Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MárkaLánc
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dot
őstag
Helló!
Jövőre tervezek autót venni, még nem döntöttem konkrét márka/típus mellett, de passat jó vállasztásnak tűnik.
szempontok amik miatt ezt választottam: - nagy legyen -német vagy japán esetleg volvo -turbós legyen(mindegy az üzemagyag), 1millió alatt.
Szóval B5-ös passat. 3 féle turbós motorral van:
-1.8t nagyon leszólták, (autószerelő ismerősöm azt mondta nem venne olyat - ez nekem elég indok )
-1.9 pdtdi szintén sokan leszólták, de mikor a fenti ismerősöm azt mondta, hogy ilyet fog venni, elgondolkodtam...
1.9 tdi az 1. választásom a 110LE-s afn motorkódú, de hogy ismerős azt mondta a PD-től se kell félni már elég vonzó lett a B5.5-ös passat.Szóval a mennyire kell félni a PD tdi-től?
Mert ha a PD egység tönkremegy az állítólag drága. De ha a sima TDI-ben a porlasztó hal el az szintén nem olcsó.Esetleg mire kell vigyázni? Vannak-e olyanok amiket nem szabad megvenni? Esetleg erről ment-e már vita itt a topicba? (ha igen kb mikor? )
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #85310 üzenetére
Köszönöm mindenkienk!
Még írhattok nyugodtan!VR6-Fan: Turbó nem annyira megbízható mint a tdibe, állítólag.
más: 99%, hogy Németországból hoznám be saját kezőleg (azaz pár aztószerelő haverral) (0,5%, hogy Svájcból, 0,25%, hogy Ausztriából, maradék, hogy magyart)
Ezzel valaki esetleg nem ért egyet? Azaz tapasztalatok, vagy javaslatok?
Illetve létezik-e a B5.5-ből félbőr(alcantara vagy hogy hívják) belsős?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
Dot
őstag
válasz Morris #85509 üzenetére
Alap elektronika tudással és logikus gondolkodással:
Igaz nem tudom, hogy működhet pontosan.
Ha megfordítod nem fog fényt kibocsájtani egyáltalán.
Nem fogja leszívni az akksit. Ha nem nyúltál máshoz akkor az az égő eddig is fogyaszthatott, csak nem láttad. Szvsz nem 0 hanem 12V kisebb feszültség eshet ott mikor csukva az ajtó. Mondjuk 5V. Ha eddig izzód volt akkor 5 Volton nem izzott, tehát nem láttad (ettől függetlenül ugyan úgy folyhatott át rajta áram, r-go eddig is szívta az akksit). A led azért világíthat mert elég neki kevesebb feszültség (és jóval kevesebb áram).
Ha teheted, mérd meg mekkora feszültség esik ott, ha csukva van az ajtó.nem Neked akartam válaszolni, hanem maggi1886076-nak
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Srácok, ennek mi baja lehet, hogy ilyen olcsó? Azon kívül, hogy 1.8T?
(áttírással max 400?! )[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #87568 üzenetére
Nem tanács volt, hülyeség volt amit írtam! A smile-val és az off-al próbáltam ezt jelezni!
Vagyis annyira nem, de ide nem komolyan írtam. Mert a mostani kocsimba igen sokat számít, hogy van benne ilyen!
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
-
Dot
őstag
Mágus!
Ez a vízfűtés dolog afn-nél, hogy működik? (vagy csak nem érzem az iróniát?)
Nyáron szeretnék venni autót és 'afn motoros' passat is szóba jött. Többnyire városba használnám melóba járni(<4km), ezért le is tettem róla.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Jó a téma, de elrontanám a top gear-ben 'uncsi maszlag'nak számító kérdéssel:
1.8T, 1.9TDI AFN, 1.9 PD TDI AWX v. AVF motorok (B5.5 ös passat kaszniba) milyen környezetvédelmi osztályba tartoznak?
Azaz mennyi rájuk a regadó, itt vagy hasonló helyen mit válasszak?[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #90729 üzenetére
AEB / APU / ANB / ATW / AWT
ugye ezek vannak 150LE-ből, utolsó elvileg a faceliftesé. Nem néztem utána melyik mit tud (melyik a legbízhatóbb, melyiknek vannak hibái), de gondolom 1-2 kategóriába tartozhatnak (környezetvédelmileg).Ki melyiket ajánlja? (melyiknek vannak hibái stb.)
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Rambovits #90805 üzenetére
Na, azért mérnöki fizetésből csak telik pár hónap koplalás után!
BTW, ha elmondod, megmutatod, hogy te niga ittpicitrozsdállik, ennek tudatába vedd meg! Akkor nem átbaszás.
Igaz, Magyarországon vagyunk.. Úr Isten, rozsdállik!! Ez biztos sz@r!!! Inkább menjünk vegyük meg azt az Ózdit (akinek nem inge..) abba csak 152k km van az jobb állapotban van!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
hirdetés:
VW Passat variant 2009-10 évjáratok, sportline , bör xenon, 7 seb DSG, ulésfūtés,
Multikormány stb jòl felszerelt tipusok, ca. 1.5millio forint.
Mindegyik sokat futott 200+ km.. De folyamatosan szervizelt jármūvek..
1.4TFSI turbo + kompresszor CNG motorokkal szerelt változatok.. Natural gas a legolcsòbb üzemanyag forrás!
Nem lpg! Gyári cng erre lett tervezve..
Stockholm.."Ha most lenne másfél millióm akkor már nem lenne!"
2 millából meg lehetne oldani a dolgot szerintem, még akkor is megérné egy ilyen kocsi, ha 500k km-t futott.
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz szőröscica #92487 üzenetére
170k a hazahozatal azt írják. lábon.
nem tudom mennyire valós, de a német taxi mercik is olcsón mennek?!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali!
Tud valaki linkelni vagy küldeni 3-as polóhoz (6N, AXE motorkód, elvileg Comfort Servo)hoz használati utasítás, vagy kézikönyvet, vagy service manualt, vagy ehhez hasonló dolgokat linkelni?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali!
Félig csatlakoznék a táborhoz, ugyanis nemrég vettem anyámnak egy VW Polo-t.
40 kép így is kötelező? (pár van a linken)De kapásból pár kérdéssel kezdnék:
Az első és legfontosabb, hogy gyakran lefullad, ha viszonylag sok "fogyasztó" megy és ép leesik a fordulat.
PL: lámpa, belső venti megy, elkezdek kanyarodni(szervó) majd ép leszállok a gázról és benyomom a kuplungot. A fordulatszám elkezd zuhanni ugye, de nem áll meg ~1000 környékén, hanem le 0-ra.
Ezt a jelenséget légkondival még könnyebb előidézni, szintén gázról le kuplung be és nem tartja meg az alapjáratot, hanem leáll. Egyébként ha áll az autó és megy a légkondi akkor a fordulat eléggé ingadozik. 800-1300ig is felpörög. Utóbbi nem tudom mennyire normális?(oké kis motor/1.4 AEX/, na de azé na. Klíma csapágy szorulást emlegetett kolléga)Másik, ha ráadom a gyújtást ezt írja, ez milyen kód, már ha kód?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali
Ezt az üzenetet dobja a Polo('97 1.4 AEX ) mikor ráadom a gyújtást.
Mit akarhat?
Ezt találtam(G3-hoz):
IN 00 = no service due
OEL = 7,500 mileage service required
IN 01 = 15,000 mile service required
IN 02 = 30,000 mile service requiredDe ezekben nem bízom. Kicsit nagyok azok a számok.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali!
Kellene nekem 8 db acélfelni 3-as polóra(6N). Hogy keressek rá elég annyi, hogy 4x100? Vagy van valami speciális dolog amit tudni kell?
Illetve 4db nyári gumi. Milyet ajánlotok?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Akinek van eladó acélfelnie 3-as polora, azt lehet megvenném talin.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali!
Nézegettem egy passatot 1.8T azt mondja az eladó, hogy 'szepehangos'. Hallani, hogy kattognak a szepek.
Érdemes megvenni, rákölteni?
Mit takarhat ez?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #101453 üzenetére
Nem mertem megkérdezni a Km-t. Nem km után veszünk atót (kizárt, hogy a valós lenne benne )
Szerintem ma vagy holnap megnézem.
Mit nézzek/kérdezzek a motorral kapcsolatban?(#101451) MunezXBK
Igen szelepek... Korán van nem tudok írni!(#101450) tresh
Ez lenne.
Szerintem jó áron van. Igen költeni kell rá. De egy 2x ilyen drágára is kéne. Ezt legalább tudom mit cseréltem rajta.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz tresh #101460 üzenetére
Az a baj, hogy tetszik és inkább költsek egy olcsó autóra sokat mint egy drágára sokat
PL: itt van ez nekem helyben van, de kapásból kettős tömegű(nem tudom lehet-e belerakni egytömbegűt?) + az a motor rángatás se hanagzik jól.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
-
Dot
őstag
Hali!
Ha minden igaz heteken belül venni fogok autót. 1.8T motoros B5-ös házas passatot néztem ki.
Ahogy néztem több motorra is van, azaz melyik érdemes venni?Ha jól tudom valamelyik motort itthon gyártották?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Helló.
youtube videóm
Mi lehet a baj? ( így ugrál az alapjárat, nem nyúlok a pedálokhoz! ) 3-as Polo 1.4 AXE
Elvileg a folytószelep ki van tisztítva.
Szerelőnél meg lett emelve a fordulatszám. ( előtte nem ugrált így az alapjárat, de ha volt pár fogyasztó kapcsolva akkor lefulladt. Pl.: lámpa, páraleolvasztó, ventilátor, ablaktörlő )
Egyúttal lett cserélve a légszűrő és benzinszűrő is.
Néha mikor leesik a fordulat akkor le is áll a motor, pl. lámpánál.
Lassításnál is ha nem használom a motorféket akkor is néha lefullad.Kb 1000-re van belőve az alapjárat. Mintha a próbálná csökkenteni még jobban, de nem kap valamit(levegő vagy benya) ekkor gyorsan alárúg(néha későn ezért fullad le). - Ez csak a tippem.
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #102971 üzenetére
No tehát sikerült a diag nagy nehezen:
Így akkor már tudsz segíteni szerencsétlen dezodoromon?VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 030 906 027 P
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 2105
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 1037355253
1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittentélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #103315 üzenetére
Köszi!
Elvileg tisztítva volt. Legalábbis mikor generálon volt kértem a szerelőt.
Ezt a fals levegős dolgot itthon egyszerű rendszergazdaként* tudom valahogy ellenőrizni?*célzás volt a szaktudásomra.. szóval láttam már olyat aki látott már autót szétszedve
(akkor jól tippeltem, hogy nem kap elég anyagot/benyát vagy levegőt/)
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
Dot
őstag
Ma végre megérkezett a Passatom Németországból. 1.8T kombi B5 '98 májusi AEB motor.
Már csak magyarítani kell. (meg tisztítani)Ismeri valaki a német forgalmit? Hol van azon milyen környezetvédelmi osztály besorolás sorolandó?
(hirdetésbe euro3-as volt, de amiket eddig néztem azok csak 2-esek voltak.)Gyorsan rá is dugtam a diagot míg nálam van.
Nem igazán működött. Ezt írja:Viszont egy ilyen logot sikerült mentenem:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller:
Note: Excessive Comm Errors
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 05314
1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
35-00 - -Ami meglepett nincs benne MFA.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Köszi! Igen én is annyinak látom amennyi. Ülés nincs kiszakadva, még kopva se a bal oldaltámasza, se kiülve sincs.
Hát ez '98-as, nem tudom volt-e motor cserélve benne.
forg 1
forg 2
forg3
Aki tud németül az megírná nekem a következőket, légyszi:
1. kép: 6-os és 25-ös pont
2. kép: 14-es és 25-ös.
(3. képen van a magyarázat)
Vagy nem tudom mi lehet még érdekes, mi tartalmaz lényeges információt.Szóval ebből kiderül milyen környezetvédelmi osztályba tartozik?
(#103391) !Overdose!
Köszi!
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Mágus, Nálatok mennyi lenne egy AC pumpa csere + üzemagyagszűrő csere gyors beszereléssel, mondjuk ha vasárnap lerobbanna a szerviz előtt egy 2002-es 1.4 MPI fábia, akik hétfőn már mennének tovább. (hétfőn 10 órára meg is tudjátok szerelni mert megjön az alkatrész). Még így képzeljük oda, hogy ez a szerviz egy Bosnyák tengerparti városban van. (igazából nem a szerviz előtt robbant le, de a kb 1km-es szállítást az asszisztencia fizeti)
Nem kell az egész benzin szivatyút cserélni tokostul, csak magát a szivattyú részét. €-ban is jó az ár
Csak összehasonlítás végett. Rambovits majd leírja a full story-t ha akarja.
Én csak tudni akarom mennyire basztak át/húztak le minket.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello!
Van egy '98-as B5 kombi Passatom 1.8T.(Másé is jó-e bele? pl. A6-é? Gondolom a dízelé is jó bele?!) Ehhez kellene pár napra gyári rugó. (míg át nem megy a vizsgán)
Akinek esetleg ültetett az autója és van a polcán elfekvőbe az kérem írjon!
Csak Székesfehérvár és környéke.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #104608 üzenetére
Meg lesz oldva máshogy.
Ma mentem vele egy karikát! Kb. 2 évre terveztem a passatot, hogy addig lesz meg.. Hát lehet tovább fogja húzni! Nagy élmény vezetni! Ráadásul 3000 fölött nem volt a fordulatszámmérő!
Nem sok kanyart mentem vele, nem tudom mennyi köze van az élményhez annak, hogy ültetve van. ( Emiatt most fáj is a fejem mert nem ment át a honosítás vizsgán )[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz zsolt19900 #105193 üzenetére
Vajon B5 1.8t kombival mennyire kompatibilis a tied?
Én gyári rugókat keresek.
Koni cucc. A jobb hátsó rossz a 4-ből.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz zsolt19900 #105275 üzenetére
Én sem, csak írtam.
Először kéne tudni, hogy jó-e egymásba. Mági, vagy aki még ért hozzá?!
Aztán felhívom a szerelőm, hogy kicseréljem-e, vagy mi lesz vele. (honosítás előtt áll és az ültetés miatt nem ment át...)(#105329) Mágus2
Welcome back.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #105329 üzenetére
Igen ez lett volna a kérdés. Tehát akkor átmenne a vizsgán, de nem lenne az igazi. És akkor kérdés a Zsoltié milyen állapotban van.
+ én még mindig gondolkodom: Egyáltalán érdeme-e újat venni az enyémbe, vagy cseréljem csak a jobb hátsót ami rossz?
Jobb szeretem a kényelmes kocsit. De az picit durva, hogy ezeket 150 000Ft ért akarták lecserélni(alkatrész 120k szerelés 30k). Használtat meg alig kapni(legalábbis fehérváron).Vagy adjatok tanácsot.
Tehát még egyszer: Amit vettem autót nem megy át a honosításon fehérváron, mert le van ültetve. + januárba műszakin se fogna, mert a jobb hátsó felfüggesztés cserére/felújításra(már ha lehet ilyet) szorul.
Kérdésem: csak azt az 1 felfüggesztést cseréljem, vagy az egészet? Jobb szeretem, ha kényelmes, de nem biztos, hogy 150000Ft-nyi áron.
Érdemes-e használtat belerakni? Esetleg más típusból? Vagy megéri az a 150 000Ft. Mert hogy az autó magyarosítással elvileg ~500 000Ft-ba lenne. (Ismerősöm méltatlankodott, hogy 500k-s autóba 150k-s felfüggesztés picit drága)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Na végre megvan az autóm!
Passat B5 '98 1.8T AEB
Pár kép. Lehet 40is megvan.Viszont kapásból egy kérdéssel nyitnék.(sajnos lesz pár, de menjünk egyesével)
Gyújtás ráadás után 3 sípolás mit jelent? videó
Nem ír semmit. Nagyon nincs lehetőségem gépre kötni. Azaz múltkor Munez kábeljával nem működött.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen