Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Gondolom van különbség a 3t teherrel és a 2 kósza pillangóval történő indulás között. Persze, ez csak hangyaköpésnyi üzemanyag-megtakarítás, ha az ember hosszú utakra megy és viszonylag ritkán indul. Másik, hogy a 6osban tudtommal viszonylag gyakran kell váltóolajat cserélni, a 8as meg "maintenance-free".
Bár ez nem tudom, mennyire előny, ott a szuper "maintenance-free" vezérműlánc is, ami szuper, csak ha cserélni kell, annyiból 5 szíjcsere is kijönne, amilyen hülye helyre rakták.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)