Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #197184 üzenetére
Az M13A VVT-s, vagyis a 2003 október utáni 93 lovas (aka Ignis-motoros, talán így ismerik a legtöbben) WagonR-ben is élénkebb motor van, bár alul nem túl nyomatékos, de rohadtul szeret pörögni, és a gázreakciója is majdnem olyan, mint egy karbisé. Tetősín a miénken is van (GLX felszereltség), illetve a nagyobb átmérőjű kipufogó is járt hozzá. Rádióból viszont csak egy ugyanilyen Clarion jutott, fent meg csak egy Szent Kvarcóra van csak.
Múlt pénteken volt pont 17 éve, hogy velünk van, ezalatt csak 2 szélvédőt, 4 lengéscsillapítót, 4 rugót, 2 szett első féket, 2 csomiajtó teleszkópot, 1 akkumulátort, 1 világításkapcsolót, 1 benzinbetöltő csövet és 1 féltengely gumiharangot kellett rajta cserélni az alap karbantartásokon felül. Meg 1 index izzót hátul, 1 rendszámizzót, meg néhány fényszóróizzót és helyzetjelzőt (de ott ugye nagyobb a hőterhelés is).
Most úgy néz ki, utolért az M13A-kra jellemző nyelestengelycsapágy meghibásodása is, de még nem mondanám akutnak, és azért elismerésre méltó, hogy 192k km-t kibírt, holott az esetek többségében 80-100k között már jelentkezni szokott. Illetve a kuplung is már a felső harmadban fog, úgyhogy a csapággyal együtt azt is célszerű lesz cserélni.(#197185) 6030D:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs