Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46351) VR6-Fan válasza ßrainiac (#46350) üzenetére


VR6-Fan
veterán

de ez egy vr6-t aprócska csigával...

remegés nem hiszem hogy a turbo halála miatt lesz, se nem az IC miatt mielött belefogsz komoly faragásokba átkéne nézni a kocsit,

AGU-s blokkal meg komolyabban nem foglalkoznék, mert 190le a vége, alá dobnék egy AUQ blokkot, vagy ha felvet a zsöci akkor egy AYP/BAM-ot (AYP-t tudok épp), elég csak a blokk, mert a te fejedben jóval nagyobbak a portok és nincs hidraulikus lánc feszítő még.

AUQ is olyan 220-240-ig lehet cibálni max, BAM (vagy volt AQP talán, ugyan az csak egy lamdás még..), AYP-ket szokták 270-280-ra húzgálni, de ott már szokott jönni a K04, 76-os kipu, 440 befecsi, front ic, meg még jó pár okosítás, meg egy rendes soft.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#46352) ßrainiac válasza VR6-Fan (#46351) üzenetére


ßrainiac
addikt

Igazabol nem akartam akkora teljesitmenyt, hogy egy teljesen uj "kategoriaba" csoppenjek xD

..ha oszinte akarok lenni, a mostani is neha gyilkos :P

Annyit akartam, hogy ne egyedul chippel legyen megtoldva a rendszer, hanem egy fokkal komolyabb turbo es jobb hutes is legyen. Szettuningolni nem szeretnem mert egy nagyon megkimelt darab es en is vigyazni akarok ra. Nem beszelve az egyeb koltsegekrol, ha sokkal 200LE fole mennek ^^

190LE az megterhelo lenne szted az AGU blokknak?

Es a remegessel kapcsolatban mire gondolsz? Gepre volt dugva, nem jelzett errort.

(#46353) VR6-Fan válasza ßrainiac (#46352) üzenetére


VR6-Fan
veterán

180-ra szokták írni gyári verzióba, annyit bír a vas is tartósan ha vigyáznak rá (jó olaj időben cserebere stb...),
de ehhez teljesen felesleges nagyobb csiga meg front IC.
nem csak a hibakodókat kell megnézni, mérő blokkokba is érdemes belemászni stb...
kéttőmegün keresztül a kipun át így bármi lehet :U

150-es G4-el mászkáltam pár napig, hát nem tudom nekem semmi extra nem volt, bár ha 1,3-as stift után ültem át akkor persze más volt, főleg hogy csigás ugye :)

na még 1-2 kép:
[link][link]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#46354) ßrainiac válasza VR6-Fan (#46353) üzenetére


ßrainiac
addikt

Hm. Es a blokk cserenel mivel jarna meg a moka?

En szeretem nagyon a G4-et, imadok vele kanyarodni, meg a tobbseget otthagyni, amikor genyoznak. Egy komolyabb motor mashogy szol persze (ertsd tobb henger), de ennek is van egy feelingje. Halk es sunyi (meg akkor mar szaga is van neha) xD

Azert egy swifttel nem emlitenem egy lapon :O

IC + k03s-nel mit ertesz felesleges alatt? Pc-kben jobban otthon vagyok (:DDD), igy azt tudom h a hutes fontos, valamint maga a hideg levego a turbonak (ez mar nem pc ahah), sokan azt is mondjak, hogy ne chippelgessen az ember, hanem tamogassa meg a dolgot hardverrel. Termeszetesen kesobbi esetlegesen tuninggal sem veszne ossze ez a setup, igy nem annyira felesleges sztem.

De te ehhez jobban ertesz, azert is iszom minden szavad :R ^^

[ Szerkesztve ]

(#46355) tomcsi23 válasza ßrainiac (#46349) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nincs semmi remegve húzás, és persze, gyári rajta a k03s. Egyrészt a remegésnek sok más oka lehet, pl üzemanyag (akár a minősége, akár a pumpa, szűrő is, stb). Másrészt csak úgy kicserélni a turbót egy másikra - a meglévő programmal - még lehet, rosszabb eredményt hoz, mint most van. Valamint, ha a turbóhoz igazítod a rendszert, más lesz a gyenge láncszem, pl. befecsi, vagy épp hajtókar/dugattyúk, miegymás.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#46356) VR6-Fan válasza ßrainiac (#46354) üzenetére


VR6-Fan
veterán

járulékos költségek, olaj, min egy HF tömítés, turbosnál illik igen csak a csavarokat is cserélni, meg nyílván akkor kéne felrakni a 03S-t de ahhoz meg illik nagyobb befecsit is rakni, akkor be csöveztetni a front IC-t, de ezzel már 200le főlé lehet menni.

ha ez nem célod akkor átkell nézni a kocsid, pl miért rángat, milyen állapotba van a turbo a motor stb, és kell íratni rá egy softot ~180le-re és használni ennyi.

stiftet azért annyira nem kell bántani az 1,3-as OHC motoros melos stiftel autóztam elég jót utcán, egyik legnagyobb élmény faktort az adja, 155/70 vagy mekkora gumik, kanyarba sír-rí, dölöngél elpattog, de még is ott van azért az úton, hatalmas :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#46357) Mágus2 válasza Piwi (#46341) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egyik kulccsal ráadod a gyujtást, kiszállsz a másikkal, mechanikusan bezrod az ajtót, majd a távkapcsolóján megnyomod a bezáró gombot. A duda meg fog szólalni egy pillanatra.. Innentől működni fog a távkapcs. Értelemszerűen a tanítani kívánt kulcsot. használod kívül..

[ Szerkesztve ]

(#46358) Piwi válasza Mágus2 (#46357) üzenetére


Piwi
addikt

ohhh,köszönöm :R elég furfangos megoldás :))

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#46359) net84 válasza Mágus2 (#46357) üzenetére


net84
őstag

Ez mukodik minden tipusnal? 4es golf, mk3 toledo?
...vagy a user manualban le vagyon ez irva?

Tolato kamera felkerult tegnap estere az autora (pontosabban a rendszam tabla tartora). Kijelzo tarto meg epul...kepek hamarosan.
A faval valo talakozasom nyomat pedig elkezdtuk eltuntetni. Sajnos harom kicsi hupni igy is maradt. Tul sok volt a gorbulet a horpadasban.

Read only...

(#46360) Mágus2 válasza net84 (#46359) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Golf4 bisztos, szerintem a toledo is.

(#46361) bitpork válasza net84 (#46359) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Spec nálam nem mén, de lehet a kúcs a hibás...vagy én :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#46362) ßrainiac válasza VR6-Fan (#46356) üzenetére


ßrainiac
addikt

Koszi a valaszokat, es tomcsi23-nak is :R

Nem bantom en a swiftet, csak nem szeretem. Es nem az elmeny miatt, mert azt nem tudom milyen :DDD

Ha lesz vmi talalkozo, majd osszefuthatnank. Kivancsi vagyok a Leonra, meg a Gti-re is ^^

Mas: G4 valtout roviditorol (vagy csak ugy altalanosan is akar) van valakinek tapasztalata?

[ Szerkesztve ]

(#46363) mate0314 válasza Mágus2 (#46190) üzenetére


mate0314
aktív tag

Az a kérdés merült fel bennem, hogy a CD-n, kizárólag a 11.11.3-as verzió van fent, az oldalon pedig azok amiket leírtál. Szerinted tönkreteheti a kábelt az oldalról származó 10.6.4?

(#46364) Mágus2 válasza mate0314 (#46363) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mit ír a használati utasítás? Szerintem csak az van hozzá kikódolva amit adtak. Elméletileg nem teszi tönkre, max nem fog menni, a magasabb verziók szokták hazavágni a kábelt.

(#46365) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

milyen légszüröt javasoltok a szokásos 1.8tsi oktaviához?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#46366) Mágus2 válasza bajnokpityu (#46365) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mann, bosch.

(#46367) Magnum_


Magnum_
nagyúr

az automat szepen felkeszitettek az eladasra, amugy is tiptop, igy holnap az atirasnal kerek ra uj rendszamot is, megerdemli (kb 12k, azon nem mulik)

Utana lesz kep.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#46368) Mágus2 válasza Magnum_ (#46367) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Arra ügyelj, hogy nehogy 1:1-hez kelljen bele olaj meg benzin, sajna ezek szeretik enni az olajat, ha meg voltak hajtva. Nehéz autó-vérszegény motor kombó nem támogatja a vadulást. ;)

(#46369) Magnum_ válasza Mágus2 (#46368) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Persze, köszi, szoktam figyelni az olajat. bízom benne, hogy nem fog több több fogyni, mint a 2,5tdi-nél, ahol semmi se fogyott :-)))

mondjuk én már nem raccsingolok, kímélem..

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#46370) mate0314 válasza Mágus2 (#46364) üzenetére


mate0314
aktív tag

Használtai utasítás nincs.
Olvastam a kommenteket, legtöbb embernek törött volt a cd => tehát más választásuk nem volt mint az oldalon lévő...
Ami fura, hogy sokan írták hogy a 11.2-eset használják, illetve volt akinek cseh verzió is frankón ment...
Kezdem egyre kevésbé érteni a dolgot :DD

(#46371) alibaba78 válasza Mágus2 (#46368) üzenetére


alibaba78
őstag

Szebb estet! Mágus2: Elsosorban a te szakertelmedre lenne szuksegem, de mindenkinek a valaszat/otletet szivesen fogadom. Tortent kedden, hogy a nemet autopalyan, kikanyarodva a pihenobol, aholis kb.: negyed orat lehettem, kigyorsitottam normalis tempoban, erre kivillant a dashboardon a kovetkezo uzenet: Engine oil pressure off, STOP the engine. Azonnal felrealltam a leallosavba, leallitottam a motort, es vartam egy percet. Megint beinditottam, hatha csak egy elektronikai hiba. Egyesben szepen gyorsult, de mikor kettesbe tettem ,es gazt adtam, erotlen volt a motor, es kivillant megint a lampa. Lealltam, es segitseget hivtam. Onnan bevontattak a legkozelebbi vw szervizbe, ahol megallapitottak, hogy az olajpumpa, es a turbo kakukk. A motort pedig szet kene bontani, hogy megnezzek, serult-e? Kaptam egy tervezett szamlat 2550 eurorol, es kb.: 2-3 het javitasi idorol. Trailert hivtam, most itthon vagyok, de az a kerdes, szerinted/szerintetek mire/mennyire szamithatok javitasi koltsegben? Elore is koszonom a valaszokat!

mod.: Bocsanat, meg mindig passat b6 2005 2.0tdi

mod2.: Vonoszem hijan sajnos a sajat laban kellett felmennem a trailerre, de teljesen normalisnak tunt a motor hangja. Azonnal hallanom kellett volna, ha megserult volna a motor?

[ Szerkesztve ]

(#46372) Mágus2 válasza alibaba78 (#46371) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Sajnálom! :(

Ez az egyik 2.0 TDI betegség. Nem véletlenül szidom mindig. No, de ez most rajtad nem segít, ha érdekel megírom mi történt a motoroddal. :((

A javítás ára egy új turbó, és az olajpumpa tengelye plusz munka. Mindjárt megnézem az alkatrész árakat.

Kellene egy motorkód, vagy legalább a teljesítmény. ;)

(#46373) alibaba78 válasza Mágus2 (#46372) üzenetére


alibaba78
őstag

Persze, hogy erdekel, es nagyon koszonom, hogy szakitasz ram idot!

Mar kicsit erzem, hogy belenyultam ezzel az autoval, de jelenleg nincs mas lehetosegem, mint megjavittatom.

Szereztem egy zsir uj garrett turbot 100k-ert, es csak remenykedem, hogy nem kell a kiegyenlitohoz nyulni.

Sajnos a motorkodot nem tudom, hol olvassam ki az alvazszambol, de 103kW a teljesitmeny.

[ Szerkesztve ]

(#46374) tomcsi23 válasza Magnum_ (#46367) üzenetére


tomcsi23
veterán

Majd 18-19e lesz az, mert még matricázni is kell vinned NKH-hoz.
Amúgy nehezen tudsz egy 1,6-os kímélni, ha erősebb kocsihoz vagy szokva. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#46375) mate0314 válasza alibaba78 (#46371) üzenetére


mate0314
aktív tag

Szerintem, ha a vezérműtengelyeken nem látszik nyoma, akkor máshol sem.

(#46376) Kiskokó válasza alibaba78 (#46373) üzenetére


Kiskokó
veterán

Ez volt nekem is A4 B7 2.0TDI 140Le

Csak nekem a turbó életbe maradt mert én nem indítgattam újra.

Az olajpumpa csak a kiegyenlitővel kapahtó egybe ami vagy 250 ezer ft... én bontottan vettem 50ért plusz egy Új tengely bele... 2 évre rá plusz 40ezer kmnél az új tulajnál megint kampó lett neki.

A 2.0 tdi kb olyan lesz mint a régi Beteg változata a 2.5 V6 dizelnek...

Soha 2.0 TDI !! Soha!!

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#46377) Mágus2 válasza alibaba78 (#46373) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A forgalmiban benne van a motorkód.

Van az olajpumpában egy 6 szögű tengely. Az kb. 150 000km alatt gömbölyűre kopik és el tud fordulni a pumpában. Lassú halál a turbónak, mert ez néha-néha átfordul benne, olyankor kenés nélkül dolgozik a motor. A legkritikusabb a turbó és a bütykös tengely. A turbó képes beállni pár másodperc kenés kimaradás után.
Mivel algoritmus(20km/h fölött,1500 fordulat fölött több mint 3 másodpercig, kevesebb mint 1 bar nyomás) szerint jelez az olajnyomás lámpa, mire jelez, addigra a turbó kuka. Ha állsz a lámpánál, akár percekig is mehet szárazon, meg sem nyikkan a jelzés, hogy valami gond lenne. Az a tengely vagy 3,5 euró, de nagy galibát képes okozni.

Az új csigusz 600 euró körül van, a tengelyt kicserélik, akkor megint jó lesz egy darabig, de ellenőrizni kell az olajnyomást, cserélni a turbó olajozó csöveit, mert ha néha nem kent, tele lesz karbonnal. Én olyan 1000 euró fölé saccolom munkával anyaggal a javítást.

(#46378) alibaba78 válasza Kiskokó (#46376) üzenetére


alibaba78
őstag

Nem volt mas valasztasom, vonoszem hijan nem tudok feltolni a trailerre 1.5 tonnat + csomagok.

Ha jol sejtem, ez sem lesz kesz par nap alatt. :(

Egy dolog mar biztos, ha most megcsinaljak, elso dolgom lesz lecserelni alkalomadtan.

(#46375) mate0314: Meglatjuk... Hetfon bontjak az autot.

(#46377) Mágus2 : Tehat ha jol ertem, most kicserelik a turbot, meg a tengelyt, es akkor elvileg jo lesz?

[ Szerkesztve ]

(#46379) MunezXBK válasza Kiskokó (#46376) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Melyik a régi, beteg V6?

(#46380) VR6-Fan válasza Mágus2 (#46377) üzenetére


VR6-Fan
veterán

most volt egy ilyen A4- nálunk az is 300 körül állt meg, nem mindenből új cuccokkal, de ott komplett balance tengelyt ("egységet") is cserélni kellett mert az szoposodott ki igazából, valószínűleg 180 körül hozták be a kocsit, motor hibával, vágtak bele egy imbux kulcsot (valami amcsi gyártmány volt...), óra vissza 80-ra új tulaj boldogan örült neki, addig amég szét nem ment az imbux kulcs is, ki nem derült hogy az ellen darabja is ki van szoposodva.

MunezXBK: első gen 150le-s ha jól tippelek.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#46381) Mágus2 válasza alibaba78 (#46378) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

HA maga a pumpa nem kopott, akkor az maradhat a kiegyenlítő tengelyekkel.



Itt a bűnös, ezen kell elverni a port. Ha már úgy is beállt a turbó, ezt a tengelyt cserélném ki, olajkád vissza, motor olajjal feltölt, olajnyomást megmér. Ha OK, mehet fel az új csiga.

[ Szerkesztve ]

(#46382) Kiskokó válasza MunezXBK (#46379) üzenetére


Kiskokó
veterán

Az első szériás amit A6-ba tettek. Nemtudo ma motorkódját! de 90%-ba ncsak az a szar! a többi nem vészes csak mint más motor

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#46383) Magnum_ válasza tomcsi23 (#46374) üzenetére


Magnum_
nagyúr

tudom! holnap de. intézek mindent.. + még parkoló matrica, autópálya matrica átírás... klassz nap lesz.

I humbly and respectfully decline™

(#46384) Mágus2 válasza Magnum_ (#46369) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A lényeg azon van, hogy előtted mennyire racsingoltak vele. Hiába vigyázol rá, ha már meg van ölve. Remélem nem így van. ;)

alibaba78 HA a pumpa is KO, akkor reális a 2000 euró fölötti ár, mert abból nem fognak akarni használtat tenni, a használtak is halál előtt vannak, csak senki nem tudja mennyivel, ha magára valamit adó szerviz csinálja, nem ad rá garit, vagy be sem építi a hozott, használt pumpát.

[ Szerkesztve ]

(#46385) alibaba78 válasza Mágus2 (#46381) üzenetére


alibaba78
őstag

Nagyon koszonom a segitseged, meg mindenkiet! Mostmar csak remenykedem, hogy az olajpumpa maradhat. :R

(#46386) ßrainiac válasza tomcsi23 (#46374) üzenetére


ßrainiac
addikt

+1

Az egyhatosnak tolni kell sajna. Egyebkent nem olyan rossz palyan es varosban, de ha kimesz vele videkre es elozgetni kell, akkor vege :(

(#46387) MunezXBK válasza Kiskokó (#46382) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nekem AKN van, 2 év alatt semmi baja sem volt.

(#46388) bitpork válasza MunezXBK (#46387) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Te soha nem tanúsz? Sz@rfos és kész ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#46389) MunezXBK válasza bitpork (#46388) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ezt mindig elfelejtem. :W :D

(#46390) latyak17 válasza bitpork (#46388) üzenetére


latyak17
tag

dízelpártiak :(

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#46391) Dr.Zoo válasza MunezXBK (#46387) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Neked szerencséd van, na!
Mit nem lehet ezen érteni??? :DDD
(üdv mindenkinek Felsőtárkányból... :D )

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#46392) Balupapa válasza latyak17 (#46390) üzenetére


Balupapa
senior tag

te is azt akartál, csak nem jött össze ;]

_-=*WheelWhores*=-_

(#46393) tomcsi23 válasza Balupapa (#46392) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nehogy elélvezzetek itt egymás fényezésétől. :P

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#46394) net84


net84
őstag

(#46360) Mágus2 - köszi, :R Golfba most lesz elem csere, Torpedóhoz pedig kell egy új távirányítós kulcs...hátha össze tudom így hozni, meglássuk

(#46392) Balupapa - minden benzines titkon dízelről álmodik ;]

Kaszni "javítás" jelenlegi eredménye - itt

Tolató kamera
- ennyi látszik felülről
- hátulról
- kamerával egyvonalba

Rendszám tábla tartó fejtetőre fordítva, 2 csavar helyett 4 fogja a helyére (valaki már furkált lukakat), lemez betéttel megerősítve, hogy eszébe se jusson megmozdulni (meg ha valaki nekilátna leszedni, minél nehezebb dolga legyen).
A kamera tartójának a csavarjai feketére lesznek festve, hogy minél kevésbé virítson (így még nagyon feltűnő).
A jeladó a C oszlopba, a bizt. öv dobja alá került...az a "randa" kijelző pedig egyelőre mobil (ma reggel is elröpült egy kanyarba), a tartó megépítésére még nem jutott idő.

Egy dologra nem figyeltünk. Kamera felszerel a tartóra (ehhez kellett fúrni-faragni a távtartókon és a dőlésszög állítókon), kamera és jeladó táp kábeleket befűztük, felkerült a két lemez betét a tartóba, tartó a helyére, majd a rendszám a kamerától nem fért be a helyére :DDD . De megoldottuk...

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#46395) ßrainiac válasza net84 (#46394) üzenetére


ßrainiac
addikt

"- kamerával egyvonalba" > errol a masnaposok 2-bol Mr. Chow micsodaja jutott eszembe vmiert..:DDD

[ Szerkesztve ]

(#46396) Balupapa válasza tomcsi23 (#46393) üzenetére


Balupapa
senior tag


:B ;]

_-=*WheelWhores*=-_

(#46397) Magnum_ válasza Mágus2 (#46384) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nyilván, de majd meglátjuk...
nem lepődök meg már semmin..

Viszont megvan minden, új rendszám, benne a monogramom, én választottam ki az okmányirodában :)))

I humbly and respectfully decline™

(#46398) net84 válasza ßrainiac (#46395) üzenetére


net84
őstag

ez most hogy? nagyon beteg!!! :DDD

Read only...

(#46399) VR6-Fan válasza MunezXBK (#46387) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem lehet hogy már görgös fej van rajta...? :U
az alja valóban 500-600e-t normális gazdákkal simán elmegy.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#46400) Mágus2 válasza VR6-Fan (#46399) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem a régebbi is elmegy annyit, csak az óratekergetés miatt mind 250 000-nél halt meg, de az simán lehet 500 000. :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.