Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
#04441088
törölt tag
Ez már rosszul hangzik.
Onnantól vannak szakadások a kapcsolatban, amióta 6-7 éve felemelték a sebességet. A vonal nem bírja. 5 Mbit/s lett beállítva évek óta, de automatán át állt 10-esre. Szakadozott, mint az állat. Betelefonáltam, mondtam nekik, hogy vegyenek vissza a sebességből, mert rohadtul nem bírja a vonal. De bírja, ők látják a központban. Hiába magyaráztam, hogy amíg lassabb volt a net legalább stabil volt, amióta emeltek a sebességen óránként annyiszor elmegy, hogy egy 720p-s pornót nem tudok végignézni 2 nap alatt. Nagy nehezen megértették, kijött egy szerelő, lemérte az oszlopnál a sebességet, 7,valahány Mbit/s a vonal max terhelése. Komoly dolgok ezek. Bemegyek a boltba és veszek valami kaját, 30 g-al kevesebb van benne vagy tartalmaz valami olyat, amit nem kellene a terméket nem csak a boltból, az országból kitiltják. A kb. semmiért fizetünk 5-5,5k-t havonta, és nem nagyon lesz jobb. Hiába 2 hetente 2-3 hibabejelentés, központban újraindítják a dolgokat, örüljek, mert jó. Fél óráig, vagy addig sem. Nem igaz, hogy nem tudják user oldalon kiépíteni, megcsinálni rendesen a dolgokat. Nem az én dolgom a telefonos oszlopon lévő dobozban nyúlkálni. Szar a kábel? Cseréljék ki. Szar az egész? Oldják meg. Ők a szolgáltató, nem én. Ha kell veszek normális modemet 20-ért is, de akkor legyen már meg az szolgáltatás, ami fizetve van. Persze kibújnak minden alól, a garantált sávszél kb. az E-s mobilnettel egyenlő.
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.