Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz MC Pite #197184 üzenetére

    Az M13A VVT-s, vagyis a 2003 október utáni 93 lovas (aka Ignis-motoros, talán így ismerik a legtöbben) WagonR-ben is élénkebb motor van, bár alul nem túl nyomatékos, de rohadtul szeret pörögni, és a gázreakciója is majdnem olyan, mint egy karbisé. Tetősín a miénken is van (GLX felszereltség), illetve a nagyobb átmérőjű kipufogó is járt hozzá. Rádióból viszont csak egy ugyanilyen Clarion jutott, fent meg csak egy Szent Kvarcóra van csak. :D

    Múlt pénteken volt pont 17 éve, hogy velünk van, ezalatt csak 2 szélvédőt, 4 lengéscsillapítót, 4 rugót, 2 szett első féket, 2 csomiajtó teleszkópot, 1 akkumulátort, 1 világításkapcsolót, 1 benzinbetöltő csövet és 1 féltengely gumiharangot kellett rajta cserélni az alap karbantartásokon felül. Meg 1 index izzót hátul, 1 rendszámizzót, meg néhány fényszóróizzót és helyzetjelzőt (de ott ugye nagyobb a hőterhelés is).
    Most úgy néz ki, utolért az M13A-kra jellemző nyelestengelycsapágy meghibásodása is, de még nem mondanám akutnak, és azért elismerésre méltó, hogy 192k km-t kibírt, holott az esetek többségében 80-100k között már jelentkezni szokott. Illetve a kuplung is már a felső harmadban fog, úgyhogy a csapággyal együtt azt is célszerű lesz cserélni.

    (#197185) 6030D: :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés