Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Tegnap megjártam az M1-et oda-vissza; az új Bluefin setuppal normális az autópályás fogyasztás, 9,2-re jött ki úgy, hogy amennyire a forgalom engedte, elég határozottan toltam a pályán (kb. 340 km autópálya és 60 km visszafogott tempójú országút átlaga a 9,2, + egy kevés Bp). Egyenletes 160-nál tudta a max. 9,5-t; egyenletes 180-at csak pillanatokra tudtam tartani, 11 környéke volt, ez szo-szo. Odafele a csak autópálya 10,2.
Ugyanakkor nem érzem azt a lehengerlő powert se amit az eredeti Bluefin beállítással éreztem. Ha minden igaz, padlógázon maradtak a maximális értékek. De ritkán lehetett padlózni egyrészt a forgalom miatt, másrészt a H-s a téligumik is korlátozzák a lehetőségeket a parázó feleség mellett. Kellett volna egy SQ7 viszonyítási alapnak ( hogy mennyire csap pofán ).
Ma még megyek vele egy kört egyedül, aztán döntök a sorsáról, vélhetően visszaküldöm.
[ Szerkesztve ]