Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115191) Mágus2 válasza Criton (#115190) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha 140-nél elfogyott a craft, akkor ott más bajok is vannak. Ez még vákuum probléma is lehet. ;)

Minden tünetet pontosan tudni kellene és elő adatot is kellene olvasni, a légtömeg mérő, turbó nyomás elvárt és teljesült értékei, fordulatszám. Mindezt legalább 4.-ben lehető legkisebb fordulatszámon padlózva, ameddig engedi a fordulatszám mérő, vagy a yard, vagy vészmód. :K Nem űrrakéta ez, meg lehet találni a hibát, csak nem olyan jól fizet a hibakeresés, mert sok idő elmegy vele, és a kimenetel kétséges, ezért inkább cserélnek olajat, mint hogy ilyeneket vállaljanak. :K

Ha vákuumos probléma, akkor csövek, amik nem drágák, max 20 euró az összes, vagy N75 szelep, vagy a turbón a VGT mozgató membrán. Az n57 szelep kb 50 euró, a turbós labda meg vagy 120 euró. Pontosan meg lehet találni, hogy mi okozza, szóval emiatt nem cserélnék mindent. Egy jó szakember 1 nap alatt kilövi a lehetséges dolgokat.

Nem csak vákuum probléma lehet, ereszthet valahol a magas nyomású csőrendszer, ami a tubótól jövő vastag csövek, IC. Egyik összetét sem olajos, olajpárás? Mert ahol ezeken a csöveken olaj van, ott szökik a turbó nyomás, ami alacsony fordulaton számottevő teljesítményvesztéssel jár. Ez jól bekavar a váltónak, mert elvár egy bizonyos nyomatékot, amit még chip-el sem tud a beteg motor.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.