Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ace owner #85244 üzenetére
az 5x112 szerintem, szóval már kilőve, amugy jó lenne könnyű erős kerék.
nincs konkrét keret, igazából az egyedi 3 részes is tervbe lehet.TaaT:igen egyedi RM 15-be, de sajna olyan a belső kiképzése hogy 70% hogy nem fog elférni a 305-el.
valami hasonlót szeretnék, szívem szerint cooper S BBS-ét csak hát ha van akkor sincs, illetve akkor is csilliárdokértm3tr0:az még nem téma hogy eladom, de meg van még, ha van valami elképzelésed, írd
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lacess
tag
válasz VR6-Fan #85254 üzenetére
polo cross/fun bbs?
és ez még aránylag low budgetSokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
VR6-Fan
veterán
Szeretnem h 2essel kezdodjon a szama az arnak .
Tomcsi: 150e-nel tenylegesen tobbet nem nagyon szannek a dologra
Azert a mostani kerek meg fek szettem nemi forintot csak meger...
Lacess: Nem tetszik, kis lokosos a kocsim es soha nem lesz igy leultetve, ehhez kar szenvedni a motorral es a fekkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lacess
tag
válasz VR6-Fan #85258 üzenetére
Világos, nem szeretem a "modern felni"-régebbi autó kombót (remélem érted miről beszélek) viszont ilyen összeállítást 2 éve a wörthi tónál láttam többet is és ott megtetszett. Gondoltam hátha...
Szvsz 2-es golfon bbs rs/rm/rx és társai mutat igazán jól.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Ace owner
addikt
válasz VR6-Fan #85252 üzenetére
Akkor gondolom Porsche C2 is kilőve, gondolom az sem jó osztású. Audi aluk?
[link]
[link]
[link]
Abszolút kedvencem: [link]
Ronal turbo
Schmidt Th-lineA terhelés miatt nem szeretnél átalakítót? Mert elég nagy választék lenne úgy.
Mindegy, ha valami rá kell próbálni ps-sel, megtalálsz.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
14adam
addikt
Ki szokott rendelni ebay-ről? Kéne nekem egy g1--vr6 váltótartót konzol. Aki tud ebben segíteni az legyen oly kedves
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Lacess #85259 üzenetére
RM van most fent, ha eltekintesz a legördőlű menü-be van kép a kocsiról, de abba sajna a 305 nem hiszem hogy elférne, ahogy néztem a belső perem ki alakítást, de 1-2 hét és asztalon össze rakom azt a féket és probálgatok.
van itthon RS-es is azt is felprobálom, RX emészthető, igazából mini cooper S LM-je lenne a jó nagyon régóta tetszik az a kerék de nincs, ha van annyiért már tuning tdi kapniErik:Gulli van itthon tényleg ritka méretben (8 colos), legrosszabb esetben leveszem a VRT-ről és felrakom, bár a gumi elég hallott rajta szerintem...
de nem tetszik, annyira a C2 se rossz (az is van), de tucat mind a kettő és nem szellőznek elég jól :/corvett túl extrém, veretős legyen a kerék
az nem turbo hanem aero, kicsit már szint, a ronal turnyo pl kimondottan taszít...
teli kerékből az OZ-nak a turbinája (tipik verseny felni) vagy a Speedline maracana (sl474) jön be erős kerék mind a kettő és jól szellőznek, de elöbbiből a 16 ritka nagyon utobbiból tudtommal nincs is.de jöhet tipp olcsó 3 részes 16-17-re, max nyárra össze rakunk egy 3 részes BBS RA-t
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lacess
tag
válasz VR6-Fan #85262 üzenetére
Szerintem ne hamarkodj el semmit. Most tél van/lesz, ilyenkor sokminden szokott eladóvá válni mert ugye sokan szeretnének tavaszra beújítani. Akár megjelenhet hamarosan egy Cooper S féle LM is...
Próbálj türelmes és persze éber lenni!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már felni téma, tudtok ajánlani pár görgőt G2-re, ami könnyű és olcsó?
-
TaaT
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
TaaT
nagyúr
-
tresh
veterán
Ha már felni téma
-
Kicker
őstag
passat 1.6 bse 2007, ma végre jó hírt is kaptam, a márkaszervízes mondta, hogy ebbe a motorba vékony az 5w30, teljesen normális, hogy utána kell tölteni terhelésnél, következő ciklusban az 5w40-es mobil 1-es olajat tesztelem.
Remélem ez így be is fog válni.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Kicker #85285 üzenetére
Esetleg a Motul 5w-40-ét kipróbálhatod, nekem 10e km-ént csökken a nivón 1-2mm max. Igaz dízel 1.9 PD, de 250e bevalott km van benne.... Szvsz nem sok az 5l/ár különbség a Mobil1-hez képest, de nekem szereti...
(#85287) tresh : kérdezd + az opelosokat, ott némelyik motor többet is bekér/10e km..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dot
őstag
Helló!
Jövőre tervezek autót venni, még nem döntöttem konkrét márka/típus mellett, de passat jó vállasztásnak tűnik.
szempontok amik miatt ezt választottam: - nagy legyen -német vagy japán esetleg volvo -turbós legyen(mindegy az üzemagyag), 1millió alatt.
Szóval B5-ös passat. 3 féle turbós motorral van:
-1.8t nagyon leszólták, (autószerelő ismerősöm azt mondta nem venne olyat - ez nekem elég indok )
-1.9 pdtdi szintén sokan leszólták, de mikor a fenti ismerősöm azt mondta, hogy ilyet fog venni, elgondolkodtam...
1.9 tdi az 1. választásom a 110LE-s afn motorkódú, de hogy ismerős azt mondta a PD-től se kell félni már elég vonzó lett a B5.5-ös passat.Szóval a mennyire kell félni a PD tdi-től?
Mert ha a PD egység tönkremegy az állítólag drága. De ha a sima TDI-ben a porlasztó hal el az szintén nem olcsó.Esetleg mire kell vigyázni? Vannak-e olyanok amiket nem szabad megvenni? Esetleg erről ment-e már vita itt a topicba? (ha igen kb mikor? )
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
szőröscica
addikt
Szia!
Nekem nincs VW-m, de rendszeresen olvasom ezt a topikot, és arra jutottam, hogy én is meg tudom válaszolni a kérdésed.
Ebbe jól belenyúltál:
-az 1.8t nulla erőtartalékkal rendelkezik
-az 1.9-ek pedig szarfosdízelekKomolyra fordítva a szót, ha jó állapotút veszel, bármelyik megfelelő lehet.
-
Rambovits
senior tag
válasz szőröscica #85290 üzenetére
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Coyot
őstag
1.9 PD-m van 101 lovas. Előzőleg 1 gazdája volt mindenféle pecsételt szervízfüzettel és 10k km-ként cserélt olajat, és sopronból jártak a határon túlra dolgozni - tehát azt mondom hihető a bele írt km. Jelenleg 302k km van benne még gyáriak a PD elemek, kettőstömegű (ez úgy néz ki most cserés lesz, elkopott a kuplung úgyhogy egészben cserélem a szettet) és a turbó is.
Amivel az adagolós kevesebb az a kettőstömegű. Van annyi hibalehetőséged a szokásos kopó dolgoktól azokon kívül amitől félni kell (turbo, kettőstömegű PD elem, vagy porlasztó - nevezzük ezeket PARAAlkatrészeknek) hogy szerintem az itt sorolt para dolgok annyira nem is para dolgok, mondom is miért:
- hf.tömítéscserekor megcsináltattam mindent amit ilyenkor illik, csapágyak, hidrotőkék szelepszárszimering és még sorolhatnám
- hátsó féknyergem egyszerűen be volt rohadva így beállt a kézifékem folyamatosan - lehetett matatni az autó alatt mikor beragadt vicces volt
- akkor ezzel együtt fékfolyadékcsere is bejátszik mert nem hagyom benne a régi retket
- ehhez hozzájön még a sok apróság apró kopó dolgok cseréje amik az öregség miatt úgyis előjönnek (termosztát, vákuumcsövek, egyéb csövek cseréje, néhány kasztnieelem mert a gyerkőc lerugja a hátsó hamutartót, az időjárás viszontagságaitől megöregedett szélvédő előtti műanyag stb. stb.) - darabjaiban filléres tételek de egyben mégis tetemes pénzt tudnak elvinni
- kötelező szervízek, csak 10k km es olaj és 20k km-es összes szűrő csereEzek árából simán kicserélem a turbót meg a komplett kuplungszettet. És azért nem fiatal autókról van szó bármilyen hasonló hiba szóba jöhet, ahogy minden hasonló korú autóval.
A kérdésre válaszolva: próbálj meg minél fiatalabbat keresni azzal talán nem lesz sok gondod és PD től félni nem igazán kell.
Má' nem
-
Cheesy
őstag
válasz szőröscica #85290 üzenetére
Talána nnyit még kiemelnék, hogy "turbós legyen, mindegy az üzemanyag".
Szép is a turbófelújítás egy sokat futott (1 misi alatt csak olyan van) autónál...www.vakbelmutet.hu
-
Coyot
őstag
válasz Cheesy #85294 üzenetére
900ért vettem a Passatot, turbó meg köszöni jól van
Biztos hogy van olyan is amiben nincs jól, de olyan lesz 1 milla felett is. A pontos válasz BÁRMI lehet.
Overdose:
Cimboráméban nem találtunk Lehet hogy szerelték a vége felé DMF-el de jellemzően nincs bennük.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #85297 üzenetére
Gyárilag van, és persze ki lehet cserélni egytömegűre.
Give them hell Ukraine!
-
Kicker
őstag
Beszéltem több emberkével, olvastam, okultam, elvileg a logikusnak tűnő magyarázat a következő
az 5w30 longlife olaj, 30000-es periódusra, ha 3000 rpm alatt használja az autóját a tulaj, ha felette, akkor az olaj vékonysága miatt az utántöltés jellemző, gyakori (nagyjából a tapasztalatom is ez jelenlegi 5w30 mobil 1es olajjal), más emberke is tapasztalta ezt 5w30-as olajjal vw benzines motoroknál.Jövő héten olajcsere stb, illetve amit megbontás nélkül lehet vizsgálni (kormos-e a kipufogógáz stb) megnézik, aztán meglátjuk.
Köszi addig is mindenkinek...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest