Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#195401) molnarpeter válasza buci30 (#195398) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Motorkód? Emlékeim szerint a BKD korrekt (jobbik ffajta PD elemek, nincs olajpumpa tengely hiba), viszont a hengerfej repedése ennél is jelenlévő kockázat valószínűleg - ha volt cserélve új darabra, és ennek cikkszámát leellenőrzöd, akkor még lehet belőle jó vétel. 1.9 PD esetén DPF nélkülit kéne vadászni, és vétel után hajtórúdcsapágy csere kb kötelező.

[ Szerkesztve ]

(#195402) molnarpeter válasza Gabesz87 (#195393) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Sokadrangú szempont egy jövőbeni autócsere, de mostanra talán most néznék valami köztes 2.0 dízelt, ami nem Passat, aztán ha visszajön a munkába járás, akkor ugranék tovább GTE-re :F

(#195403) tboldi válasza Tothgera30 (#195400) üzenetére


tboldi
nagyúr

Minket 2004 óta boldogít egy M13A-s WagonR, ezen is tanultam meg vezetni 10 évvel ezelőtt, és a mai napig vezetem rendszeresen. Valóban nem a legkényelmesebb a futóműve, de nekem valós 130-nál sincs benne halálfélelmem. Megszokás kérdése.

szerk.: Ja, 165/60R14.

[ Szerkesztve ]

(#195404) molnarpeter válasza gooool (#195388) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kb a Bosch rendszeres dCi-vel állítanám párba kockázatilag (+kettőstömegű, de 5-ös váltóval elviselik az átalakító szettet végülis). Régebbi bódéban inkább a kor/rozsda igényelhet odafigyelést, maguk az elemek jól felújíthatók, kábelköteg és tömítés dolgok esnek be főleg szerintem. Újabbik generációban a 105 lovas csak DPF nélküli változatban érdemes keresni (pótkeréknél matricán leellenőrizhető PR kódok alapján), és hajtókarcsapágy csere nem árt szerintem elővigyázatosságból (totalcar megénekelte a BXE-nél, de neten láttam más motorkóddal is hasonlót, annyit megér a nyugalom). Ha azt nézzük, pl Caddy-ben is miket elviselnek, annyira szerintem sem nyűgös :D Fabia esetén lehet kicsit unfair az összehasonlítás 1.2 HTP-vel (szelep beégés, lánc nyűgök)... Világbajnok SDI-vel meg minek is összevetni költség oldalon ;] Benzines erőforrás volt még 1.6 is talán, bár az 1.4 gyakoribb, de ők aránylag torkosak ahogy hallottam. Polo+Ibiza ugyanez.

(#195405) buci30 válasza ngaba (#195399) üzenetére


buci30
addikt

molnarpeter

Max 2 misi lesz rá így ezeket találtam kb

2007-es A3 1.8 T FSI Ambiente 160L
2006 A3 A3 2.0 PD TDI 140L

A4 tetszik még de ott ami nem kombi az Sedan de az régi ami van is éppen egy 98as Audi A4 b5 2.4
Vagy ami tetszik A4 az meg drágább mint ami van rá keretem sajnos.
130L alá nem igen mennék és kombi se.
Így jött az A3 az még sportos is azért.

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195406) Tothgera30 válasza tboldi (#195403) üzenetére


Tothgera30
Ármester

A linkelt példányt 03-ban újonnan vettük, százhúszezer körül ment el. Ez még a G13BB utolsó verziója, 5 személyes verzió volt. Talán mi 175-ös gumikat pakoltunk rá, azzal azért feszesebb volt. Fordultam már vele három keréken, siettem 160-al szilveszterkor, szóval nekem csak pozitív élményeim vannak vele.

Néha egy mk1-est nagyon elfogadnék.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#195407) Gabesz87 válasza molnarpeter (#195402) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nem vagyok az a fajta, aki pár évente cserélgeti az autót. Így nőttem fel, nálunk egy új autó tizen évekig megvan/megvolt. Mostanit sem cserélnén le, ha nem lenne muszáj. Szóval nem úgy fogok venni, hogy valamit most átmenetileg, aztán majd ha visszaáll minden a régibe akkor újra valamit. Egyébként nálam a dízel is bemelegszik a 8 km alatt. És mind írtam, nem ez teszi ki az autóba tett km-ek nagy részét, szóval értem, hogy jó a GTE, de én józan paraszti ésszel úgy érzem, nem nekem való.

(#195408) Casoli


Casoli
őstag

Sziasztok!

Tudna valaki tippet adni, hosszú útra milyen diesel autót érdemes vásárolni?

3. autónak jönne a flottába, kettő benzines Volvo V40 (200 és 160LE, 2000 évjárat) mellé. Öreg autó is jó, a lényeg, hogy megbízható legyen, nem bánnám ha kettőstömegű se lenne benne, és nem lenne teletömve elromló komfort elektronikával. És persze az sem elhanyagolható hogy gyárilag legyen normális korrózióvédelme.

Tippet tudnátok adni ami alapján elindulhatok?

Köszi

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#195409) Casoli válasza Casoli (#195408) üzenetére


Casoli
őstag

Bocsi, 400 ezer alatt gondolkozom.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#195410) r6man123


r6man123
senior tag

Ezt a Sasyo 1.0x - et megnézném holnap, 2022/5ig van forgalmija. Horgász autónak kellene.

Megpróbálom elvinni valahova, ahol meg tudom lesni az alját. Ennyi kb elég lehet (laikunsnak) hogy észre vegyem a nagyobb hibákat. Nem csodás vagy új autót keresek, de jó lenne egy olyan autót fogni, amire nem kell a kov műszaki előtt az autó vételi árát elkölteni.

Mennyivel lehetnek jobbak (ha jobbak a GLX-ek hasonló évjárattal és futással).

Köszi!!

(#195411) Richard! válasza buci30 (#195405) üzenetére


Richard!
addikt

Csak nem engeded el ezt az autócserét...
2 millából vennék egy MK2(,5) Focus-t 1.6 benzinnel, a maradék 5-700 ezret pedig elraknám tartalékba.

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#195412) 8th válasza Casoli (#195408) üzenetére


8th
addikt

Audi A2 TDI. Nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő és alu bódés. 750k körül vállalhatót, 1M-ért már szépet lehet kapni belőle.

(#195409) Casoli Ennyi pénzből csak az 1.9 SDI marad. Rémesen lassú de nagyon takarékos és örök mint a nyomorúság. Vagy ha haladni is szeretnél akkor valami LPG-s akármi.

[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#195413) Kurfürst válasza [CS]Blade2 (#195322) üzenetére


Kurfürst
csendes tag

Jazzben bőven van fejtér lábtér, a pakolhatoságban meg szerintem verhetetlen (magic seat). Háttámla döntés nélkül is épp belefér egy tele pakolt bevásárlókocsi.

Egyébként városi kisautóhoz képest egész fickós is és nagyon jó az úttartása. Az autópályázást a kisebb motorokkal szerintem nem érdemes 110 felé vinni, viszi ugyan de ott már kezd hangos lenni.

Szerintem zseniális kisautó, a többit nem ismerem.

(#195414) molnarpeter válasza Casoli (#195408) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bármelyik VW csoport termék 1.7/1.9 SDI motorral. Praktikusan minél fiatalabb, annál kevésbé lesz jelen korrózió, vásárlás után mindenképp érdemes 1-2 kritikus részt külön kezelni megelőző jelleggel, de a galvanizált bódé jól bírja (Golf 3 és kortársai még nem ilyenek). Gyakorlatilag see drága, de gyakran elromló tétel nincs a motoron, beltér/extrák rendelkeznek pár nyűggel, arra meg van tucat DIY, bár egy részükkel együtt lehet élni, ha teljes low-cost üzemeltetés a cél. (Klíma, fűtés meg kb minden típusnál drága, illetve munkaigényes javítás.) Váltó hiba volt eleinte 1-2, de ennyi év és km után már nem nagyon találsz javítatlant (szegecs lett csavarra cserélve és ennyi.)
Fabia/Polo/Ibiza talán amire lőnék első körben. Ha kisebb elég, akkor Lupo. Nagyobbak közül már nevesebb, de talán egy Octavia beeshet, esetleg Leon/Toledo, Golf 4.

[ Szerkesztve ]

(#195415) Veron


Veron
őstag

Lancereknél mire kell figyelni, mi a buktató? Azonkívül, hogy koros technika, nincs semmi csilivili extra, de ez a tény ismert. Ez pl. jónak tűnik, nem? [link]

[ Szerkesztve ]

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#195416) molnarpeter válasza Veron (#195415) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kb annyi, hogy legyen 1.8 vagy nagyobb motor benne :R

(#195417) Veron válasza molnarpeter (#195416) üzenetére


Veron
őstag

hurka az 1.6? papíron a 117 LE pedig nem hangzik rosszul.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#195418) KoVee84 válasza Veron (#195417) üzenetére


KoVee84
senior tag

Nagyon! Az 1.8 sem sokkal erősebb, viszont az meg jelentősen szomjasabb :U

(#195419) Veron válasza KoVee84 (#195418) üzenetére


Veron
őstag

kár érte, kiváló ügynök volt

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#195420) molnarpeter válasza Veron (#195417) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Megbízhatóság miatt :R

(#195421) buci30 válasza Richard! (#195411) üzenetére


buci30
addikt

Audi jön szóba csak. Nem szeretnék más márkát. De köszi

Azért lett mégis váltás mert azért egy '98 vagy egy 2004-2005 évjárat között van különbség.
A 7 év az azért számít.

Az 1,8 T FSI- nem ajánlott azt olvastam tegnap valahol
Akkor így marad 2.0 TDI és a 2.0 PD TDI
Most a 2.4 az 165 L sokat nem szeretnék veszíteni a gyorsulásból olyat keresek azért.
A 2 misi kerettel ez az A3 még tetszik is. Plusz a sedan ami van is A4. Kombi valahogy az én világom nem de volt, hogy már rá néztem egy avantra de mindig rá jövök nem tetszik 😂

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195422) buci30


buci30
addikt

Audi A3

No ez a cikk szerint nem kell Audi A3-at vennem úgy érzem.
Ami nekem tetszik az a 170L meg stb pont amiket lehúznak kb.

Tehát ha 2misi kerettel és Audi vonalon szeretnék maradni, akkor ki kell próbálnom egy Avant hátha vezetve vagy utána be jön a kombi is 😂

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195423) Anaren91 válasza buci30 (#195422) üzenetére


Anaren91
senior tag

2 misiből már veszel egy egész tűrhető E60 530d-t. M57 elnyűhetetlen motor, kimegy a világból, lóerő is van benne bőven, és nem kerül többe fentartani mint egy Audit. Viszont meg kell nézni, hogy kitől veszed, km valszeg sok lesz benne, de állapotra vegyél autót, ne kilóméterre. Legyen múltja, rendszeres olajcsere a legfontosabb. És inkább 2 misi felé nézelődj, ne az alja 1 misi kategóriát, mert arra még 2-t rá fogsz költeni legalább...
[link] pl ez elég jónak néz ki leírás alapján

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195424) buci30 válasza Anaren91 (#195423) üzenetére


buci30
addikt

Köszi
Bmw az tuti nem több évjárat van pár ismerősömnek..., de saját szervizük van lassan ahol klub életet élnek minden nap. Én jót még nem halottam hosszú távon bmw-ről. De tény szépek de nagyon szerviz igényesek.

De találtam 2005-2008 A4 2.0 PD TDI vagy hasonló 1,5-2 misi környéke. Na ezek még tetszenek is es felszereltség is jobb. Multi kormány is van végre 😂

[ Szerkesztve ]

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195425) MooN00 válasza buci30 (#195424) üzenetére


MooN00
aktív tag

BMW M-es motorjai (mint az M57 is) az egyike a legmegbízhatóbbaknak abból az evjaratbol, ellentétben a 2.0 PDTDI- vel, ami pont egy rosszabbul sikerült motor.
Totalcarrol idézve:

Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki.” 20 motor ezeket kerülje
Olajszivattyú tengelyének kopása

Aki motor szám szerint ismeri, talán tud olyat, amiben már javították ezeket a hibákat.
Ha VW konszern vonalon maradsz, jobban jársz, ha 1.9 PDTDI vagy 2.0 CR TDI erőforrást keresel.

[ Szerkesztve ]

(#195426) buci30 válasza MooN00 (#195425) üzenetére


buci30
addikt

Pont most néztem a YouTube-on ezt amit írtál 😊 De ha olaj csere van a váltóban akkor nem lehet gond azért azt is mondta mint amivel a riport is készült az is jó volt.

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195427) Anaren91 válasza buci30 (#195424) üzenetére


Anaren91
senior tag

Mint írtam, ha nem egy lifingott fost veszel, és értelmes motorral, (M57, N52) akkor megbízhatóak, és nem kell rákölteni az életed. Nekem 1 éve van meg a 35d, rendesen karban volt tartva előtte, 1 év alatt 200k-t költöttem rá szerelési díjjal együtt, és ennek a 90 %-a megelőző karbantartás volt, bőven ráért volna még cserélni azokat amiket cseréltem. De inkább kicserélem időben, még mielőtt nagyobb galibát okoz.
Nem meggyőzni akarlak, csak vicces, hogy a nagy szervízköltséget hozod fel, mikor 2 misiért akarsz német premium autót venni, egy nem túl jó hírű pd tdi motorral :D Járj utánna a motorkódnak, mert a korai pd-k elég betegek voltak, amit később javítottak.

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195428) |AP|


|AP|
veterán

Sziasztok!

4 millió körüli keretből szeretnék autót venni. Két opció van:
- használt, de jó állapotú autó (esetleg még garanciális is)
- alacsonyabb felszereltség, kisebb, de új (Corsa, Swift, esetleg Fiat Tipo) 5 millió alatt.

Mivel nem értek túlzottan az autókhoz ezért az új adta biztonság vonzó számomra, de tisztában vagyok az értékvesztéssel, és hogy jóval kevesebbet kapok a pénzemért, mint egy jól kifogott használtnál.

Mit tanácsolnátok merre menjek és a két opcióból milyen típusok jöhetnek szóba?
Amikre én gondoltam:
1. verzió: Mazda3 (benzin, 100e km alatt), Astra K, KIA Ceed, hasonlók
2. verzió: Corsa, Swift, Fiat Tipo (5 ajtós)

Köszönöm előre is!

(#195429) Gombinyó válasza |AP| (#195428) üzenetére


Gombinyó
őstag

Ebben az ársávban már nem igazán van olyan mértékű értékvesztés, mint évekkel ezelőtt. Főleg, ha nem reálértékben nézed, hogy mit ér ma a forintod és mit fog 3-4 év múlva. Ha eleget tud nyújtani egy belépő 4-5m ft-os kis autó, akkor vedd azt. Pár év múlva hasonló áron tudod eladni, mint amennyiért ma megkapod újonnan. Főleg, ha találsz még 4 hengeres szívó motorral.

[ Szerkesztve ]

(#195430) bandus válasza |AP| (#195428) üzenetére


bandus
veterán

En elmennek a k astra fele, tobbet nyujt mint a ceed

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#195431) aero. válasza buci30 (#195426) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Rossz nézni ezt a vergődést, betegágyakat nézel 2 millió hitelből. Az egyetlen reális opciód, ha cserélni akarsz, ha veszel egy 1.8-as ufó Civicet, dinamikusabb, mint az audid és 8 alatt eljársz vele. A 2 millió hiteled mellett ezzel szopatod le magad a legkevésbé a járulékos szervizköltségekkel.

(#195432) Anaren91 válasza aero. (#195431) üzenetére


Anaren91
senior tag

Jah ha hitelből akar kocsit venni akkor engedje el a régi német premium vonalat... Nem csak megvenni kell tudni ezeket...Olcsón meg lehet őket venni, de a szervizelés ugyan úgy premium áron van még, hacsak nem a legalja vacak alkatrészeket akarja belepakolni, amivel csak még nagyobb szívás lesz a vége... Ilyen esetben én is azt mondom, hogy addig nyújtőzkodjon ameddig a takarója ér, és vegyen valami japán kocsit 1-1.5 körül. Bár alapból elvetem bárminek a hitelre való vásárlását.. Ha nincs pénzed rá, ne vegyél. Főleg ha csak azért akarsz venni, mert már meguntad az egyébként működő kocsidat...

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195433) buci30 válasza aero. (#195431) üzenetére


buci30
addikt

Anaren91

Jó tény nem vagyok képbe azért kérdezek okosabbak vagytok aláírom, és inkább és úgy nézegetek :)

Akkor így kérdezem ha Audi vonalon szeretnék maradni és 2 misi akkor mit javasoltok így egyszerűbb lehet 😊

Pl akkor ezekből mi vállalható :

[link]

[link]

[link]

[link]

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195434) Anaren91 válasza buci30 (#195433) üzenetére


Anaren91
senior tag

[link] kb egyik se ha nem akarsz mélyen zsebbe nyúlni. De hogy élő példával jöjjek, szomszédomnak volt egy A6 2.5 v6 tdi-je. Egyszer csak beszart, rávert 600k-t majd 1 misi bukóval eladta motorhibásan.
Ne csak a kocsi árát nézd. Elősször mérd fel, hogy ha valami beszarik, lesz-e banánra való.
Manuálisnál pl egy kettőstömegű csere kb 200k. Vezérlés csere megintcsak kb annyi. 2.5 be nem tudom mennyi olaj megy, de pl nekem a 3.0-ba belemegy 8.5 liter, szűrővel egyött közel 40k volt csak az olajcsere, amit 10k kilóméterenként nem árt megtenni, ha nem akarod, hogy nagyobb baja legyen a motornak. Mondjuk pont nálad szarik be a turbó. Megint 200-300k szereléssel együtt.
Szal a vétel ár csak egy dolog, ami olcsónak tűnik hidd el nem lesz az. Gondold át, lesz-e pénzed fentartani mielőtt megveszed.

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195435) yodamester10 válasza |AP| (#195428) üzenetére


yodamester10
őstag

Első körben mik a felhasználási szokásaid,mennyit mész egy évben,gondolj a jövőre esetlegesen életbelépő emissziós szigorításokra,van-e gyerkőc,extrák stb?

(#195436) buci30 válasza Anaren91 (#195434) üzenetére


buci30
addikt

Akkor kb most úgy jön ki, hogy 2misiért nincs használt Audi amit érdemes megvenni??

iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro

(#195437) Richard! válasza buci30 (#195433) üzenetére


Richard!
addikt

Szvsz engedd el az audi vonalat.

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#195438) Anaren91 válasza buci30 (#195436) üzenetére


Anaren91
senior tag

Nem mondtam, hogy nincs, csak legyél vele tisztában, hogy egy újkorában 10-20 milliós kocsit akarsz megvenni használtan, 15 évesen 2 misiért. És a szervízköltségek nem zuhantak olyan mértékben mint a kocsi ára. Lehet, hogy megveszed 2 misiért, és egy darabig jó lesz, de ha jön a rész amikor költeni kell rá, akkor zsebbe kell nyúlni. Befecskendező csere pl ha eljön. darabja 130-160k. Mint írtam fent lendkerék megint húzós. És van még pár ilyen tétel ami odavághat.
3-ért vettem a sajátomat, hálistennek sokat nem kellett ráköltsek még, mert előző gazdája már megtette az évek alatt. 180k km-nél került hozzá, 3 év alatt 2 misit költött rá.(mondjuk ezt is csak azért, mert nem volt elég a 272 ló, és mielőtt megiratta 350-re kicserélt mindent, hogy ne legyen baj a régi alkatrészekkel)
Nekem sikerült beleszaladni pl egy olyanba, hogy egy 20 cm-es gumicső kiszakadása miatt vettem 60k ért egy légtömegmérőt. És ha nem nézek utánna, és a bent lévő száma alapján keresek, akkor 104k lett volna a légtömegmérő. Meg kell nézni kitől veszed, mennyire volt karban tartva. Ha foglalkoztak vele, akkor csak szinten kell tartani, ami annyira nem "vészes". De ha sikerül kifognod egy leharcolt példányt akkor szívni fogsz, és drága lesz.

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195439) Gombinyó válasza buci30 (#195436) üzenetére


Gombinyó
őstag

De biztos van, csak arra próbálnak rávilágítani, ha az autó ára sincs meg zsebben a várható fenntartási költségek komolyan földhöz fognak vágni egy öreg német prémiumnál.
Minden jóindulattal...
Nem árt ezzel tisztában lenni mielőtt ilyesfajta hitelbe vered magad. :R

(#195440) Richard! válasza Gombinyó (#195439) üzenetére


Richard!
addikt

Most is öreg prémium van a garázsában, egy A4 B5 2.4 V6

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#195441) KoVee84 válasza |AP| (#195428) üzenetére


KoVee84
senior tag

Mazda 3, Ceed jó választás :K
Ebbe a keretbe már beleférhet valami újabb magasabb építésű is benzines vonalon. CX3, HRV, Stonic, Captur

(#195442) Anaren91 válasza buci30 (#195436) üzenetére


Anaren91
senior tag

De am még egy példa, ez most jutott eszembe. Németországban volt egy haverom, volt egy 2.0 TSI A3-a (ami egyébként egy teljesen jó autó volt, ha TSI-ben gondolkodnék, valamikor, valszeg 2.0-es lenne, azzal van a legkevesebb baj). Eladta, mert kicsi volt neki, vett egy A4 kombit 2.0 pd tdi. 5000 euró körül vette, pár hónapig jó is volt, aztán jöttek a gondok. Egyik napról a másikra olyan lett a hangja mint egy traktornak, rázott a kasztni. 2000 euró körül kellett ráköltenie, aztán amikor már olyan állapotban volt, hogy épp nem volt vele valami minden nap, akkor gyorsan elpasszolta 4500-ért, és lenyelte a közel 1 misi bukót. Szóval legyen a szemed előtt, hogy miért lehet egyes példány olcsó. Lehet az előző gazdának már tele lett a töke vele, és megpróbálja elsózni valakinek. Ezt persze nem fogja az orrod alá dörgölni.

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195443) KoVee84 válasza buci30 (#195436) üzenetére


KoVee84
senior tag

Ezt pl megpróbálhatod lealkudni 2re. Nyilván meg kell nézni és tutibiztos nem ennyi benne a km, de villantani ezzel is lehet és még ésszerű összegből fenntartható. Meg egyébként nem is az az elromlós fajta.

(#195444) Gombinyó válasza Richard! (#195440) üzenetére


Gombinyó
őstag

Akkor viszont átgondolt, saját tapasztalatból megalapozott lépés lenne. Sok sikert hozzá :)

(#195445) 8th válasza buci30 (#195433) üzenetére


8th
addikt

Alapvetően az a probléma, hogy az általad írt keretből pont azok az A4 audik megcélozhatóak amiben elég vacak motorok vannak. Az audi multitronic váltójától meg egyenesen az isten óvjon. Amúgy az A4 B6 egy tök kicsi autó. Miért pont azt szeretnél?

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#195446) dj79 válasza buci30 (#195436) üzenetére


dj79
senior tag

Kb nincs. 1.8tsi betegágy, korai 2.0 PD szintén.

(#195447) vzsryl válasza buci30 (#195436) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Inkább vegyél fel 4M-et, aztán ~3M-ből vegyél egy 2.0CRTDI B8 A4-est lehetőleg manuális váltóval, a maradék pénzt pedig tedd félre szervizre. Ennél okosabban nem tudod megoldani hitelből a dolgot. Ha nem fér bele a magasabb törlesztőrészlet, akkor ezeknek az autóknak a fenntartása sem fog menni.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#195448) Tothgera30 válasza |AP| (#195428) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ebből a keretből igazából mindegyik jó döntés. Ahogy bandus írta, talán én is egy 1.4T K Astra felé hajlanék. Esetleg használt Yaris HSD megér egy pillantást.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#195449) Anaren91 válasza |AP| (#195428) üzenetére


Anaren91
senior tag

Hahun van fent pár kb 0 km-es corsa 4.2-4-6 között. 5-6 év garanciát adnak rá, sok bajod nem lehet velük. Ha elég a 75 ló persze. [link] Ez egész jónak néz ki. Vagy [link]
Nagyon nem lőhetsz vele mellé. ahogy néztem konfigurátorba, kb 2 misivel olcsóbb, mintha most összeraknál magadnak egyet...
Vagy itt egy kis 102 lovas méregzsák, ez is új [link]

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#195450) xact


xact
tag

Sziasztok!
Lehet nem ide illik a kérdés, de hátha.
Családtagom most szerezte meg a jogsit, de csak automata váltóra. Az oktatója azt mondta,hogy amiben van +/- ( tehát manual lehetőség) olyat nem vezethet.
Szerinten ez hülyeség, még aha szekvenciális lenne azt megértem, de ezt.
Szeintetek?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.