Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78701) davenport válasza PitkyePadvan (#78700) üzenetére


davenport
aktív tag

Valszeg arra próbált utalni, hogy visszatérítik a pénzt (we can refund the amount), de ha esetleg megérkezik a csomag, akkor kifizeted nekik az árát. (once you receive the product after that you will pay us back).

[ Szerkesztve ]

No money, no honey.

(#78702) V/ válasza PitkyePadvan (#78700) üzenetére


V/
Topikgazda

Visszakapod a pénzed, de ha mégis megérkezik akkor légy szíves fizesd ki. Ez a lényege annak amit írt.

(#78703) PitkyePadvan válasza davenport (#78701) üzenetére


PitkyePadvan
tag

értem,
persze ez érthető.

Üdv: László

(#78704) MARVEL


MARVEL
tag

Sziasztok!
Sajnos úgy tűnik átvertek Ebay-en.....
Ez az első ilyen eset, pedig már hosszú ideje vásárolok online.
Szeptemberben vásároltam egy órát, egy orosz eladótól. Hamar megjött, olcsóbb is volt mint más oldalakon.
Mivel nem volt vele problémám, rendeltem tőle november elején még egy karórát....
Az eladó a vásárlás után 3 nappal állítólag fel is adta a csomagot, és küldött is nyomkövetési számot, amit azonban az orosz, illetve a magyar posta rendszere sohasem talált. Tehát nyomkövetési szám nem volt megfelelő.
Ezt jeleztem is neki, ő türelemre intett, majd 10 nappal később azt irta, hogy az orosz posta sajnos elhagyta a csomagot, majd küld újat....
Az új csomagot egy héttel ezután fel is adta, és állítólag úton van hozzám, viszont a nyomkövetési szám egyáltalán nem működik, ráadásul az eladó sem válaszol az üzeneteimre.......
Szóval most úgy néz ki kidobtam 21000Ft-ot az ablakon.....
Hogyan kaphatnám vissza a pénzem?
Mi ennek a menete?
Sajnos bankkártyával fizettem... :(

(#78705) V/ válasza MARVEL (#78704) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankkártya az nem sajnos, mert azt a pénzt még a bankod is vissza tudja szedni, az utalásos fizetés a problémás.
Segítség az Összefoglaló, 4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van.

(#78706) anadroid válasza PitkyePadvan (#78700) üzenetére


anadroid
senior tag

Visszaadja a pénzt, és ha mégis megjönne, akkor megígéred, hogy újra kifizeted neki. Erre vár választ, ha megkapja tőled a beleegyezést, akkor indítja a visszafizetést.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#78707) V/


V/
Topikgazda

Óvakodjatok a DPD-s szállítástól. Elveszítik a csomagokat. A hollandok szerint ők gépjárműre rakták december 17-én azt de az a csomag nem "érkezett meg" a következő állomásra, ami Budapest lett volna.
A magyar ügyfélszolgálat szerint ez nem érkezett meg, mert nem lett a vonalkód beolvasva, de náluk nem lehet véletlenül kihagyott csomag.Mertz ott nyilván gépek és nem emberek dolgoznak.
Kérdés az hogy ha van X db számú küldemény vonalkód a szállító levélen, akkor mikért nem tűnik fel hogy 1 csomag hibádzik hozzá?

[ Szerkesztve ]

(#78708) Intruder2k5 válasza V/ (#78707) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

És lehet nem is egy hiányzik... Az enyémet is a DPD hagyta el / vitte rossz helyre két héttel ezelőtt. Ami viszont fura, hogy belföldön, pl. Hardveraprós adásvételeim során nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak a DPD-vel, mindig időre és épségben leszállították a csomagot, akár küldtem, akár kaptam. Most megint vettem egyet abból a termékből, amit nem kaptam meg december első felében, most Spanyolországból, éppen ma adták fel, remélem ez már idetalál. Amúgy ez meg UPS trackinget kapott.

(#78709) V/ válasza Intruder2k5 (#78708) üzenetére


V/
Topikgazda

Az egészben az a bosszantó, hogy hiába kapom vissza a pénzt, egy egyedi készletet tudtam jó áron megszerezni, ugyanez megint 5 év "vadászat" esetén sem biztos hogy összejön.

(#78710) Pitterix válasza V/ (#78610) üzenetére


Pitterix
őstag

Sikerült felvennem az eladóval a kapcsolatot és úgy oldottuk meg, hogy vettem egy ugyanolyan ruhát, ő pedig nem postázza.
Az eladó nagyon hálás volt érte, nekem meg tiszta maradt a lelkiismeretem.
Köszönöm!

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#78711) V/ válasza Pitterix (#78710) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd azért egy hét múlva igazold le és értékeld.

(#78712) Pitterix válasza V/ (#78711) üzenetére


Pitterix
őstag

Mindenképpen. :K
Szerintem még vásárolni is fogok tőle.

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#78713) darvinya


darvinya
titán

Boldog karácsonyt!

Más:
Ma reggel postaládában találtam, amit tegnap visszafizetettem.
Írok eladónak, utána visszafizetem.
Örülök a postának, hogy hirtelen ma reggel ott lett. :D

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#78714) dentalux


dentalux
csendes újonc

Üdv!

Ebből a tracking infóból hogy derül ki hogy a küldemény elért hozzám? Visszadobták a refund kérelmemet!

visszadobták a refund kérelmemet (külföldi webshop) mert a tracking infóban ez szerepel:
Na most ebből hol derül az ki hogy a küldemény eljutott hozzám? Ebből annyi derül ki hogy a bp-i postai elosztóba (Budaörs BLK egyébként) eljutott a termék. És ennyi.
Hol mutatja ez hogy hozzám el is jutott?
Tracking details
USPS tracking #UMXXXXXXXXUS
Dec 3, 2019
5:27pm
Departed
BUDAPEST
Dec 3, 2019
10:59am
Departed
LISBON
Nov 30, 2019
11:34pm
Departed
NEW YORK
Nov 30, 2019
6:32pm
Arrived
NEW YORK

(#78715) V/ válasza dentalux (#78714) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem ezt írtad volna UMXXXXXXXXUS akkor egyszerűbb lenne a válasz.Mert megnézném egy másik nyomkövetőben
Ha U betűvel kezdődik az már nem jó, a Magyar Posta nem könyveli, így semmi információ hivatalosan nincs arról hogy ez egyáltalán megérkezett és kézbesítették. Ha még is akkor erről értesítőt vittek volna.
Ha viszont te azt is látod hogy Budaörsre került, akkor átjött az NPKK-On vámolás nélkül, tehát itt kellene lenni. Mielőtt elindítottad volna a dispute-t célszerű lett volna a Magyar Postát nyaggatni egy kicsit. De ha U-s a kezdete akkor mint írtam még az NPKK sem látszik, nem hogy Budaörs. És az USA Posta általában külföldre L-el kezdődő nyomkövetési számot vagy néha R-el szokott megadni. LM lenne.
És van amikor a Magyar Posta ad neki másik számot és azon kézbesítené, de ezt az eBay nyomkövetője nem mutatja, viszont ha eltelik 10 nap és nem veszi át senki akkor visszaküldik, ami akár december 23-ig vissza is kerülhet az eladóhoz.

[ Szerkesztve ]

(#78716) Truman


Truman
senior tag

Sziasztok!

Ha 3 vagy több dolgot rakok a kosárba, miért csak 2 -t lehet egyszerre kifizetni? 1-2 dolcsis kacatokról van szó.

(bocs ha már volt kérdés, rákerestem de nem találtam).

Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…

(#78717) V/ válasza Truman (#78716) üzenetére


V/
Topikgazda

Azonos a deviza mindegyiknél? Pl. $ és € nem fizethető egyszerre, külön-külön lehetséges.

[ Szerkesztve ]

(#78718) Truman válasza V/ (#78717) üzenetére


Truman
senior tag

Nem. 2 tétel USA dollár és az egyik angol font. Akkor valószínűleg ez lesz a hiba. Köszönöm. További kellemes ünnepeket.

Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…

(#78719) Shingen


Shingen
addikt

Szerintetek ez mennyire kamu?
Túl olcsó [link]

風林火山

(#78720) V/ válasza Shingen (#78719) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon olcsó, 50 $ az induló ár. Szerintem kamu.

(#78721) Shingen válasza V/ (#78720) üzenetére


Shingen
addikt

igen nekem is nagyon gyanús. :U

風林火山

(#78722) francois8


francois8
tag

Sziasztok!
Dec 17.-én rendeztem transferwise-on az átutalást. Ott végülis olyan DHL szállításban egyztünk meg, amelyben 9 EUR volt és 1,51EUR "packaging costs" szerepelt. A purchase history-ban a cikknél van egy "shipped" dec.18 ával. Azonban nem látok semmilyen tracking numbert, mint a többi DHL-es szállítmányoknál, csak annyit, hogy "This item has been shipped." Tudom, elvileg követési számot nem kapok ekkora szállítási költségnél. Az a kérdésem, hogy meg kellett volna már így is érkeznie az árunak, vagy az ünnepek miatt csúszik minden? Esetleg ezzel az átutalásos módszerrel könnyebben át lehet verni a vásárlót, és megnyugtatásként kiixelte nála, hogy Ő feladta?

[ Szerkesztve ]

(#78723) V/ válasza francois8 (#78722) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennyiért egy sima DHL csomag posta van, aminek nincs nyomon követése. Lehet hogy már megérkezett az NPKK-ba csak az ünnep miatt nem szállítják. 30-án lesz a legközelebbi kézbestés illetve 2-ától várhatóak a küldemények.

[ Szerkesztve ]

(#78724) gyulaszu válasza francois8 (#78722) üzenetére


gyulaszu
senior tag

"Esetleg ezzel az átutalásos módszerrel... "
Erre a részre reagálva írnám le, hogy velem mi történt.
Németországban vásároltam ~40 EUR értékben egy kis dolgot. Hermes Päckchen -ként lett elküldve, de nem érkezett meg a szintén németországi címre, pedig a követési szám alapján ki lett kézbesítve. Én is TW-vel fizettem, tehát nincs PP vásárlói védelmem. Az eBayen keresztül felvettem a kapcsolatot az eladóval, nyitottam egy esetet a "Probleme klären" alatt.
Az eladó is csak annyit tudott válaszolni , hogy a Hermes szerint ki lett szállítva, vegyem fel velük a kapcsolatot. Meg is tettem és most várom a válaszukat.
Ahogy nézem a Päckchen-ért van 50 EUR-ig felelősség/szavatosság.
Van ilyenben tapasztalata valakinek, hogy ebben az esetben kinek és hogyan kell bizonyítania, hogy a csomag megjött vagy nem jött meg?
Ha netán a Hermes visszaadná az 50 EUR-ig a pénzt, akkor az a feladónak menne és ő utalná nekem vissza?

gyulaszu

(#78725) V/ válasza gyulaszu (#78724) üzenetére


V/
Topikgazda

A helyzet az hogy az az alap szituáció, hogy amíg nincs számodra kézbesítve addig az eladó tulajdona, jogszerűen ő tud intézkedni hiszen nála van a feladási, átvételi igazolás a szállítótól. Az eladó és szállító van szerződéses kapcsolatban, ebből kifolyólag ő kapná meg a kártérítést.
Ha te nem kapod meg akkor az eladónak kell igazolni hogy neked eljuttatta. Nem általában kézbesítést, hanem neked a kézbesítést.

(#78726) gyulaszu válasza V/ (#78725) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Igen, de az kavar be, hogy a szállító azt állítja, hogy kézbesítette.
Az eladó erre nem tud érdemben reagálni. A címzett pedig azt állítja, hogy a csomag nem jött meg. Kíváncsi vagyok mi sül ki, majd beszámolok róla.

gyulaszu

(#78727) V/ válasza gyulaszu (#78726) üzenetére


V/
Topikgazda

Az lenne a lényeg hogy ezzel nem neked kell foglalkozni, a szállító meg igazolja hogy ténylegesen a címzettnek lett kézbesítve. De mivel nem te voltál a címzett, nem a te címedre hanem máshova lett küldve, nem te kontrollálod a dolgokat, erre bizony még a PayPal vásárlói védelem sem vonatkozik ha szó szerint vesszük amit leírtak.
Mert lehet hogy tényleg kézbesítették a címen.

(#78728) gyulaszu


gyulaszu
senior tag

Még valami:
Az androidos app-ban mire utal ez a hibaüzenet? [kép]
Hol találom ennek a beállítását?

gyulaszu

(#78729) V/ válasza gyulaszu (#78728) üzenetére


V/
Topikgazda

Keresési opciók a Filters résznél, ha nem látod akkor Show More?

[ Szerkesztve ]

(#78730) gyulaszu válasza V/ (#78729) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Bocs ha láma vagyok, de nekem nincs ilyen a menüben: [kép]
Hol kell keresni?

gyulaszu

(#78731) V/ válasza gyulaszu (#78730) üzenetére


V/
Topikgazda

Eleve egy kereséses hiba képet tettél fel (Search within...látszódott), a keresésnél vannak a filter dolgok, nem főmenüben.

(#78732) gyulaszu válasza V/ (#78731) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Nem vagyok keresésben. Akitől már vásároltam, neki kattintottam a "seller's other items"-re.
De ha a Home képernyőn vagyok és onnan indítok bármilyen keresést, akkor is az a pop-up jön. Viszont nem találok sehol keresés filter-t az app-ban

gyulaszu

(#78733) V/ válasza gyulaszu (#78732) üzenetére


V/
Topikgazda

Írjál már be egy kereső szót és jobb szélen a szív, Save, Sort és Filter()
Ha Nem listáz az eBay.com-on az eladó akkor is megkaphatod azt az üzenetet.

(#78734) gyulaszu válasza V/ (#78733) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Feladom. Nálam nincs szív a keresésnél: [kép]
Majd megnézem a gépen, ha azon lépek be. :R

gyulaszu

(#78735) V/ válasza gyulaszu (#78734) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert csak keresés szövegének a kiválasztása amit látok a képen, ha kiválasztod azután ezt látod:

(#78736) gyulaszu válasza V/ (#78735) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Nem jutok el idáig, mert jön a hibaüzenet.

gyulaszu

(#78737) V/ válasza gyulaszu (#78736) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor töröld az app gyorsítótárat és lépjél ki és be.

(#78738) gyulaszu válasza V/ (#78737) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Ez is megvolt, de nem segített.
Majd megpróbálom a teljes adattörlést is...

Más:
Német eladótól vettem 2 dolgot, ami összetartozik (óra és szíja), ami 2 külön aukcióban lett feltéve. Mindkettőre egyedül licitáltam és így induló áron lett az enyém. Mindkét tétel bekerült a kosárba a postaköltségével együtt. Írtam az eladónak a "Kombiversand" ügyében, de még nem válaszolt.
Meddig várjak válaszra, illetve legkésőbb mikor kell kifizessem?
"Kötelezhető" az eladó, hogy 1 dobozban küldje a 2 dolgot?
Mit tegyek, ha nem válaszol?

gyulaszu

(#78739) Szajo


Szajo
őstag

Sziasztok!
Szeretnék kérdezni egy dolgot.
November 8.-án rendeltem ezt a képen látható dolgot ebayről.
Nem érkezett meg és ahogy sejtem január 1-ig nem is fog...
Mit tudok tenni vagy mi a teendő ha január 1 után sem kaptam meg?

Valamint a megrendelés után nem sokkal ki is szürkült mintha nem lenne ilyen tárgy...

[ Szerkesztve ]

(#78740) V/ válasza Szajo (#78739) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utolsóval kezdem ha november 8-án eltávolították a hirdetést arról kapnod kellett e-mailt, benne a teendőkkel.
A várható szállítási idő az akkor is látható ha még nincs feladva. A szállítási ikon fekete a vásárlásnál és az eladó adott meg nyomkövetési számot?
Egyébként meg az Összefoglalóban van segítség a problémák rendezésére a 3-as és 4-es pontok.

(#78741) Szajo válasza V/ (#78740) üzenetére


Szajo
őstag

November 13.-án kaptam egy Order Update emailt azzal, hogy Your order is being shipped.
És ugyanaz a szállítási idő van megadva.
A hirdetést meg nem egybol törölték később vettem észre.

(#78742) V/ válasza Szajo (#78741) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, akkor várd még meg a 2.-ai postást, csomagszállítót és ha az nap sem kapod meg meg akkor kérd vissza a pénzed a 4.a) pont szerint.
Gondolom akkor nyomkövetési számot nem adtak meg, mert akkor esetleg láthatnád.
De ez egy olyan dolog amit elszoktak kobozni, mert DS150 készülék szoftverrel beszerezve jogsértő.

[ Szerkesztve ]

(#78743) Szajo válasza V/ (#78742) üzenetére


Szajo
őstag

2 haveromnak is meg érkezett. Vagy ez az elkobzás nem törvényszerű?

(#78744) V/ válasza Szajo (#78743) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerencséjük volt.

(#78745) dentalux


dentalux
csendes újonc

Üdv!

Ebay refund: mi van ha az eladó igazolja hogy feladta a terméket (mert trackable) én meg igazolom, hogy nem jött meg (trackable)? Jár a refund?
Mi az ebay-es eljárás akkor, ha nem jön meg egy termék, amelyet trackable opcióval adtak fel?
Ugyanis az eladó igazolni tudja a feladást (mert trackable) én meg igazolni tudom hogy nem jött meg (mert trackable).

(#78746) V/ válasza dentalux (#78745) üzenetére


V/
Topikgazda

Lásd az Összefoglalóban a problémák rendezésére a 3-as és 4-es pontok.
A kézbesítés a lényeg, nem a feladás és a megérkezés.

[ Szerkesztve ]

(#78747) mufi


mufi
senior tag

8664873229 - ezt a szamot mobiltelefonrol hogyan kell hívni? Ebay customer service...

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#78748) V/ válasza mufi (#78747) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol szerezted? UK vagy USA ügyfélszolgálat? Mert mostanában inkább írásos kommunikáció van a problémától függően.
De USA számnak tűnik, az a előhívó kell. +1-866-540-3229

[ Szerkesztve ]

(#78749) mufi válasza V/ (#78748) üzenetére


mufi
senior tag

Nem ertem miert ezt a szamot dobja ki, mobilrol probaltam licitalni, es azt irtak, hogy account limit vagy restriction.... S hogy hivjam azt a szamot. A masik dolog, nem ertem miert allandoan az USA-bol dobja fel a keresesi eredmenyeket az app...

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#78750) V/ válasza mufi (#78749) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az eladó állított be a vásárlókra korlátozást akkor hiába hívnád őket, azt ők nem tudják hatálytalanítani.
Azért mert amit keresel csak ott van, de a mobil app az egy kicsit más mint a böngészős verzió. A keresési filternél állítható hogy hol keressen, az első képen az alapértelmezés látható az item locationnál:

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.