Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53051) polimorf válasza Bogyó bá' (#53048) üzenetére


polimorf
tag

A Virago szerelem már a múlté?
A felsorolásodból csak a Husáng ami hasonlit némileg egy chopperre.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53052) Bogyó bá' válasza polimorf (#53051) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A Virago-n nem tudok 5 percnél tovább ülni a gerincporcsérvem miatt (kipróbálva), így az a vonal teljesen kilőve (ja, meg a 2 sárga roncson kívül, amit már egy éve próbálnak eladni, az össze többi sokkal drágább, mint amit én motorra tudok szánni). A Husáng kényelmesebb sokkal (jobb helyre esik a kormány + lábtartók, ráadásul akár 10 centivel is hátrébb lehet hozni ezeket ha szükséges, 2 db lézervágott lemezdarab segítségével. Kiszámoltam! :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53053) polimorf


polimorf
tag

Elég volt a szócséplésből, és a melegből. Lemotorozunk a nejemmel Tihanyba pancsolni.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53054) kcsa válasza Daywalker (#53050) üzenetére


kcsa
veterán

Egykerekezést én is láttam, srác le is zúzta a motort, és hajszál híján saját magát is. Kis gázon- alapjáraton voltak bajaim, forgalomban semmi :)

(#53055) sebestyen93


sebestyen93
tag

Üdv mindenkinek!

Lenne egy-két kérdésem, simsonnal kapcsolatban.

1. Miért köpi ennyire az olajat a kipufogócsatlakozásnál? Tömítés lehet a rossz?

2. Miért akar dadogva elindulni? Rossz a benzinkeverék? Karburátor rosszul van beállítva? A hengerfej fel van fúratva, nem tudom mennyit számít.

Köszönöm válaszokat előre is!

Apple iPhone 13 Pro Max + Apple iPad 9th 10.2 + Apple Watch SE 2022 40mm

(#53056) csongi válasza sebestyen93 (#53055) üzenetére


csongi
veterán

(#53057) HSM válasza Daywalker (#53045) üzenetére


HSM
félisten

Én ezt értem, hogy ez egy jó ürügy, hogy jött az A2. Ugyanakkor nézd egy kicsit más oldaláról a dolgot. Amíg nem volt A2, addig jó volt a GS500 és CB400SF a korlátlan A-hoz, most már nem jó? Évekig jó volt 1000-es sportmotorokhoz passzoló jogsit tenni, most már nem jó? :U Hát persze, hogy most is jó lenne....
Mellesleg a CB biztosan nem vezethető A2-vel, mivel 39kw-os [link], de a GS500 is 38kw, szóval A kell hozzá. Csak ugye valami nagyokos kitalálta, hogy 600ccm is kell valami érthetetlen okból, szóval mehettek a kukába ezek a remek, olcsó tanulómotorok. Gondolhatod, kik fogják a motorcseréket kifizetni.... Szval megint nem a motorosok jártak jól.
Az ETZ-vel Te jöttél, az tényleg vicc lenne nagy A-s tanulómotornak, ugyanakkor várom a kifogásaid egy GS500 vagy egy CB400SF ellen.

Amivel én mentem GS, szerintem hibátlan állapotú volt. Nem is írtam, hogy rángatott. :N Csak kis gázzal indulásnál szeretett sunyin lefulladni, értsd úgy, hogy érzésre már szépen elindult, mondjuk bő 1500rpm körüli fordulat, és hirtelen taccs, minden előjel nélkül lefulladt. Ha már ment, teljesen jó volt. Persze, a sok-sok vibrációjával nem lopta be magát a szívembe, de főleg ez volt a bajom vele, nagyon idegesített. Ehhez képest a CB400-al egyszer egy vészfékezés után lefullasztva még hármasból is sikerült elindulnom. :DDD

Az ER6-ot nem ismerem, de az alapján, amiket olvastam róla eddig, ugyanaz a kategória, mint a Gladius. Nem erre való. Vagy gyengébb motor kell a bólyázáshoz, vagy valami négyhengeres. Ezek túl "nyersek" a tanpálya nagyon alacsony sebességén, nem valók ilyen körülmények mellett kezdők segge alá. :N
A méret is marhaság, ugyanakkora a CB400SF, mint egy 600-as Hornet.

Mindezt amúgy mondom úgy, hogy nem a változásokkal van bajom, hanem az ésszerűtlen, szükségtelen, másokat megszivató változásokkal. Pl. az új, 12m-es féktávot egy remek változtatásnak tartom, végre megtanítják rendesen vészfékezni a kedves motoros-jelölteket, 50-ről megállni 24m-en az nulla tudás, garantált para az első valós vészhelyzetben a városban. 12m-el már van esély elkerülni a bajt.

(#53058) sebestyen93 válasza csongi (#53056) üzenetére


sebestyen93
tag

Köszi szépen!

Apple iPhone 13 Pro Max + Apple iPad 9th 10.2 + Apple Watch SE 2022 40mm

(#53059) Bogyó bá' válasza HSM (#53057) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

"...az új, 12m-es féktávot egy remek változtatásnak tartom, végre megtanítják rendesen vészfékezni a kedves motoros-jelölteket,..."

Én csak a vizsgán mertem 50 fölé gyorsítva megállni a 12m-en, előtte az oktató azt mondta, hogy jó a 40-es tempó is, mert minden "vészfékezésem" neki 2000 forintnyi gumijába kerül. Mivel tudtam hogy a Gladiust 50-ről is meg lehet állítani 12m-en (volt hogy az oktató magamra hagyott gyakorolni, így természetesen próbálgattam "ha nem tudom, nem fáj" alapon... :)) ), így meg tudtam csinálni. A vizsgán megfeleltem, az oktató meg nem szólt rám érte. :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53060) fattyu válasza Bogyó bá' (#53059) üzenetére


fattyu
veterán

ert minden "vészfékezésem" neki 2000 forintnyi gumijába kerül.

költse gyógyszerre

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#53061) runner 125 válasza Doki16 (#53040) üzenetére


runner 125
nagyúr

Köszi! Próbáltam úgy kivitelezni, h minél gyárisabb legyen az elhelyezés, rögzítés.

VFR club-on jelen van az Agomotors.hu egyik szerelője, rajta keresztül jutottam hozzá, egyébként 22k körül elérhető az agomotors.hu-n mindenféle színben. Pontos évjárat (motor gyártási év, mert volt aki forg. helyezés alapján rendelte..) megjelöléssel szabad csak vásárolni, mert pl. a VTEC-en belül is a 2007 előttieknél nem volt még váltójel csatlakozási pont, kellett hozzá még egy csomó kiegészítő motyó h megfelelően működjön, ahogy a fotókon is látszik idombontást követően tényleg csak rá kellett dugnom egy csatira, majd szépen végigváltogatva betanítottam.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#53062) bigdady válasza Bogyó bá' (#53059) üzenetére


bigdady
nagyúr

2000?
Elvileg meg sem csúszhat a gumi az aszfalton.

(#53063) csongi válasza Bogyó bá' (#53059) üzenetére


csongi
veterán

Jo kos oktato. Hogy jott ki a 2000ft? 20 fekezes, es gumi es betet csere? Mondtam volna neki elhiheted....jo itt van 2ezer es kerulj egy kort.
Kenyszervallalkozo nem pedig motoros barat, pocs. :)

(#53064) HSM válasza Bogyó bá' (#53059) üzenetére


HSM
félisten

80 000 forint egy szett gumi rá a drágább fajtából, elég vicces lenne, ha 40 fékezésre lenne elég. :C
Vezetéstechnikai képzésen a Hondánál legalább 10-20-at vészfékeztünk, és nem úgy tűnt, mintha a fél gumi elfogyott volna. ;]
Nyilván nem akarta, hogy véletlen eldobd gyakorlás közben, ennyi.

(#53065) Bogyó bá' válasza csongi (#53063) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Gondolom, hogy csak a fölösleges állatkodások (a motor és a tanuló saját veszélyeztetése) elkerülése végett mondta amit mondott. Amúgy igen jó oktató, autóval / motorral 95 % fölött van a tanulói között az elsőre sikerrel vizsgát tevők aránya. Ez csak elárul valamit róla...

Amúgy vidéken akkora az öldöklő konkurenciaharc az iskolák között a kevés kuncsaftért, hogy akár még tényleg számíthat a költség is. Én is egyedül tanulok (nincs most nála más motoros), az egész idejét csak az én okításommal tölti, a költségei sem oszlanak el több tanulóra. A forgalomban is egyedül engem fog kísérgetni, és a díjak meg a fővárosiak alatt vannak.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53066) Xaels


Xaels
félisten

Gonoszak vagytok. Annyira sajnálom, hogy ebből a gurulásból kimaradtam. Na majd legközelebb az agyatokra megyek ;]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#53067) Burt1793 válasza HSM (#53064) üzenetére


Burt1793
veterán

De add hozzá azt is, hogy a gumit le kell szedetni és fel kell rakatni az újat. Persze nem azt mondom, hogy így valós ez a 2000 ft/vészfékezés, de tényleg megterheli a gumikat. Ha egy motorral egész nap ezt csinálják, akkor meg főleg. Nagyon bemelegszik, jobban kopik.

(#53068) Grillo válasza Burt1793 (#53067) üzenetére


Grillo
senior tag

Jó, de ezeket a motorokat azért tartják, hogy tanuljanak rajta. Megkapja az óradíjat. Ha nem jön ki belőle, emeljen árat vagy csináljon mást.

(#53069) Topiccsendőr válasza HSM (#53057) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez a hirtelen lefulladas gs 500 nal erdekes. (Ez alapjarat kozeli fordszam, itt elindulni sem erdemes, nem eletszeru) Vagy nem volt mar reg jo allapotban, vagy a kuplung kezelessel volt baj, de lenginkabb nem alapjaraton indulunk egy motorral, ami nem hathengeres goldwing. Ilyet normalis allapotban nem csinal az a motor.
Egyebkent az elozo hsz ben leirtam, h a bolyakerulgetest hogy illene vegezni.
Ezzel a technikaval a legbiztonsagosabb, barmilyen epitesi modban. Nem ertem miert van meg mindig napirenden a tema. Hatso fekkel kellene ugyanolyan gazallassal a motort iranyitani. Igy nincs a zavaro gazkar holtjatek, nincs a hajtaslanc apro kesedelme, vagy a nagyon pontos adagolhatosaggal semmilyen problema.
Valoban meg kell tanulni hozza motorozni. Ugyanaz, mint amikor kopkodjuk az audisokat, hogy tele van elektronikaval, es a gyoker benne ul, de nem tud vezetni se. Ez egyfajta kettos merce, amit eszre sem veszunk.

Ilyenkor mindig felkur ez a fajta forum sajatossag, hogy egyaltalan nem beszelgetunk. Egy beszelgetes soran a felek kitargyaljak a temat, es nyitottak, objektiven allnak a logikus valaszokra/hoz. Sajat megukeva tudjak tenni a konkluziot, nem fulverzesig ismetelgetni a sajat velemenyuket.
De itt az van hogy kitargyaltuk es megint feljon, megint szajkozzuk ugyanazt.

A problemara a megoldas a helyes vezetesi technika . Ha egy bunko paraszt lennek, azt mondanam, h azert maszturbaltok ennyit ezen a teman, mert meg kene tanulni bolyat kerulgetni, vagy motort vezetni.
De ez a leegyszerusitett audis a volan mogott sztereotipia.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#53070) Daywalker válasza Topiccsendőr (#53069) üzenetére


Daywalker
addikt

En ma jutottam el oda, hogy ehhez a temahoz nem szolok hozza...

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53071) csongi válasza Bogyó bá' (#53065) üzenetére


csongi
veterán

Ezt is megertem. :) , es biztosan igy is van. A kijelentese eros volt ettol figgetlenul. Egyeduli vagy. Vegyen elo egy masik kisebb motort ha van neki,vagy egy robogot es mehet veled mindjart nem annyi mint autoval kovetne.A benzin neki meg elszamolhato, ha jol tudom. :). Ez kis hazank. Gazdagodni itt csak politilabol lehet, vagy ahhoz kozelallni, a tobb mar csak a munkarol szol. :) visszavezettek minket a munka vilagaba. Mi kis falunkba tobbszor lattam, az oktato motorral megy es a delutani forosag utan tartja az orakat, vagy reggel.

(#53072) HSM válasza Burt1793 (#53067) üzenetére


HSM
félisten

A vezetéstechnikai képzésen meg egész nap kapja az ívet a motor. Fékeztünk rengeteget izomból, és semmi baja nem lett a guminak.
Amúgy a szerelési költség sem egy vészes költség, max nem 80k-s szettet vesz, csak 75k-sat és máriz áránál vagyunk.

(#53069) persuader: A lefulladásos dologra írtam, hogy lehet velem volt a baj, én így szeretek indulni, a gs meg nem szerette. Nem a kuplungkezelésemmel volt a baj, hanem hogy minden előjel nélkül hirtelen paff és fulladt. Kicsit több gázzal nem volt baja és menet közben sem. Lehet, nem volt százas, de menet közben semmi szokatlan nem érződött rajta, szépen működött minden, szóval én nem gondolom, hogy a motornak lett volna baja.

Ami az alapjárat közeli indulást illeti nettó hülyeség, hogy goldwing meg 6 henger kell hozzá, a 2 hengeres sv650 is simán elindul fulladás nélkül alapjáraton, a 600 hornet is vígan tudta ezt, és a CB400sf-nek se kellett soha "extra" gázfröccs az indulásnál. :N

Ami engem illet és a vezetéstechnikát, teljesen képben vagyok vele. A Hondás Safety vezetéstechnikai képzésének első és második szintjét is végigcsináltam a 600 Hornettel, szóval van némi tapasztalatom, hogy viselkedik az a motor bóják közt, és azt is tudom, mi a módja a helyes használatának.
Namost, amit ott vígan megcsinálsz a Hornettel, azt közelsem olyan egyszerű egy SV650 blokkal.
Azt hiába hagyod fix gázálláson, egyfelől kiröhögi a hátsóféket, másfelől abban a sebességtartományban borzalmasan idegesen, egyenetlenül jár, nincs meg az a fordulatszám, ahol kisimulhatna a működése. Ez meg sokmindenre jó, csak határon bólyázni nem. Ezt pedig fűszerezd meg azzal, hogy iszonyat érzékeny kis gáznál a markolat, a legkisebb elmozdulásra erős motorfék vagy kilövés a hatás, a Horneten pl. ennek nyoma sincs. Természetesen ez csak a 0-20km/h sebességtartományra igaz, ahol a bólyázás és egyéb hasonló feladatok tipikusan történnek. Csak mielőtt esetleg elvenném valaki kedvét ettől az amúgy kitűnő blokktól.

Úgyhogy tartom a véleményem a témában. :R

Nekem meg ez húzza fel az agyam, hogy az értelmes beszélgetés helyett az ember egyből idiótának van nézve. :((( Sz@r a motor, nem tud normálisan motorozni, nem goldwing ez... Köszi, jólesett. :(

[ Szerkesztve ]

(#53073) RAiN91


RAiN91
őstag

Ma melegen 1 óra város után, oktatás közben lefulladt az SV alapjáraton, piros lámpánál. Önindító alig tekert, be kellett tolni a bicikli úton. 1 órával később leállítottuk, akkor meg simán tekert. Azt olvastam, hogy önindító lehet zárlatos melegen?

(#53074) Archer válasza polimorf (#53026) üzenetére


Archer
őstag

Köszi szépen a szervezést meg az egészet, jól éreztük magunkat (a barátnőm mire hazaértünk, nagyon elfáradt de becsülettel végigülte :) ). :R A vége nekem 450 km lett.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#53075) tboldi


tboldi
nagyúr

Update #1:

Tegnap kicsit megszaporodott a motoros sérültállomány itt a szubintenzíven. Közülük az egyik póló-rövidgatyában csúszott el. Eredmény: nyílt lábszártörés és alig van pár cm² a bőrén, ahol ne lenne megnyúzva. Szegény nagyon szenved minden apró moccanáskor is, rossz ránézni is. :(

Hiába van kint közel 40°, muszáj beöltözni! Már a legolcsóbb "shoxos" ruha is több a semminél.

(#53076) kcsa válasza tboldi (#53075) üzenetére


kcsa
veterán

Gyáá... olvasni se bírom az ilyeneket. :O

(#53077) Xaels válasza tboldi (#53075) üzenetére


Xaels
félisten

Ne is mond. Én szépen becammogtam a kocsiszínbe a motorért, átöltöztem. Hosszúgatya és bőrdzseki. Még jó, hogy gyér volt a forgalom, így majdnem folyamatosan tudtam haladni hazáig. A Segura kecskebőr kesztyű meg nagyon pöpec, jól szellőzik azon a pár lyukon ami van rajta a belső selyem bélés meg remekül engedi a levegőt ide-oda járni. A város tele volt egyébként lengén öltözött robogósokkal meg motorosokkal.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#53078) Daywalker válasza tboldi (#53075) üzenetére


Daywalker
addikt

Ha még lesz kedve ezután motorozni, akkor most egy éltre megtanulta. Kár, hogy ilyen áron. Mindenki azt hiszi halhatatlan, vele nem történhetnek balesetek...de hát hiába jártatja az ember a pofáját ebben a témában, mindig vannak okosabbak, akik megmagyarázzák, hogy "csak 2 km" stb. :U

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53079) r6man123


r6man123
senior tag

Sziasztok. Egy ausztriai út miatt visszacseréltem a 02-es R6-omra a gyári dobot, mert a sportdobomon nincsen "e szám", így nincs papíros tanusítványom se.
A dobom egyébként egy gyönyörű karbonszövésű Gualdi dob, amit anno nem olcsón besztegettek. A gyártó ha jól tudom már megszűnt, tehát velük sem tudok kontaktolni.
Bár itthon már közel 10 éve használom a dobot, csak műszakinál szoktam cserélgetni.. Külföldön azért tartok a "biztosuraktól".

Tanusitványt lehet a dobra külön szerezni? Vagy ha tegyük fel egyszer kitalálják, hogy stop és csak e szamos sportdobbal lehet menni, akkor kuka a Gualdimnak?

Előre is köszi!

(#53080) Daywalker válasza r6man123 (#53079) üzenetére


Daywalker
addikt

Ha nincs e szám akkor tanúsítvány sincs és nem is lehet rá (szerintem). Hivatalosan itthon dobot cserélni is csak úgy lehetne, hogy be van jegyezve a a forgalmiba. Szóval ez a buli itt meghalt. Ha kitalálják és valóban ellenőrzik, akkor dob "kuka" (mehet ebayre) de nem hiszem hogy ez bekövetkezik.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53081) Something_ válasza Daywalker (#53078) üzenetére


Something_
őstag

Bezzeg valaki még full bőrszerkóban tologatja a motoros utánfutót le a garázsba :D
Aztán másnap valaki meg lezúzza :D

(#53082) Daywalker válasza Something_ (#53081) üzenetére


Daywalker
addikt

:DDD

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53083) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Erről a beöltözésről jut eszembe... a lidl-ös akcióról lecsúsztam. Hasonló áron, hasonló minőségűt tudok venni valahol? :U

Tegnap a melegben ahogy mentünk, a kabát újjából folyt ki a víz...rá a lábamra, meg a motor oldalára. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#53084) Xaels válasza V.Stryker (#53083) üzenetére


Xaels
félisten

Nyári aláöltözőt, Decathlonban esetleg a kerékpáros részlegen. Pl.: [link]

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#53085) Grillo válasza tboldi (#53075) üzenetére


Grillo
senior tag

Voltam tréningen pénteken, ott is az oktató srác minden alkalommal beöltözött, ha mutatott valamit, de a kollégák közül többen pólóban tolták ezres gépeken.
Mondjuk tény, hogy 5-10 km/h-nál nincs akkora veszély.
Nem szeretem a Shoxos olcsó nyári hálós kabátom, de most megváltás volt.

(#53086) V.Stryker válasza Xaels (#53084) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hősszúujjú kell mindenképp ,mert a karom izzad rendesen a protektoroknál...pl. könyék. A dechatlon-t átnyálaztam, vannak jó áron most cuccok, de mindnél azt írja,hogy síeléshez, hideg időben való sportoláshoz. :F

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#53087) Archer válasza r6man123 (#53079) üzenetére


Archer
őstag

Elvileg most is csak olyan dobbal lehetne menni és bent kell, hogy legyen a db killer (hegesztve vagy szegecselve, nem csavarozva). Műszakin nekem legalábbis ezt mondták.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#53088) vlevi válasza V.Stryker (#53083) üzenetére


vlevi
nagyúr

Lidl-s aláöltöző nálam tökéletesen bevált. Június elején is volt néhány napos dögmeleg, talán nem annyi, mint most lesz, de akkoris 30 fölöttt volt. Jászberénybe kellett mennem, és a 31-es út Füzesabonytól szinte végig fel volt túrva, km-enként félsávos lezárás, lámpa, egyébként meg gyökketővel tötymörgés. Szerintem felfőttem volna, ha nincs rajtam a Lidl-s ruha.

[ Szerkesztve ]

(#53089) Something_ válasza V.Stryker (#53086) üzenetére


Something_
őstag

Vannak hosszuujjas alaoltozom es par rovidujjas nike drifit alaoltozom is. Na ha a rovidujjas van rajtam, akkor levenni a kabatot ket emberes melo, viszont izzadasba nem vettem eszre kulonbseget.
De mindenkeppen a hosszujjas az ajanlott.
Remelem nem lesz vita belole, de nekem a lidls valt be a legkevesbe, habar lehet, hogy nekem az atmeneti keszlet jutott :D

(#53090) -Mosquito- válasza polimorf (#53038) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Szeretném mindenkinek megköszönni a csapatban való kulturált haladást/közlekedést! :K Nekem háztól/házig 500km lett. Szerintem lesz még ilyen közös gurulás. Képek

V.Stryker:

Gurulni,gurulni minél többet és/vagy mellette motoros képzésre is elmenni,így tudsz fejlődni majd.
Aláöltözőt meg ha nem akarsz vagyont kifizetni akkor Decathlon

mf:

A komáromi benzinkútnál említettem,hogy vagy Gánt vagy Csákvár felé megyünk. :) Fejleszteni kéne a kommunikációnkat,hogy ha előre mész akkor merre megy a csapat együtt. :P (Ehhez az kell,hogy szólsz, hogy lelépsz,majd bevársz a megbeszélt helyen ez odafelé ment is) Gánt,Sz.fehérvár,Velence felé mentünk.

tboldi:

Nagyon sok motoros/robogóssal találkoztunk aki póló/farmer/rövidnadrág,sportcipőben nyomták. :( Sőt láttunk szlovák oldalon ebéd után sport motor cipő,rövidnadrág,papucs/szandál?! kombinációt.. :Y Nem kell ahhoz nagy sebesség,hogy ha elesik/csúszik leamortizálja ilyen időben az 50-70°C fokos aszfalt az ember testét.

r6man123:

Oszták zsaruk a hangos dobokra,kopott gumikra nagyon harapnak. Ismit most húzták meg a hátsó gumi miatt 1.18mm volt a minta,25Eu. PR4 12-13eKm után elkopott.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#53091) baboss


baboss
őstag

Sziasztok.
Nemrég vettem egy Kawasaki Zephyr 400-ast.Kb 2 hónapja használom.

Ma vettem észre,hogy ha motorfékkel gurulok akkor néha a kipufogóból egy pukkanás durranás hallatszik.
Az üzemanyag minősége rossz ( a helyi kúton tankoltam aminek nincs jó híre),vagy gyújtás probléma lehet,vagy más az oka ?

[ Szerkesztve ]

(#53092) r6man123


r6man123
senior tag

Köszi a segítséget!

Az Osztrákok magukra vessenek... ha úgy szeretnék, megoldom :) Videjó

Amúgy a fórumból jön valaki a jövő hétvégén megrendezésre kerülő BikeMaratonra? ;)

[ Szerkesztve ]

(#53093) Archer válasza r6man123 (#53092) üzenetére


Archer
őstag

Csak egy ügyes ötvöst kell találni ;]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#53094) Something_ válasza baboss (#53091) üzenetére


Something_
őstag

En kifejezetten szeretem, amikor motorfeknel durrog a jozsimura :D Szomszed kavas srac meg nemnormalis, 15e-nel leallitja gombbal majd 8000nel visszakapcsolja es jon az agyuhang es a langcsova :D

(#53095) Polemius válasza Bogyó bá' (#53048) üzenetére


Polemius
aktív tag

Ha tartanál üléspróbát 600-as Banditon is, a keresést bővítendő, valahogy megejthetjük. Szeged-Kalocsa nem akkora táv. Esetleg valahol félúton.

(#53096) baboss válasza Something_ (#53094) üzenetére


baboss
őstag

Akkor ez normális jelenség ?
Én az üzemanyag minőségére tippeltem.
Szinkronizálást mikor kell csinálni ?
Olajcsere hány kilométer után esedékes,motorkerékpároknál ha jól tudom kevesebb kilométer után kel cserélni mint az autóknál.Mennyi olaj kell bele,és milyen ?
15 év kihagyás után most megint motorozom. :DD
Az utolsó vasam egy JAWA 350-es volt,a hozz képest a 400-as Zephyr egy vadállatnak tűnik nekem.

[ Szerkesztve ]

(#53097) -Mosquito- válasza baboss (#53091) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Lehet egy pár dologtól.. Piszkos/koszos levegőszűrő,fals levegőt is szívhat valahol,kipufogó tűzkarika elégett/elfogyott,gyújtás,gyertya,benzin-levegő keverék stb.. Tankolj máshol,majd elválik,hogy jelentkezik-e ismét ez a probléma.

r6man123:

Ismerős megy,ha szerencsések akkor most is megnyerik. :)

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#53098) polimorf válasza -Mosquito- (#53090) üzenetére


polimorf
tag

Jók lettek a fotók. Köszi mindent. :R

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53099) r6man123 válasza -Mosquito- (#53097) üzenetére


r6man123
senior tag

Ha szerencsések leszünk beérünk belátható időn belül :DD

(#53100) Anulu79 válasza vlevi (#53088) üzenetére


Anulu79
addikt

Miben segített az aláöltöző? Nem izzadtál úgy vagy csak elvezeti valamerre az izzadságot?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.