Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [moongoose:] Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Én nem alapjáraton melegítem. Talán azért is verte ki a biztit a hangja.
Épp eltaláltad, 110-nél 6000-et forog.
Grillo
senior tag
Írtad korábban, hogy korán mész, akkor az M0-án sincs még nagy forgalom, tehát ha nem 110-zel mész, hanem csak 80-nal, akkor sincs gond. Így gondolom simán fel tud melegedni a motor, utána meg gyiá.
Dexar007
veterán
Az egy helyben porgetest sem eppen csipazzak a motorok tudtommal.Inkabb menjel vele lassan.
Give me your cum,bull!
Dexar007
veterán
En pont ma keveredtem eloszor ilyen helyzetbe az XT-vel Pesten. Delutan 4-5 ora,csucsforgalom,minden letezo ut beallva. Csak utolag gondolkoztam el azon,hogy mennyire volt szabalyos az amit csinaltam
1) Hungaria-tobb sav.A kocsisor lassan csorog elore,en pedig kozottuk pofatlankodtam elore.Voltak akik lehuzodtak,voltak akik leszartak.[link]
2) Kerepesi-egy sav,Godollo iranyaba. Szinten bazinagy kocsisor,szembe forgalom minimalis,viszont zarovonal feleseg van a sav mellett.Autos ha lehuzodik,akkor vonalon belul vagyok,ha nem akkor 10 centit atlogok.
Termeszetesen itt sem vartam meg amig elorejutok "normalisan",mert ennyi erovel mehetnek autoval is.
Szerintem az elso meg talan elfogadott,mondjuk nalunk talan csak annyit ir a kresz,hogy pirosnal elmehetsz mellettuk.Vagyis zoldnel kozottuk nem. A masodiknal csak a zarovonallal van gond,semmivel sem veszelyesebb mint a sima ,,lane splitting",sot meg veszelytelenebb is tunik,mivel szembol rogton latnak.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
csongi
veterán
En annyit minimum varok, hogy az automat szivato vissza aljon, de ha hideg van akkor meg annyit hogy a mutato meg mozduljon, egyebkent sem melegszik , a kanikulaba is felig ha felmegy .
Symbian : vannak ilyen hopatronos mero muszerek, ha a henger hatuljanal be tudod tenni, es csak addig jaratod mig meg nem mozdul a mutato, akkor mar boven jo persze attol fugg mennyire erzekeny a muszer. A kezmeleg borda majdnem felig uzem meleg allo helyzetben. Foleg ilyen huvos idoben. Nezd meg mennyire meleg mikor leszalsz rola.
alvaro
senior tag
Én megyek vele 300-400 métert, aztán beindítom
Bogyó bá'
nagyúr
Ilyen sokat kell tolni, hogy beinduljon?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Grillo
senior tag
Ja, domb alján lakik, utána már lefelé elindul.
Djuree
félisten
tudnátok ajánlani valami jó nagy hátsó dobozt? most csináltatom majd a konzolt. jöhet használt is, a lényeg hogy jól zárható legyen erős zárral, meg úgy az egész egyben legyen. givi a legjobb amúgy?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
vlevi
nagyúr
Givi, Kappa tulajdonképpen ugyanaz. Ha Givi Monokey konzolt csináltatsz, akkor elég sokféle dobozt fel tudsz rá tenni. Arra figyelk, hogy van Givi monokey és monolock is, a kettőnek nem ugyanaz a felfogatása.
Amúgy Krauser, meg egyéb ilyen dobozok se rosszak, csak drágák egy Givihez képest, igaz, ott más egyéb dolgok is vannak, ami miatt olyan drágán.
DigitXT
félisten
Én is "csapattam" tegnap arra. Ez ilyen bicikli. Viszont nagyon mókás volt
hazafelé a Váci úton, hogy a Tenere mennyivel jobban veszi az akadályokat.
Főleg, ha a pilóta kiáll a nyeregből: tiszta Dakar feeling. A Maja meg zörgött.
ALI_G
veterán
Egy kereskedo az tudjon mar alkalmazkodni ha meg akar elni. Ha meg nem megy akkor vallaljon munkat.
Yoshida
aktív tag
A motor bemelegítésére a totalcaron volt egy jó cikk "pár" éve:
"Talán nem kell tovább ecsetelnünk, hogy a hideg motornak akkor jó, ha áll. Ha mégis muszáj elindítani, két dolgot tehetünk:
1. Megpróbáljuk minél hamarabb felmelegíteni
2. Addig is minden lehetséges módon csökkenteni a kopást
A motor akkor melegszik, ha hajtjuk, és minél több üzemanyagot elégetünk benne. (Meg ha bekapcsoljuk az állófűtést, vagy betoljuk egy szaunába, esetleg a globális felmelegedésre bízzuk a dolgot, de most nem erről van szó.) Az egyhelyben ácsorgás, alapjáraton motormelegítés ebből a szempontból tehát a lehető legrosszabb megoldás. Az üzemi hőmérséklet elérése alapjáraton nagyon sokáig, dízeleknél akár órákig is eltarthat (ha elérik egyáltalán), és nem mellékesen Európa és Észak-Amerika nagy részén a környezet védelme és a szomszédok nyugalma érdekében tilos is."
Utána írja, hogy az alacsony fordulat se jó, meg a nagyon magas se, amíg hideg a motor Szóval nem egyszerű...
Integra
titán
abból kell kiindulnod, hogy leszarnak és pont. főleg a hungárián. amúgy semmi kunszt nincsen abban, hogy átgázol az ember a kocsisorok között, mindegy, hogy áll vagy haladnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
ehhez képest az emberek 98%-a, mai napig áll és járatja nem képesek logikusan gondolkodni, egyszerűen nem akarnak. az meg különösen vicces, hogy itt is minden évben újra lefutjuk ugyanazokat a köröket ebben a kérdésben
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
fattyu
veterán
szervízem véleménye:
szivató csak addig amíg már nem kell ahhoz hogy járjon.
Utána pedig 3-4000 környéki gázt tartva megvárni amíg beér az üzemi tartomány elejére, innentől el lehet indulni ésszel. Majd ha már tényleg átmelegedett akkor lehet rugdalni.
( sportmotor és ehhez tartozó fordulatszámtartományról beszélünk )
Logika az benne hogy ugye forog egy nem kínzós tartományon tehát termel hőt, de nincs terhelés rajta, plusz mivel nem mozogsz nem generálsz ellenhűtést a melegedésnek, tehát felgyorsítod a bemelegedést mintha azonnal indulsz is.
Én ezt csinálom
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Ferdzsoo
addikt
Az autókra a konstans 2k körüli fordulatot írják, tehát úgy kell váltogatni hogy kb mindig ott legyél. Ezért gondolom hogy motornál az olyan 3-3.5k között a megfelelő.
Arról nem is beszélve hogy alapjáraton túl dús a keverék, besavasodik tőle a motorolaj, ami utána csak hosszabb futás után távozik. Szóval az alapjáraton járatás totál nemjó a motornak.
:fattyu de mivel terhelés nincs rajt ezért úgy is lassabban melegszik. Mert kevesebb üzemanyag kell neki az üres 3000-hez.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
amdk7
aktív tag
Valamelyik szervízkönvben olvastam (talán a CBF600-éban), miszerint a gyártó kijelenti, hogy 5 perctől tovább ne járatsd a motort álló helyben, mert károsodhat.
Egyébként a CBF most kap új telóolajat, gyertyákat, hátsó gumit, fékfolyadékot, hűtfolyadékot, karbipucit.
Az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, fékbetéteket már megkapta.
Az FZ6 eztán megy fékfolyadék, hűtőfolyadék, telóolaj és gyertyacserére.
Már Ő is megkapta ami hiányzott neki: Olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.
Remélem így elleszünk egy idejig.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
Daywalker
addikt
Egy Honda?! Úgy tudtam víz és olaj nélkül is megy, sőt ha homokot öntesz a tankba, akkor még 200 lóerőt kapsz
Viccet félre téve, igen, van valami olyasmi, hogy 30 mp szívató utána gázzal stabilizálni...más is mondta már (nincs H-m).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Bogyó bá'
nagyúr
Nincs H-d? Hát lehet így élni?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Daywalker
addikt
És nem is lesz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
fattyu
veterán
énisazthittem
minden út hondába vezet
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Warpig
aktív tag
Nonfango-t is nézhetsz. Korrekt márka.
Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
#25954560
törölt tag
en hondaval kezdtem. de leszoktam rola
felulok a motorra, beinditom csutka szivatoval es mar gurulok is. menet kozben neha tolok rajta annyit vissza h kinyomott kuplunggal ne forogjon az egbe, de gazadasra ne torpanjon. amikor teljesen visszatolom, akkor az alapjarat meg kicsit bizonytalan, de gazra szepen reagal. innen kezdve mar csak azt varom h melegedjen a viz, addig nem forgatom 5 fole. csak nagyon nagy hidegben inditom a motort elore, veszem fel a bukot kesztyut es ulok a motorra, akkor jar ~20 masodpercet uresben.
Djuree
félisten
vajon ha veszek egy ilyen givi m3 platnit csak givi dobozt tudok rátenni? vagy ez univerzális?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
kcsa
veterán
Ez ahogy nézem monokey. Ami Givi és/vagy Kappa lehet, más nem nagyon. Ha jól tudom
.mf
veterán
Volt Hondám. Két napig. Akkora egy vackot
Amúgy itt jól elviccelgetünk rajta, de sajnos ezt néhányan tényleg egész komolyan gondolják, és lenéznek minden más márkát. Hogy mire fel, sosem fogom tudni megérteni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
longwild
aktív tag
És bármilyen kínai.... Nekem is kínai dobozom van, monolock kappa platnin
szoftver szakmabeli && Beverly250
Helló
Én kaptam ilyent a dobozom mellé amit vettem hátra...
Mikor vettem mellé a kiegészítő vasat mondták, hogy ugye nem ezzel lesz felfogatva, mert mint a ropit fogom eltörni....
Kappa 46L dobozom van, és a 750es Túra-sportmotor.
Mondták, hogy persze univerzális de max robogó sebességig használható. Menetszél leviszi...
A megerősített platival nincs gond, kivéve, hogy meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-Mosquito-
őstag
Látnátok/olvasnátok egy BMW-s fórumot. Ha nem a másikat cseszegetik akkor egymást baxtatják de olyan szinten,hogy sírva röhögünk rajtuk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
DigitXT
félisten
Na igen, főleg moderáció nélküli fórumokon megy nagyon kemény adok-kapok.
nem akarok flamet kelteni, de kb amikor azt mondod, hogy BMW-s srác/gyerek/manus/ember.....
Akkor azért ismerjük az attitűdöt. Ilyenből 3 már nem fér meg egy helyen nemhogy többszáz...
moderátor nélkül meg jön a mivanmivanmivan ???..... és te röhöghetsz rajtuk
beírod neki Bayerishe Money Wasting... megindulnak feléd mint a gárda......
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
Daywalker
addikt
Én ezt már fel sem veszem, sportmotoron a szétesixeresek járnak át észt osztani néha a zöldségesekhez kawásokhoz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
DigitXT
félisten
Vagy az ER-5 vs. GS500 hitvita ugyanott... De kőkeményen ám.
Bogyó bá'
nagyúr
De most tényleg: ER-5 vagy GS500?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
DigitXT
félisten
Én csak ER-5-tel mentem. Az volt a tanulómotorom 5 éve, szóval passz.
Daywalker
addikt
Én meg GS500, szintén 5 éve kb Vitázzunk róla anélkül h lenne fingunk a másikról?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Bogyó bá'
nagyúr
Ezt a műszerezettséget nézzétek: még a hengerfejre is jutott pár darab belőle: [link]
Igazán kíváncsi volnék, menet közben hogy olvassa le az olajnyomást vagy olajhőfokot!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Daywalker
addikt
Tükör, periszkóp
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
kcsa
veterán
Akkor hozzászólnék. GS500-on tanultam, Mozaik utcában vizsgasoron pedig egy ER-5 volt előttem, TEHÁT mindkettőhöz egyformán értek.
Daywalker
addikt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
basel00
tag
Srácok 50e Ft-ért lehet venni jó AGV vagy Sharks sisakot??
fattyu
veterán
sharkot igen.
agvt kétszer annyiért se. mind szemét.
privát vélemény
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
basel00
tag
mert mi a bajod az agv sisakokkal?
KoVee84
senior tag
olasz
csongi
veterán
Ez úgy megy, hogy crúzolnak, haver leakpja okos telefonnal, majd át tolja neki, és látja mi a pálya
A Hondás találkozón nem engedték be a barátom feleségét, mert egy Viragoval ment, miközben a A pasi alatt egy 4,5 millás goldwing figyelt . Mondta nekik , parasztok vagytok ti it mindahányan vagytok
A hárombetűs betegségbe szenvedő emberkék közül van egy pár cimbi. Bár sosem mondták ki, hogy a robogó nem motor, de azért lehet érezni. De szerencsére ők az embert nézik, és kevésbé a motort.
Ha nem így lenne, nem is gurulnék velük. A többsége amúgy beteg, elképesztő mekkora egy idióta brigád
Mosqito: Lehet Márciusba elcsalom a tesómat is
Hétfőn érkezik a teló vissza, jövőhét végén szerelés ezerrel, meg festés, remélem kész leszek vele
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari