Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
#48584626 #327668 üzenetére
nem ismerik a specifikációkat. Nincs meg nekik az adott alkatrész rajza, a rajzon hivatkozott összes céges és általános szabvány, előírás, nincs meg nekik a követelményspecifikációs füzet. Utóbbit a német szaknyelv Lastenheftként, az angol pedig Requirements Specificationként emlegeti.
0. Ez kicsit ilyen kisujjeltartós/cilinderes lett, ahol elmondják a pórnépnek a tutit.1. Szavakon/fogalmakon lovaglás: nem konstrukciós hiba, ha az összes vízpumpa szar, mert ez gyártásminőségbeli/minőségbiztosítási probléma, és rá van kenve (jogosan) a beszállítóra.
Csak azzal nem számolsz, hogy ehhez az adott márka (pl bmw/vw) a nevét/garanciáját adta. Ha úgy tetszik kezességet vállalt. A végfelhasználót full nem érdekli, hogy tervezésbeli (konstrukciós) hiba e, vagy gyártásminőségbeli hiba, ha az összes vízpumpa szar, és mindnek ugyanott/ugyanaz a baja. Sőt, ha ennyire a szavakon lovagolunk, nevezhetjük minőségbiztosítási konstrukciós hibának is.2. Kihagytad azt az esetet, amikor valóban (tervezési) konstrukciós hiba van.
Az autógyárak nagyon komplex és költséges rendszert üzemeltetnek a vevői reklamációk és meghibásodások menedzselésére.
3. Teljesen a gyártó oldaláról nézed csak a dolgot, pedig pont fordítva kéne, a végfelhasználó felől. Pl hiába van csúcsszuper/drága "vevő reklamációs rendszered", ha nem működik jól. Pl azért mert a szervizek nem jelentik be a gyártó felé a hibát, nem kérnek tőlük segítséget. Sokszor a felhasználó panasza el sem jut a gyártóig (hány és hány emailre, szóbeli panaszra nem nyitnak jegyet a márkaszervizek...).
Ráadásul ez a rendszer nem azért van, hogy segítsen az egyénnek a saját kis problémájában, hanem hogy a gyártó az esetleges giga problémát elkerülje.Az én meglátásom szerint a mai világban az emberek a rendszerben hisznek: kell egy jó/fasza rendszert, az mindent megold (ez szerintem csak részben igaz). Ezzel teljesen kiveszik az emberi tényezőt az egyenletből, vagy valamiféle állandónak veszik. Pedig szerintem lényeges.
Pl ebből adódik a japán szorgalom és a német precizitás (tudom, nemzetközi multi cégek, és már nem ős németek dolgoznak a gyárban, de anno ez valahonnan innen jött/így volt).
Szóval szerintem az emberi hozzáállással van baj, lehet bármilyen jó rendszered, ha az ember nem/rosszul használja (pl nem jelentik le a hibát). Az ember nem gép: mosolyog, kedves, rosszkedvű, bunkó...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Dell notebook topic
- Kedvenc zene a mai napra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Politika
- Hyundai, Kia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest