Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
HSM
félisten
No igen. Mondjuk azt tudni kell, hogy a Gladius ilyen szempontból indulásnál még egy 600-as, sőt egy ezres sportmotornál is erősebb, nem is kevéssel. 25km/h-nál egy Gladiust hajt ~2100N erő, míg egy GSXR1000-et (K3) ~1300N, egy GSXR600-at ~1200N, minegyik motor egyesben. (Végigszámoltam. )
Nem véletlen írtam neked is, hogy a gázzal csak tisztelettudóan azon a V2-n. Ezért nem is tartom a legjobb tanulómotornak, túl erős és ideges nagyon kicsi sebességnél, ahol tipikusan a manővereket kivitelezni kell. Mondjuk annyiból jó, hogy ha ezzel sikerül, akkor már bármi mással sikerülne. Mondjuk a forgalomban már egészen más oldalát fogja mutatni.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe