Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k.

    őstag

    válasz dízelracer #5160 üzenetére

    1.: Tök igazad van, vérgáz a cucc, a 2 évvel öregebb-2004es a Wagon, a Polo 2002-es- konkrét fényárban úszik,, gyakorlatilag nonszensz, hogy ezt igy komolyan gondolták.
    2. Nem tudok hozzászólni, utasként ültem benne, de én nem éreztem ilyesmit.
    3. Ez tény, de szerintem megszokás kérdése, egy idő után az ember tudja, hogy szélben mire számíthat, és ennek megfelelően vezet. Haver pl nagy szélben direkt óvatosan vezet, mert tudja, hogy a kocsi nem szereti. És ennyi.

    Az ülés azért furcsa, mert konkrétan a 2001es évjárattol elöl Opel ülések vannak-1:1 megeggyezik apukám G astrájának az ülésével- szóval akkor igy nézve az astrák/corsak nagyrésze is kényelmetlen. Nem mondom, hogy életem legjobb ülése, meg a Pandorf-Budapest út kicsit sok volt a Wagonban, de azért ültem már kényelmetlenebb kocsiban- F astra, Régi swift-.
    Ami nagy előny még, hogy irtó jól elfér 5 ember. Mármint egy ekkora autóhoz képest. Én 193 centi magas vagyok, az ülést nem kell teljesen hátratolni, hogy elférjek, és még lazán beférek magam mögé. Mentünk már 5en buliba, 3 jó magas ember, meg 2 lány, és simán elfértünk. Ennyi pénzért ezt nem sok más autó tudja.

    Tudod, én úgy gondolom, hogy a helyén kell kezelni. Ismerösömék nagyon szeretik, tényleg filléres dolog minden hozzá, jól kilátnak benne, és mivel 99% város, igy ott még jó is vele parkolni. Tény, hogy egy egyszerű, érdekes- ;] - formavilágú autó, de városban irtó praktikus, és ausztriában nekem már bemutatta, hogy tud kussban is lenni, ha út van alatta.
    Az alkatrészek filléresek, a parkolás városban kiváló, a fordulókör pici-3 sávos úton lazán megfordul minden különösebb probléma nélkül- szóval ha valaki városba vette rohangászni, akkor oda kiválló. Nyilván való, hogy nem annyira pályára találták ki, sőt nem is hosszú utakra, de gondolom az ember az olcsó árért ezeket elfogadja.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés