Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VR6-Fan
veterán
garett, az biztos, beszéltem bátyámmal, elv ki volt húzva belőle a szám... és szerinte maradhatott a 105le-s csigája, csak a motorvezérlő kábel köteg, egyéb segéd berendezések kerültek át.
de még mindig az a furcsa hogy ez a cucc úgy ahogy volt 1-1.5évig hibátlanul üzemelt.
igen elveszi a nyomást, tőltő nyomás hattárérték túlzott átlépése valami ilyesmi.
vezérlő elvárja a 2200mbart frutin, ez meg 6.-ba betölt 2,5-et neki, légtömegmérő is picit felé mér az elvártnak (másikkal is.)
annyi észrevétel volt hogy parasztba rá raktunk egy másik n75-öst azzal csak 6.-a tíltott be, és a sajátjával már 5.-be is sikerült tiltatni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23