspont.
Én nem veszem észre, hogy lenne. Amit én vezetek abban a végét járja a kuplung, munkatársamé vajpuha, szépen adagolható, szerintem teljesen korrekt.
Mondjuk én Jazzben sem vettem észre, hogy lenne bármilyen segítség (első generációs, 2004, 1.4)
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Pótolható extra [yt link]
tboldi
nagyúr
Normál használat közben nem tűnik fel, de amikor be akarnék slisszolni egy kereszteződésbe nagy gázzal és leugorva a kuplungpedálról, akkor tovább csúsztatja, mint szeretném. Nem minden alkalommal, de előfordul, legalábbis én ezt tapasztalom a Jazz-zel (2006-os, facelift utáni GD1).
szerk.: Elkopva még nincs, különben menet közben is csinálná nagy gázra, a kuplungpedált nem érintve.
Illetve csúsztatáskor nem nő a fordulatszám sem, de ugye az enyém már elektromos gázpedálos, valószínűleg ebbe is beleavatkozik.
szerk. 2: Megvan, angolul clutch delay valve-nek hívják ezt a cuccot.
[ Szerkesztve ]
E39-ben gyűlöltem, abban is van. Pillanatok alatt megtudod égetni racse közben. Igaz a Jazz-t nem pörgettem 3 fölé, csak néha elugrottam vele alkatrészért, szerelőm autója volt. Az ufoban viszont akkor nincs, mert az lát 6800-at is.
tboldi
nagyúr
Az EPC szerint van az ufóban is (a Honda dampernek hívja, a master és a slave cylinder között van).
De nem fordulatszámfüggő igazából, simán csak tovább tartja csúsztatva a kuplungot néhány helyzetben, ezzel kímélve a hajtást a hirtelen erőhatástól, emiatt érződhet bizonytalannak a fogáspont.
[ Szerkesztve ]
Directors
senior tag
Sziasztok!
Kérhetnék egy kis segítséget ?
Külföldről behozott autònál a honosítás mennyi idő még ha a műszaki és az eredetiségvizsgálat már megvan ? Legfőkép az érdekelne hogy a navnál a regadò befizetése mennyi időt vehet igénybe. ( Vidéken, nem Pesten) Ha jòl tudom eztán már csak az okmányirodába kell menni ha ezek megvannak. Az meg pár napnál nincs több.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Toyota Auris HDS 2010 végi típus szerintetek mennyit ér? Az autó igazoltan második gazdás, látszik, hogy vigyázva volt rá, kevés km van benne. Ti mennyit adnátok érte? 2,5-3.0M?
Illetve 10 év feletti autóra megújítható a hybrid garancia? Ha nem, rossz akkuk esetén milyen költséggel kell számolni?
KoVee84
senior tag
Km? Link?
Én is pont ilyet keresek
Doki16
addikt
Jól írod valahova 2,5 és 3 közé lőném be. Ha kevés a km és sok az extra akkor egy 3-al nyitnék és utána még mindig tudod lejjebb vinni.
Nem tudsz már garit kötni rá az max 10 éves korig lehet. Ha javítani kell akkor kb. 15k egy cellamodul. Nézd végig sok okosság van benne. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
dj79
senior tag
Szia!
Állapot, felszereltség és km függő.
A hibrid garit egy 2010es autónál már nem fogod hosszabbítani.
Modulonként 12-15e a csere.
alázógyík
őstag
Szia!
Egy hasonló Aurist árúl a gazdája(talán 66K km van benne, első tulaj), 3,5 millióról indult.
Aztán volt 3,2, és most 2,9-nél jár. Szerintem sok, de ha nem sürgős neki, akkor mindegy.
10 év felett nincs hybrid gar, nem lehet tovább hosszabbítani.
Egy komplett akku csere, igen jó állapotú használtra olyan 300K körül van.
De szerencsére lehet külön cellaként is cserélni.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Nokia G50 5G,4/128GB Képernyőzáras!
- Hibátlan újszerű garanciális Playstation 5 ( PS5 ) Fejhallgatóval Töltőállomással Lemezes (CFI-1116)
- Hibátlan, új állapotú Tchibo akkumulátoros derékmelegítő külső akksis
- Gigabyte GTX 950 Windforce OC 2GB
- A52 s -t keresek alkatrésznek!Az enyém valószínüleg alaplaphibás.