Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114701) bitpork válasza Criton (#114700) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az CBAB lesz és igen sajnos érintett. A lokál VW szalonnál jelentkezz a forgalmival és személyivel ha nem te vetted újonnan mert szerintem az eredeti tulajt fogják értesíteni. Persze nem kötelező - az autós totyikba is éppen leoltottak, hogy a Prencámot tilos akárkinek használni, de nyugottan lehet mert kicsi az esélye a lebukásnak :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114702) Criton válasza bitpork (#114701) üzenetére


Criton
veterán

miután megvettem a kocsit, a porsche budánál ellenőriztettem és javítottak ezt azt, és akkor a tulajdonost átírták rám. Az eredeti szoftver legyen akkor visszatöltve? A forgalmiban sima CBA szerepel, nem CBAB.

Prencámot ? az mi? :)

[ Szerkesztve ]

(#114703) Qru válasza bitpork (#114701) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

KEKKH-ból lekérik a tulajok listáját, tehát a hatályos forgalmiba bejegyzett tulaj vagy ha van üzembentartó akkor annak a címére megy az értesítés levélben.

Én pont most zongoráztam le ezt a kört.

Criton: P rendszám, linkelném a vonatkozó részt de "sajnos" már kimoderáltam. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#114704) MunezXBK válasza Criton (#114702) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

P rendszám. :B

(#114705) Criton válasza Qru (#114703) üzenetére


Criton
veterán

Értem, remélem én semmilyen fórumszabályzatot nem sértettem meg :B - akkor addig nagyon nem is tudom vinni a kocsit, míg levélben nem értesítenek? Meg most akkor ez a PD meg CR dolog egy kicsit megzavart, eddig abban a hitben voltam hogy CR a kocsi, és nem PD, mert Porsche Buda is meg a "nem hivatalos" szerviz is mindig CR-t mondott :)

Ilyenkor egyébként komplett vezérlőt vagy mit cserélnek, vagy a szoftvert? Lehet akkor buktam egy chiptuningot? A gyári visszatöltése a kocsinak szerencsére ingyenes.....

(#114706) Qru válasza Mágus2 (#114693) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jaj Mági!

Ma megint össze foschta magát a Paszuly. Pályán vészüzembe kapcsolt. Tehát egyenseben 126 volt a max, dombra fel már csak 118, de dombról lefelé 133-at is elértem. :C
Utoljára a 120-as Skodámnál örültem ennyire ha végre elértem a 130-at. :D

Városban is érezni, hogy erőtlen, nem úgy megy. De pályán a gyorsító sávban nyomtam egy padlót és kész vége volt. Service now és folyamat világít izzítás visszajelző. Ha leállítom eltűnik a hiba (az erőtlenség megmarad csak nem világít a műszerfal mint a karácsonfa) de amint 100 fölé gyorsítok megint kezdi. Ha lassan gyorsítok fel akkor is pár száz méter után bedobja a törcsit.

Legutóbb DPF és EGR puceválás volt aztán jó volt most meg megint vmi nyűgje van.

Bit szerint a vákuum kiszökött (a fejemből :DDD)...

mod:

Criton: Viheted rögisztrálnak aztán elküldenek azzal, hogy majd értesítenek. Elősször az Amarokok aztán a 2.0 TDI-k és aztán a 1,6 TDI-k, ez lesz a sorrend. Most még az elsőnél tartanak.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#114707) Criton válasza Qru (#114706) üzenetére


Criton
veterán

Most olvastam egy kicsit vissza, hogy ha mondjuk nem akarom az új rendszert akkor nem is kell?
Nekem a 6 sebességes DSG váltó van, chiptuning esetében ilyenkor kell valamire figyelni? Mert ott nem mondtak semmit sem, mmc csinálta, ha minden igaz megbízható, vagy csak jó a marketingje.... :D Elvileg maxra vitte a kocsit, de még a normál értékeken belül, garancia erre is van, és a gyári szoftver is nálam van.

(#114708) Mágus2 válasza Qru (#114706) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az egér lesz megint. Cserélni kellett volna, nem pucolni. :N

(#114709) Qru válasza Criton (#114707) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, nem kötelező, mert a NOx kibocsátás nem megfelelő de azt itthon nem mérik, tehát semmi hátrányod nem lesz ha nem viszed vissza. Max évente 1-el több fókabébi hal meg.

mod:

Chippelés vs DSG, pont most kérdeztem én is. Olvass picit vissza.

Mági: Köszi. Szerviz Pékség tudod milyen... Ha rögtön cserélik akkor most bukták volna a pucolás árát...

:R

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#114710) Mágus2 válasza Qru (#114709) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Jól kisütötték. :DDD

(#114711) Qru válasza Mágus2 (#114710) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:DDD :DDD

#nincsbennetarcsi

(#114712) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Hoztak az egyik közeli VW kereskedésbe egy eGolf tesztautót, tettem hát vele egy kört. Nagyon szimpatikus, hogy mennyire normál autó, és mégis fel van készítve a más hajtásláncra. Az instant 270Nm verhetetlen érzetre, de összességében is meggyőző volt, igazából a hatótávot tudnám hirtelen felróni neki. A vitorlázás-motorfék kapcsolása nagyon ügyesen megoldott a váltókarral, városban téve egy kört többször tettem át egyik módból a másikba, kigurulásnál picit fékezve mondjuk elég kemény és szintetikus volt a fékpedál ellenállása, mikoris még csak rekuperál, nem nyomja a betéteket a tárcsára. Nagyon halk is, Model S-hez képest nincs meg az űrhajú/amperhang, ami gyorsításnál jellegzetes, új szinten zavartalan vele az autózás. 0-100km/h 10.4s gyári adat szerint, de leginkább 60-ig domborít nagyot - bizonyos nyelvek abban a tartományban a GTI szintjén emlegetik :) Körbejár az autó az országban sejtésem szerint, valószínűleg a dízelbotrány miatt. Múltkor egy Golf GTE-t szúrtam ki a forgalomban, aztán később csekkolva a kereskedés honlapját láttam, hogy tesztautó volt az bizony, csak jelentkezni nem tudtam már, most ismerős mondta, hogy látta az eGolfot, és bejött a tippem. NLE-014 (zöld) rendszám, minden lemezfelületen matricázás (ceruzaelemek, feliratok).

[ Szerkesztve ]

(#114713) brumi1024 válasza molnarpeter (#114712) üzenetére


brumi1024
veterán

GTE-ből több tesztautó is van :K Amikor G7-et akartam próbálni csak azt tudtak volna adni. Részemről egyelőre hatótáv tekintetében a GTE a szimpibb.

[ Szerkesztve ]

(#114714) molnarpeter válasza brumi1024 (#114713) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Persze, kb. Tesla kivételével kell egy belsőégésű a villanyosak mellé szerintem is. Más kérdés, hogy ezt egy vagy két járműjel oldja meg az ember :) Ha előbbi, akkor szerintem is inkább GTE természetesen, ott nincs igazán kompromisszum, jól eltalálták.

(#114715) #89874944


#89874944
törölt tag

Levettük ma a szíjat mert teljesen fényes lett a külseje:/ pedig tavaly csereltuk daycora :S

1, A hűtőventillátoron lévő feszítőgörgő normális hogy elforog egymáson? Van vmi rugó benne?

2, A hűtő feszítőjének felülelete nagyon csúszós, mintha olajos lenne, lehet hogy emiatt csúszik el rajta a szíj és ezért kopott el?:/

Szorul a hűtőn lévő görgő és az automata feszítő is.

[ Szerkesztve ]

(#114716) atos19881101


atos19881101
senior tag

Sziasztok,

Jövő héten csatlakozni szeretnék "hivatalosan" is hozzátok. Ma foglalóztam le a kiszemelt autót ... tudom 40 kép a belépő, viszont most még csak egy előzőleges fotót tudok mutatni.

