Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az CBAB lesz és igen sajnos érintett. A lokál VW szalonnál jelentkezz a forgalmival és személyivel ha nem te vetted újonnan mert szerintem az eredeti tulajt fogják értesíteni. Persze nem kötelező - az autós totyikba is éppen leoltottak, hogy a Prencámot tilos akárkinek használni, de nyugottan lehet mert kicsi az esélye a lebukásnak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Criton
veterán
miután megvettem a kocsit, a porsche budánál ellenőriztettem és javítottak ezt azt, és akkor a tulajdonost átírták rám. Az eredeti szoftver legyen akkor visszatöltve? A forgalmiban sima CBA szerepel, nem CBAB.
Prencámot ? az mi?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
KEKKH-ból lekérik a tulajok listáját, tehát a hatályos forgalmiba bejegyzett tulaj vagy ha van üzembentartó akkor annak a címére megy az értesítés levélben.
Én pont most zongoráztam le ezt a kört.
Criton: P rendszám, linkelném a vonatkozó részt de "sajnos" már kimoderáltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
P rendszám.
Criton
veterán
Értem, remélem én semmilyen fórumszabályzatot nem sértettem meg - akkor addig nagyon nem is tudom vinni a kocsit, míg levélben nem értesítenek? Meg most akkor ez a PD meg CR dolog egy kicsit megzavart, eddig abban a hitben voltam hogy CR a kocsi, és nem PD, mert Porsche Buda is meg a "nem hivatalos" szerviz is mindig CR-t mondott
Ilyenkor egyébként komplett vezérlőt vagy mit cserélnek, vagy a szoftvert? Lehet akkor buktam egy chiptuningot? A gyári visszatöltése a kocsinak szerencsére ingyenes.....
Qru
MODERÁTOR
Jaj Mági!
Ma megint össze foschta magát a Paszuly. Pályán vészüzembe kapcsolt. Tehát egyenseben 126 volt a max, dombra fel már csak 118, de dombról lefelé 133-at is elértem.
Utoljára a 120-as Skodámnál örültem ennyire ha végre elértem a 130-at.
Városban is érezni, hogy erőtlen, nem úgy megy. De pályán a gyorsító sávban nyomtam egy padlót és kész vége volt. Service now és folyamat világít izzítás visszajelző. Ha leállítom eltűnik a hiba (az erőtlenség megmarad csak nem világít a műszerfal mint a karácsonfa) de amint 100 fölé gyorsítok megint kezdi. Ha lassan gyorsítok fel akkor is pár száz méter után bedobja a törcsit.
Legutóbb DPF és EGR puceválás volt aztán jó volt most meg megint vmi nyűgje van.
Bit szerint a vákuum kiszökött (a fejemből )...
mod:
Criton: Viheted rögisztrálnak aztán elküldenek azzal, hogy majd értesítenek. Elősször az Amarokok aztán a 2.0 TDI-k és aztán a 1,6 TDI-k, ez lesz a sorrend. Most még az elsőnél tartanak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Criton
veterán
Most olvastam egy kicsit vissza, hogy ha mondjuk nem akarom az új rendszert akkor nem is kell?
Nekem a 6 sebességes DSG váltó van, chiptuning esetében ilyenkor kell valamire figyelni? Mert ott nem mondtak semmit sem, mmc csinálta, ha minden igaz megbízható, vagy csak jó a marketingje.... Elvileg maxra vitte a kocsit, de még a normál értékeken belül, garancia erre is van, és a gyári szoftver is nálam van.
Mágus2
Közösségépítő
Az egér lesz megint. Cserélni kellett volna, nem pucolni.
Qru
MODERÁTOR
Nem, nem kötelező, mert a NOx kibocsátás nem megfelelő de azt itthon nem mérik, tehát semmi hátrányod nem lesz ha nem viszed vissza. Max évente 1-el több fókabébi hal meg.
mod:
Chippelés vs DSG, pont most kérdeztem én is. Olvass picit vissza.
Mági: Köszi. Szerviz Pékség tudod milyen... Ha rögtön cserélik akkor most bukták volna a pucolás árát...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
Jól kisütötték.
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Hoztak az egyik közeli VW kereskedésbe egy eGolf tesztautót, tettem hát vele egy kört. Nagyon szimpatikus, hogy mennyire normál autó, és mégis fel van készítve a más hajtásláncra. Az instant 270Nm verhetetlen érzetre, de összességében is meggyőző volt, igazából a hatótávot tudnám hirtelen felróni neki. A vitorlázás-motorfék kapcsolása nagyon ügyesen megoldott a váltókarral, városban téve egy kört többször tettem át egyik módból a másikba, kigurulásnál picit fékezve mondjuk elég kemény és szintetikus volt a fékpedál ellenállása, mikoris még csak rekuperál, nem nyomja a betéteket a tárcsára. Nagyon halk is, Model S-hez képest nincs meg az űrhajú/amperhang, ami gyorsításnál jellegzetes, új szinten zavartalan vele az autózás. 0-100km/h 10.4s gyári adat szerint, de leginkább 60-ig domborít nagyot - bizonyos nyelvek abban a tartományban a GTI szintjén emlegetik Körbejár az autó az országban sejtésem szerint, valószínűleg a dízelbotrány miatt. Múltkor egy Golf GTE-t szúrtam ki a forgalomban, aztán később csekkolva a kereskedés honlapját láttam, hogy tesztautó volt az bizony, csak jelentkezni nem tudtam már, most ismerős mondta, hogy látta az eGolfot, és bejött a tippem. NLE-014 (zöld) rendszám, minden lemezfelületen matricázás (ceruzaelemek, feliratok).
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
GTE-ből több tesztautó is van Amikor G7-et akartam próbálni csak azt tudtak volna adni. Részemről egyelőre hatótáv tekintetében a GTE a szimpibb.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Persze, kb. Tesla kivételével kell egy belsőégésű a villanyosak mellé szerintem is. Más kérdés, hogy ezt egy vagy két járműjel oldja meg az ember Ha előbbi, akkor szerintem is inkább GTE természetesen, ott nincs igazán kompromisszum, jól eltalálták.
#89874944
törölt tag
Levettük ma a szíjat mert teljesen fényes lett a külseje:/ pedig tavaly csereltuk daycora :S
1, A hűtőventillátoron lévő feszítőgörgő normális hogy elforog egymáson? Van vmi rugó benne?
2, A hűtő feszítőjének felülelete nagyon csúszós, mintha olajos lenne, lehet hogy emiatt csúszik el rajta a szíj és ezért kopott el?:/
Szorul a hűtőn lévő görgő és az automata feszítő is.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Bemelegedett motornál is mérték PD elemeket?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
Nem. Ma már nem volt nyitva a szervíz. (Igaz voltak olyan ügyesek a szerelők, hogy az OBD olvasót rajta hagyták a csatlakozón. Jövő héten vihetem majd vissza nekik. Szóval akár én is meg tudnám mérni, ha lenne szoftverem hozzá. )
Ma délben elvittem egy 10-20km-es körre az autót. Nem tapasztaltam különösebb furcsaságot, és a motor is szépen jár még mindig. Reggel is pöcre indult. Ezért úgy döntöttem belevágok ... aztán majd kiderül beletenyerelek -e vagy sem. Lutri sajnos. Viszont 1 év garit adnak a motorra és a hajtásra (sajna az automata váltóra nem )
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Dont fosch! Itt leszünk hogy ujjal mutogassunk rád miközben a térdünket csapkodva nevetünk: nem veled, hanem rajtad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
Meg is nyugodtam.
Szerk.:
Ha még szerveztek idén is találkozót, akkor megpróbálok majd elmenni én is.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
alienpapa
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B5-höz hol tudnék venni a kulcsba ledet? Bejártam a környéket, de sehol sincs, a típusszámát meg nem ismerem, így neten sem tudok keresni....
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
Morris
veterán
Elektronikai boltban. Nem muszáj tipusazonos.
alienpapa
senior tag
Ezek itt még sosem láttak ilyet. Kb 20 forintos probléma, de mint ha nem is tudom mit kérnék tőlük.
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
MunezXBK
nagyúr
Milyen led kell?
Atos: szerviz, nem szervíz.
atos19881101
senior tag
Hopp bocsesz. Figyelnem kell a hejesírásra.
helyes
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
alienpapa
senior tag
Nem tudom, csak a foglalatát ismerem, a led nincs meg. Már régen rendeltem volna netről, ha tudnám, hogy pontosan milyen. Az elem másfél voltos hozzá és egy b5-ös facelift előtti Audi kulcsához kellene.
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
MunezXBK
nagyúr
Foglalatból kb. tudni lehet. Ha a FL ugyanaz, holnap megnézem neked.
Gergello
addikt
Miből állhat ez - szoftveres (?) javítás az 1.6-os motornál ? - javítás ? Remélem nem az, hogy normál használtra is butítják az autót.
Ha a NOx botrányról van szó, akkor két megoldás van: a szoftverben visszaveszik a teljesítményt, vagy beépítenek adblue-t meg katalizátort. Utóbbi csak USA ha jól tudom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Danex
addikt
1,6-osnál elvileg lesz egy légterelő a légtömegmérő előtt amivel egyenletesebbé teszik a légáramlást vagy mi + szoftver
De az EUban is? Mert mintha itthon csak a szoftver moddod ajánlanák ingyijé. Sajnos nem tudok róla többet csak amiket a sok bulvár média huhogott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Criton
veterán
Szeretném a DSG váltót alapba allitani, tud ebben esetleg valaki segiteni akinek van vcds? Budapest es kornyeke lenne jo.
molnarpeter
nagyúr
Ha minden igaz, igen, Golf 5-ben is ez a módszer.
Sztem arra gondolt h van-e vki aki megcsinálja neki De lehet tévedek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Szerintetek kb. mennyibe fog kerülni az első két éves, olajcserés szervizem a 2014-es 1.4 Tsi Octavián, hivatalos márkaszervizben? Holnapra kértem időpontot.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
tomcsi23
veterán
80e.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Danex
addikt
Az igazsághoz hozzátartozik ,hogy az 1,6-ost csak a 3. negyedévben fogják csinálni, tehát biztosan csak akkor lehet mondani, január közepén a szakszervizest kérdeztem nem tudott még semmit mondani csak annyit, hogy látja, hogy a kocsi benne van az érintettek között.
Amúgy ha most hidegen (melegen nem néztem, ritkán járok most a kocsival) beindítom a kocsit, az fordulatszám mutatója fel-le mozog egy fél centit vagy annyit sem, VCDS-el hol tudok erre rámérni úgy, hogy számotokra is mondjon valamit? A porlasztók körül volt most javítva mert a tövükben állt az olaj egy kicsit (azt mondták, hogy ez egy ismert hiba, azóta szép tiszták nem is jön újra).
Anubis_9
őstag
Most csak viccelsz, igaz?
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
tomcsi23
veterán
Láttál szmájlit?
Szerintetek kb. mennyibe fog kerülni
Szerintem ennyibe (a megadott "információid" alapján).
Miért, mennyire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Anubis_9
őstag
Az komoly... . Őszintén megvallva reménykedtem, hogy max. 40-50.000 lesz. Holnap megírom, ténylegesen mennyit fizettem. Ilyenkor legelső kötelező szerviz alkalmából mit cserélhetnek konkrétan? 19.000 km van bent kb.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
Danex
addikt
Szervizkönyvben le szokott lenni írva mikor mit szokás csinálni.
i-sti
senior tag
Sziasztok
A B8 várja, hogy 180-nál látogassunk meg egy szervizt.
Találtam egy 2011-es Audi szerviz látogatási kézikönyvet: [link]
De itt 180k km nincs látogatás. 175-nél van és 190-nél.
Most akkor ez a 175ös ellenőrzés lenne?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Anubis_9
őstag
Sajnos, nem sajnos, ehhez már csak digitális szervizkönyv van... Azt meg nem látom itthonról.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
i-sti
senior tag
Anubis_9
őstag
A kezelési útmutatók megvannak. Csak szervizkönyv nincs, helyette egy üres mappa, amire Digitális szervizfüzet felirat van felírva.
Holnap megírom, mennyi volt.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
Criton
veterán
Ilyen VCDS ügyben akkor nem tud senki sem segíteni? ross-tech oldalán megvan, mit hol és hogyan kell alapértékre visszaállítani, hogy újra tanuljon a kocsi, csak most 30ezerért kábelt és szoftvert venni, ilyenért nem nagyon akarnék....
[ Szerkesztve ]
Piwi
addikt
nálam szintén írja 180 ezernél a szervizt,anno mintha megtaláltam volna mit is jelent,talán fék ellenőrzés és csere volt
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Én azt az infót kaptam a Porsche Budánál, hogy vihetem magam az olajat, csak legyen ráírva a számlára, hogy megfelel a VW 504 / 507 szabványnak. Így kb. 2500 Ft az olaj literje, míg a márkaszervizben akár 11 ezer is lehet - per liter!!!