Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#111901) rohamkocka válasza MiZo1990 (#111829) üzenetére


rohamkocka
csendes tag

Nálunk (értsd Bécs, ahol élek) is eladásra került a UPC, de itt a T (Magenta) vette meg. Amit eddig tapasztaltam belőle: a sebességemet megduplázták, mivel nem vagyok egy torrent huszár, így elég volt a 25/5, ez most 50/10, mert a T-nél ez a legkisebb sebesség, ugyanannyiért. Kaptam néhány töltelék-csatornát, amit bevágtam a csatornalista végére, mert megvannak a "bejáratott" csatornáim, amiket sokkal többet nézek. (ORF 2, ARD) Az ügyfélszolgálat mondjuk jóval leterheltebb, hiszen most már be kell állnunk a mobilosok közé. A tévé továbbra is egy sima koax kábellel jön, és még senki nem pedzegette, hogy kellene extra doboz. (Ha ennél nagyobb csomagra váltanék, akkor már mindenféleképpen kellene, ez a 82-83 csatorna jön be sima DVB-C tunerrel.) A Horizon Go App továbbra is megy, bár van magenta TV is, ha valaki rózsaszínben akarja látni a világot. :)

Szóval lehet így is átállni, meg lehet, ahogy a magyar Vodafone csinálja.

(Engem ebből szerencsére csak a Horizon Go lekapcsolása érint (magyar felület), néha-néha azon keresztül tévéztem.)

[ Szerkesztve ]

rohamkocka

(#111902) Bajusz2010 válasza Tomiii258 (#111868) üzenetére


Bajusz2010
tag

A kollégám kapott újabb időpontot a kiszállásra..
Egyszer majdcsak megérkezik hozzá a szaki!
Igaz az első hibabejelentéstől számítva lassan már meghaladja az egy hónapot, tartós működés még a mai napig sincs!
Most tudtam meg, hogy időnként a telefon sincs..
Nekem csak a Voda hozzáállásával van problémám!
Ha már fizeti a szolgáltatás árát, akkor jogosan várja el a mielőbbi hibaelhárítást!
Ja és hogy 8-12h-ig nem tud otthon lenni, (Bocsi de dolgozik mert van munkahelye! Nem nyugdíjas,nem GYES-en lévő , nem otthoni munkát végez! Ez miért csak az Ő baja legyen?!
Hétvégi, délutáni kiszállást elfogadta! De valahogyan nem akaróznak kijönni!

(#111903) Menotti válasza golyós (#111855) üzenetére


Menotti
aktív tag

Ha a digitől csak a visszatekerés tart vissza,akkor ezt tudom ajánlani:
[link]

(#111904) Pécsi gyerek válasza rohamkocka (#111901) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

"Szóval lehet így is átállni, meg lehet, ahogy a magyar Vodafone csinálja."
Majd mindjárt megkapod te is hogy itt sírsz mit képzelsz magadról :DDD

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#111905) Luissimo válasza Pécsi gyerek (#111904) üzenetére


Luissimo
veterán

Ö negativban sír, ő "dicsekszik" :DD

(#111906) gezogezo


gezogezo
csendes tag

Segítséget kérnék, hozzáértő fórumtagtól, mert sajnos a vodafone nem segít.
A horizon.tv működött, de a tv.vodafone.hu nem működik, pedig aktiváltam.
Van egy MacBook Air macOS Catalina rendszerrel Google Chrome böngésző.
Hibaüzenet: Video lejátszási hiba (WT1809)
Van egy laptop Windows8.1 rendszerrel, Firefox böngészővel.
Hibaüzenet: Video lejátszási hiba (WT1809)
Van még egy laptop Ubuntu rendszerrel, ezen sem működik.
Ha valaki tudja a megoldást, szépen kérem válaszoljon, előre is köszönöm.

(#111907) vargalex válasza gezogezo (#111906) üzenetére


vargalex
félisten

A Windows 8.1-ről nem tudok nyilatkozni, de MacOS és Linux alatt egészen biztosan nem működik az új felület. A Felhasználási feltételek 3.2 pontjában írják, hogy csak Win10-en Chrome, Edge, illetve Firefox böngészők alatt működik jelenleg. Mondjuk a MacOS-t legalább megemlítik (hogy jelenleg nem támogatott), a linux szóba sem kerül.

Alex

(#111908) Nagus


Nagus
senior tag

Vajon mikor fogják megoldani, hogy a VTV-n lehessen is nézni webesen és appon? Jó trükk az, hogy ingyenesként szerepel és így nm tudsz reklamálni, de könyörgöm a Horizon GO működött... Tudja már valaki konkrétan mit jelent a WT1807 hibakód?

(#111909) gezogezo


gezogezo
csendes tag

Köszönöm a gyors választ vargalex.
Már csak azt kérdezném, hogy a MacBook Air gépen lehet-e OS cserélni Win 10-re.
Úgy látom a mac os nem jó semmire.
Kirándulások (Hévíz) alkalmával szeretnék TV nézni.

(#111910) vargalex válasza gezogezo (#111909) üzenetére


vargalex
félisten

Fogalmam nincs, soha nem volt almás eszközöm. De azért azzal szerintem sokan vitatkoznának, hogy a MacOS nem jó semmire...

Alex

(#111911) cocka válasza vargalex (#111907) üzenetére


cocka
veterán

Windows 8.1-es PC-n is megy. De nem VGA-n kivezetve. Hogy laptopon megy-e.. Fogalmam sincs.

32 bites Win 7-en is megy, szóval.. hülyeség ez a csak win10-en megy duma. Annál is inkább, hogy most jött ki bárki számára elérhető verzióban a Win11. Akkor most nekik se fog menni? LOL

(#111912) pjen válasza gezogezo (#111909) üzenetére


pjen
félisten

Szivesen cserélem egy xperia tablet z re vagy egy Samsung galaxy tab 4 re.Mindkettő LTE képes és megy a VTV. ;]

(#111913) batyuska100


batyuska100
senior tag

Sziasztok!

Nagyjából 1 hete szívok a Vodafone TV appal, egész eddig android emulátorokon próbáltam nézni (1 napig működött a NoxPlayeren), mostmár mindenhol MV1803 hiba van. Ma viszont megtudtam hogy létezik böngészős változata is, a tv.vodafone.hu, de nekem már valamiért nem megy. Ezt írja ki, tudtommal már mindenhonnan kijelentkeztem, de még mindigg nem jó. Voltak olyan emulatorok amiket úgy töröltem le, hogy le volt töltve az app és be is volt jelentkezve, ez lehet hiba? Az viszont érdekes, hogyha a telefonomon kilépek, akkor is ezt írja ki viszont vissza tudok lépni bele. Valami ötlet?

(#111914) MiZo1990 válasza batyuska100 (#111913) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A MyVodafone Otthoni felület TV extrái között lehet törölni az eszközöket.
Nem nagyon fog menni emulátoron, saját boxon vagy androidos TV-n.

(#111915) gduck


gduck
addikt

Be kell lépni a Vodafone profilodba és törölni kell a felesleges eszközöket!

[ Szerkesztve ]

(#111916) viralmind válasza batyuska100 (#111913) üzenetére


viralmind
aktív tag

Szerintem nem eleg kijelentkezni a keszulekekbol, hanem a myvodafone-ban -szolgaltatasok-elofizetesek-tv-extrak-vodafone tv applikacio utvonalon ,torolni is kell azt a keszuleket amit nem akarsz hasznalni.

(#111917) vargalex válasza cocka (#111911) üzenetére


vargalex
félisten

Nyilván a Vodafone mindenféle vizsgálat nélkül lezárhatja azon hibajegyeket, amik olyan eszközökről szólnak, amik nem felelnek meg a felhasználási feltételekben leírtaknak. Ezért hivatkoztam be azt.

Alex

(#111918) batyuska100


batyuska100
senior tag

Köszi mindenkinek! Mostmár működik. :R

(#111919) Ferenc874


Ferenc874
csendes tag

A My Vodafone-ban kártyával befizetett számlának mennyi az átfutási ideje? Tegnap fizettem be, de meg mindig azt írja, hogy befizetetlen. E-mail egyből jött a tranzakció sikeréről.

[ Szerkesztve ]

(#111920) Memora válasza #72445440 (#111014) üzenetére


Memora
senior tag

Én második TV-n néz(t)em a csatornáikat, a digitálisakat (a "közszolgálati" csatornákat leszámítva) már jó előre kipurgálták, így most már lehet mondani, hogy az elavult analóg csatornák kivezetésre kerülnek, digitálisat meg csak médiaeszközzel lehet nézni (legalább is náluk...), amit havidíjért készségesen a rendelkezésemre bocsátanak... Sajnálom, de én nem fogok egy forintot sem fizetni azért, hogy visszakapjam azt, amit az imént vettek el. :((

Fancy quote placeholder

(#111921) goger83 válasza gezogezo (#111906) üzenetére


goger83
csendes tag

A megoldást nem tudom, de nálam megy win 10 + opera böngésző.

Pontosabban most kínlódik valamit pont ezért is néztem fel ide, elindul az élő lejátszás a webes felületről és pár másodpercenként visszaugrik azaz lejátszik 1-2 másodpercet ismét majd ugrik és megy tovább, ezt csinálja folyamatosan, Lehet csak az rtl csinálja, most nem néztem a többit inkább nézem más megoldással... Mindenesetre ilyen hiba sosem volt a Horozon Go -val, szóval köszi vodafone jó csere volt (ez is)!

(#111922) MadMancs válasza Ferenc874 (#111919) üzenetére


MadMancs
veterán

3-5 nap múlva fogják könyvelni.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#111924) Amazonas válasza #72445440 (#111923) üzenetére


Amazonas
senior tag

Kétlem, hogy virtuális Windows-on menni fog neki, ha már egyszer a host-on nem ment (nálam Linux host alatt futó Win 10 guest-en nem ment - Linux-on: WT1809, host-on: WT1807), de kíváncsian várom én is a fejleményeket. A dual boot-os megoldásra nagyobb esélyt látok.
A Mac OS-t én sem törölném - főleg egy Win 10-re csere miatt nem.

[ Szerkesztve ]

(#111925) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Akiknek nem megy pc alatt a vodafon tv....nekem az egyik pc- men megy,ami HDMI-vel van monitorral.A másik kettőnél nem megy ami vga kábellel van csatlakoztatva monitorhoz/tv hez. :) Lehet a vga kábelt nem is szereti az a problémája :F :DDD

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#111926) vargalex válasza Amazonas (#111924) üzenetére


vargalex
félisten

Nekem sem megy Arch Linux alatt Virtualbox-ban futtatott Windows 7-en. Szintén WT1807. Egy notebookról van szó.

Alex

(#111927) kabelmania27 válasza Bajusz2010 (#111843) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Meg kellene írni a modemértékeket. Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg lehet írni, hogy lehet-e javítani az értékeken.

(#111928) gduck válasza Pécsi gyerek (#111925) üzenetére


gduck
addikt

Pontosan! Ha visszakeresel, látod hogy már volt róla szó ;)

Amúgy "szereti" a VGA kábelt, csak átalakító kell neki! #111857gduck

[ Szerkesztve ]

(#111929) kezo0


kezo0
addikt

Bocs, hosszú lesz, de jól mutatja az inkompetencia, fejetlenség és nemtörődömség ama kombinációját, ami most a Vodafone-nál tapasztalható.

1. fejezet
Múlt pénteken este hívtam a 1270-et, és hosszas várakozás után próbáltam elmagyarázni az ügyintéző hölgynek, aki végre felvette a telefont, hogy szeretném, ha édesanyám nézhetné az újonnan megjelent HD csatornákat, mert azok a jelenlegi (TV Premium) csomagjával csak SD-ben foghatók. A nő erre közölte, hogy AZ NEM LEHET, MERT NÁLUK MINDEN CSATORNA HD (!), és akkor én ugye ezek szerint hibát szeretnék bejelenteni? Mondtam neki, NEEEEM, én tévés csomagot szeretnék módosítani, mert önöknél most jelentek meg új tévés csomagok, és egyes csatornák HD változatai csak az új csomagokban érhetők el. NEM, NÁLUK MINDEN CSATORNA HD! – jött a válasz… Szó szót követett, végül nagy nehezen hajlandó volt rá, hogy ne a hibabejelentéshez, hanem a csomagmódositáshoz kapcsoljon át. Ott végre egy olyan nő vette fel a telefont, aki képben volt, és értette, mit szeretnék: Premium helyett a HD Plus csomagot előfizetni. Igen ám – mondta –, de akkor az internetes csomagot is módositani kell, mert édesanyámnak még 150-es netje van, és ehelyett fel kell lépni a 250 Mbps-os csomagra, mert most már az a legkisebb. Jó, legyen, nem ellenkeztem. Cakk-pakk 790 Ft-tal lesz több a havi számla, anyám bólintott, legyen… Igen ám, de ehhez le kell cserélni a modemet is, mondja a nő. Biztos? – kérdezek vissza, mert szerintem a meglévő Ubee is simán tudja a 250-es sebességet. A nő hajthatatlan: le kell cserélni az eszközt! Így hát megbeszéltük, hogy szerda este 16-20h között érkezik majd egy technikus a HGW cseréje miatt.

2. fejezet
Anyám 81 éves, ha idegen jön hozzá – legyen az akár csak egy Vodafone-os technikus –, szereti, ha nincs egyedül, ezért tegnap du. 4h-ra odamentem hozzá. Együtt vártuk az embert négy órán át, aki persze nem jött… Este 8h után 5 perccel hívtam a 1270-et, és reklamáltam, amiért nem jött a technikus a megbeszélt időintervallumban. Erre közölte a nő, hogy igen, azért nem jött a technikus, mert azt mondta, hogy a 250-es sebességhez ELÉG A MEGLÉVŐ ESZKÖZ IS! Na, erre eléggé felment bennem a pumpa, és közöltem, hogy 1. én eredetileg is ezt mondtam, ennek ellenére ők ragaszkodtak a cseréhez, 2. ha már közben ők is rájöttek, hogy mégsem kell eszközt cserélni, miért nem voltak képesek ezt telefonon jelezni, hogy ne várjuk hiába a technikust?!? 3. Ha nem kell eszközt cserélni a sebességnöveléshez, akkor miért mérek még most is 150 Mbps-ot? Sűrű elnézéstkérések következtek, majd azt mondta a nő, hogy akkor ő most ráküldi a 250-es konfigot a Ubee-ra, és mindjárt menni fog a megnövelt sebesség. Elbúcsúztunk. Továbbra is 150-et mértem. A HGW újraindítása után is… Megint hívtam a 1270-et, ezúttal egy férfi volt a vonal végén. Mondtam neki, hogy bájos hölgykollégája elvileg az imént léptette életbe a 250-es netsebességű csomagot édesanyámnál, de én változatlanul takkra a régi, 150-es sebességet mérem. Türelmet kért, míg megkérdi a műszaki kollégáitól, hogy a Ubee alkalmas-e rá, hogy lekezelje a 250 Mbps-ot… (Itt már égnek állt a hajam.) Többperces zenehallgatás után visszatért a vonalba, és megerősítette, hogy a meglévő eszköz alkalmas a 250-es sebesség kezelésére, de mivel a 250-es csomagban 50 Mbps a garantált sebesség, ezért ha megvan a 150-es sebesség (ami ugye eddig is megvolt, a csomagmódositás előtt is!), akkor NINCS ITT SEMMI PROBLÉMA! Na, itt szakadt el nálam a cérna, és már nem emlékszem, hogy pontosan miket üvöltöttem a telefonba, de volt benne NMHH emlegetése, és, hogy próbálják csak a garantált sebességre történő hivatkozással a hülyéket lerázni, de én nem vagyok az. Pláne, hogy most többet akarnak fizettetni anyámmal a megemelt sebességért, miközben mi azt nem is kértük, mert eredetileg csak a tévés csomagot akartuk módosítani – és akkor a megemelt sebesség az ugyanannyi, mint a régi… Amikor közölte a faszi, hogy ha ennyire tisztában vagyok a jogaimmal, akkor érvényesítsem azokat nyugodtan, elbúcsúztam tőle, de nem szépen.

Egyébként szerintem csak nem jött át valamiért rendesen az a 250-es konfigfájl a Ubeera, de egyszerűbb volt a garantált sebesség meglétére hivatkozni, mint esetleg újból megpróbálkozni a beállítással. Szóval fogom még hívni őket, nem hagyom ezt annyiban. :(((

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#111930) gduck válasza kezo0 (#111929) üzenetére


gduck
addikt

Hát ez nem semmi :(

Konfig fájl neve árulkodó, nem ismerem az Ubee menürendszerét, nézzed meg hátha látszódik.

(#111931) kezo0 válasza gduck (#111930) üzenetére


kezo0
addikt

Igen, csak majd resetelnem kell az uborkát, hogy be tudjak lépni, mert persze már se anyám, se én nem tudjuk, hogy mire változtattuk meg a jelszót x évvel ezelőtt… (A mobilom szerint pedig, amivel rá szoktam csatlakozni a wifijére: ********* ;] )

szerk.: közben most látom, hogy hülyeséget írtam a hosszú hsz-ba. Természetesen nem szerdán, hanem kedden, azaz tegnap du.-este kellett volna jönnie anyámhoz a technikusnak.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#111932) mad823 válasza kezo0 (#111931) üzenetére


mad823
őstag

Minden normális telefonból kinyerhető az elmentett wifi jelszó. :)

(#111933) Pécsi gyerek válasza gduck (#111928) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Köszönöm ezt kipróbálom este az egyik gépemen :R

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#111934) kezo0 válasza mad823 (#111932) üzenetére


kezo0
addikt

Ne sértegesd a telefonomat! :DD

De most komolyan: én nem találok ilyen opciót. Ha bemegyek a wifi-kapcsolat adatainak szerkesztésébe, akkor a jelszónál annyi jelenik meg, amíg be nem írok egy új jelszót a mezőbe, hogy „(nem változott)”.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#111935) mad823 válasza kezo0 (#111934) üzenetére


mad823
őstag

Nem a jelszónál, de valóban az adott wifi kapcsolat adataiban "szokott lenni" valamilyen megosztás jellegű funkció, pl. QR kódos. Itt vagy eleve ki is írja, vagy a QR kódból ki tudod olvasni. De tény, hogy telefonja válogatja.

(#111936) kezo0 válasza mad823 (#111935) üzenetére


kezo0
addikt

OK, köszi, közben kerestem a neten egy tutorialt, ami leírta a menetét.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#111937) Piloss válasza kabelmania27 (#111614) üzenetére


Piloss
senior tag

Így tettem, már meg is van a card :R

We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"

(#111939) Inhouse válasza kezo0 (#111929) üzenetére


Inhouse
őstag

És a várakoztató zene lekoptató minőségét még nem is sérelmezted nekik...vagy már javult a helyzet, nem lehet vele vallatni?

Üdv Inhouse

(#111940) kezo0 válasza Inhouse (#111939) üzenetére


kezo0
addikt

Nem tudom, milyen volt régen, most kihangosítva ment, amíg várakoztam, de a lehető legjobban lehalkítva…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#111941) ztsoft válasza kezo0 (#111929) üzenetére


ztsoft
őstag

Tudom, ez nem vigasztal, de a UPC idejében is volt hasonló eset (nálam biztosan). Nem akarom védeni a Vodafone-t, de amíg csak mobil szolgáltató volt, nem volt vele probléma (kisebb - nagyobb megszakításokkal 2004 óta ügyfelük vagyok, voltam előrefizetős, most feltöltő kártyás).

Már én is leírtam korábban, hogy talán átvették kompletten a UPC csapatát és ezért maradt ilyen, de, egy magára valamit is adó szolgáltató ezt nem engedhetné meg magának.

Természetesen, bicska nyitogató, amit művelnek (ahogy korábban, UPC idejében is az volt) és nem szabad annyiban hagyni (sajnos, tapasztalatból tudom). Sok sikert és kitartást kívánok.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#111942) vargalex válasza kezo0 (#111934) üzenetére


vargalex
félisten

Abban biztos vagy, hogy a wifi és az admin jelszó egyezik???

Egyébként én múlt héten hosszabbítottam. Lemondás menüpont alatt. 2-szer 18 perc várakozás után sikerült odáig jutni, hogy foglaltat jelzett a készülék (megszakították a vonalat). Harmadjára szerencsére hasonló várakozás után már sikerült ügyintézővel beszélni. Persze szóvá is tettem az első 2 esetet. Szerencsére kihangosítva ment, közben tudtam dolgozni...

[ Szerkesztve ]

Alex

(#111943) Intruder2k5 válasza ztsoft (#111941) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szerintem a többségnek itt viszont pont fordított a tapasztalata, még a UPC érában egész elfogadható volt a szolgáltatás minősége, az ügyfélszolgálat, és úgy általában minden, addig az akvizíciót követően egyre lejjebb süllyedt az egész. Bár én csak az egykori UPC-nek voltam ügyfele, még a Vodához kerülés előtt váltottam DIGI-re, de itt mindenképp azt látom, hogy sokkal több a panasz és a probléma azóta.

(#111944) pkaresz válasza Intruder2k5 (#111943) üzenetére


pkaresz
senior tag

Mint korábban is írtam nálunk korrektek voltak, mondhatom panaszmentesen segítettek, megoldtak mindent! Harmadik csörgésre felvették, amikor csomagot váltottam.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#111945) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! 1270-en hol van a lemondás? Vezetékes szolgáltatások - Új szolgáltatás megrendelése 1-1 után csak zene szól.

(#111946) ztsoft válasza Intruder2k5 (#111943) üzenetére


ztsoft
őstag

Lehet én pont olyan helyen lakom, ahol kifejezetten rossz a hálózat, már a bekötéstől (2013) számítva voltak gondjaim a minőséggel (volt, amit a TV csomag lemondásáig nem is tudtak javítani, DTX csatorna kockásodása, széthullása).

Az ügyfélszolgálat semmit sem változott, ugyan úgy vannak képzetlen, pökhendi ügyintézők (tisztelet a kivételnek, mert vannak), a rendszer ugyan olyan sz@r, mint volt. Bármilyen módosítást kértem (vagy csak úgy maguktól túlszámláztak 2016-ban, 3x-os árat, pont mikor édesanyám elhunyt, miden forintra szükségem lett volna, de ez nem hatotta meg Őket, ki kellett fizetnem), az biztos, hogy mindig több telefonálás kellett hozzá mire sikerül elintézni (egyedül a név átírás ment egyből idén áprilisban).

Már a Horizon HD box tesztet meg sem említem, csak duma volt, érdemi hatása semmi.

Talán az internettel nem volt ennyi problémám korábban, de a sebesség is kisebb volt. Lehet a hálózat közelít a maximumhoz és már nehezen birkózik meg vele (saját mérések, [link]).

Számomra semmit sem változott a helyzet a felvásárlás során, pedig én bíztam benne, hogy a Vodafone-nal jobb lesz (ezt beszéltük a Technikusokkal is, Ők óva intettek, hogy ne bízzak ennyire benne, igazuk lett).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#111947) cocka válasza kezo0 (#111929) üzenetére


cocka
veterán

Együtt vártuk az embert négy órán át, aki persze nem jött…

Itt ez a bevett gyakorlat. Amúgy nem tudom mihez kell a technikus. Saját beüzemeléssel nem lehet kérni postán egy másik modemet? Úgy tűnik az ügyfélszolgálat nagyon rá van kattanva a szerelők mozgósítására, a szerelők viszont ezt nagyon nem akarják.

Többperces zenehallgatás után visszatért a vonalba, és megerősítette, hogy a meglévő eszköz alkalmas a 250-es sebesség kezelésére,

Gondolom eddig is tudtad. De az a poén, hogy még a Cisco modem is tudja, ami papíron 440/110-et tud. De valószínűleg 250/20-at biztosan kihajtja. Azért a névleges teljesítmény kb. 60%-át illik tudnia. Még úgy is, hogy kevesebb csatornája van vagy csatornán keresztül kommunikál vagy na... érti, aki érteni akarja, csak most ezt az utolsót nem tudom megfogalmazni.

(#111948) ztsoft válasza cocka (#111947) üzenetére


ztsoft
őstag

Már hallottam olyat egy Technikustól, hogy a több csatornát tudó HGW jobb, mivel jobban szétoszlik a terhelés (több csatornára), de, tekintve a most kint lévő eszközökre, nem biztos, hogy jobb választás (volt nálam Ubee, TC, most meg a fekete CB).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#111949) cocka


cocka
veterán

Kipróbáltam másodjára a VTV boxot és azt kell mondjam, nem feltétlen igaz ez az "inaktiválás" dolog. Legalább 1 hétig áramot se kapott, mégis egyből beazonosított.

Ami viszont gáz... a visszanéző sokkal többször laggol és hullik darabokra a kép, mint a régi boxon. Plusz a régi boxon nem volt olyan, hogy megy a lejátszás és egyszercsak másodpercekre megáll a kép, mintha nyomtam volna egy pause-t. És ezt többször is csinálta. Természetesen jó a net... gigabites minden rész cat5e kábelekkel stb.. és etherneten megakad. LOL Na ezt nem foghatják a net hibájára. Nálam mindig megvan a 150/10, annak meg bőven elégnek kéne lenni a csudás HD adások vételéhez is.

Ami még "jópofa", hogy a hátulján az ethernet, a HDMI és a DC kábel trió közt egy mm hely sincs. Ha már ennyire lespóroltak minden portot, legalább az USB-t tehették volna oldalra, a többit meg kicsit elosztogatva jobban, hogy azért legalább fél centi hely legyen egy-egy kábel közt.

(#111950) atala válasza pinnacle (#111945) üzenetére


atala
addikt

1-es, majd a 3-as menüpont.
Éppen ma hívtam őket. Mint korábban írtam, nem működnek az interaktív szolgáltatások. Ahhoz, hogy kapjak VTV-s boxot újra kell szerződni 1 év hűséggel. Ezt eddig csak 400 Ft-al drágábban akarták megtenni. Itt sikerült az eddigi áron megkötni az új szerődést.
Futárral küldik ki az új boxot. Remélem sikerül majd beüzemelni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.