A többi majd ha nálam lesz a jármű ... ;)

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#114717) bitpork válasza atos19881101 (#114716) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Bemelegedett motornál is mérték PD elemeket?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114718) atos19881101 válasza bitpork (#114717) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nem. Ma már nem volt nyitva a szervíz. (Igaz voltak olyan ügyesek a szerelők, hogy az OBD olvasót rajta hagyták a csatlakozón. Jövő héten vihetem majd vissza nekik. Szóval akár én is meg tudnám mérni, ha lenne szoftverem hozzá. :DDD )

Ma délben elvittem egy 10-20km-es körre az autót. Nem tapasztaltam különösebb furcsaságot, és a motor is szépen jár még mindig. Reggel is pöcre indult. Ezért úgy döntöttem belevágok ... aztán majd kiderül beletenyerelek -e vagy sem. Lutri sajnos. Viszont 1 év garit adnak a motorra és a hajtásra (sajna az automata váltóra nem :O )

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#114719) bitpork válasza atos19881101 (#114718) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Dont fosch! Itt leszünk hogy ujjal mutogassunk rád miközben a térdünket csapkodva nevetünk: nem veled, hanem rajtad ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114720) atos19881101 válasza bitpork (#114719) üzenetére


atos19881101
senior tag

Meg is nyugodtam. :DDD

Szerk.:
Ha még szerveztek idén is találkozót, akkor megpróbálok majd elmenni én is.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#114721) alienpapa


alienpapa
senior tag

Sziasztok!
Audi A4 B5-höz hol tudnék venni a kulcsba ledet? Bejártam a környéket, de sehol sincs, a típusszámát meg nem ismerem, így neten sem tudok keresni....

''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.

(#114722) Morris válasza alienpapa (#114721) üzenetére


Morris
veterán

Elektronikai boltban. Nem muszáj tipusazonos. ;)

(#114723) alienpapa válasza Morris (#114722) üzenetére


alienpapa
senior tag

Ezek itt még sosem láttak ilyet. :) Kb 20 forintos probléma, de mint ha nem is tudom mit kérnék tőlük.

''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.

(#114724) MunezXBK válasza alienpapa (#114721) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Milyen led kell?

Atos: szerviz, nem szervíz. :B

(#114725) atos19881101 válasza MunezXBK (#114724) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hopp bocsesz. Figyelnem kell a hejesírásra. ;]

helyes

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#114726) bitpork válasza MunezXBK (#114724) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114727) alienpapa válasza MunezXBK (#114724) üzenetére


alienpapa
senior tag

Nem tudom, csak a foglalatát ismerem, a led nincs meg. Már régen rendeltem volna netről, ha tudnám, hogy pontosan milyen. Az elem másfél voltos hozzá és egy b5-ös facelift előtti Audi kulcsához kellene.

''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.

(#114728) MunezXBK válasza alienpapa (#114727) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Foglalatból kb. tudni lehet. Ha a FL ugyanaz, holnap megnézem neked.

(#114729) Gergello


Gergello
addikt

Miből állhat ez - szoftveres (?) javítás az 1.6-os motornál ? - javítás ? Remélem nem az, hogy normál használtra is butítják az autót.

(#114730) bitpork válasza Gergello (#114729) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ha a NOx botrányról van szó, akkor két megoldás van: a szoftverben visszaveszik a teljesítményt, vagy beépítenek adblue-t meg katalizátort. Utóbbi csak USA ha jól tudom.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114731) Danex válasza bitpork (#114730) üzenetére


Danex
addikt

1,6-osnál elvileg lesz egy légterelő a légtömegmérő előtt amivel egyenletesebbé teszik a légáramlást vagy mi :U + szoftver

(#114732) bitpork válasza Danex (#114731) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De az EUban is? Mert mintha itthon csak a szoftver moddod ajánlanák ingyijé. Sajnos nem tudok róla többet csak amiket a sok bulvár média huhogott.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114733) Criton


Criton
veterán

Szeretném a DSG váltót alapba allitani, tud ebben esetleg valaki segiteni akinek van vcds? Budapest es kornyeke lenne jo.

(#114734) molnarpeter válasza Clain (#114677) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha minden igaz, igen, Golf 5-ben is ez a módszer.

(#114735) bitpork válasza molnarpeter (#114734) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sztem arra gondolt h van-e vki aki megcsinálja neki :D De lehet tévedek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#114736) Anubis_9


Anubis_9
őstag

Sziasztok! Szerintetek kb. mennyibe fog kerülni az első két éves, olajcserés szervizem a 2014-es 1.4 Tsi Octavián, hivatalos márkaszervizben? Holnapra kértem időpontot.

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#114737) tomcsi23 válasza Anubis_9 (#114736) üzenetére


tomcsi23
veterán

80e.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#114738) Danex válasza bitpork (#114732) üzenetére


Danex
addikt

Az igazsághoz hozzátartozik ,hogy az 1,6-ost csak a 3. negyedévben fogják csinálni, tehát biztosan csak akkor lehet mondani, január közepén a szakszervizest kérdeztem nem tudott még semmit mondani csak annyit, hogy látja, hogy a kocsi benne van az érintettek között.

Amúgy ha most hidegen (melegen nem néztem, ritkán járok most a kocsival) beindítom a kocsit, az fordulatszám mutatója fel-le mozog egy fél centit vagy annyit sem, VCDS-el hol tudok erre rámérni úgy, hogy számotokra is mondjon valamit? A porlasztók körül volt most javítva mert a tövükben állt az olaj egy kicsit (azt mondták, hogy ez egy ismert hiba, azóta szép tiszták nem is jön újra).

(#114739) Anubis_9 válasza tomcsi23 (#114737) üzenetére


Anubis_9
őstag

Most csak viccelsz, igaz? :DDD

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#114740) tomcsi23 válasza Anubis_9 (#114739) üzenetére


tomcsi23
veterán

Láttál szmájlit? :D
Szerintetek kb. mennyibe fog kerülni
Szerintem ennyibe (a megadott "információid" alapján).
Miért, mennyire gondoltál? ;]

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#114741) Anubis_9 válasza tomcsi23 (#114740) üzenetére


Anubis_9
őstag

Az komoly... :Y. Őszintén megvallva reménykedtem, hogy max. 40-50.000 lesz. Holnap megírom, ténylegesen mennyit fizettem. Ilyenkor legelső kötelező szerviz alkalmából mit cserélhetnek konkrétan? 19.000 km van bent kb.

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#114742) Danex válasza Anubis_9 (#114741) üzenetére


Danex
addikt

Szervizkönyvben le szokott lenni írva mikor mit szokás csinálni.

(#114743) i-sti


i-sti
senior tag

Sziasztok

A B8 várja, hogy 180-nál látogassunk meg egy szervizt.
Találtam egy 2011-es Audi szerviz látogatási kézikönyvet: [link]
De itt 180k km nincs látogatás. 175-nél van és 190-nél.
Most akkor ez a 175ös ellenőrzés lenne? :U

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#114744) Anubis_9 válasza Danex (#114742) üzenetére


Anubis_9
őstag

Sajnos, nem sajnos, ehhez már csak digitális szervizkönyv van... Azt meg nem látom itthonról.

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#114745) i-sti válasza Anubis_9 (#114744) üzenetére


i-sti
senior tag

[link]
[link]

[Beszélni magyar is]

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#114746) Anubis_9 válasza i-sti (#114745) üzenetére


Anubis_9
őstag

A kezelési útmutatók megvannak. Csak szervizkönyv nincs, helyette egy üres mappa, amire Digitális szervizfüzet felirat van felírva. :DDD

Holnap megírom, mennyi volt. :R

[ Szerkesztve ]

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#114747) Criton válasza Criton (#114733) üzenetére


Criton
veterán

Ilyen VCDS ügyben akkor nem tud senki sem segíteni? ross-tech oldalán megvan, mit hol és hogyan kell alapértékre visszaállítani, hogy újra tanuljon a kocsi, csak most 30ezerért kábelt és szoftvert venni, ilyenért nem nagyon akarnék....

[ Szerkesztve ]

(#114748) Piwi válasza i-sti (#114743) üzenetére


Piwi
addikt

nálam szintén írja 180 ezernél a szervizt,anno mintha megtaláltam volna mit is jelent,talán fék ellenőrzés és csere volt :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#114749) focvis válasza Anubis_9 (#114736) üzenetére


focvis
veterán

Én azt az infót kaptam a Porsche Budánál, hogy vihetem magam az olajat, csak legyen ráírva a számlára, hogy megfelel a VW 504 / 507 szabványnak. Így kb. 2500 Ft az olaj literje, míg a márkaszervizben akár 11 ezer is lehet - per liter!!!

(#114750) Anubis_9 válasza focvis (#114749) üzenetére


Anubis_9
őstag

Uhhh... :(((

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.