Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Internet fejlesztés országosan!
- Raspberry Pi Zero W külső antenna újrahasznosított alkatrészekből
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #143680 üzenetére
Igen Audi kicsit alulméretezte ezt a váltóját. Subarukban is csak az új láncos verziót érdemes venni, Mitsubishi használ még cvt-t (Lancer pl) azokban is jó (bár ők dsg-t is használnak (SST néven fut) de azt nem sikerült jól klónozniuk így kerülendő), Honda Civic/Jazz is van cvt-vel, azok is jók vagy a Toyota cvt-je (Corolla).
Meg ugye a hibridek (e)CVT váltói de az megint más tészta.
mod:
a8l: Igen, előzéshez át is szoktam tenni kézi módba inkább. Néha akkor is visszavált ha nem kéne (pl nem akarok vehemensen előzni) néha meg elgondolkodik mennyit váltson és hova. Lenne még mit reszelni a szoftverén is. Az hogy páratlanból páratlanba meg párosból párosba lassan vált az felépítésbéli sajátosság nem lehet mit tenni vele igaz ritkán vált nekem 2-t (jellemzően ha 130-nál lepadlózom akkor dobja vissza magát 4-be 6-ból). Viszont ami idegesít, hogy a páratlan tengelyen van a R is, tehát amikor gyorsan akarnék megfordulni Y-ban pl akkor az zavaró hogy lassan kapcsol.
Amúgy szerethető.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Gumi és felni topik
- PlayStation 5
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- SONY LCD és LED TV-k
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen