Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
MasterMark #272479 üzenetére
Volt bent diagnosztikán garanciában. Nem volt hiba a rendszerben sehol. Én is azzal érveltem, hogy mikor elhoztam a kocsit aznap vagy 5 órát vezettem és hogy hogy nem töltött fel a nap végére?! Azt a választ kaptam, hogy márpedig ennyi autózás kevés.
Állítólag még az oda-vissza 40-40 perc munkába járás országúton is kevés. Majdnem még merül is tőle az akku, úgy állítja be a forgalmazó.
Én őszintén nem értem. Legutóbbi tudomásom szerint (10-20 évvel ezelőtti kocsik) egy generátornak simán elő kellene tudni állítani 2-300 Wattot. Ennyivel hogy a lótúróba nem tud feltölteni egy akkumulátor? Vagy a modern kocsikon alulméretezett generátor van? Működtetik a fényszórókat meg az infotainment rendszert és kifújt? Ráakasztok egy fogyasztót a szivargyújtóra és megáll a kocsi?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Megtollasodik középkategória
- Interactive Brokers társalgó
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Tesla topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Eredeti játékok OFF topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest