Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [varso:] OpenVPN Szerver beállítása - ASUS RT-AC57U Padavan
- [Re:] Notepad++
- [Re:] [Soderes:] Kreativitás kimaxolva
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
nyogo83
senior tag
Ezt a megoldást az Opel applikálta az eredeti 1.9JTD blokkra. Fiat/Lancia féle 1.9JTD-ben nincs ilyen.
Egyébként a Lanica Lybrara visszatérve, 1,9JTD-m van belőle, 245k km-el. Gyári turbó, üzemanyag rendszer, lendkerék. Családban van még egy, szintén minden "rettegett" része gyári és teszi a dolgát, soha nem volt semmi komolyabb gondja a kopó alkatrészeken kívül.
[ Szerkesztve ]