Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sasa134
addikt
És ezzel mit mondasz?
2010 körüli kocsit akar. Minden új kocsin óriásit buksz, számolgathatod, hogy épp havi 50-et vagy 70ez, sztem halál mindegy. A Jazz még mindig egy drága autó, ezt vételkor és eladáskor egyaránt érzi az ember pénztárcàja. Lehet, nem a hahu kínálatànak alsó szegmensét kéne figyelembe venni, másrészt meg semmi köze ahhoz, hogy vmi jó vagy sem ( esetünkben jó) . Jazzeket üzletszerűen hozzák be külföldről, jellemzően nem karitatív célokkal. Nézd meg a mobile.de-n a végig vezetett szervizkönyves max 50-60ezret futott, 3-4 éves Jazz-eket, 9500eurotol indulnak az 1.4-esek.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma