Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Világ napszakokban (képek)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #163412 üzenetére
147 és GT fenntartásilag közel azonos, a GT tágasabb, még a 156-nál is. GTV szűkös, hátra amputált lábú törpék elférnek, de az más liga, hiába padlólemez társ a Coupe (és egyébként a 147,156,GT, Lybra, Multipla, Marea/Bravo/Brava/Tipo stb stb) a Coupe tágasabb, gyakorlatilag azonos a térkínálata a Bravoéval (182-es).
Coupéból jót 7 számjegyen innen, jót nem fogsz találni, pláne nem itthon.
2.0 20v inkább ne, 20vT szintén ne (kivéve ha nagyon ismert az előélete) 2.0 16v és ebből a turbó is jó, 1.8 16v is jó, de kényesebb, butított Twin Spark motor (gyakorlatilag Twin Spark nélküli 1.8 TS Alfa )
Futóműve és gyakorlatilag mindene megegyezik a HGT Bravoéval.De nem írtad, hogy üzemanyagban mi az elképzelés? Mekkora a keret?
Én személy szerint keresnék egy FL utáni 147-ből egy 8v JTD-t, futóművet gatyába rázod, lefutod a kötelező kört a motorral és társaival, aztán csak mész. TS/JTS, pláne Selespeeddel elég nagy akna tud lenni.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Ukrajnai háború
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Spórolós topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Külpolitika
- Gyúrósok ide!
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen