Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32551) Kolondrum válasza Ferdzsoo (#32550) üzenetére

Én nem alapjáraton melegítem. Talán azért is verte ki a biztit a hangja.
Épp eltaláltad, 110-nél 6000-et forog. :D

(#32552) Grillo válasza Kolondrum (#32547) üzenetére


Grillo
senior tag

Írtad korábban, hogy korán mész, akkor az M0-án sincs még nagy forgalom, tehát ha nem 110-zel mész, hanem csak 80-nal, akkor sincs gond. Így gondolom simán fel tud melegedni a motor, utána meg gyiá.

(#32554) Dexar007 válasza Kolondrum (#32551) üzenetére


Dexar007
veterán

Az egy helyben porgetest sem eppen csipazzak a motorok tudtommal.Inkabb menjel vele lassan.

Give me your cum,bull!

(#32555) Dexar007 válasza DigitXT (#32501) üzenetére


Dexar007
veterán

En pont ma keveredtem eloszor ilyen helyzetbe az XT-vel Pesten. Delutan 4-5 ora,csucsforgalom,minden letezo ut beallva. Csak utolag gondolkoztam el azon,hogy mennyire volt szabalyos az amit csinaltam ;]

1) Hungaria-tobb sav.A kocsisor lassan csorog elore,en pedig kozottuk pofatlankodtam elore.Voltak akik lehuzodtak,voltak akik leszartak.[link]

2) Kerepesi-egy sav,Godollo iranyaba. Szinten bazinagy kocsisor,szembe forgalom minimalis,viszont zarovonal feleseg van a sav mellett.Autos ha lehuzodik,akkor vonalon belul vagyok,ha nem akkor 10 centit atlogok.
Termeszetesen itt sem vartam meg amig elorejutok "normalisan",mert ennyi erovel mehetnek autoval is.

Szerintem az elso meg talan elfogadott,mondjuk nalunk talan csak annyit ir a kresz,hogy pirosnal elmehetsz mellettuk.Vagyis zoldnel kozottuk nem. :DDD A masodiknal csak a zarovonallal van gond,semmivel sem veszelyesebb mint a sima ,,lane splitting",sot meg veszelytelenebb is tunik,mivel szembol rogton latnak.

[ Szerkesztve ]

Give me your cum,bull!

(#32557) csongi


csongi
veterán

En annyit minimum varok, hogy az automat szivato vissza aljon, de ha hideg van akkor meg annyit hogy a mutato meg mozduljon, egyebkent sem melegszik , a kanikulaba is felig ha felmegy :).
Symbian : vannak ilyen hopatronos mero muszerek, ha a henger hatuljanal be tudod tenni, es csak addig jaratod mig meg nem mozdul a mutato, akkor mar boven jo:) persze attol fugg mennyire erzekeny a muszer. A kezmeleg borda majdnem felig uzem meleg allo helyzetben. Foleg ilyen huvos idoben. Nezd meg mennyire meleg mikor leszalsz rola.

(#32558) alvaro válasza Kolondrum (#32547) üzenetére


alvaro
senior tag

Én megyek vele 300-400 métert, aztán beindítom :DDD

(#32559) Bogyó bá' válasza alvaro (#32558) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ilyen sokat kell tolni, hogy beinduljon? :DDD

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#32560) Grillo válasza Bogyó bá' (#32559) üzenetére


Grillo
senior tag

Ja, domb alján lakik, utána már lefelé elindul. :DDD

(#32561) Djuree


Djuree
félisten

tudnátok ajánlani valami jó nagy hátsó dobozt? most csináltatom majd a konzolt. jöhet használt is, a lényeg hogy jól zárható legyen erős zárral, meg úgy az egész egyben legyen. givi a legjobb amúgy?

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#32562) vlevi válasza Djuree (#32561) üzenetére


vlevi
nagyúr

Givi, Kappa tulajdonképpen ugyanaz. Ha Givi Monokey konzolt csináltatsz, akkor elég sokféle dobozt fel tudsz rá tenni. Arra figyelk, hogy van Givi monokey és monolock is, a kettőnek nem ugyanaz a felfogatása.
Amúgy Krauser, meg egyéb ilyen dobozok se rosszak, csak drágák egy Givihez képest, igaz, ott más egyéb dolgok is vannak, ami miatt olyan drágán.

(#32563) DigitXT válasza Dexar007 (#32555) üzenetére


DigitXT
félisten

Én is "csapattam" tegnap arra. Ez ilyen bicikli.:D Viszont nagyon mókás volt
hazafelé a Váci úton, hogy a Tenere mennyivel jobban veszi az akadályokat.
Főleg, ha a pilóta kiáll a nyeregből: tiszta Dakar feeling. A Maja meg zörgött.

(#32564) ALI_G


ALI_G
veterán

Egy kereskedo az tudjon mar alkalmazkodni ha meg akar elni. Ha meg nem megy akkor vallaljon munkat.

(#32565) Yoshida


Yoshida
aktív tag

A motor bemelegítésére a totalcaron volt egy jó cikk "pár" éve:

[link]

"Talán nem kell tovább ecsetelnünk, hogy a hideg motornak akkor jó, ha áll. Ha mégis muszáj elindítani, két dolgot tehetünk:

1. Megpróbáljuk minél hamarabb felmelegíteni
2. Addig is minden lehetséges módon csökkenteni a kopást
A motor akkor melegszik, ha hajtjuk, és minél több üzemanyagot elégetünk benne. (Meg ha bekapcsoljuk az állófűtést, vagy betoljuk egy szaunába, esetleg a globális felmelegedésre bízzuk a dolgot, de most nem erről van szó.) Az egyhelyben ácsorgás, alapjáraton motormelegítés ebből a szempontból tehát a lehető legrosszabb megoldás. Az üzemi hőmérséklet elérése alapjáraton nagyon sokáig, dízeleknél akár órákig is eltarthat (ha elérik egyáltalán), és nem mellékesen Európa és Észak-Amerika nagy részén a környezet védelme és a szomszédok nyugalma érdekében tilos is."

Utána írja, hogy az alacsony fordulat se jó, meg a nagyon magas se, amíg hideg a motor :D Szóval nem egyszerű...

(#32566) Integra válasza Dexar007 (#32555) üzenetére


Integra
titán

abból kell kiindulnod, hogy leszarnak és pont. főleg a hungárián. amúgy semmi kunszt nincsen abban, hogy átgázol az ember a kocsisorok között, mindegy, hogy áll vagy haladnak.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#32567) Integra válasza Yoshida (#32565) üzenetére


Integra
titán

ehhez képest az emberek 98%-a, mai napig áll és járatja :DDD nem képesek logikusan gondolkodni, egyszerűen nem akarnak. az meg különösen vicces, hogy itt is minden évben újra lefutjuk ugyanazokat a köröket ebben a kérdésben :))

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#32568) fattyu válasza Yoshida (#32565) üzenetére


fattyu
veterán

szervízem véleménye:

szivató csak addig amíg már nem kell ahhoz hogy járjon.

Utána pedig 3-4000 környéki gázt tartva megvárni amíg beér az üzemi tartomány elejére, innentől el lehet indulni ésszel. Majd ha már tényleg átmelegedett akkor lehet rugdalni.

( sportmotor és ehhez tartozó fordulatszámtartományról beszélünk )

Logika az benne hogy ugye forog egy nem kínzós tartományon tehát termel hőt, de nincs terhelés rajta, plusz mivel nem mozogsz nem generálsz ellenhűtést a melegedésnek, tehát felgyorsítod a bemelegedést mintha azonnal indulsz is.

Én ezt csinálom

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#32569) Ferdzsoo válasza Yoshida (#32565) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Az autókra a konstans 2k körüli fordulatot írják, tehát úgy kell váltogatni hogy kb mindig ott legyél. Ezért gondolom hogy motornál az olyan 3-3.5k között a megfelelő.
Arról nem is beszélve hogy alapjáraton túl dús a keverék, besavasodik tőle a motorolaj, ami utána csak hosszabb futás után távozik. Szóval az alapjáraton járatás totál nemjó a motornak.
:fattyu de mivel terhelés nincs rajt ezért úgy is lassabban melegszik. Mert kevesebb üzemanyag kell neki az üres 3000-hez. :)

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#32570) amdk7 válasza Ferdzsoo (#32569) üzenetére


amdk7
aktív tag

Valamelyik szervízkönvben olvastam (talán a CBF600-éban), miszerint a gyártó kijelenti, hogy 5 perctől tovább ne járatsd a motort álló helyben, mert károsodhat.

Egyébként a CBF most kap új telóolajat, gyertyákat, hátsó gumit, fékfolyadékot, hűtfolyadékot, karbipucit. :)
Az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, fékbetéteket már megkapta.

Az FZ6 eztán megy fékfolyadék, hűtőfolyadék, telóolaj és gyertyacserére.
Már Ő is megkapta ami hiányzott neki: Olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.

Remélem így elleszünk egy idejig. :)

Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)

(#32571) Daywalker válasza amdk7 (#32570) üzenetére


Daywalker
addikt

Egy Honda?! Úgy tudtam víz és olaj nélkül is megy, sőt ha homokot öntesz a tankba, akkor még 200 lóerőt kapsz ;]

Viccet félre téve, igen, van valami olyasmi, hogy 30 mp szívató utána gázzal stabilizálni...más is mondta már (nincs H-m).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#32572) Bogyó bá' válasza Daywalker (#32571) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nincs H-d? Hát lehet így élni?! :Y

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#32573) Daywalker válasza Bogyó bá' (#32572) üzenetére


Daywalker
addikt

És nem is lesz :P

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#32574) fattyu válasza Daywalker (#32573) üzenetére


fattyu
veterán

énisazthittem :D

minden út hondába vezet

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#32575) Warpig válasza Djuree (#32561) üzenetére


Warpig
aktív tag

Nonfango-t is nézhetsz. Korrekt márka.

Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.

(#32576) #25954560 válasza fattyu (#32574) üzenetére


#25954560
törölt tag

en hondaval kezdtem. de leszoktam rola :D

felulok a motorra, beinditom csutka szivatoval es mar gurulok is. menet kozben neha tolok rajta annyit vissza h kinyomott kuplunggal ne forogjon az egbe, de gazadasra ne torpanjon. amikor teljesen visszatolom, akkor az alapjarat meg kicsit bizonytalan, de gazra szepen reagal. innen kezdve mar csak azt varom h melegedjen a viz, addig nem forgatom 5 fole. csak nagyon nagy hidegben inditom a motort elore, veszem fel a bukot kesztyut es ulok a motorra, akkor jar ~20 masodpercet uresben.

(#32577) Djuree


Djuree
félisten

vajon ha veszek egy ilyen givi m3 platnit csak givi dobozt tudok rátenni? vagy ez univerzális?

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#32578) kcsa válasza Djuree (#32577) üzenetére


kcsa
veterán

Ez ahogy nézem monokey. Ami Givi és/vagy Kappa lehet, más nem nagyon. Ha jól tudom :)

(#32579) .mf válasza Bogyó bá' (#32572) üzenetére


.mf
veterán

Volt Hondám. Két napig. Akkora egy vackot ;]

Amúgy itt jól elviccelgetünk rajta, de sajnos ezt néhányan tényleg egész komolyan gondolják, és lenéznek minden más márkát. Hogy mire fel, sosem fogom tudni megérteni.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#32580) longwild válasza kcsa (#32578) üzenetére


longwild
aktív tag

És bármilyen kínai.... Nekem is kínai dobozom van, monolock kappa platnin

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#32581) HUfantom válasza Djuree (#32577) üzenetére


HUfantom
őstag

Helló

Én kaptam ilyent a dobozom mellé amit vettem hátra...
Mikor vettem mellé a kiegészítő vasat mondták, hogy ugye nem ezzel lesz felfogatva, mert mint a ropit fogom eltörni....
Kappa 46L dobozom van, és a 750es Túra-sportmotor.
Mondták, hogy persze univerzális de max robogó sebességig használható. Menetszél leviszi...

A megerősített platival nincs gond, kivéve, hogy meg kell venni.

[ Szerkesztve ]

“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway

(#32582) -Mosquito-


-Mosquito-
őstag

Látnátok/olvasnátok egy BMW-s fórumot. Ha nem a másikat cseszegetik akkor egymást baxtatják de olyan szinten,hogy sírva röhögünk rajtuk.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#32583) DigitXT válasza -Mosquito- (#32582) üzenetére


DigitXT
félisten

Na igen, főleg moderáció nélküli fórumokon megy nagyon kemény adok-kapok.:DDD

(#32584) HUfantom válasza -Mosquito- (#32582) üzenetére


HUfantom
őstag

nem akarok flamet kelteni, de kb amikor azt mondod, hogy BMW-s srác/gyerek/manus/ember.....
Akkor azért ismerjük az attitűdöt. Ilyenből 3 már nem fér meg egy helyen nemhogy többszáz... :D
moderátor nélkül meg jön a mivanmivanmivan ???..... és te röhöghetsz rajtuk :D

beírod neki Bayerishe Money Wasting... megindulnak feléd mint a gárda......

[ Szerkesztve ]

“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway

(#32585) Grillo


Grillo
senior tag

Ugye Alvaro... :DD

(#32586) Daywalker válasza -Mosquito- (#32582) üzenetére


Daywalker
addikt

Én ezt már fel sem veszem, sportmotoron a szétesixeresek járnak át észt osztani néha a zöldségesekhez kawásokhoz... :W

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#32587) DigitXT válasza Daywalker (#32586) üzenetére


DigitXT
félisten

Vagy az ER-5 vs. GS500 hitvita ugyanott... De kőkeményen ám.:C

(#32588) Bogyó bá' válasza DigitXT (#32587) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

De most tényleg: ER-5 vagy GS500?! :D

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#32589) DigitXT válasza Bogyó bá' (#32588) üzenetére


DigitXT
félisten

Én csak ER-5-tel mentem. Az volt a tanulómotorom 5 éve, szóval passz.:D

(#32590) Daywalker válasza DigitXT (#32589) üzenetére


Daywalker
addikt

Én meg GS500, szintén 5 éve kb:DDD Vitázzunk róla anélkül h lenne fingunk a másikról? ;] :DD

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#32591) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Ezt a műszerezettséget nézzétek: még a hengerfejre is jutott pár darab belőle: [link] :))
Igazán kíváncsi volnék, menet közben hogy olvassa le az olajnyomást vagy olajhőfokot! :W

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#32592) Daywalker válasza Bogyó bá' (#32591) üzenetére


Daywalker
addikt

Tükör, periszkóp:DDD

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#32593) kcsa válasza Daywalker (#32590) üzenetére


kcsa
veterán

Akkor hozzászólnék. GS500-on tanultam, Mozaik utcában vizsgasoron pedig egy ER-5 volt előttem, TEHÁT mindkettőhöz egyformán értek. :DDD

(#32594) Daywalker válasza kcsa (#32593) üzenetére


Daywalker
addikt

;] :))

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#32596) basel00


basel00
tag

Srácok 50e Ft-ért lehet venni jó AGV vagy Sharks sisakot??

(#32597) fattyu válasza basel00 (#32596) üzenetére


fattyu
veterán

sharkot igen.

agvt kétszer annyiért se. mind szemét.

privát vélemény

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#32598) basel00 válasza fattyu (#32597) üzenetére


basel00
tag

mert mi a bajod az agv sisakokkal?

(#32599) KoVee84 válasza basel00 (#32598) üzenetére


KoVee84
senior tag

olasz :DDD

(#32600) csongi válasza Bogyó bá' (#32591) üzenetére


csongi
veterán

Ez úgy megy, hogy crúzolnak, haver leakpja okos telefonnal, majd át tolja neki, és látja mi a pálya :D

A Hondás találkozón nem engedték be a barátom feleségét, mert egy Viragoval ment, miközben a A pasi alatt egy 4,5 millás goldwing figyelt :D. Mondta nekik , parasztok vagytok ti it mindahányan vagytok :D

A hárombetűs betegségbe szenvedő emberkék közül van egy pár cimbi. Bár sosem mondták ki, hogy a robogó nem motor, de azért lehet érezni. De szerencsére ők az embert nézik, és kevésbé a motort.
Ha nem így lenne, nem is gurulnék velük. A többsége amúgy beteg, elképesztő mekkora egy idióta brigád :D

Mosqito: Lehet Márciusba elcsalom a tesómat is :)

Hétfőn érkezik a teló vissza, jövőhét végén szerelés ezerrel, meg festés, remélem kész leszek vele :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.